Dan moet je dus ook heel oude ouders hebben. Dus je vader is dan altijd een soort opafiguur voor je geweest, neem ik aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Opa is omgekomen in de oorlog
@:caland
Hier zijn er 3 onderweg. Ofja onderweg. Komen er een keer aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg mijn pakketje morgen.
Eerder vandaag mijn bestelling afgerond (beter dan vierkant)
[..]
Zout op met je app
Bedankt. Ga het meteen bij ons delen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een MACHINE LEARNING model gemaakt om een forecast te kunnen maken van het aantal IC coronapatiënten in de komende weken. Zeer geavanceerd allemaal
Mijn oordeel: 1 juno kunnen gemakkelijk alle kroegen weer open. Deel dit aub.
@:doublepain @:lenny_leonard @:caland @:afcniels @:muskusboktor57 @:ggmm @:maxi-mus
Ik ga dit met al mijn vrienden delen. (soms moet je een voorzetje geven en een ander wat plezier gunnen)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een MACHINE LEARNING model gemaakt om een forecast te kunnen maken van het aantal IC coronapatiënten in de komende weken. Zeer geavanceerd allemaal
@:doublepain @:lenny_leonard @:caland @:afcniels @:muskusboktor57 @:ggmm @:maxi-mus
Alsof @GGMM ooit een kroeg van binnen heeft gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, Havana Clubquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vakantie houden. Was werelds maat. Toen kon je daar nog zelf een auto huren en vrij rondtoeren. Bijna gratis tanken, fles Havana Club voor 2 euro.
Genot.
Mogen we de COR mods mentionen? Dit is toch wel BREAKINGquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit met al mijn vrienden delen. (soms moet je een voorzetje geven en een ander wat plezier gunnen)
Als je iets niet snapt hoef je er ook niet per se een mening over te vormen. Je ziet wat voor nquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja want die mensen zijn superstoer!!
Jezus wat een proleet ben je toch
Is ook een feestdag voor het betalingsverkeerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moest net even een Belg bellen. Blijkt dat vandaag een feestdag is.
Ik opzoeken, vieren ze het bijna overal behalve in Nederland. Kut overheid!!!1
Dag van de arbeid. Hoezo moet ik dan werken voor m'n kkgeld?@:caland
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ga het meteen bij ons delen.
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit met al mijn vrienden delen. (soms moet je een voorzetje geven en een ander wat plezier gunnen)
Bacardi is dan ook voor proleten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bacardi is daar echt niet te verkrijgen.
je ziet wat voor nquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
Als je iets niet snapt hoef je er ook niet per se een mening over te vormen. Je ziet wat voor n
Stukje lul in de pan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze heb ik gisteren geopperd in dit topic. Een heel goede aflevering!
Als je het mixt met cola heb je een baco cola.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bacardi is dan ook voor proleten.
Ik weet ook nog wel een drs. ing. in COR die zn eigen modellen maakt. Misschien kan je je model eens aan hem voorleggenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, drie lullen voor je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag niet in COR posten weet niet waaromquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een drs. ing. in COR die zn eigen modellen maakt. Misschien kan je je model eens aan hem voorleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |