quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier, drie lullen voor je post.Die zwarte vlakken lijken verdacht veel op een penis maar dan zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het mixt met cola heb je een baco cola.
ik moet nog evenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag, tijd om m'n kop eraf te zuipen vanavond.
Net wel een leuke fraudecase (lol)
[..]
Hier, drie lullen voor je post.Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]
Hier, drie lullen voor je post.Doorgezet naar @Coco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter de strijkstok achterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Anne Frank Huis vraagt om donaties vanwege financiële nood
@:caland
Lekker maat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef JanCees het volgende:
kan iemand mijn forecast in COR zetten? ik kan daar niet posten blijkbaar
twitter:dvhn_nl twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 10:25:02De grootste kroegbaas van Nederland is het zat. Als er niet snel meer geld volgt, gooit Laurens Meijer zijn kroegen, waaronder De Drie Gezusters in Groningen, per 1 juni open https://t.co/XQGkqXe416 reageer retweet
Plagiaat van jancees dusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:dvhn_nl twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 10:25:02De grootste kroegbaas van Nederland is het zat. Als er niet snel meer geld volgt, gooit Laurens Meijer zijn kroegen, waaronder De Drie Gezusters in Groningen, per 1 juni open https://t.co/XQGkqXe416 reageer retweet
Had al gezien jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:dvhn_nl twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 10:25:02De grootste kroegbaas van Nederland is het zat. Als er niet snel meer geld volgt, gooit Laurens Meijer zijn kroegen, waaronder De Drie Gezusters in Groningen, per 1 juni open https://t.co/XQGkqXe416 reageer retweet
En tot 5 uur opschrijven zeker. Je bent zelf een fraudeurquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
als je klaar bent ben je klaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En tot 5 uur opschrijven zeker. Je bent zelf een fraudeur
Dat ik er klaar mee ben betekent nog niet dat ik er mee stop.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tijd schrijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen visite. Saaie dag. Niks anders dan andere dagen op de vele felicitaties na.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ik er klaar mee ben betekent nog niet dat ik er mee stop.
Goede verjaardag gehad maat?
Zakken tot de grond met je bil van links naar rechts het is te erggg voor woorden het is te erg woordenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 1 mei 2020
Positief geteste personen
39.791* (+475)
Ziekenhuisopnames 10.854
(+85)
Overleden personen
4.893** (+98)
Slechte marketingquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor mij reden genoeg mijn bestelling direct weer te annuleren.
Willem Barth genotquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zakken tot de grond met je bil van links naar rechts het is te erggg voor woorden het is te erg woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |