Heb je inmiddels je zoontje wat beter onder de duim?quote:
Pardonquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je inmiddels je zoontje wat beter onder de duim?
Je anekdote van laatst.quote:
Oh. Nee. Natuurlijk niet. Vanmiddag weer 40/45 keer op de trampoline. (En ja, ik moet dan iedere keer kijken.)quote:
Trampoline is wel genot.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nee. Natuurlijk niet. Vanmiddag weer 40/45 keer op de trampoline. (En ja, ik moet dan iedere keer kijken.)
Duidelijk geen goede normen en waarden bij de moeder geleerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Maar goed, dan weet ik het wel weer met Onlo jr.
'Pap, haal het net van de trampoline af en dan kan ik vanaf de trampoline in het zwembad springen'.
popcorn.gifquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Duidelijk geen goede normen en waarden bij de moeder geleerd.
Zo'n opblaasbare of een echte?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Ik ben nu aan het kijken voor een zwembad. Dat is ook wel baas.
Duh, dat is toch juist leuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
'Pap, haal het net van de trampoline af en dan kan ik vanaf de trampoline in het zwembad springen'.
Een echte. Zit aan dit model te denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n opblaasbare of een echte?
[..]
Duh, dat is toch juist leuk.
geef die jongen een matras van feyenoordquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Hoe duur is zo'n geintje?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte. Zit aan dit model te denken.
4.88x2.44x1.07
[ afbeelding ]
Dat heeft hij al natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geef die jongen een matras van feyenoord
shirtje
bal
noem maar op
is dat de valuta in Rotterdam en omgeving?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met alles wat ik nodig heb zo'n 7 meier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |