die zaken die hij "helpt" voor tv zijn ook meestal geen lang leven beschoren zei een bevriende deurwaarder mequote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit geweest. Al die zaken van hem gaan toch failliet op een zeker moment.
ja een paar keer in de Cees Helder tijd maar ook 1 keer met de huidige kok Erik van Loo, was heel goed, bij Cees Helder wat formeler al was dat ook een andere tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
Ben je wel eens bij Parkheuvel geweest @:Tarado ?
Erik van Loo zag ik zo nu en dan bij Stobbe in Kralingen toen ik daar nog woonde. Wel grappig zo'n sterrenchef in een studentenkot.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja een paar keer in de Cees Helder tijd maar ook 1 keer met de huidige kok Erik van Loo, was heel goed, bij Cees Helder wat formeler al was dat ook een andere tijd.
Hier is toch niks mis mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Shownieuws volgens mij. Stond in de finale van It Takes 2.
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan halve landenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is toch niks mis mee?
Overigens weet ik ook niet wat It Takes 2 is, maar vast een of ander gaar programma met halve BN'ers.
Welk seizoen? (het is nu zomer)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen.
Over een kleine 2 weken Putten uitquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen.
Op naar het Maxi-mus topic (NL - Kameroen)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Meteorologische Seizoenen
Noordelijk halfrond
Lente: 1 maart t/m 31 mei
Zomer: 1 juni t/m 31 augustus
Herfst: 1 september t/m 30 november
Winter: 1 december t/m 28 februari
(maar je hebt gelijk hoor)
Ik kan niet kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het Maxi-mus topic (NL - Kameroen)
Lekker man. Lekker bier zuipen met Japie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een kleine 2 weken Putten uit
Dat zijn de dagen
Wat ik heb gezien viel mij ook niet mee. Een hoop rare fouten/eigen goals/blunders en weinig samenhang in het spel. (behalve usa)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb wat vlagen gezien van het toernooi, het houdt niet over hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |