suburra wel ja gomorra nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:25 schreef JanCees het volgende:
Iemand suburra s2 gezien en gomorra van dit jaar ?
S2 een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe was suburra?
vond S1 wel voldoende, niet super.
pizza? zo ja, welke?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
De deliveroo bestelling was er binnen 12 minuten
Bohh
#viesdik
Nee, weet niet eens meer wat er de laatste keer allemaal gebeurde in Gomorra.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:25 schreef JanCees het volgende:
Iemand suburra s2 gezien en gomorra van dit jaar ?
ze moeten wat natuurlijk maar vond het niet ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke, snap niet dat ze die gay verhaallijn erin hadden, als ik het me goed herinner
ja is lang geledenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, weet niet eens meer wat er de laatste keer allemaal gebeurde in Gomorra.
vond het wat geforceerd maar verder wel oke seriequote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze moeten wat natuurlijk maar vond het niet ongeloofwaardig
wel dat mijn favoriet in het nieuwe seizoen niet meer mee doet, of er moeten wat flashbacks komenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, weet niet eens meer wat er de laatste keer allemaal gebeurde in Gomorra.
Wie?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel dat mijn favoriet in het nieuwe seizoen niet meer mee doet, of er moeten wat flashbacks komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of anderen het nog moeten zien dus vandaar maar even zo
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vraag me af of ik s3 gezien heb lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of anderen het nog moeten zien dus vandaar maar even zo
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]Ah Guardiola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of anderen het nog moeten zien dus vandaar maar even zo
Ik vond hem maar een vervelend type.Oh.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Guardiola.
Ik vond hem maar een vervelend type.
Kan mij er ook weinig meer van herinneren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik s3 gezien heb lol
Ik heb altijd een hekel aan machotypes.quote:
ik vond hem juist niet machoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan machotypes.
Neemt niet weg dat ik maffiafilms- en series wel interessant vind.
Frontpage, niet geklikt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:05 schreef Zipportal het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)tbalverhalen-21.html
Niet geklikt.
Klinkt niet zo fijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En toen bleef het stil. Maar ze heeft wel een stompje.
@:wereldgozer
Ik had een note waar je trein mentionde en je ook een spelfout maakte verwijderd. Daar had ik eerst in gezet 'Nog een spelfout ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wow, 8 notes erbij gekregen. Even lezen.
Klopt. Heeft de sympathieke @klaasweetalles nog meer filmpjes? Dan kom ik even langs.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:klaasweetalles is zeer actief in het youtube-topic.
Erg leuk om te lezen hoe dit achter de schermen gaatquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een note waar je trein mentionde en je ook een spelfout maakte verwijderd. Daar had ik eerst in gezet 'Nog een spelfout ookWat een teringdomme gebruiker is dit toch", maar later dacht ik er nog even over na en vond ik dit een ongepaste uitspraak van mezelf.
Leuk verhaal.
Dit was puur mijn note en mijn beslissing, heb ik verder met niemand over gesproken achter de schermen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk om te lezen hoe dit achter de schermen gaat
Oh, ik ben benieuwd hoe de andere mods erover denken, maar ik mag geen @ meer doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was puur mijn note en mijn beslissing, heb ik verder met niemand over gesproken achter de schermen.
Maar dat geheel terzijde.
Wat ben je ook een klootzak hequote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een note waar je trein mentionde en je ook een spelfout maakte verwijderd. Daar had ik eerst in gezet 'Nog een spelfout ookWat een teringdomme gebruiker is dit toch", maar later dacht ik er nog even over na en vond ik dit een ongepaste uitspraak van mezelf.
Leuk verhaal.
quote:
Deze laat ik @Klummie afhandelen.quote:
Notes zijn niet negatief. Dat zijn alleen maar notities voor de crew.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja op dat moment was het grappig, omdat je toen aan het kloten was, maar toen realiseerde ik me later dat je het pas 7 dagen daarna ziet en dan is het opeens lullig.
Maar nu heb je wel mooi een note minder.
KlummieGodquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja op dat moment was het grappig, omdat je toen aan het kloten was, maar toen realiseerde ik me later dat je het pas 7 dagen daarna ziet en dan is het opeens lullig.
Maar nu heb je wel mooi een note minder.
[..]
Deze laat ik @:klummie afhandelen.
FakeTaxi.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zag gister Elan in Rotterdam.
Of ja, een taxi van het bedrijf Elan.
Dit heb ik toevallig ook vandaag op.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu ook coca-cola.. @:ggmm @:onlogisch
COCA-COLA ZERO!
HOI ONLOGISCHquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig ook vandaag op.
HET KOMT ZO WEL DICHTBIJ ROLAND.
bedankt JRquote:
Ik heb Fanta Pomelo. Genot.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu ook coca-cola.. @:ggmm @:onlogisch
COCA-COLA ZERO!
Trek hem dan maar meteen door naar Den Helder en Zeeland.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedankt JR
trouwens NZ-lijn naar purmerend/zaandam genot over paar jaar
gelezen?
Coca-cola zero is ook echt fucking lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig ook vandaag op.
HET KOMT ZO WEL DICHTBIJ ROLAND.
wie gaat dat grapje betalen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trek hem dan maar meteen door naar Den Helder en Zeeland.
Heb je inmiddels je zoontje wat beter onder de duim?quote:
Pardonquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je inmiddels je zoontje wat beter onder de duim?
Je anekdote van laatst.quote:
Oh. Nee. Natuurlijk niet. Vanmiddag weer 40/45 keer op de trampoline. (En ja, ik moet dan iedere keer kijken.)quote:
Trampoline is wel genot.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nee. Natuurlijk niet. Vanmiddag weer 40/45 keer op de trampoline. (En ja, ik moet dan iedere keer kijken.)
Duidelijk geen goede normen en waarden bij de moeder geleerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Maar goed, dan weet ik het wel weer met Onlo jr.
'Pap, haal het net van de trampoline af en dan kan ik vanaf de trampoline in het zwembad springen'.
popcorn.gifquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Duidelijk geen goede normen en waarden bij de moeder geleerd.
Zo'n opblaasbare of een echte?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Ik ben nu aan het kijken voor een zwembad. Dat is ook wel baas.
Duh, dat is toch juist leuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
'Pap, haal het net van de trampoline af en dan kan ik vanaf de trampoline in het zwembad springen'.
Een echte. Zit aan dit model te denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n opblaasbare of een echte?
[..]
Duh, dat is toch juist leuk.
geef die jongen een matras van feyenoordquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Hoe duur is zo'n geintje?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte. Zit aan dit model te denken.
4.88x2.44x1.07
[ afbeelding ]
Dat heeft hij al natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geef die jongen een matras van feyenoord
shirtje
bal
noem maar op
is dat de valuta in Rotterdam en omgeving?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met alles wat ik nodig heb zo'n 7 meier.
ja gewoon een keer met hem op de fotoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Permanent een vlieg in zijn oog, leuk.
Die saus is daar wel lekker.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Kan me nog herinneren toen ik klein was en ik hoorde mcdonalds jezus wat was ik blij
beste friet nog steeds ook niets mis mee. alleen beetje veel zout
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte. Zit aan dit model te denken.
4.88x2.44x1.07
[ afbeelding ]
Kom er denk ik 1 of 2x per jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Kan me nog herinneren toen ik klein was en ik hoorde mcdonalds jezus wat was ik blij
beste friet nog steeds ook niets mis mee. alleen beetje veel zout
Lolquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Duidelijk geen goede normen en waarden bij de moeder geleerd.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is niet hetzelfde
in die van mcdonalds zit meer smaak in
Ik stel voor om van onderwerp te veranderen, want ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten voor een discussie rondom een frietsaus.quote:
Moest ik even zoeken op google. 6/10quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ze is nog steeds lekker
Lisa Michels ook trouwens
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ik even zoeken op google. 6/10
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ze is nog steeds lekker
Lisa Michels ook trouwens
Beter zwemvijver. Dat is pas echt baas.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Ik ben nu aan het kijken voor een zwembad. Dat is ook wel baas.
tja goudquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Hardop gelachen
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Permanent een vlieg in zijn oog, leuk.
Over leuke mascottes gesproken. Mijn goede vriend @JR-Style-93 heeft onze mascotte ooit prachtig getekend.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat debiel eigenlijk. Jullie hebben een schele kat toch?
Wat een concept ook, dat trekt toch alleen dealertjes aanquote:
Wat een armoequote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen
Picsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over leuke mascottes gesproken. Mijn goede vriend @:JR-Style-93 heeft onze mascotte ooit prachtig getekend.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen
Het beste twitteraccount: @MascotSilencequote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over leuke mascottes gesproken. Mijn goede vriend @:JR-Style-93 heeft onze mascotte ooit prachtig getekend.
hij was ooit een veelbelovende kok in de jaren 90 meen ik, De Engel had toen een ster, nooit geweest dus geen eigen oordeel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een armoe
Las Palmas was ook kut. Die nieuwe eigenaresse heeft niet voor niets de naam aangepast.
Nooit geweest. Al die zaken van hem gaan toch failliet op een zeker moment.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was ooit een veelbelovende kok in de jaren 90 meen ik, De Engel had toen een ster, nooit geweest dus geen eigen oordeel.
die zaken die hij "helpt" voor tv zijn ook meestal geen lang leven beschoren zei een bevriende deurwaarder mequote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geweest. Al die zaken van hem gaan toch failliet op een zeker moment.
ja een paar keer in de Cees Helder tijd maar ook 1 keer met de huidige kok Erik van Loo, was heel goed, bij Cees Helder wat formeler al was dat ook een andere tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
Ben je wel eens bij Parkheuvel geweest @:Tarado ?
Erik van Loo zag ik zo nu en dan bij Stobbe in Kralingen toen ik daar nog woonde. Wel grappig zo'n sterrenchef in een studentenkot.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja een paar keer in de Cees Helder tijd maar ook 1 keer met de huidige kok Erik van Loo, was heel goed, bij Cees Helder wat formeler al was dat ook een andere tijd.
Hier is toch niks mis mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Shownieuws volgens mij. Stond in de finale van It Takes 2.
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan halve landenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is toch niks mis mee?
Overigens weet ik ook niet wat It Takes 2 is, maar vast een of ander gaar programma met halve BN'ers.
Welk seizoen? (het is nu zomer)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen.
Over een kleine 2 weken Putten uitquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen.
Op naar het Maxi-mus topic (NL - Kameroen)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Meteorologische Seizoenen
Noordelijk halfrond
Lente: 1 maart t/m 31 mei
Zomer: 1 juni t/m 31 augustus
Herfst: 1 september t/m 30 november
Winter: 1 december t/m 28 februari
(maar je hebt gelijk hoor)
Ik kan niet kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het Maxi-mus topic (NL - Kameroen)
Lekker man. Lekker bier zuipen met Japie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een kleine 2 weken Putten uit
Dat zijn de dagen
Wat ik heb gezien viel mij ook niet mee. Een hoop rare fouten/eigen goals/blunders en weinig samenhang in het spel. (behalve usa)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb wat vlagen gezien van het toernooi, het houdt niet over hè
Oh zo, ja het maakt mij vrij weinig uit inderdaad. Anders had ik wel wat geregeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, alsof het heel erg is dat je niet kan kijken.
Gelukkig. Ik had je al bijna afschreven als 'redelijke user'.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh zo, ja het maakt mij vrij weinig uit inderdaad. Anders had ik wel wat geregeld.
USA heb ik ook een stukje van gezien, dat lijkt wel op voetbal al stonden die Thais er maar wat bij, dan tikt het ook wel heel makkelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien viel mij ook niet mee. Een hoop rare fouten/eigen goals/blunders en weinig samenhang in het spel. (behalve usa)
Ik dacht dat je mij wel wat hoger had zitten dan redelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik had je al bijna afschreven als 'redelijke user'.
Klopt, die waren ook allemaal 1.50 of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
USA heb ik ook een stukje van gezien, dat lijkt wel op voetbal al stonden die Thais er maar wat bij, dan tikt het ook wel heel makkelijk
Je post in het WKV forum, wees blij met redelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel wat hoger had zitten dan redelijk.
die Morgan wil ik wel een keertje mee over voetbal praten met een beschuitjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel wat hoger had zitten dan redelijk.
[..]
Klopt, die waren ook allemaal 1.50 of zo.
Ik heb jou daar ook zien posten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je post in het WKV forum, wees blij met redelijk.
Dat is wel een heerlijk wijf ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Morgan wil ik wel een keertje mee over voetbal praten met een beschuitje
Die hadden flink verloren van een jeugdteam onder de 15 toch? En dat is dan het beste vrouwenteam.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
USA heb ik ook een stukje van gezien, dat lijkt wel op voetbal al stonden die Thais er maar wat bij, dan tikt het ook wel heel makkelijk
5-2 ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hadden flink verloren van een jeugdteam onder de 15 toch? En dat is dan het beste vrouwenteam.
Maargoed, als die van USA lekker zijn dan kijk je toch liever naar het vrouwen WK dan naar jongens onder de 15.quote:
Ik heb wel wat beters te doen Scrummie. De plicht roept.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maxi-mus is nu druk op zoek naar een post van mij in het WKV forum. Kan me niet voorstellen dat hij er 1 gaat vinden.
Jammer dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen Scrummie. De plicht roept.
dat vergelijken is sowieso zinloos, mijn zoon speelde met de B1 ook een keer tegen het NL team, 6 of 7-0 werd het al zal het niveau inmiddels wel weer wat hoger liggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hadden flink verloren van een jeugdteam onder de 15 toch? En dat is dan het beste vrouwenteam.
Vrouwen kunnen gewoon niet voetballen (zou Gijpie zeggen).quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vergelijken is sowieso zinloos, mijn zoon speelde met de B1 ook een keer tegen het NL team, 6 of 7-0 werd het al zal het niveau inmiddels wel weer wat hoger liggen.
Wat me wel opvalt is dat ze qua timing vaak enorm mis zitten
Wij hebben een tijdje geleden geoefend tegen de zaalkampioen + bekerwinnaar van dat jaar landelijk. Verschil in fysiek, inzicht, snelheid was echt enorm. Wonnen met 15-2 of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vergelijken is sowieso zinloos, mijn zoon speelde met de B1 ook een keer tegen het NL team, 6 of 7-0 werd het al zal het niveau inmiddels wel weer wat hoger liggen.
Wat me wel opvalt is dat ze qua timing vaak enorm mis zitten
Maar ze krijgen straks in 2022 ofzo wel net zoveel geld als de kerels van de KNVB. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:56 schreef Caland het volgende:
Ik moest in de jeugd wel eens tegen meisjes spelen die dan bovengemiddeld goed zijn. Was altijd wel vervelend omdat je toch wat minder hard erin gaat.
Maar dat hield wel op bij de C of B dacht ik. Vanaf daar wordt het verschil gewoon te groot
Er kijken veel mensen naar, de stadions zitten vol. Zo raar vind ik dat niet. (voor de mannen is het toch een jodenfooi)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen straks in 2022 ofzo wel net zoveel geld als de kerels van de KNVB. Gekkenwerk.
Er kijkt alleen maar dagjesvolk naar.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kijken veel mensen naar, de stadions zitten vol. Zo raar vind ik dat niet. (voor de mannen is het toch een jodenfooi)
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kijkt alleen maar dagjesvolk naar.
Ik ken werkelijk geen enkele voetballiefhebber die het volgt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kijken veel mensen naar, de stadions zitten vol. Zo raar vind ik dat niet. (voor de mannen is het toch een jodenfooi)
Aha.quote:Waar de overige wedstrijden net iets meer dan de helft van de stadions vullen, doen twee wedstrijden dat niet. Engeland - Schotland heeft de slechtste bezettingsgraad met 37,57 procent, Nederland - Nieuw-Zeeland doet het met 44,39 procent niet veel beter.
Het gaat toch godverdorie over WK's en EK's?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thuisduels van NL dom varken. (dat zorgt namelijk voor inkomen)
Het ging over de verdeling van geld, dan lijkt mij de inkomsten van de KNVB vrij relevant.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch godverdorie over WK's en EK's?
Dat mentionen heb je nog steeds niet echt onder de knie he?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Volle stadions aldus @:maxi-mus.
Ik wel. Maar ik eindig een zin graag met een punt, en daar kan het mention systeem niet tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mentionen heb je nog steeds niet echt onder de knie he?
Dan doe je er een spatie tussen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik eindig een zin graag met een punt, en daar kan het mention systeem niet tegen.
En met mention systeem heb je geen problemen.quote:
Nederland tegen Kameroen in het WK Balspelquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie speelt er eigenlijk? @:jancees
En hoelaat?
Oh, dacht dat Nederland al was uitgeschakeldquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederland tegen Kameroen in het WK Balspel
enige personen die weten te rellen zijn Rens, JC en DP. De rest zijn te pussy.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:rensajacied
@:maxi-mus
@:doublepain
@:kingroland
@:zipportal
Maak het niet te ruig he.quote:
Zo dan!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
enige personen die weten te rellen zijn Rens, JC en DP. De rest zijn te pussy.
Nog 1x kanker zou voor jou een permban zijn toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:15 schreef JanCees het volgende:
Werd wakker met een oorontsteking
Kanjerleven
ik heb het toch weggehaald bloedhondquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 1x kanker zou voor jou een permban zijn toch?
Ik pak er toch maar een TR voor mee.
Rotterdamquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:47 schreef KingRoland het volgende:
@:trein2000 ging van de week naar Rotterdam. kunnen er meer treinen komen van amsterdam naar rotterdam? ik haat dat wachten en nee betalen voor intercity direct omdat het een paar minuten scheeltliever meer treinen
Nu wel weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:57 schreef Caland het volgende:
Vreemd. Die post waar @:trein2000 op reageert staat helemaal niet in dit topic.
Dit vindt @maxi-mus dus leuk.twitter:oranjevrouwen twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 13:25:03Met meer dan 10.000 fans van Links naar Rechts! 😍#OnzeJacht #NEDCMR https://t.co/GXaFG3PE5Q reageer retweet
Je dikke moeder in een kano.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou even een PM naar forum@fok.nl sturen.
De Zonnebloem heeft een uitje?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef Caland het volgende:
Dit vindt @:maxi-mus dus leuk.twitter:oranjevrouwen twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 13:25:03Met meer dan 10.000 fans van Links naar Rechts! 😍#OnzeJacht #NEDCMR https://t.co/GXaFG3PE5Q reageer retweet
Ach, vast wel leuk voor vrouwen en kinderen toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef Caland het volgende:
Dit vindt @:maxi-mus dus leuk.twitter:oranjevrouwen twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 13:25:03Met meer dan 10.000 fans van Links naar Rechts! 😍#OnzeJacht #NEDCMR https://t.co/GXaFG3PE5Q reageer retweet
Gereageerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef Caland het volgende:
quote:
gelachentwitter:fioempie twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 18:00:13.@realDonaldTrump Good luck with the upcoming war against Iran, Mr. President! God bless America! https://t.co/5PdT6OLU07 reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat het een nog ergere tokkiestad is dan Tilburg?
@kapiteintje @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:10 schreef JanCees het volgende:
:
[..]Tilburg is het Berlijn van Nederland man
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“No one likes us, we don’t care.” Was hier het motto toch?
Zo, wat pak je me hard aan zeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat het een nog ergere tokkiestad is dan Tilburg?
Deze @ was per ongeluk. Zou je me alsjeblieft geen note willen geven?quote:
Niemand vindt deze act leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:25 schreef KingRoland het volgende:
in de sc hangt er ook een vleugje k-pop
ook altijd leuk
Plaats een TR dan. Flikkertjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:28 schreef KingRoland het volgende:
Zet die note maar erop René. Een keer moet Lenny het gewoon afleren.
Ik heb het idee dat het KingRoland allemaal niet zo boeit of mensen zijn acts leuk vinden.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de TR knop zit debiel
TR knopquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de TR knop zit debiel
Roland heeft zijn acts zo ver doorgevoerd dat hij zelf een act is geworden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het KingRoland allemaal niet zo boeit of mensen zijn acts leuk vinden.
Bedankt voor je hulp René!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is die gele driehoek.
Kut topicquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is die gele driehoek.
Onlogisch is een liefhebber van zulke anekdotes, maar ik denk dat Davy, Coco en Johannes ook dit heel erg graag willen weten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Op m'n werk heb ik een keer per ongeluk een topic uitgeprint.
Leuke anekdote.
Hij is zichzelf verloren in het proces.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland heeft zijn acts zo ver doorgevoerd dat hij zelf een act is geworden.
Ja, ik heb als moderator de optie om aan te geven of iets een kuttopic is ja of nee.quote:
De kerk is niet goed voor die jongen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is zichzelf verloren in het proces.
RIP Roland.
Voor wie wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De kerk is niet goed voor die jongen.
Er wordt daar gemodereerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:35 schreef JanCees het volgende:
op naar WKV !!!!!! @:ggmm @:jr-style-93 @:kingroland @:zipportal @:lenny_leonard @:trein2000 @:caland
Verschroeide Aarde genot.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
pfff lijkt wel de boekverbranding in WO2!
Nee dank je. Ik ben sportliefhebber.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:35 schreef JanCees het volgende:
op naar WKV !!!!!! @:ggmm @:jr-style-93 @:kingroland @:zipportal @:lenny_leonard @:trein2000 @:caland
Wat een leuke anekdotequote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlogisch is een liefhebber van zulke anekdotes, maar ik denk dat Davy, Coco en Johannes ook dit heel erg graag willen weten.
@:onlogisch @:coco. @:dj_day-v en @:johannes_vermeer
wk balspel maatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ben sportliefhebber.
Ik denk dat wij goede vrienden kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ben sportliefhebber.
Ga weg, en kom nooit terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:35 schreef JanCees het volgende:
Welk topic was dit?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Op m'n werk heb ik een keer per ongeluk een topic uitgeprint.
Leuke anekdote.
Een SC-topic.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk topic was dit?
Heb ik in dat topic gepost?
Wat ging er door je heen toen je het besefte?
Hoe snel was je bij de printer?
Heeft een collega het gelezen?
Was dit een vrouwelijke collega? (Zo ja, wat vond ze van mijn posts???)
VRAGEN VRAGEN VRAGEN @:GGMM .
VERTEL ONS ALLES
Oh en bedankt @:KingRoland , ik hou inderdaad van dit soort anekdotes.
Bedankt voor de antwoorden makker. Duidelijkheid & snelheid. Ik hou ervan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een SC-topic.
Dat zal wel ja, jij post in elk SC-topic
Oei, dit gaat mis!
Sneller dan dat het uitgeprint was.
Nee
Ik zeg toch nee?
Nee, hier walg ik van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |