Goede vergelijking weer Dummiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een vrouw die verkracht is?
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moeten de mods in COR niet als een stel hyperactieve debielen notes uit gaan delen. De functie/essentie daarvan is ook zo ongeveer verdwenen.
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?quote:
Huhquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?
Oh, dat ja. Daar heb ik uiteindelijk een ban voor gekregen. Ik deelde wat dingen die ik gewoon mocht delen, maar mensen vonden het respectloos ofzo. CORRED.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@:Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.
Ik word niet snel kwaad, maar ben nu toch maar in de pen geklommen.
COR is een kippenhok waar de goede mensen onder de slechten lijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag in mijn notes dat ik er daar ook een heb gekregen voor een totaal onschuldige reactie mbt AVG en het ziekenhuis in Tilburg. (@:Lenny_Leonard) Dat was volgens mij mijn enige post in gans COR.
Ik word niet snel kwaad, maar ben nu toch maar in de pen geklommen.
Het is geen democratie he hier Maxi. Dat is het uitgangspuntquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus iemand die niet meer inlogt heeft andere rechten dan een user die wel gewoon inlogt? Waar staat dat in de policy?
Nee het gaat om gedragsregels. Waar een straf op staat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
het gaat erom dat die mensen er dus geen last van kunnen ondervinden.
Dus mensen die hier niet meer komen mag je wel lekker belachelijk maken en mentionen.quote:
Ja, mensen lastigvallen mag dus niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het gaat om gedragsregels. Waar een straf op staat.
Het ergste is nog dat de grootste .. daar de mods zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
COR is een kippenhok waar de goede mensen onder de slechten lijden.
Hey moderator die ik nomineerde als beste moderator van 2019!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Ik zie dat @:GGMM het moeilijk heeft omdat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen hypocrisie.
Je mag dus zoals @Caland zegt wel mensen lastig vallen die eventueel op een later tijdstip weer inloggen. En hoelang moet iemand precies offline zijn geweest dan? Graag duidelijkheid hierover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt @onlogisch genomineerd als beste mod?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey moderator die ik nomineerde als beste moderator van 2019!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak] Ik moet nu ingrijpen. Jongens het is even genoeg geweest.[/modbreak]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DonRaja check deze truc!
Vanavond RAID in het COR topic. 19:00 uur?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Daar heb ik uiteindelijk een ban voor gekregen. Ik deelde wat dingen die ik gewoon mocht delen, maar mensen vonden het respectloos ofzo. CORRED.
Je kunt wel stellen dat ik kwaliteit herkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt @:Onlogisch genomineerd als beste mod?
Zou ook mijn nominatie zijn hoor. Alles wat hij doet is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt @:Onlogisch genomineerd als beste mod?
Dat wordt wel heel hypothetischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel anders natuurlijk dan wanneer een overijverige mod een keer gementioned wordt.
Zelfs @onlogisch vindt @onlogisch een lui varken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt wel stellen dat ik kwaliteit herken
Ik moet opletten in COR. Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanavond RAID in het COR topic. 19:00 uur?
Het eerste de beste topic compleet overhoop halen, beest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanavond RAID in het COR topic. 19:00 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfs @:onlogisch vindt @:onlogisch een lui varken.
jarenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag dus zoals @:caland zegt wel mensen lastig vallen die eventueel op een later tijdstip weer inloggen. En hoelang moet iemand precies offline zijn geweest dan? Graag duidelijkheid hierover.
Niet echt, jij komt met een debiel voorbeeld van mensen die niet meer op FOK! komen en doet alsof dit hetzelfde is als iemand hier dagelijks lastigvallenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het eerste de beste topic compleet overhoop halen, beest.Ik neem mijn bans altijd als een kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij zul je daar niet over horen janken.
Pisvinger.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Het is ook allemaal wat een paar vensters wegklikken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag dus zoals @:caland zegt wel mensen lastig vallen die eventueel op een later tijdstip weer inloggen. En hoelang moet iemand precies offline zijn geweest dan? Graag duidelijkheid hierover.
Waarom mogen de KLB-mongooltjes dan nog om de paar dagen hier losgelaten worden, moderator incluis? Net als die grafdebiel Scrupuleus, want hij doet zogenaamd niets verkeerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, jij komt met een debiel voorbeeld van mensen die niet meer op FOK! komen en doet alsof dit hetzelfde is als iemand hier dagelijks lastigvallen
Ik zie daar niet zoveel verschil in inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, jij komt met een debiel voorbeeld van mensen die niet meer op FOK! komen en doet alsof dit hetzelfde is als iemand hier dagelijks lastigvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |