Ik ben blijkbaar al van redactie Sport, zou veel te veel werk zijn. Ik ben wel Surinamer he.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel verstandig. Heb je wel eens het FA-schap overwogen?
Voor welke club ben jij dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon groot voetbalfan dus moet misschien wat vaker op dit schitterende stukje FOK! komen.
Welke club?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon groot voetbalfan dus moet misschien wat vaker op dit schitterende stukje FOK! komen.
Ja, en @onlogisch heeft uiteraard geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie wat hier aan de hand is. VK denkt dat met Tag en GGMM als FA's, VBL een FA kweekvijver is en probeert hier nu binnen te komen.
quote:
Liverpoolgenotquote:
EN IN NEDERLAND?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Liverpoolgenot
Al sinds de donkere Hodgson-dagen, dus niet puur omdat ze nu ff wat winnen natuurlijk
Dat is in het algemeen wel zo ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en @:Onlogisch heeft uiteraard geen idee
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.quote:
Je bent een limbo? Daar zitten we al op onze max, overleg even met @Lange_Lans, hij gaat over onze Limbo-chapter.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.
NOBODY LIKES US WE DON'T CAREquote:Op maandag 22 juli 2019 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent een limbo? Daar zitten we al op onze max, overleg even met @:Lange_Lans, hij gaat over onze Limbo-chapter.
Het is beter dat je gewoon gaat uitloggen en niet meer terugkomtquote:Op maandag 22 juli 2019 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn locals zijn Roda, Fortuna en MVV, en dat heeft verder weinig met voetbal te maken natuurlijk.
joah is auch wa jungskequote:Op maandag 22 juli 2019 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is meer: Nobody understands you and nobody cares.
Dat hoor ik wel vaker om de een of andere reden.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is beter dat je gewoon gaat uitloggen en niet meer terugkomt
De hooligans van KLB zijn toch een stuk milder hè?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
joah is auch wa jungske
[..]
Dat hoor ik wel vaker om de een of andere reden.
Oei, dit hakt erin.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:40 schreef Doublepain het volgende:
Het PSV topic is niet blij met de beslissing om @:GGMM admin te maken
Ik voel hier louter liefde.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De hooligans van KLB zijn toch een stuk milder hè?
Racist.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat je een kleurtje hebt.
@KingRoland niet. Die heeft al de hele week lopen bidden in de moskee om dit weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |