die zaken die hij "helpt" voor tv zijn ook meestal geen lang leven beschoren zei een bevriende deurwaarder mequote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geweest. Al die zaken van hem gaan toch failliet op een zeker moment.
ja een paar keer in de Cees Helder tijd maar ook 1 keer met de huidige kok Erik van Loo, was heel goed, bij Cees Helder wat formeler al was dat ook een andere tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
Ben je wel eens bij Parkheuvel geweest @:Tarado ?
Erik van Loo zag ik zo nu en dan bij Stobbe in Kralingen toen ik daar nog woonde. Wel grappig zo'n sterrenchef in een studentenkot.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja een paar keer in de Cees Helder tijd maar ook 1 keer met de huidige kok Erik van Loo, was heel goed, bij Cees Helder wat formeler al was dat ook een andere tijd.
Hier is toch niks mis mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Shownieuws volgens mij. Stond in de finale van It Takes 2.
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan halve landenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is toch niks mis mee?
Overigens weet ik ook niet wat It Takes 2 is, maar vast een of ander gaar programma met halve BN'ers.
Welk seizoen? (het is nu zomer)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen.
Over een kleine 2 weken Putten uitquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen.
Op naar het Maxi-mus topic (NL - Kameroen)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Meteorologische Seizoenen
Noordelijk halfrond
Lente: 1 maart t/m 31 mei
Zomer: 1 juni t/m 31 augustus
Herfst: 1 september t/m 30 november
Winter: 1 december t/m 28 februari
(maar je hebt gelijk hoor)
Ik kan niet kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het Maxi-mus topic (NL - Kameroen)
Lekker man. Lekker bier zuipen met Japie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een kleine 2 weken Putten uit
Dat zijn de dagen
Wat ik heb gezien viel mij ook niet mee. Een hoop rare fouten/eigen goals/blunders en weinig samenhang in het spel. (behalve usa)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb wat vlagen gezien van het toernooi, het houdt niet over hč
Oh zo, ja het maakt mij vrij weinig uit inderdaad. Anders had ik wel wat geregeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, alsof het heel erg is dat je niet kan kijken.
Gelukkig. Ik had je al bijna afschreven als 'redelijke user'.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh zo, ja het maakt mij vrij weinig uit inderdaad. Anders had ik wel wat geregeld.
USA heb ik ook een stukje van gezien, dat lijkt wel op voetbal al stonden die Thais er maar wat bij, dan tikt het ook wel heel makkelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien viel mij ook niet mee. Een hoop rare fouten/eigen goals/blunders en weinig samenhang in het spel. (behalve usa)
Ik dacht dat je mij wel wat hoger had zitten dan redelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik had je al bijna afschreven als 'redelijke user'.
Klopt, die waren ook allemaal 1.50 of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
USA heb ik ook een stukje van gezien, dat lijkt wel op voetbal al stonden die Thais er maar wat bij, dan tikt het ook wel heel makkelijk
Je post in het WKV forum, wees blij met redelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel wat hoger had zitten dan redelijk.
die Morgan wil ik wel een keertje mee over voetbal praten met een beschuitjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel wat hoger had zitten dan redelijk.
[..]
Klopt, die waren ook allemaal 1.50 of zo.
Ik heb jou daar ook zien posten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je post in het WKV forum, wees blij met redelijk.
Dat is wel een heerlijk wijf ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Morgan wil ik wel een keertje mee over voetbal praten met een beschuitje
Die hadden flink verloren van een jeugdteam onder de 15 toch? En dat is dan het beste vrouwenteam.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
USA heb ik ook een stukje van gezien, dat lijkt wel op voetbal al stonden die Thais er maar wat bij, dan tikt het ook wel heel makkelijk
5-2 ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hadden flink verloren van een jeugdteam onder de 15 toch? En dat is dan het beste vrouwenteam.
Maargoed, als die van USA lekker zijn dan kijk je toch liever naar het vrouwen WK dan naar jongens onder de 15.quote:
Ik heb wel wat beters te doen Scrummie. De plicht roept.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maxi-mus is nu druk op zoek naar een post van mij in het WKV forum. Kan me niet voorstellen dat hij er 1 gaat vinden.
Jammer dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen Scrummie. De plicht roept.
dat vergelijken is sowieso zinloos, mijn zoon speelde met de B1 ook een keer tegen het NL team, 6 of 7-0 werd het al zal het niveau inmiddels wel weer wat hoger liggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die hadden flink verloren van een jeugdteam onder de 15 toch? En dat is dan het beste vrouwenteam.
Vrouwen kunnen gewoon niet voetballen (zou Gijpie zeggen).quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vergelijken is sowieso zinloos, mijn zoon speelde met de B1 ook een keer tegen het NL team, 6 of 7-0 werd het al zal het niveau inmiddels wel weer wat hoger liggen.
Wat me wel opvalt is dat ze qua timing vaak enorm mis zitten
Wij hebben een tijdje geleden geoefend tegen de zaalkampioen + bekerwinnaar van dat jaar landelijk. Verschil in fysiek, inzicht, snelheid was echt enorm. Wonnen met 15-2 of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vergelijken is sowieso zinloos, mijn zoon speelde met de B1 ook een keer tegen het NL team, 6 of 7-0 werd het al zal het niveau inmiddels wel weer wat hoger liggen.
Wat me wel opvalt is dat ze qua timing vaak enorm mis zitten
Maar ze krijgen straks in 2022 ofzo wel net zoveel geld als de kerels van de KNVB. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:56 schreef Caland het volgende:
Ik moest in de jeugd wel eens tegen meisjes spelen die dan bovengemiddeld goed zijn. Was altijd wel vervelend omdat je toch wat minder hard erin gaat.
Maar dat hield wel op bij de C of B dacht ik. Vanaf daar wordt het verschil gewoon te groot
Er kijken veel mensen naar, de stadions zitten vol. Zo raar vind ik dat niet. (voor de mannen is het toch een jodenfooi)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen straks in 2022 ofzo wel net zoveel geld als de kerels van de KNVB. Gekkenwerk.
Er kijkt alleen maar dagjesvolk naar.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kijken veel mensen naar, de stadions zitten vol. Zo raar vind ik dat niet. (voor de mannen is het toch een jodenfooi)
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kijkt alleen maar dagjesvolk naar.
Ik ken werkelijk geen enkele voetballiefhebber die het volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |