Thanks!quote:
Valt het jullie ook op dat oor de versnelde hartslag, de tintelingen in zijn vingers en zijn verhoogde ademhaling GGMM al dan niet expres een paar extra enters gebruikt in deze post?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden het over de regel mensen lastigvallen via mention.
Dat mag gewoon besproken worden, niet de specifieke ban.
Ook dit kan je niet volgen.
Ik eet straks nasi.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens het is zo trouwens wel leuk geweest.
Wat gaan jullie eten?
Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout maar je zakt keihard door het ijs, het werd je teveel en je zat te bonzen op het toetsenbord. Maar ook FA's mogen fouten maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf precies de reactie die jij gaf vriend, op een relevant moment.
Ik vond het een vrij sterk optreden eigenlijk.Het is dat veel mensen het niet eens zijn met de regel, anders had ik hier het ene na het andere compliment voor gekregen, dat weet ik zeker!
Ohquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag blijkbaar opeens niet meer besproken worden.
@:ggmm zou zeggen; ook dit kun je blijkbaar niet volgen.
Eén dag. (Dit is geen inhoudelijk bespreken van een ban, hopelijk kunnen jullie dag volgen)quote:
Dat doe ikquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat oor de versnelde hartslag, de tintelingen in zijn vingers en zijn verhoogde ademhaling GGMM al dan niet expres een paar extra enters gebruikt in deze post?
GGMM was eerst moderator, stapte op, werd een forummongool en deed alles wat god verboden had, kwam terug, werd weer mod, werd weer FA.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat oor de versnelde hartslag, de tintelingen in zijn vingers en zijn verhoogde ademhaling GGMM al dan niet expres een paar extra enters gebruikt in deze post?
We gaan het zo meemaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af of op Kyran stemmen ook een ban oplevert.
dag volgenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén dag. (Dit is geen inhoudelijk bespreken van een ban, hopelijk kunnen jullie dag volgen)
Dus zodra deze discussie afgelopen is.
[..]
Eén dag. (Dit is geen inhoudelijk bespreken van een ban, hopelijk kunnen jullie dag volgen)
Kunnen jullie dag volgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kijk je hebt geen argumenten dus je herhaalt nogmaals je popie-jopie geneuzelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout maar je zakt keihard door het ijs, het werd je teveel en je zat te bonzen op het toetsenbord. Maar ook FA's mogen fouten maken.
M'n vraag wat doe je? En nog te vroeg ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens het is zo trouwens wel leuk geweest.
Wat gaan jullie eten?
Ik hoop haring.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier sowieso een salade, verder geen idee wat sgatju erbij maakt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |