quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kijken veel mensen naar, de stadions zitten vol. Zo raar vind ik dat niet. (voor de mannen is het toch een jodenfooi)
Aha.quote:Waar de overige wedstrijden net iets meer dan de helft van de stadions vullen, doen twee wedstrijden dat niet. Engeland - Schotland heeft de slechtste bezettingsgraad met 37,57 procent, Nederland - Nieuw-Zeeland doet het met 44,39 procent niet veel beter.
Het gaat toch godverdorie over WK's en EK's?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thuisduels van NL dom varken. (dat zorgt namelijk voor inkomen)
Het ging over de verdeling van geld, dan lijkt mij de inkomsten van de KNVB vrij relevant.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch godverdorie over WK's en EK's?
Dat mentionen heb je nog steeds niet echt onder de knie he?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Volle stadions aldus @:maxi-mus.
Ik wel. Maar ik eindig een zin graag met een punt, en daar kan het mention systeem niet tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mentionen heb je nog steeds niet echt onder de knie he?
Dan doe je er een spatie tussen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik eindig een zin graag met een punt, en daar kan het mention systeem niet tegen.
En met mention systeem heb je geen problemen.quote:
Nederland tegen Kameroen in het WK Balspelquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie speelt er eigenlijk? @:jancees
En hoelaat?
Oh, dacht dat Nederland al was uitgeschakeldquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederland tegen Kameroen in het WK Balspel
enige personen die weten te rellen zijn Rens, JC en DP. De rest zijn te pussy.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:rensajacied
@:maxi-mus
@:doublepain
@:kingroland
@:zipportal
Maak het niet te ruig he.quote:
Zo dan!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
enige personen die weten te rellen zijn Rens, JC en DP. De rest zijn te pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |