suburra wel ja gomorra nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:25 schreef JanCees het volgende:
Iemand suburra s2 gezien en gomorra van dit jaar ?
S2 een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe was suburra?
vond S1 wel voldoende, niet super.
pizza? zo ja, welke?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
De deliveroo bestelling was er binnen 12 minuten
Bohh
#viesdik
Nee, weet niet eens meer wat er de laatste keer allemaal gebeurde in Gomorra.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:25 schreef JanCees het volgende:
Iemand suburra s2 gezien en gomorra van dit jaar ?
ze moeten wat natuurlijk maar vond het niet ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke, snap niet dat ze die gay verhaallijn erin hadden, als ik het me goed herinner
ja is lang geledenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, weet niet eens meer wat er de laatste keer allemaal gebeurde in Gomorra.
vond het wat geforceerd maar verder wel oke seriequote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze moeten wat natuurlijk maar vond het niet ongeloofwaardig
wel dat mijn favoriet in het nieuwe seizoen niet meer mee doet, of er moeten wat flashbacks komenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, weet niet eens meer wat er de laatste keer allemaal gebeurde in Gomorra.
Wie?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel dat mijn favoriet in het nieuwe seizoen niet meer mee doet, of er moeten wat flashbacks komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of anderen het nog moeten zien dus vandaar maar even zo
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vraag me af of ik s3 gezien heb lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of anderen het nog moeten zien dus vandaar maar even zo
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]Ah Guardiola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of anderen het nog moeten zien dus vandaar maar even zo
Ik vond hem maar een vervelend type.Oh.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Guardiola.
Ik vond hem maar een vervelend type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |