Weigeren als je een man bent. Op iedereen afgeven maar zelf hieraan meedoen hahahaha.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Wij hebben sinds deze week een fitchallenge
Waarbij je thuis oefeningen moet doen die doorgestuurd worden door een collega, daar een filmpje van moet maken en hem weer moet doorsturen
Ik haat mijn leven
Maak er maar een ontslagbrief challenge vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Waarbij je thuis oefeningen moet doen die doorgestuurd worden door een collega, daar een filmpje van moet maken en hem weer moet doorsturen
Ik haat mijn leven
"Kiek Caland goan."quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
Ik eet nooit uit potjes. Soms spinazie uit een potje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je geen asperges lusten
Of heb je alleen die troep uit pot op.
Spinazie zit altijd in een zak tochquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik eet nooit uit potjes. Soms spinazie uit een potje.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik eet nooit uit potjes. Soms spinazie uit een potje.
Gisteren zowel broccoli als wortelen op. Je theorie gaat niet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
ketchup is alle groente die RensAjacied binnen krijgt (en eigenlijk is dat fruit toch)
Wat een rare combinatie weerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren zowel broccoli als wortelen op. Je theorie gaat niet op.
Als je een beetje karakter hebt weiger je dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik haat mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |