Een gifje moet voor zichzelf spreken, anders is het een waardeloos gifje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan er niet steeds en uitleg bij geven zodat jij snapt waar je op moet letten
waardloosquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gifje moet voor zichzelf spreken, anders is het een waardloos gifje.
Meestal is het gewoon een geinigheid in het publiek, een actie/faalactie, doelpunt. Niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gifje moet voor zichzelf spreken, anders is het een waardeloos gifje.
Je doet maar wat beter je best.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een geinigheid in het publiek, een actie/faalactie, doelpunt. Niet zo moeilijk.
Coolblue?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor mij reden genoeg mijn bestelling direct weer te annuleren.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat @KingRoland hiervan denktquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je gifjes steeds uit moet leggen.
Ik vind ze heel leuk trouwens.quote:
Wat een compleet random rant.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind ze heel leuk trouwens.Laat die zeikerds zelf wat toevoegen!
Vooral die "omg mijn datalimiet!!" zeikerds.
We leven in 2020 rot op met je datalimiet pauper
Haha, dat was wel lachen met nattekatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind ze heel leuk trouwens.Laat die zeikerds zelf wat toevoegen!
Vooral die "omg mijn datalimiet!!" zeikerds.
We leven in 2020 rot op met je datalimiet pauper
Lees jij daar mee dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja moest ik opeens aan denken omdat hij die kritiek kreeg in F1 een tijdje geleden
Eensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vind F1 een bezigheid voor mensen met een IQ lager dan een broodtrommel.
Het staat nog onder darts.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij je darmen uitkotst als je ιιn rondje mee moet rijden in zo'n bak.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vind hier wat van.twitter:Comite4en5mei twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 09:55:21Het Nationaal Comitι 4 en 5 mei en de Bevrijdingsfestivals omarmen het initiatief van @claudiadebreij om op 5 mei om 16.55 uur (5-voor-5) het lied 'Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder' van Ramses Shaffy door heel Nederland te laten klinken. https://t.co/elqffNWQC5 reageer retweet
Oh ja want die mensen zijn superstoer!!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij je darmen uitkotst als je ιιn rondje mee moet rijden in zo'n bak.
Dit is altijd het argument om te zeggen dat formule 1 een sport isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij je darmen uitkotst als je ιιn rondje mee moet rijden in zo'n bak.
Ik betwijfel dat er twee in ιιn F1-wagen kunnen, maar als jij een IQ had gehad hoger dan die van een broodtrommel, dan had je dat geweten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dan laf ventjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bijna erger dan een Duitse invasiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind hier wat van.twitter:Comite4en5mei twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 09:55:21Het Nationaal Comitι 4 en 5 mei en de Bevrijdingsfestivals omarmen het initiatief van @:claudiadebreij om op 5 mei om 16.55 uur (5-voor-5) het lied 'Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder' van Ramses Shaffy door heel Nederland te laten klinken. https://t.co/elqffNWQC5 reageer retweet
![]()
Helemaal mee eens trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Geniale imitatie maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:28 schreef JanCees het volgende:
kijk me gaan in mn autootje
vroem vroem
bochtje hier en daar
vroem vroem
dit is een sport
vroem vroem daar ga ik
Haten op MaxGODquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal mee eens trouwens.
Rondjes rijden in een auto heeft ook echt niks met sport te maken.
Geniale imitatie maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:28 schreef JanCees het volgende:
kijk me gaan in mn autootje
vroem vroem
bochtje hier en daar
vroem vroem
dit is een sport
vroem vroem daar ga ik
is een feestdag voor communistenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moest net even een Belg bellen. Blijkt dat vandaag een feestdag is.
Ik opzoeken, vieren ze het bijna overal behalve in Nederland. Kut overheid!!!1
Dag van de arbeid. Hoezo moet ik dan werken voor m'n kkgeld?@:caland
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/h(...)-in-michigan~p144140
Als er mensen dood gaan, je hebt enkel zoveel macht als dat je hebt
Grace godin
ja wij hebben koningsdag dus vrij op 1 mei kon er niet bijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mad jellyquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En kijk @:Jojoortje is binnen, en ook @:onlogisch meldt zich ineens.
ik heb er maar 25quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Een vrije dag is altijd goed.
De Belgen hebben ook vast wel iets voor de koning.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja wij hebben koningsdag dus vrij op 1 mei kon er niet bij
Ik was een jaar of 5 terug in Cuba op 1 mei. Beste feest wat ik ooit heb meegemaakt.quote:
Volgens mij wilde een meerderheid van de Tweede Kamer 5 mei een vrije dag makenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb er maar 25
kkr rutte geef me meer dagen
Ja, ik krijg van die moffen ook al geen reactie vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat deed je daarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 5 terug in Cuba op 1 mei. Beste feest wat ik ooit heb meegemaakt.
Maar?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij wilde een meerderheid van de Tweede Kamer 5 mei een vrije dag maken
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh zal rutte de satanist wel weer een stokje voor hebben gestoken
Je grootouders nemen niet op?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, ik krijg van die moffen ook al geen reactie vandaag.
quote:[img]https://foksta[img]https://jdreport.com/wp-content/uploads/2018/11/rutte_lacht-nl-uit-1200x1151.jpg[/img]tic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 1 mei 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vakantie houden. Was werelds maat. Toen kon je daar nog zelf een auto huren en vrij rondtoeren. Bijna gratis tanken, fles Havana Club voor 2 euro.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat deed je daar
de communist uithangen??
oh zou ik niet heen willenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vakantie houden. Was werelds maat. Toen kon je daar nog zelf een auto huren en vrij rondtoeren. Bijna gratis tanken, fles Havana Club voor 2 euro.
Genot.
ze zitten hier toch alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:maxi-mus
@:wereldgozer
We doen hier niet aan roddelen lul
V2 op de kop gehad?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Opa is omgekomen in de oorlog
@:caland
Ik krijg mijn pakketje morgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je ontvangt jouw pakket binnen 10 werkdagen dagen.
We leven nog niet overal in 2020. Manmanman, 10 werkdagen.
@:ggmm
En ja, er stond echt werkdagen dagen.
Zout op met je appquote:
Van de wachttoren gepleurd?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook heel oude ouders hebben. Dus je vader is dan altijd een soort opafiguur voor je geweest, neem ik aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier zijn er 3 onderweg. Ofja onderweg. Komen er een keer aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg mijn pakketje morgen.
Eerder vandaag mijn bestelling afgerond (beter dan vierkant)
[..]
Zout op met je app
Bedankt. Ga het meteen bij ons delen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een MACHINE LEARNING model gemaakt om een forecast te kunnen maken van het aantal IC coronapatiλnten in de komende weken. Zeer geavanceerd allemaal
Mijn oordeel: 1 juno kunnen gemakkelijk alle kroegen weer open. Deel dit aub.
@:doublepain @:lenny_leonard @:caland @:afcniels @:muskusboktor57 @:ggmm @:maxi-mus
Ik ga dit met al mijn vrienden delen. (soms moet je een voorzetje geven en een ander wat plezier gunnen)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een MACHINE LEARNING model gemaakt om een forecast te kunnen maken van het aantal IC coronapatiλnten in de komende weken. Zeer geavanceerd allemaal
@:doublepain @:lenny_leonard @:caland @:afcniels @:muskusboktor57 @:ggmm @:maxi-mus
Alsof @GGMM ooit een kroeg van binnen heeft gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, Havana Clubquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vakantie houden. Was werelds maat. Toen kon je daar nog zelf een auto huren en vrij rondtoeren. Bijna gratis tanken, fles Havana Club voor 2 euro.
Genot.
Mogen we de COR mods mentionen? Dit is toch wel BREAKINGquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit met al mijn vrienden delen. (soms moet je een voorzetje geven en een ander wat plezier gunnen)
Als je iets niet snapt hoef je er ook niet per se een mening over te vormen. Je ziet wat voor nquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja want die mensen zijn superstoer!!
Jezus wat een proleet ben je toch
Is ook een feestdag voor het betalingsverkeerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ga het meteen bij ons delen.
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit met al mijn vrienden delen. (soms moet je een voorzetje geven en een ander wat plezier gunnen)
Bacardi is dan ook voor proleten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bacardi is daar echt niet te verkrijgen.
je ziet wat voor nquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
Als je iets niet snapt hoef je er ook niet per se een mening over te vormen. Je ziet wat voor n
Stukje lul in de pan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze heb ik gisteren geopperd in dit topic. Een heel goede aflevering!
Als je het mixt met cola heb je een baco cola.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bacardi is dan ook voor proleten.
Ik weet ook nog wel een drs. ing. in COR die zn eigen modellen maakt. Misschien kan je je model eens aan hem voorleggenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, drie lullen voor je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag niet in COR posten weet niet waaromquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een drs. ing. in COR die zn eigen modellen maakt. Misschien kan je je model eens aan hem voorleggen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier, drie lullen voor je post.Die zwarte vlakken lijken verdacht veel op een penis maar dan zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het mixt met cola heb je een baco cola.
ik moet nog evenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, tijd om m'n kop eraf te zuipen vanavond.
Net wel een leuke fraudecase (lol)
[..]
Hier, drie lullen voor je post.Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]
Hier, drie lullen voor je post.Doorgezet naar @Coco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter de strijkstok achterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Anne Frank Huis vraagt om donaties vanwege financiλle nood
Lekker maat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef JanCees het volgende:
kan iemand mijn forecast in COR zetten? ik kan daar niet posten blijkbaar
twitter:dvhn_nl twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 10:25:02De grootste kroegbaas van Nederland is het zat. Als er niet snel meer geld volgt, gooit Laurens Meijer zijn kroegen, waaronder De Drie Gezusters in Groningen, per 1 juni open https://t.co/XQGkqXe416 reageer retweet
Plagiaat van jancees dusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:dvhn_nl twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 10:25:02De grootste kroegbaas van Nederland is het zat. Als er niet snel meer geld volgt, gooit Laurens Meijer zijn kroegen, waaronder De Drie Gezusters in Groningen, per 1 juni open https://t.co/XQGkqXe416 reageer retweet
Had al gezien jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:dvhn_nl twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 10:25:02De grootste kroegbaas van Nederland is het zat. Als er niet snel meer geld volgt, gooit Laurens Meijer zijn kroegen, waaronder De Drie Gezusters in Groningen, per 1 juni open https://t.co/XQGkqXe416 reageer retweet
En tot 5 uur opschrijven zeker. Je bent zelf een fraudeurquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
als je klaar bent ben je klaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En tot 5 uur opschrijven zeker. Je bent zelf een fraudeur
Dat ik er klaar mee ben betekent nog niet dat ik er mee stop.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tijd schrijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen visite. Saaie dag. Niks anders dan andere dagen op de vele felicitaties na.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ik er klaar mee ben betekent nog niet dat ik er mee stop.
Goede verjaardag gehad maat?
Zakken tot de grond met je bil van links naar rechts het is te erggg voor woorden het is te erg woordenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 1 mei 2020
Positief geteste personen
39.791* (+475)
Ziekenhuisopnames 10.854
(+85)
Overleden personen
4.893** (+98)
Slechte marketingquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Willem Barth genotquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zakken tot de grond met je bil van links naar rechts het is te erggg voor woorden het is te erg woorden
Same, vorig weekend incl koningsdag extra uren gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
102.000 euro voor de directeur allen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
Zou een grap over die 6 miljoen aan personeelskosten in dat topic te ver gaan?
@:ggmm
Zoek maar eens op vibrator!!!! Ook zo’n leuke grap.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er meteen spullen bestellen in de hoop op nog meer flauwe grappen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er meteen spullen bestellen in de hoop op nog meer flauwe grappen.
BolGodentwitter:bol_com twitterde op woensdag 29-04-2020 om 11:09:59Mensen die hun beslag met de hand mengen, zijn nog van de oude garde. reageer retweet
En wie met een strippenkaart de bus in gaat nog van de oude stempel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]BolGodentwitter:bol_com twitterde op woensdag 29-04-2020 om 11:09:59Mensen die hun beslag met de hand mengen, zijn nog van de oude garde. reageer retweet
Dit is toch heerlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]BolGodentwitter:bol_com twitterde op woensdag 29-04-2020 om 11:09:59Mensen die hun beslag met de hand mengen, zijn nog van de oude garde. reageer retweet
De mensen die schijtlollige webcares hebben bedacht moeten ze in een hok zetten waar ze dan via een pijp wat zyklon B in gieten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
De KKD clubs gaan blijkbaar akkoord met een Eredivisie van 20 clubs.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Volgende week kort geding over de degradatieplaatsen dus, dit wordt weer een geweldige shitshow.
Sowieso was iedereen behalve een 3 tal clubs (emmen, groningen en ik dacht vitesse) het daar niet mee oneens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KKD clubs gaan blijkbaar akkoord met een Eredivisie van 20 clubs.
Lijkt me alleen sterk dat dat kan gezien de beperkte tijd.
Heracles was ook tegenstander van 20 clubs. Ze noemen het zelfs een catastrofe.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso was iedereen behalve een 3 tal clubs (emmen, groningen en ik dacht vitesse) het daar niet mee oneens.
Heracles is altijd tegenstander van alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heracles was ook tegenstander van 20 clubs. Ze noemen het zelfs een catastrofe.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die schijtlollige webcares hebben bedacht moeten ze in een hok zetten waar ze dan via een pijp wat zyklon B in gieten.
eensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles is altijd tegenstander van alles.
Met hun kutveld.
krulpatat*quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga vanavond biefstuk met krulfriet en kaastengels maken.
kaastengels?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik las kaas engelsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch lekker man. Geen kaasstengels dus hθ maar kaastengels.
Lekker Rens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze
https://www.ah.nl/producten/product/wi189091/topking-kaastengels
bahquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze
Ik vind kaas als vulling algemeen smerig, dus nee bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze
Oh ik blijf liever consequent daarin.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik noem friet patat maar krulfriet blijft krulfriet
Lekker met zelfgemaakte pindasausquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind kaas als vulling algemeen smerig, dus nee bedankt
Rare combinatiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Daar ben je ondertussen toch ook geen fan meer van?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer eens, gaat goed tenzij je over Siem begint
Die kutclub is altijd overal tegen. Weg ermee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heracles was ook tegenstander van 20 clubs. Ze noemen het zelfs een catastrofe.
wat voor biefstuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Biefstuk met kruidenboter. Krulfriet met mayonaise en pindasaus. Kaastengels als extra snackie.quote:
Ik krijg pannenkoeken. (met siroop en spek)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken dat toch niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze
KoopmansGoden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg pannenkoeken. (met siroop en spek)
Smerig varken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg pannenkoeken. (met siroop en spek)
Drizzt is er nog niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Wereldgozer denkt dat ik een typefout maak. Hij loopt echter met zijn eigen debiele domheid te koop.quote:
Ben je al over de 100 kilo inmiddels?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken.
Ik hou het wel netjes bij 2 kapsalons.
nooit geweest, maar net als Drank was hij niet zo slecht als nu wordt beweerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben je ondertussen toch ook geen fan meer van?
Gewoon prima combinatiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kaastengel met pindasaus?
Wow @:JR-Style-93 2.0
Dat is niet voor het eerst vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
Hij loopt echter met zijn eigen debiele domheid te koop.
Ja, dat mag ik toch raar vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Biefstuk met kruidenboter. Krulfriet met mayonaise en pindasaus. Kaastengels als extra snackie.
geen groente?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Biefstuk met kruidenboter. Krulfriet met mayonaise en pindasaus. Kaastengels als extra snackie.
Daar is ook niks geks aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kaastengel met pindasaus?
Wow @:JR-Style-93 2.0
Ik lust geen champignons en asperges dus dat houdt al snel op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik toch raar vinden.
Gewoon biefstuk met kruidenboter, gebakken champignons en verse asperges met een eitje en botersaus.
Thank me later.
Siem > Klaassen > Donny is wel de juiste Pokιmon-evolutie gebleken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweest, maar net als Drank was hij niet zo slecht als nu wordt beweerd.
wtf manquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lust geen champignons en asperges dus dat houdt al snel op.
Je moet meer Braddie video's kijken voor wat inspiratie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is ook niks geks aan.
(Zelf nooit op die manier gegeten overigens, die kaastengels alleen eens gepakt bij een bittergarnituur)
Als je daar aan meedoet ben je een 2Kmongoolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Wij hebben sinds deze week een fitchallenge
Waarbij je thuis oefeningen moet doen die doorgestuurd worden door een collega, daar een filmpje van moet maken en hem weer moet doorsturen
Ik haat mijn leven
Lol. Wat werken er voor proleten bij jou?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Waarbij je thuis oefeningen moet doen die doorgestuurd worden door een collega, daar een filmpje van moet maken en hem weer moet doorsturen
Ik haat mijn leven
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
Kleuterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lust geen champignons en asperges dus dat houdt al snel op.
absoluutquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem > Klaassen > Donny is wel de juiste Pokιmon-evolutie gebleken.
Ik word misselijk van zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet meer Braddie video's kijken voor wat inspiratie.
Wel eens gedaan ja, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je tosti zaten ook champignons toch?
Weigeren als je een man bent. Op iedereen afgeven maar zelf hieraan meedoen hahahaha.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
Maak er maar een ontslagbrief challenge vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
"Kiek Caland goan."quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
Ik eet nooit uit potjes. Soms spinazie uit een potje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je geen asperges lusten
Of heb je alleen die troep uit pot op.
Spinazie zit altijd in een zak tochquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik eet nooit uit potjes. Soms spinazie uit een potje.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik eet nooit uit potjes. Soms spinazie uit een potje.
Gisteren zowel broccoli als wortelen op. Je theorie gaat niet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
ketchup is alle groente die RensAjacied binnen krijgt (en eigenlijk is dat fruit toch)
Wat een rare combinatie weerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren zowel broccoli als wortelen op. Je theorie gaat niet op.
Als je een beetje karakter hebt weiger je dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
Als iedereen meedoet gaan we volgend echte teamuitje zuipen op kosten van de bankquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt weiger je dit.
Zuipen met collega's, tja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iedereen meedoet gaan we volgend echte teamuitje zuipen op kosten van de bank
Lastig
Smaakte zeker naar de piemel van de pastoor?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:25 schreef KingRoland het volgende:
Net mail gestuurd naar Coca Cola Rotterdam dat mijn cola zero niet goed smaakte. Heb ze alle info gegeven
Wanbeleid
Onze teamuitjes zijn altijd top. Groepsaccommodatie en een beetje pubquizen, pokeren en zuipen. Nadat we een halfuur stevig hebben vergaderd.quote:
twitter:televoetbal twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 15:31:08De afscheidswedstrijd van Wesley Sneijder is een jaar uitgesteld. Op 9 juni 2021, Sneijder viert dan zijn 37e verjaardag, wordt de recordinternational uitgezwaaid. https://t.co/mX6lBwfdeb reageer retweet
Die heeft hij toch al gehad?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 15:31:08De afscheidswedstrijd van Wesley Sneijder is een jaar uitgesteld. Op 9 juni 2021, Sneijder viert dan zijn 37e verjaardag, wordt de recordinternational uitgezwaaid. https://t.co/mX6lBwfdeb reageer retweet
Dat is bij ons wel prima te doen (helemaal als het studententeam aanhaakt).quote:
En een week later gaan scheiden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met die woonkamer op de middenstip.
Dat was echt cringe.
Snuifasquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij ons wel prima te doen (helemaal als het studententeam aanhaakt).
je bent al in de 30quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij ons wel prima te doen (helemaal als het studententeam aanhaakt).
Daar verschillen de meningen overquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je bent al in de 30
Daar heb je niks meer mee te maken
Ik heb daar nooit zo'n zin in maar ligt aan de collega's misschien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
indrinken op kosten van de zaak is niks mis mee
Je nichtje?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:40 schreef Doublepain het volgende:
Mijn tante gaat zometeen een HEERLIJKE MAALTIJD brengen
GE-NOT
Wij zitten op de voor zuidascollegae minderwaardige foppingadreef.quote:
Lekker dicht bij de voetbaltempel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zitten op de voor zuidascollegae minderwaardige foppingadreef.
Bijkomend nadeelquote:
gezellig op het Bijlmerpleinquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegenquote:
Dat is inderdaad wel minderwaardig.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu de Amerikanen eindelijk UFO’s erkend hebben zal die uit Amsterdam snel volgenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt tegen
Al is voor de lunch die omgeving rond dat 'stadion' wel geschikt.
Vind dat altijd wel bijzonder hoe dat in zulke massieve organisaties werkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel minderwaardig.
Al heb ik ooit op de Burgemeester Stramanweg gewerkt. Dat is zelfs minderwaardig aan de Foppingadreef.
Ik heb afspraak gemaakt voor 12 mei, kon helaas niet eerder. Begint aardig lang te worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer even de tondeuse gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |