Laat je niet inpamperen of afleiden!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is @:madame_paon ook een goede vriendin van je?
Bah
Worden mods nog wel een beetje opgeleid? Of denken ze dat het mod zijn uit notes en slotjes zetten bestaatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een heel ander punt dat het onnodig mentionen niet goedpraat.
Ik krijg de laatste tijd meer notes in VBL dan in COR.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moeten de mods in COR niet als een stel hyperactieve debielen notes uit gaan delen. De functie/essentie daarvan is ook zo ongeveer verdwenen.
Bekend van allerhande berekeningen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de mening van user Kyran, want die schijnt hier dagelijks te zijn. Wie kent hem niet, zou je zeggen.
Die komt hier nooit meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is @:madame_paon ook een goede vriendin van je?
Bah
Woest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou lekker je teringbek en bemoei je er niet mee, loopjongen van René.
Bijzonder, zonder competities.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd meer notes in VBL dan in COR.
Caland ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd meer notes in VBL dan in COR.
Goede vergelijking weer Dummiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een vrouw die verkracht is?
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moeten de mods in COR niet als een stel hyperactieve debielen notes uit gaan delen. De functie/essentie daarvan is ook zo ongeveer verdwenen.
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?quote:
Huhquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?
Oh, dat ja. Daar heb ik uiteindelijk een ban voor gekregen. Ik deelde wat dingen die ik gewoon mocht delen, maar mensen vonden het respectloos ofzo. CORRED.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@:Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.
Ik word niet snel kwaad, maar ben nu toch maar in de pen geklommen.
COR is een kippenhok waar de goede mensen onder de slechten lijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@:Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.
Ik word niet snel kwaad, maar ben nu toch maar in de pen geklommen.
Het is geen democratie he hier Maxi. Dat is het uitgangspuntquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?
Nee het gaat om gedragsregels. Waar een straf op staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
het gaat erom dat die mensen er dus geen last van kunnen ondervinden.
Dus mensen die hier niet meer komen mag je wel lekker belachelijk maken en mentionen.quote:
Ja, mensen lastigvallen mag dus niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het gaat om gedragsregels. Waar een straf op staat.
Het ergste is nog dat de grootste .. daar de mods zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
COR is een kippenhok waar de goede mensen onder de slechten lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |