HAHA KOSTELIJK!1quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuker, omdat het net lijkt alsof hij in de website verdwijnt
hij begint te snel opnieuwquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuker, omdat het net lijkt alsof hij in de website verdwijnt
Chinese toestanden hierquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat ik een andere politieke mening heb? Oke.
Ik vindt (hahahaha @Buitendam ) de gifjes van zijn hand toch vaak van matige kwaliteit. Dat kan je toch beter aan de experts zoals @Doublepain en @Zipportal overlatenquote:
Je bent zelf van matige kwaliteitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vindt (hahahaha @:buitendam ) de gifjes van zijn hand toch vaak van matige kwaliteit. Dat kan je toch beter aan de experts zoals @:doublepain en @:zipportal overlaten
kanjerlulquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vindt (hahahaha @:buitendam ) de gifjes van zijn hand toch vaak van matige kwaliteit. Dat kan je toch beter aan de experts zoals @:doublepain en @:zipportal overlaten
Het zijn ook heel vaak nietszeggende gifjes, van 3 man die op een tribune zitten of zo. Oké, leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
User @3rr0r is duidelijk meer van de kwantiteitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn ook heel vaak nietszeggende gifjes, van 3 man die op een tribune zitten of zo. Oké, leuk![]()
(overigens is Wimderon de koning van de gifjes)
Ik kan er niet steeds en uitleg bij geven zodat jij snapt waar je op moet lettenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn ook heel vaak nietszeggende gifjes, van 3 man die op een tribune zitten of zo. Oké, leuk![]()
(overigens is Wimderon de koning van de gifjes)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
Van Feyenoord heb ik volgens mij niks, dat boeit niemand vaak iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |