Het is beter dat je gewoon gaat uitloggen en niet meer terugkomtquote:Op maandag 22 juli 2019 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.
joah is auch wa jungskequote:Op maandag 22 juli 2019 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is meer: Nobody understands you and nobody cares.
Dat hoor ik wel vaker om de een of andere reden.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is beter dat je gewoon gaat uitloggen en niet meer terugkomt
De hooligans van KLB zijn toch een stuk milder hè?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
joah is auch wa jungske
[..]
Dat hoor ik wel vaker om de een of andere reden.
Oei, dit hakt erin.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
Het PSV topic is niet blij met de beslissing om @:GGMM admin te maken
Ik voel hier louter liefde.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De hooligans van KLB zijn toch een stuk milder hè?
Racist.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat je een kleurtje hebt.
@KingRoland niet. Die heeft al de hele week lopen bidden in de moskee om dit weer.quote:
Ja godvergeten 38 graden donderdag. Als ik 38 graden wil emigreer ik wel lekker naar Paramaribo of zoquote:Op maandag 22 juli 2019 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:kingroland niet. Die heeft al de hele week lopen bidden in de moskee om dit weer.
VUILE KLOOTZAK.
Lol, wtf.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
MED / Weereens een VBL mod als FA, welkom GGMM
RIP.
@:Caland
@:Zipportal
@:Doublepain
@:JanCees
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:KingRoland
@:Johannes_vermeer
@:Tarado
@:Buitendam
@:Adames
@:Jr-Style-93
Heb je wel warme regendruppels.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja godvergeten 38 graden donderdag. Als ik 38 graden wil emigreer ik wel lekker naar Paramaribo of zo
Klaasquote:Op maandag 22 juli 2019 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar wie wordt er hier mod dan?
Tjacka?
Niet gekliktquote:Op maandag 22 juli 2019 16:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil graag een motorjas kopen bij het MDI, want daar heb ik nog een cadeaubon van. Weet iemand of deze een beetje goed is?
https://www.mdi-online.nl(...)treal/kleding/jassen
Dat is @trein2000 ook, maar die mogen we er ook niet bijhalen.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon groot voetbalfan dus moet misschien wat vaker op dit schitterende stukje FOK! komen.
Pffquote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je wel warme regendruppels.
Voorlopig blijf ik een beetje meekijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar wie wordt er hier mod dan?
Tjacka?
Oh, spannend manquote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik een beetje meekijken.
Of er een nieuwe mod komt en zo ja, wie, dat weten we allemaal nog niet.
Zou vrijaf nemenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Pff
Op kantoor ook nog eens geen airco omdat ze met een of andere aanbouw bezig zijn.
Lekker janken in WKN dan maar
Gewoon thuiswerken tochquote:Op maandag 22 juli 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Pff
Op kantoor ook nog eens geen airco omdat ze met een of andere aanbouw bezig zijn.
Lekker janken in WKN dan maar
Dat lijkt mij wel handig, anders moet @onlogisch alles alleen doen. En we weten allemaal wat voor puinhoop het dan wordt.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, we hebben ook @Klummie nog.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel handig, anders moet @:onlogisch alles alleen doen. En we weten allemaal wat voor puinhoop het dan wordt.
Ik wil het PSV topic wel modererenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 22 juli 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil het PSV topic wel modereren
Bedankt voor de mention @onlogisch. Al je Ajaxmaten netjes genoemd zie ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
MED / Weereens een VBL mod als FA, welkom GGMM
RIP.
@:Caland
@:Zipportal
@:Doublepain
@:JanCees
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:KingRoland
@:Johannes_vermeer
@:Tarado
@:Buitendam
@:Adames
@:Jr-Style-93
Bedankt makker.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention @:onlogisch
Tevens succes gewenst @:GGMM
Hopelijk is @GGMM niet het type die naar elke plek zijn assistent meeneemt.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel handig, anders moet @:onlogisch alles alleen doen. En we weten allemaal wat voor puinhoop het dan wordt.
Bizar hequote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, wtf.
GGMM verkiezen boven @:jancees
Fok
Ik moest lachen en nu schaam ik me.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke Fa zou René zijn?
[ afbeelding ]
Nahhquote:Op maandag 22 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke Fa zou René zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |