Haaaaiiiiiiiiquote:Op maandag 22 juli 2019 16:37 schreef DonRaja het volgende:
Graag minder homofoob reageren, stelletje kutflikkers.
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil graag een motorjas kopen bij het MDI, want daar heb ik nog een cadeaubon van. Weet iemand of deze een beetje goed is?
https://www.mdi-online.nl(...)treal/kleding/jassen
Dit is het verkeerde topic.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil graag een motorjas kopen bij het MDI, want daar heb ik nog een cadeaubon van. Weet iemand of deze een beetje goed is?
Verdwaald?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Gelukkig wordt er doorgaans heel goed gepost daar.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
Het PSV topic is niet blij met de beslissing om @:GGMM admin te maken
Top, hoeveel kosten die?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Hier hebben wij wel allemaal een leren jack met opdruk van de VBL SC KNOKPLOEG
Nee, PSV'ers zijn doorgaans hele verstandige mensen.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
40-45 euro.quote:
Ben gewoon groot voetbalfan dus moet misschien wat vaker op dit schitterende stukje FOK! komen.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie wat hier aan de hand is. VK denkt dat met Tag en GGMM als FA's, VBL een FA kweekvijver is en probeert hier nu binnen te komen.
Ik ben blijkbaar al van redactie Sport, zou veel te veel werk zijn. Ik ben wel Surinamer he.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel verstandig. Heb je wel eens het FA-schap overwogen?
Voor welke club ben jij dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon groot voetbalfan dus moet misschien wat vaker op dit schitterende stukje FOK! komen.
Welke club?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon groot voetbalfan dus moet misschien wat vaker op dit schitterende stukje FOK! komen.
Ja, en @onlogisch heeft uiteraard geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie wat hier aan de hand is. VK denkt dat met Tag en GGMM als FA's, VBL een FA kweekvijver is en probeert hier nu binnen te komen.
quote:
Liverpoolgenotquote:
EN IN NEDERLAND?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Liverpoolgenot
Al sinds de donkere Hodgson-dagen, dus niet puur omdat ze nu ff wat winnen natuurlijk
Dat is in het algemeen wel zo ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en @:Onlogisch heeft uiteraard geen idee
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.quote:
Je bent een limbo? Daar zitten we al op onze max, overleg even met @Lange_Lans, hij gaat over onze Limbo-chapter.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.
NOBODY LIKES US WE DON'T CAREquote:Op maandag 22 juli 2019 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent een limbo? Daar zitten we al op onze max, overleg even met @:Lange_Lans, hij gaat over onze Limbo-chapter.
Het is beter dat je gewoon gaat uitloggen en niet meer terugkomtquote:Op maandag 22 juli 2019 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.
joah is auch wa jungskequote:Op maandag 22 juli 2019 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is meer: Nobody understands you and nobody cares.
Dat hoor ik wel vaker om de een of andere reden.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is beter dat je gewoon gaat uitloggen en niet meer terugkomt
De hooligans van KLB zijn toch een stuk milder hè?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
joah is auch wa jungske
[..]
Dat hoor ik wel vaker om de een of andere reden.
Oei, dit hakt erin.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik voel hier louter liefde.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De hooligans van KLB zijn toch een stuk milder hè?
Racist.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat je een kleurtje hebt.
@KingRoland niet. Die heeft al de hele week lopen bidden in de moskee om dit weer.quote:
Ja godvergeten 38 graden donderdag. Als ik 38 graden wil emigreer ik wel lekker naar Paramaribo of zoquote:Op maandag 22 juli 2019 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:kingroland niet. Die heeft al de hele week lopen bidden in de moskee om dit weer.
VUILE KLOOTZAK.
Lol, wtf.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
MED / Weereens een VBL mod als FA, welkom GGMM
RIP.
@:Caland
@:Zipportal
@:Doublepain
@:JanCees
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:KingRoland
@:Johannes_vermeer
@:Tarado
@:Buitendam
@:Adames
@:Jr-Style-93
Heb je wel warme regendruppels.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja godvergeten 38 graden donderdag. Als ik 38 graden wil emigreer ik wel lekker naar Paramaribo of zo
Klaasquote:Op maandag 22 juli 2019 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar wie wordt er hier mod dan?
Tjacka?
Niet gekliktquote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat is @trein2000 ook, maar die mogen we er ook niet bijhalen.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pffquote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je wel warme regendruppels.
Voorlopig blijf ik een beetje meekijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar wie wordt er hier mod dan?
Tjacka?
Oh, spannend manquote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik een beetje meekijken.
Of er een nieuwe mod komt en zo ja, wie, dat weten we allemaal nog niet.
Zou vrijaf nemenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Pff
Op kantoor ook nog eens geen airco omdat ze met een of andere aanbouw bezig zijn.
Lekker janken in WKN dan maar
Gewoon thuiswerken tochquote:Op maandag 22 juli 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Pff
Op kantoor ook nog eens geen airco omdat ze met een of andere aanbouw bezig zijn.
Lekker janken in WKN dan maar
Dat lijkt mij wel handig, anders moet @onlogisch alles alleen doen. En we weten allemaal wat voor puinhoop het dan wordt.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, we hebben ook @Klummie nog.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel handig, anders moet @:onlogisch alles alleen doen. En we weten allemaal wat voor puinhoop het dan wordt.
Ik wil het PSV topic wel modererenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 22 juli 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil het PSV topic wel modereren
Bedankt voor de mention @onlogisch. Al je Ajaxmaten netjes genoemd zie ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
MED / Weereens een VBL mod als FA, welkom GGMM
RIP.
@:Caland
@:Zipportal
@:Doublepain
@:JanCees
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:KingRoland
@:Johannes_vermeer
@:Tarado
@:Buitendam
@:Adames
@:Jr-Style-93
Bedankt makker.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention @:onlogisch
Tevens succes gewenst @:GGMM
Hopelijk is @GGMM niet het type die naar elke plek zijn assistent meeneemt.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel handig, anders moet @:onlogisch alles alleen doen. En we weten allemaal wat voor puinhoop het dan wordt.
Bizar hequote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, wtf.
GGMM verkiezen boven @:jancees
Fok
Ik moest lachen en nu schaam ik me.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke Fa zou René zijn?
[ afbeelding ]
Nahhquote:Op maandag 22 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke Fa zou René zijn?
[ afbeelding ]
Zeg René, nu je toch FA bent. Betekent dit dat wij @onlogisch zijn debiliteiten nu bij jou mogen rapporteren?quote:
Dat wordt duwen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er alles aan doen om jou binnen te loodsen.
IJsverkoperquote:Op maandag 22 juli 2019 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nahh
Ggmm is meer de lieve buurjongen.
@GGMM is @onlogisch baasjequote:Op maandag 22 juli 2019 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg René, nu je toch FA bent. Betekent dit dat wij @:onlogisch zijn debiliteiten nu bij jou mogen rapporteren?
Bedankt!quote:Op maandag 22 juli 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er alles aan doen om jou binnen te loodsen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:GGMM is @:onlogisch baasje
Dus ja
Of gewoon sowieso schoppen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Het PSV topic loopt een beetje uit de hand @:GGMM
Kan je @:Onlogisch aan het werk schoppen?
Waarom kreeg ik een mention van deze post.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
DonRaja, wat vind je ervan dat ons aller René nu je baas is geworden.
Omdat ik hem veranderd heb.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik een mention van deze post.
Dit is heel bizar.
@onlogisch is een beetje de Cock Jol van Fok!quote:Op maandag 22 juli 2019 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk is @:ggmm niet het type die naar elke plek zijn assistent meeneemt.
@onlogisch is een beetje Dick 'Cookie' Voorn.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Onlogisch is een beetje de Cock Jol van Fok!
Ik heb geen baas, ik ben freelancer hiero.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
DonRaja, wat vind je ervan dat ons aller René nu je baas is geworden.
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@:onlogisch is een beetje Dick 'Cookie' Voorn.
Iets bestellen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk nasi.
Ik zou hem toch eerder bestempelen als Petrovicquote:Op maandag 22 juli 2019 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Onlogisch is een beetje de Cock Jol van Fok!
Proficiat GGMM!quote:
Opzouten. Kut Limbo'squote:Op maandag 22 juli 2019 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent een limbo? Daar zitten we al op onze max, overleg even met @:Lange_Lans, hij gaat over onze Limbo-chapter.
Zalm.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk nasi.
Ligt eraan als je @GGMM als je chef wilquote:Op maandag 22 juli 2019 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens neem ik aan dat ik nu mod kan worden in vbl?
Ik vind GGMM een prima mod. Doe de voorzichtige aanname dat hij ook een prima FA gaat zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan als je @:GGMM als je chef wil
Leg uitquote:Op maandag 22 juli 2019 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem toch eerder bestempelen als Petrovic
haags_kwartiertje sowieso Aad300quote:Op maandag 22 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden op een zinnige quote kunnen betrappen.
Zeker niet genoeg AED’s (lol)twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:40:12Open Dag #Ajax donderdag afgelast ivm warmte. Club zoekt alternatieve datum reageer retweet
Zo danquote:Op maandag 22 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden op een zinnige quote kunnen betrappen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
Zeker niet genoeg AED’s (lol)twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:40:12Open Dag #Ajax donderdag afgelast ivm warmte. Club zoekt alternatieve datum reageer retweet
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
Een echte alleskunnerquote:Op maandag 22 juli 2019 18:49 schreef GGMM het volgende:
Want naast FA ben ik ook professioneel grappenbeoordelaar geworden.
6,5/10quote:Op maandag 22 juli 2019 18:49 schreef GGMM het volgende:
Want naast FA ben ik ook professioneel grappenbeoordelaar geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel doublepain en Caland kunnen weer vrolijk dm-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
voor mij.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft GGMM vanmiddag in 10 seconden voor mij.
Er lijkt hier een woord te ontbreken.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft GGMM vanmiddag in 10 seconden voor mij.
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel doublepain en Caland kunnen weer vrolijk dm-enWaarom zouden ze dat niet kunnen doen dan? Ik kan alleen niet reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Verpest mijn grap niet aub.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet kunnen doen dan? Ik kan alleen niet reageren.
Hoefde jij toch ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je mailen naar forum@fok.nl
Ziedend.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moeder hapt over een paar uurtjes.
Ik had niet eens een DM of PM ban, dat was een grapje!quote:Op maandag 22 juli 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoefde jij toch ook niet.
Of helpt hij vanaf nu alleen nog maar vrienden.
Vuile hond.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had niet eens een DM of PM ban, dat was een grapje!Haha.
Walgelijk dik varkenquote:Op maandag 22 juli 2019 18:56 schreef Coco. het volgende:
Ik eet nu een friet saté en een loempia.
bohh
Waarom eet je kipsaté bij je patat?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:56 schreef Coco. het volgende:
bohh
Wat is dit nu weer voor een matige combinatie?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:56 schreef Coco. het volgende:
bohh
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een matige combinatie?
Wow, ziedend.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuile hond.
Hoop dat je er alsnog een krijgt.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft haxball afgezworen nu hij FA is.
Wat vind je hiervan?
Waar is dat te lezen?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft haxball afgezworen nu hij FA is.
Wat vind je hiervan?
quote:
Op jou kunnen we altijd rekenen, makker.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moeder hapt over een paar uurtjes.
Ben je brabander?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:56 schreef Coco. het volgende:
bohh
lik mijn reet! gekquote:Op maandag 22 juli 2019 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:kingroland niet. Die heeft al de hele week lopen bidden in de moskee om dit weer.
VUILE KLOOTZAK.
Sinds mijn 18e ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je brabander?
Doede ge men moar ne friet seteej
Dat zou echt super dom zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nee, ik ga geen Breaking Bad kijken.
In je hoofd klonk dit vast heel grappig.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien omdat je linkerhersenhelft ook permanent slaapt.
Misschien kun je een baan zoeken.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik voel een leegte van binnen nu The Wire is afgelopenEn nee, ik ga geen Breaking Bad kijken.
jawelquote:Op maandag 22 juli 2019 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch niet oostelijker dan Tilburg mag ik hopen?
Dat land ken ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Macedonië bevalt overigens nog steeds prima.
sopranosquote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik voel een leegte van binnen nu The Wire is afgelopenEn nee, ik ga geen Breaking Bad kijken.
Maar in Almere wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Groningen en Almere liggen dichtbij elkaar als het gaat om inwoners. Too close to call nog.
2 steden die werkelijk niemand iets boeien.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Groningen en Almere liggen dichtbij elkaar als het gaat om inwoners. Too close to call nog.
Bedankt makkersquote:Op maandag 22 juli 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Namens @:johannes_vermeer @:coco. @:onlogisch @:dj_day-v gefeliciteerd met de promotie@:GGMM vriend.
@johannes_vermeerquote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 steden die werkelijk niemand iets boeien.
@johannes_vermeerquote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 steden die werkelijk niemand iets boeien.
Noord of zuidquote:Op maandag 22 juli 2019 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Macedonië bevalt overigens nog steeds prima.
[..]
Wil ik ook nog heen
2 van mijn favoriete users!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 users die werkelijk niemand iets boeien.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was heel leuk 'm weer eens te zien zonder begeleiding.
Ik sla over makker.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor koffie jongens, wat jullie?
@Jojoortjequote:Op maandag 22 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
te vroegquote:Op maandag 22 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker manquote:Op maandag 22 juli 2019 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker adertjes poppen voor vakantie jwz
Taglianogodquote:Op maandag 22 juli 2019 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Oh wacht @:Tagliano is geen FA, maar manager PR
Binnenkort vervangt ie @:danny nog
@Ted was een veel betere manager PRquote:Op maandag 22 juli 2019 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Oh wacht @:Tagliano is geen FA, maar manager PR
Binnenkort vervangt ie @:danny nog
Thuis toch wel doortrainen mag ik hopen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, daarna 10 dagen geen gymsessie helaas
Oh, da’s minderquote:Op maandag 22 juli 2019 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, daarna 10 dagen geen gymsessie helaas
Als ik thuis ben sowieso jaquote:Op maandag 22 juli 2019 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Thuis toch wel doortrainen mag ik hopen.
Moeten hullie wetenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké jongens als de voorspellingen uitkomen gaan we schroeien t/m dinsdag volgende week met temperaturen van 30+.
Weten we gelijk waar @GGMM zijn FA-ambitie vandaan heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Tedgod
Kinderhoeren neuken nooit meer werken
Ted kreeg betaaldquote:Op maandag 22 juli 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar @:GGMM zijn FA-ambitie vandaan heeft.
sowwwquote:Op maandag 22 juli 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgend jaar koop ik 1000 airco's denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké jongens als de voorspellingen uitkomen gaan we schroeien t/m dinsdag volgende week met temperaturen van 30+.
Onlo jr. heeft deze 3 dagen een Feyenoord soccer camp. Arme knulquote:Op maandag 22 juli 2019 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgend jaar koop ik 1000 airco's denk ik.
Dat is wel veel voor 1 woning.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgend jaar koop ik 1000 airco's denk ik.
Weet je nog die ene rel met een of andere programmeur die de Fok!-code wilde kapen ofzo. Kreeg iedereen een PM. Ging ook over betalingen meen ik me te herinneren.quote:
nondeju koekoek zeg!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Glowmouse?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je nog die ene rel met een of andere programmeur die de Fok!-code wilde kapen ofzo. Kreeg iedereen een PM. Ging ook over betalingen meen ik me te herinneren.
Zeker ook nog eens ergens in het oosten des lands?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. heeft deze 3 dagen een Feyenoord soccer camp. Arme knul
Soccer....quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom noem je dat niet gewoon een voetbalkamp? Dan snapt @GGMM het ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soccer....
Amerikanen hebben al veel invloed zo te zien
Dat gesprek wilde ik jaartje of 2 terug aanhalen en toen kreeg ik een ban en wat FA’s in mijn PMquote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je nog die ene rel met een of andere programmeur die de Fok!-code wilde kapen ofzo. Kreeg iedereen een PM. Ging ook over betalingen meen ik me te herinneren.
Nee, hier in de buurt.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker ook nog eens ergens in het oosten des lands?
Hier gaat iets misquote:
Zijn probleem.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
Promes heeft nog geen seconde overtuigd.
Toch bedankt voor de 15 miljoenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
Promes heeft nog geen seconde overtuigd.
@onlogisch die de enige overgebleven mod isquote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is geen mod meer, @:onlogisch moet alle kut klusjes doen
Mag ik hem dik noemen? Of wordt @kapiteintje dan meteen boos omdat ik niet weet wat hij heeft meegemaakt?quote:
Vorig jaar op de dag dat de competitie weer begon (10 augustus) dus nu denk ik weer. (2 augustus)quote:
Ik moest hier wel om lachen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik hem dik noemen? Of wordt @:kapiteintje dan meteen boos omdat ik niet weet wat hij heeft meegemaakt?
We staan al langer op de zwarte lijstquote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch die de enige overgebleven mod is
VBL is ten dode opgeschreven makker
Geweldige tv was datquote:
Caland niet hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We staan al langer op de zwarte lijst
Hahahahaaquote:
Dit betekent dat we jouw sollicitatie in de prullenbak kunnen gooien?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch die de enige overgebleven mod is
VBL is ten dode opgeschreven makker
@caland zou net als @Happel prima kunnen modderetenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit betekent dat we jouw sollicitatie in de prullenbak kunnen gooien?
Caland zou nooit mod worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem mensen die mod (willen) worden niet heel serieus.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Boa krijgt nog een vergoedingquote:Op maandag 22 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Je bent dan eigenlijk een soort BOA maar dan nóg treuriger.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
Lijkt het jou leuk om dagelijks iemand het iq van een vissenkom te begeleiden? Heb jij er geen moeite mee dat je hulpje dagelijks 7 keer dezelfde vraag stelt?
Verder dan dit kom ik niet met de tekst voor de vacature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |