Ik had een note waar je trein mentionde en je ook een spelfout maakte verwijderd. Daar had ik eerst in gezet 'Nog een spelfout ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wow, 8 notes erbij gekregen. Even lezen.
Klopt. Heeft de sympathieke @klaasweetalles nog meer filmpjes? Dan kom ik even langs.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:klaasweetalles is zeer actief in het youtube-topic.
Erg leuk om te lezen hoe dit achter de schermen gaatquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een note waar je trein mentionde en je ook een spelfout maakte verwijderd. Daar had ik eerst in gezet 'Nog een spelfout ookWat een teringdomme gebruiker is dit toch", maar later dacht ik er nog even over na en vond ik dit een ongepaste uitspraak van mezelf.
Leuk verhaal.
Dit was puur mijn note en mijn beslissing, heb ik verder met niemand over gesproken achter de schermen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk om te lezen hoe dit achter de schermen gaat
Oh, ik ben benieuwd hoe de andere mods erover denken, maar ik mag geen @ meer doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was puur mijn note en mijn beslissing, heb ik verder met niemand over gesproken achter de schermen.
Maar dat geheel terzijde.
Wat ben je ook een klootzak hequote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een note waar je trein mentionde en je ook een spelfout maakte verwijderd. Daar had ik eerst in gezet 'Nog een spelfout ookWat een teringdomme gebruiker is dit toch", maar later dacht ik er nog even over na en vond ik dit een ongepaste uitspraak van mezelf.
Leuk verhaal.
quote:
Deze laat ik @Klummie afhandelen.quote:
Notes zijn niet negatief. Dat zijn alleen maar notities voor de crew.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja op dat moment was het grappig, omdat je toen aan het kloten was, maar toen realiseerde ik me later dat je het pas 7 dagen daarna ziet en dan is het opeens lullig.
Maar nu heb je wel mooi een note minder.
KlummieGodquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja op dat moment was het grappig, omdat je toen aan het kloten was, maar toen realiseerde ik me later dat je het pas 7 dagen daarna ziet en dan is het opeens lullig.
Maar nu heb je wel mooi een note minder.
[..]
Deze laat ik @:klummie afhandelen.
FakeTaxi.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zag gister Elan in Rotterdam.
Of ja, een taxi van het bedrijf Elan.
Dit heb ik toevallig ook vandaag op.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu ook coca-cola.. @:ggmm @:onlogisch
COCA-COLA ZERO!
HOI ONLOGISCHquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig ook vandaag op.
HET KOMT ZO WEL DICHTBIJ ROLAND.
bedankt JRquote:
Ik heb Fanta Pomelo. Genot.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:10 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu ook coca-cola.. @:ggmm @:onlogisch
COCA-COLA ZERO!
Trek hem dan maar meteen door naar Den Helder en Zeeland.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedankt JR
trouwens NZ-lijn naar purmerend/zaandam genot over paar jaar
gelezen?
Coca-cola zero is ook echt fucking lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig ook vandaag op.
HET KOMT ZO WEL DICHTBIJ ROLAND.
wie gaat dat grapje betalen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trek hem dan maar meteen door naar Den Helder en Zeeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |