abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 00:36:00 #1
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192760805
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence

Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 23 april 2020 @ 00:37:05 #2
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192760815
Die heeft ie allang gehad toch?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192760827
Deze leugen heeft hij iig gewoon weer herhaald :')

Video:
atrupar twitterde op donderdag 23-04-2020 om 00:28:26 "If you add up the testing of every nation in the world, we have done substantially more than that" -- This is a flabbergasting lie from Trump. The US hasn't done anywhere near that level of testing. (European countries together on their own have done more than the US.) https://t.co/Gkzx8C7Cue reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192760829
Thanks to the banks. O+ O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 23 april 2020 @ 00:41:54 #5
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192760857
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:38 schreef Kijkertje het volgende:
Deze leugen heeft hij iig gewoon weer herhaald :')

Video:
atrupar twitterde op donderdag 23-04-2020 om 00:28:26 "If you add up the testing of every nation in the world, we have done substantially more than that" -- This is a flabbergasting lie from Trump. The US hasn't done anywhere near that level of testing. (European countries together on their own have done more than the US.) https://t.co/Gkzx8C7Cue reageer retweet
Deze briefings zijn rallies voor de verkiezingen. Niks meer, niks minder.

Het is de goed nieuws show en zijn fanbase slikt het allemaal als zoete koek. Tegen het dictatoriale aan.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192760896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:41 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Deze briefings zijn rallies voor de verkiezingen. Niks meer, niks minder.

Het is de goed nieuws show en zijn fanbase slikt het allemaal als zoete koek. Tegen het dictatoriale aan.
Niet meer alleen zijn fanbase hoor. Hij heeft mij ook al bijna in zijn greep. :@

Kim Jong Trump. O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192760958
Voortaan ga ik, als mijn kat weer eens stout is geweest, gewoon een tape van Pence afspelen. Dat zal der leren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 23 april 2020 @ 00:58:56 #8
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192760967
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:58 schreef Salina het volgende:
Voortaan ga ik, als mijn kat weer eens stout is geweest, gewoon een tape van Pence afspelen. Dat zal der leren.
Die kan gewoon een half uur lullen zonder iets te zeggen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192760986
Tja...BNW?
Het zou wel heel ziek zijn: gvn Kemp in Georgia.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“ It's about making sure people can't file unemployment. It isn't about saving lives, certainly. It's not about the peak of the curve. I think lots of people are going to ignore the governor and stay home regardless. This isn't a decision being driven by epidemiology. /2“
https://mobile.twitter.co(...)/1252770924505391107
De staat Georgia gaat failliet aan unemployment...
Lees de rest van de tweet.
Oa.: Quote: “ A hair dresser or a massage therapist cannot maintain social distance. But they can certainly file for relief ... unless the law says they can work.

"Gyms, fitness centers, bowling alleys, body art studios, barbers, cosmetologists, hair designers, nail care artists“

Trusten.

[ Bericht 25% gewijzigd door AnneX op 23-04-2020 01:07:28 ]
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 01:04:51 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192761008
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:58 schreef Salina het volgende:
Voortaan ga ik, als mijn kat weer eens stout is geweest, gewoon een tape van Pence afspelen. Dat zal der leren.
Dat is dierenmishandeling :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192761010
Oeh, is dat die Chinese reporter van CBS?

Vuurwerk verwacht.`

Aahhh...

Never heard of the guy (who is pushed out of the job).

Jaja.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 23 april 2020 @ 01:07:41 #12
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192761023
"Docter who? Never heard of him"
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192761029
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 01:07 schreef DonDruiper het volgende:
"Docter who? Never heard of him"
But I will look into it. O-)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192761040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 01:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is dierenmishandeling :D
Ja, het was de Pence-tape of een shotje hydrochloroquine, maar ze schijnen het elders in de wereld nodig te hebben, dus doe dan die tape maar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192761060
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 01:01 schreef AnneX het volgende:
Tja...BNW?
Het zou wel heel ziek zijn: gvn Kemp in Georgia.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“ It's about making sure people can't file unemployment. It isn't about saving lives, certainly. It's not about the peak of the curve. I think lots of people are going to ignore the governor and stay home regardless. This isn't a decision being driven by epidemiology. /2“
https://mobile.twitter.co(...)/1252770924505391107
De staat Georgia gaat failliet aan unemployment...
Lees de rest van de tweet.
Oa.: Quote: “ A hair dresser or a massage therapist cannot maintain social distance. But they can certainly file for relief ... unless the law says they can work.

"Gyms, fitness centers, bowling alleys, body art studios, barbers, cosmetologists, hair designers, nail care artists“

Trusten.

Truste! :W

I will look into it (tomorrow).

Ik ga ook slapen zo. Morgen weer vroeg op voor een dagje niets doen thuis werken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192761249
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 01:07 schreef DonDruiper het volgende:
"Docter who? Never heard of him"
Ja ja maar wel gelijk er bovenop zitten als een journaliste Rick Bright 'gifted' noemt. Dat zint hem niet.

Video:
atrupar twitterde op donderdag 23-04-2020 om 01:44:38 "Have you studied him? Have you reported on him?" -- Trump takes umbrage after @weijia describes Dr. Bright, the HHS official who says he was ousted after he resisted Trump's hydroxychloroquine push, as "gifted" https://t.co/tlSCQuBTQj reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192761325
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 01:07 schreef DonDruiper het volgende:
"Docter who? Never heard of him"
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 06:00:32 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192761752
Dus Kemp is onder de bus gesodemieterd. Was te verwachten. Moet je maar niet gaan slijmballen bij Trump.

ktbenner twitterde op donderdag 23-04-2020 om 01:16:58 Pres Trump has backed himself into a rhetorical position where he both publicly disagrees with Georgia Gov. Kemp's decision to lift the state's stay-at-home, but also praises him and tells Georgians to listen to their governor. reageer retweet
Barr zal ook wel balen. Die krijgt deze uitspraken natuurlijk ook voor zijn voeten gegooid als hij gaat proberen de gouverneurs te verplichten te stoppen met maatregelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192761849
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 06:00 schreef Ulx het volgende:
Dus Kemp is onder de bus gesodemieterd. Was te verwachten. Moet je maar niet gaan slijmballen bij Trump.

ktbenner twitterde op donderdag 23-04-2020 om 01:16:58 Pres Trump has backed himself into a rhetorical position where he both publicly disagrees with Georgia Gov. Kemp's decision to lift the state's stay-at-home, but also praises him and tells Georgians to listen to their governor. reageer retweet
Barr zal ook wel balen. Die krijgt deze uitspraken natuurlijk ook voor zijn voeten gegooid als hij gaat proberen de gouverneurs te verplichten te stoppen met maatregelen.
Achter de ‘dus’-opmerking zit meer, volgens de discussie op twitter.
Zie post#9. :X

Indien trump er zo over denkt, kan het een nawee van de ontmoeting met Cuomo zijn.
#hoping for the best. Me.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 07:22:32 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192761893
Kemp heeft Loeffler naar de Senaat gestuurd in plaats van een Trumpkeuze.

Ik denk gewoon dat Trump daarvoor wraak neemt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 23 april 2020 @ 07:29:36 #21
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_192761908
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 02:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ja maar wel gelijk er bovenop zitten als een journaliste Rick Bright 'gifted' noemt. Dat zint hem niet.

Video:
atrupar twitterde op donderdag 23-04-2020 om 01:44:38 "Have you studied him? Have you reported on him?" -- Trump takes umbrage after @:weijia describes Dr. Bright, the HHS official who says he was ousted after he resisted Trump's hydroxychloroquine push, as "gifted" https://t.co/tlSCQuBTQj reageer retweet
Hij kent hem niet, behalve dat hij hem toch goed genoeg kent om te weten dat hij niet gifted is.

En de leugen herhalen over het aantal testen. En weer kinderachtig reageren op vragen van journalisten.

En de cult houdt de oogkleppen op.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 07:39:12 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192761948
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:29 schreef Montov het volgende:

[..]


En de cult houdt de oogkleppen op.
Zijn approval onder ouderen is met 20 punten gekelderd. De "Give Me Liberty or Give Me COVID-19" strategie lijkt niet succesvol.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192763973
Nog wel een aardig opiniestuk van een Amerikaanse arts over waarom veel artsen zich nu ook genoodzaakt zien om zich met politiek te bemoeien:
https://www.theguardian.c(...)-political-activists
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192765104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn approval onder ouderen is met 20 punten gekelderd. De "Give Me Liberty or Give Me COVID-19" strategie lijkt niet succesvol.
Sinds?

Zijn algehele approval rate ligt op dit moment hoger dan het hoogtepunt van 2018 én 2019.
pi_192765205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sinds?

Zijn algehele approval rate ligt op dit moment hoger dan het hoogtepunt van 2018 én 2019.
Valt ook wel mee, toch? Volgens mij schuifelt hij echt al jaren stabiel tussen de 43-46% approval heen en weer, met hier en daar een kleine uitschieters. Als ik nu kijk is het ook zo'n 44% bij fivethirtyeight, al kan een individuele poll hem wel wat hoger plaatsen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192765261
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, toch? Volgens mij schuifelt hij echt al jaren stabiel tussen de 43-46% approval heen en weer, met hier en daar een kleine uitschieters. Als ik nu kijk is het ook zo'n 44% bij fivethirtyeight, al kan een individuele poll hem wel wat hoger plaatsen.
Is toch ook echt ongelooflijk :')
Reddeloos verloren dat land.
Radio Espantoso
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 12:22:48 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192765300
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sinds?

Zijn algehele approval rate ligt op dit moment hoger dan het hoogtepunt van 2018 én 2019.
Florida, vorige week.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192765586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sinds?

Zijn algehele approval rate ligt op dit moment hoger dan het hoogtepunt van 2018 én 2019.
Ligt er een beetje aan wat je pakt. Als je bij FiveThirtyEight kijkt naar likely / registered voters, dan heeft hij de laatste jaren wel nog niet iets hoger gestaan bij tijd en wijle. Voor all voters geldt dat inderdaad niet. Daarbij moet je dan wel weer aantekenen dat je net een mini-rallying effectje hebt gezien omtrent corona, dat nu weer weg aan het ebben lijkt. Dat werkt echter vaak nog wel even door in peilingaggregaties.
Feit blijft dat het allemaal vooral heel stabiel is wat betreft approve / disapprove.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 12:42:12 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192765656
In Michigan (geloof ik) heeft hij onder Blank-man-geen-college iets van +8 tegen Biden. Tegen Clinton had hij +29 bij die groep.

Het lijkt me een probleem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192765773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:42 schreef Ulx het volgende:
In Michigan (geloof ik) heeft hij onder Blank-man-geen-college iets van +8 tegen Biden. Tegen Clinton had hij +29 bij die groep.

Het lijkt me een probleem.
Aan dat soort subgroepanalyses in specifieke polls zou ik echt nul waarde hechten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192765819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sinds?

Zijn algehele approval rate ligt op dit moment hoger dan het hoogtepunt van 2018 én 2019.
:Y


https://www.realclearpoli(...)b_approval-6179.html
pi_192766119
quote:
Dat die cijfers ook in crisistijd praktisch gelijk blijven, zegt toch wel genoeg. Vergelijk dat met een Rutte, die zijn waarderingscijfers met tientallen procentpunten zag toenemen na z'n eerste coronapersco. Voor Merkel geldt hetzelfde.

Of die sprongen terecht zijn, laat ik even in het midden. Maar het is veelzeggend dat Trump nauwelijks extra steun krijgt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 23 april 2020 @ 13:13:46 #33
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192766187
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat die cijfers ook in crisistijd praktisch gelijk blijven, zegt toch wel genoeg. Vergelijk dat met een Rutte, die zijn waarderingscijfers met tientallen procentpunten zag toenemen na z'n eerste coronapersco. Voor Merkel geldt hetzelfde.

Of die sprongen terecht zijn, laat ik even in het midden. Maar het is veelzeggend dat Trump nauwelijks extra steun krijgt.
de cijfers zeggen ook duidelijk dat ze onder de maat blijven. Zelfs al staat hij dag in dag uit campagne te voeren tijdens de Coronabriefings. Als ik Biden was, zou ik een perspas aanvragen en tussen de journalisten gaan staan. Om wat pittige vragen op Trump af te vuren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192766221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

de cijfers zeggen ook duidelijk dat ze onder de maat blijven. Zelfs al staat hij dag in dag uit campagne te voeren tijdens de Coronabriefings. Als ik Biden was, zou ik een perspas aanvragen en tussen de journalisten gaan staan. Om wat pittige vragen op Trump af te vuren.
Als ik Biden was zou ik Trump uitdagen voor een wedstrijdje opdrukken.

:')
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 13:18:54 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192766275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Aan dat soort subgroepanalyses in specifieke polls zou ik echt nul waarde hechten.
Welke analyse?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192766349
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als ik Biden was zou ik Trump uitdagen voor een wedstrijdje opdrukken.

:')
Lol
pi_192766357
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welke analyse?
'blanke man zonder college degree'. Dat is een subgroep van de totale 'onderzoekspopulatie' in een peiling. Als je een dergelijke onderzoekspopulatie gaat opdelen in deelgroepen en daar resultaten van bekijkt, dan zijn ze vaak al niet meer statistisch significant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 13:27:36 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192766420
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als ik Biden was zou ik Trump uitdagen voor een wedstrijdje opdrukken.

:')
Dat lijkt me prachtig. Door de kleine handjes van Trump en zijn enorme gewicht wordt de druk zo hoog dar hij dwars door een eikenhouten vloer prikt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:45:55 #39
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192766718
We Are Living in a Failed State - The coronavirus didn’t break America. It revealed what was already broken.

quote:
When the virus came here, it found a country with serious underlying conditions, and it exploited them ruthlessly. Chronic ills—a corrupt political class, a sclerotic bureaucracy, a heartless economy, a divided and distracted public—had gone untreated for years. We had learned to live, uncomfortably, with the symptoms. It took the scale and intimacy of a pandemic to expose their severity—to shock Americans with the recognition that we are in the high-risk category.

The crisis demanded a response that was swift, rational, and collective. The United States reacted instead like Pakistan or Belarus—like a country with shoddy infrastructure and a dysfunctional government whose leaders were too corrupt or stupid to head off mass suffering. The administration squandered two irretrievable months to prepare. From the president came willful blindness, scapegoating, boasts, and lies. From his mouthpieces, conspiracy theories and miracle cures. A few senators and corporate executives acted quickly—not to prevent the coming disaster, but to profit from it. When a government doctor tried to warn the public of the danger, the White House took the mic and politicized the message.
The Atlantic
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 23 april 2020 @ 14:12:13 #40
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192767094
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als ik Biden was zou ik Trump uitdagen voor een wedstrijdje opdrukken.

:')
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als ik Biden was zou ik Trump uitdagen voor een wedstrijdje opdrukken.

:')
Voor het presidentsschap heb je hersens nodig, geen golfspieren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192767096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

de cijfers zeggen ook duidelijk dat ze onder de maat blijven. Zelfs al staat hij dag in dag uit campagne te voeren tijdens de Coronabriefings. Als ik Biden was, zou ik een perspas aanvragen en tussen de journalisten gaan staan. Om wat pittige vragen op Trump af te vuren.
De man is dement of zo goed als. Alles behalve iemand die een ander met woorden kan pakken.

Hoe zie je dat voor je ik snap dat je Trump een debiel vind. Maar Biden is dat net zo goed.
  donderdag 23 april 2020 @ 14:16:19 #42
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192767145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:12 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

De man is dement of zo goed als. Alles behalve iemand die een ander met woorden kan pakken.

Hoe zie je dat voor je ik snap dat je Trump een debiel vind. Maar Biden is dat net zo goed.
Biden heeft nog niet al zijn knikkers verloren. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192767182
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:12 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

De man is dement of zo goed als. Alles behalve iemand die een ander met woorden kan pakken.

Hoe zie je dat voor je ik snap dat je Trump een debiel vind. Maar Biden is dat net zo goed.
Net zo debiel als Trump? Dat lijkt me sterk, Trump is echt een samenraapsel van ongeveer alle slechte eigenschappen die een mens kan hebben.
pi_192767334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Biden heeft nog niet al zijn knikkers verloren. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Maar hoe zit het een jaar of 2 verder in de meest stressvolle baan die er maar zijn kan?
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:37:01 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192767395
En Trump breekt weer records, nog 4.4 miljoen werkelozen erbij.

https://www.washingtonpos(...)avirus-unemployment/

Bijna 27 miljoen in dik een maand. So much winning!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 23 april 2020 @ 14:37:22 #46
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192767399
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het een jaar of 2 verder in de meest stressvolle baan die er maar zijn kan?
Maar Trump is al zijn knikkers al lang kwijt.

Dit is een 'lesser of two evils' verhaal.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:38:05 #47
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192767410
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het een jaar of 2 verder in de meest stressvolle baan die er maar zijn kan?
Zwaar? Valt wel mee toch? Trump kan 117 keer gaan golfen in 3 jaar dus zo zwaar kan die baan niet zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 14:40:59 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192767451
Trump runt zijn bedrijven ook nog.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:42:14 #49
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192767463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:40 schreef Ulx het volgende:
Trump runt zijn bedrijven ook nog.
En hij heeft zijn 3 uur "executive time" per dag om TV te kijken overdag. Lijkt mij geen zware baan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192767535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:12 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

De man is dement of zo goed als. Alles behalve iemand die een ander met woorden kan pakken.

Hoe zie je dat voor je ik snap dat je Trump een debiel vind. Maar Biden is dat net zo goed.
Maakt dat uit? Reagan leek tijdens z'n tweede ambtsperiode ook niet al te helder meer, maar dat heeft weinig verschil gemaakt. Er is een heel team dat taken kan overnemen. Een demente president is minder erg dan een slechte president.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_192767538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
En Trump breekt weer records, nog 4.4 miljoen werkelozen erbij.

https://www.washingtonpos(...)avirus-unemployment/

Bijna 27 miljoen in dik een maand. So much winning!
En binnen een paar weken ook nog eens (bijna) dezelfde hoeveelheid doden als in die oorlog waarin hij zijn snor drukte. Da's opzich wel een prestatie te noemen allemaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192767626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het een jaar of 2 verder in de meest stressvolle baan die er maar zijn kan?
Met een beetje mazzel heeft Biden een competente jongere VP gekozen die de boel over kan nemen. Als je Trump al niet erg genoeg vindt, dan weet je ook nog eens dat je gristelijke engnek Pence als back-up krijgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192767645
Biden alles behalve een ideale kandidaat. Maar over de keuze Biden of Trump,hoef je niet lang na te denken.
pi_192767800
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, toch? Volgens mij schuifelt hij echt al jaren stabiel tussen de 43-46% approval heen en weer, met hier en daar een kleine uitschieters. Als ik nu kijk is het ook zo'n 44% bij fivethirtyeight, al kan een individuele poll hem wel wat hoger plaatsen.
Wat me wel opviel is dat de peilingen wat naar elkaar toe kruipen. Rasmussen wat lager en YouGov etc wat hoger. Maar twijfelachtig of dat echt significant is. Ik zie trump gewoon lekker tussen de 40 en 45 doorkabbelen richting de verkiezingen.
pi_192767914
Ik weet niet of dit langs is gekomen maar nu eist Stacey Abrams dat Biden een gekleurde vrouw (en dus insinueert zij zichzelf) tot zijn vice maakt:

https://www.politico.com/(...)-color-for-vp-201209

Blijkbaar dringt ze erop aan en doet ze openlijk reclame voor zichzelf met een zekere mate van ongeduld en druk. Ik vind het nogal racistisch eigenlijk dat men gevraagd wordt zijn keuze te bepalen op basis van huidskleur en niet qualificaties want dat is wat zij wil. Best raar dat zwarten zoals zij niet voor hun racistische uitlatingen op het matje worden geroepen.
pi_192767915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:09 schreef archito het volgende:

[..]

Wat me wel opviel is dat de peilingen wat naar elkaar toe kruipen. Rasmussen wat lager en YouGov etc wat hoger. Maar twijfelachtig of dat echt significant is. Ik zie trump gewoon lekker tussen de 40 en 45 doorkabbelen richting de verkiezingen.
Als de sterftecijfers nog flink oplopen in rode staten waar men de lockdown wilt opheffen ben ik benieuwd of het door blijft kabbelen of toch nog een flinke dip gaat krijgen. ;)
pi_192767950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wat je pakt. Als je bij FiveThirtyEight kijkt naar likely / registered voters, dan heeft hij de laatste jaren wel nog niet iets hoger gestaan bij tijd en wijle. Voor all voters geldt dat inderdaad niet. Daarbij moet je dan wel weer aantekenen dat je net een mini-rallying effectje hebt gezien omtrent corona, dat nu weer weg aan het ebben lijkt. Dat werkt echter vaak nog wel even door in peilingaggregaties.
Feit blijft dat het allemaal vooral heel stabiel is wat betreft approve / disapprove.
Dat kan je ook mooi zien bij FiveThirtyEight, Trump is de meest constant populaire (of impopulaire) presidenten ooit. Ook weer niet zo verrassend, want bij Trump weet je vrij snel wat voor vlees je in de kuip hebt.
pi_192767970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel heeft Biden een competente jongere VP gekozen die de boel over kan nemen. Als je Trump al niet erg genoeg vindt, dan weet je ook nog eens dat je gristelijke engnek Pence als back-up krijgt.
Wat is de verwachting? Heeft Warren een beetje kans?
  donderdag 23 april 2020 @ 15:23:40 #59
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192767994
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:57 schreef Zwoerd het volgende:
Maar over de keuze Biden of Trump,hoef je niet lang na te denken.
Mja, maar dat zeggen Trump stemmers natuurlijk ook.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192768096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:16 schreef KI1234 het volgende:

dat zwarten zoals zij niet voor hun racistische uitlatingen op het matje worden geroepen.
Ik vind dit maar raar taalgebruik, of ben ik nou gek?
pi_192768162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
En Trump breekt weer records, nog 4.4 miljoen werkelozen erbij.

https://www.washingtonpos(...)avirus-unemployment/

Bijna 27 miljoen in dik een maand. So much winning!
Je bent er griezelig enthousiast over.
pi_192768185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zwaar? Valt wel mee toch? Trump kan 117 keer gaan golfen in 3 jaar dus zo zwaar kan die baan niet zijn.
Obama werd toch behoorlijk grijs in die tijden.
pi_192768216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel heeft Biden een competente jongere VP gekozen die de boel over kan nemen. Als je Trump al niet erg genoeg vindt, dan weet je ook nog eens dat je gristelijke engnek Pence als back-up krijgt.
Is het dan niet beter om meteen de VP naar voren te schuiven? Wie dat ook moge zijn.
pi_192768243
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bent er griezelig enthousiast over.
Zo horen we jou weer verrassend weinig over de tienduizenden coronadoden die er onder Trump's wacht tot nu toe zijn gevallen. :s)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192768249
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat is de verwachting? Heeft Warren een beetje kans?
Geen idee, zolang Biden zelf niet expliciet een duidelijke voorkeur laat doorschemeren valt daar niets zinnigs over te zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192768275
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zo horen we jou weer verrassend weinig over de tienduizenden coronadoden die er onder Trump's wacht tot nu toe zijn gevallen. :s)
Wat valt er over te zeggen, het is bijzonder vervelend dat er doden vallen. Het is niet dat hij de enige wereldleider is die last heeft van het coronavirus.
pi_192768286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat kan je ook mooi zien bij FiveThirtyEight, Trump is de meest constant populaire (of impopulaire) presidenten ooit. Ook weer niet zo verrassend, want bij Trump weet je vrij snel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Het is niet alleen dat. De aanpak van de crisis is in veel landen vooral een technocratisch proces met experts die de richting haast lijken te bepalen (misschien zelfs iets te veel). Trump daarentegen maakt er weer een enorme partisan shitshow van door met alles en iedereen in de clinch te gaan liggen, te wijzen naar de Democraten en ga zo maar door. Die heeft zich al lang volledig ingegraven en leunt enkel nog op de fanatieke achterban.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192768303
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:32 schreef archito het volgende:

[..]

Ik vind dit maar raar taalgebruik, of ben ik nou gek?
Nee ik bedoel dat veel mensen in de VS ervanuitgaan dat zwarten niet racistisch kunnen zijn en daarom niet op racistische uitlatingen reageren als deze van zwarten komen. Terwijl deze uitspraak en eis gewoon racistisch zijn van aard - dwz ze discrimineren op basis van ras.

Draai het maar andersom, als Klobuchar zou eisen, dat Biden enkel een blanke vrouw voor de rol aanneemt, was de wereld te klein en er ging hele volksmeutes op hun achterste benen staan en stampij maken.
pi_192768332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat. De aanpak van de crisis is in veel landen vooral een technocratisch proces met experts die de richting haast lijken te bepalen (misschien zelfs iets te veel). Trump daarentegen maakt er weer een enorme partisan shitshow van door met alles en iedereen in de clinch te gaan liggen, te wijzen naar de Democraten en ga zo maar door. Die heeft zich al lang volledig ingegraven en leunt enkel nog op de fanatieke achterban.
Maar dat is toch perfect in lijn met wat je zou verwachten van Trump?
pi_192768367
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:45 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat veel mensen in de VS ervanuitgaan dat zwarten niet racistisch kunnen zijn en daarom niet op racistische uitlatingen reageren als deze van zwarten komen. Terwijl deze uitspraak en eis gewoon racistisch zijn van aard - dwz ze discrimineren op basis van ras.

Draai het maar andersom, als Klobuchar zou eisen, dat Biden enkel een blanke vrouw voor de rol aanneemt, was de wereld te klein en er ging hele volksmeutes op hun achterste benen staan en stampij maken.
Zinloos deze discussie, racisme is nu eenmaal onderdeel van het democratische platform. Alleen heet het dan anders.
pi_192768433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar dat is toch perfect in lijn met wat je zou verwachten van Trump?
Zeker, maar hier was nu juist een uitgelezen kans om dat te doorbreken. Dit soort situaties maken van kwakkelende leiders of bestuurders vaak opeens enorm populaire leiders. Het Nederlandse kabinet zat voor de crisis op iets van 37% en nu rond de 60%, waar Rutte zelf zelfs nog veel betere cijfers krijgt.

Trump had hier electoraal aardig kunnen profiteren als hij niet zijn narcistische, kleinzerige zelf was gebleven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192768513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zinloos deze discussie, racisme is nu eenmaal onderdeel van het democratische platform. Alleen heet het dan anders.
Tis gewoon fout ongeacht welke kant het er van komt. Ik noem de republikeinen ook gewoon als ze hetzelfde doen.
pi_192768538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:59 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Tis gewoon fout ongeacht welke kant het er van komt. Ik noem de republikeinen ook gewoon als ze hetzelfde doen.
Ik ben het volledig met je eens, punt is dat het van een kant word geaccepteerd en van de andere kant niet.
pi_192768541


[ Bericht 100% gewijzigd door JANdeDERDE op 23-04-2020 16:06:22 (dubbel) ]
pi_192768552
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar hoe zit het een jaar of 2 verder in de meest stressvolle baan die er maar zijn kan?
Dat valt alleszin mee toch?
Beetje golfen, beetje schelden, beetje liegen.
Veel meer doet de huidige president niet.
pi_192768569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zeker, maar hier was nu juist een uitgelezen kans om dat te doorbreken. Dit soort situaties maken van kwakkelende leiders of bestuurders vaak opeens enorm populaire leiders. Het Nederlandse kabinet zat voor de crisis op iets van 37% en nu rond de 60%, waar Rutte zelf zelfs nog veel betere cijfers krijgt.

Trump had hier electoraal aardig kunnen profiteren als hij niet zijn narcistische, kleinzerige zelf was gebleven.
Als Biden aan een winnende strategie zou moeten werken zou deze inhouden dat hij volledig gebruik maakt van de crisis in zijn voordeel. Treed op als een sympathisant van het volk, laat medelijden zien, spreek hen aanmoedigende woorden toe. Bezoek ziekenhuizen, verpleeghuizen, bejaarden, geïnfecteerden en voorliniemedewerkers en -vrijwilligers, en laat zien dat je hen waardeert. Wat juist dat ontbreekt bij Trump, hij doet het niet of niet voldoende.

Breng mensen onder de indruk dat de pandemie onder jouw bewind geen schijn van kans maakt.

Deze hele crisis is een ongekende buitenkans voor hem en toch lijkt het alsof hij radarstilte houdt en zich tegen de vlakte houdt.
pi_192768585
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Net zo debiel als Trump? Dat lijkt me sterk, Trump is echt een samenraapsel van ongeveer alle slechte eigenschappen die een mens kan hebben.
Lastig om te zeggen. Ik kan jullie een heel eind volgen,maar zeker niet all the way. Het scheelt denk ik veel als je het beleid van Trump steunt. Dan zie je nog wel eens wat door de vingers.

En dat heb ik dan weer niet bij Biden. Geen onaardige gozer maar 0 uitstraling imo.


quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maakt dat uit? Reagan leek tijdens z'n tweede ambtsperiode ook niet al te helder meer, maar dat heeft weinig verschil gemaakt. Er is een heel team dat taken kan overnemen. Een demente president is minder erg dan een slechte president.
Niet echt ,maar ik reageerde specifiek op iemand die aangaf zet Biden tussen de journalisten bij een pers conferentie.

Volgens mij ligt Biden te slapen voordat hij aan de beurt is.

[ Bericht 1% gewijzigd door JANdeDERDE op 23-04-2020 16:11:12 ]
pi_192768598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:04 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Als Biden aan een winnende strategie zou moeten werken zou deze inhouden dat hij volledig gebruik maakt van de crisis in zijn voordeel. Treed op als een sympathisant van het volk, laat medelijden zien, spreek hen aanmoedigende woorden toe. Bezoek ziekenhuizen, verpleeghuizen, bejaarden, geïnfecteerden en voorliniemedewerkers en -vrijwilligers, en laat zien dat je hen waardeert. Wat juist dat ontbreekt bij Trump, hij doet het niet of niet voldoende.

Breng mensen onder de indruk dat de pandemie onder jouw bewind geen schijn van kans maakt.

Deze hele crisis is een ongekende buitenkans voor hem en toch lijkt het alsof hij radarstilte houdt en zich tegen de vlakte houdt.
Eh nee, je gaat niet doodleuk op bezoek bij geïnfecteerden en 'voorliniemedewerkers'. Die laat je hun werk doen. Verder ging het nergens over Biden, maar over Trump versus andere leiders die wel electoraal weten te profiteren omdat ze zich niet gedragen als verwende achtjarigen met woedeuitbarstingen.

Overigens houd je niet tegen de vlakte, maar op de vlakte. Tegen de vlakte sla je iemand.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192768642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat valt alleszin mee toch?
Beetje golfen, beetje schelden, beetje liegen.
Veel meer doet de huidige president niet.
Of hij werkt zo hard dat hij gewoon tijd over heeft. Hij slaapt toch maar een paar uurtjes in de nacht?
pi_192768655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Of hij werkt zo hard dat hij gewoon tijd over heeft. Hij slaapt toch maar een paar uurtjes in de nacht?
Als Fox News kijken onder werken valt, dan kan dat best kloppen ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192768679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:04 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Als Biden aan een winnende strategie zou moeten werken zou deze inhouden dat hij volledig gebruik maakt van de crisis in zijn voordeel. Treed op als een sympathisant van het volk, laat medelijden zien, spreek hen aanmoedigende woorden toe. Bezoek ziekenhuizen, verpleeghuizen, bejaarden, geïnfecteerden en voorliniemedewerkers en -vrijwilligers, en laat zien dat je hen waardeert. Wat juist dat ontbreekt bij Trump, hij doet het niet of niet voldoende.

Breng mensen onder de indruk dat de pandemie onder jouw bewind geen schijn van kans maakt.

Deze hele crisis is een ongekende buitenkans voor hem en toch lijkt het alsof hij radarstilte houdt en zich tegen de vlakte houdt.
Dat riep ik ook al, bezoeken zal misschien niet gaan maar conferencecalls met verpleegkundigen bijvoorbeeld moet kunnen. In gesprek gaan met gouverneur Cuomo is ook een goede.
Het punt is dat hij zoveel mogelijk uit de wind gehouden word, hoe minder je van hem ziet hoe minder de GOP de kans krijgt om hem aan te vallen. Dat is waar ze voor gaan nu.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 16:13:57 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192768689
Presidential blabla-tijd tot na de lunch toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192768714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Fox News kijken onder werken valt, dan kan dat best kloppen ja.
Prima toch, je moet toch een beetje weten wat er speelt in de samenleving.
Apart trouwens dat er nu zo laconiek gedaan word over de stress van het presidentschap.
Mensen krijgen al een burn-out van een simpel kantoorbaantje, die hoeven geen beslissingen te nemen die levens kosten etc.
Dat is de echte stress en dat vreet aan een mens.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 16:18:13 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192768751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat riep ik ook al, bezoeken zal misschien niet gaan maar conferencecalls met verpleegkundigen bijvoorbeeld moet kunnen. In gesprek gaan met gouverneur Cuomo is ook een goede.
Het punt is dat hij zoveel mogelijk uit de wind gehouden word, hoe minder je van hem ziet hoe minder de GOP de kans krijgt om hem aan te vallen. Dat is waar ze voor gaan nu.
Trump moet deze crisis inderdaad oplossen. Biden moet hem niet in de weg staan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192768758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Prima toch, je moet toch een beetje weten wat er speelt in de samenleving.
Apart trouwens dat er nu zo laconiek gedaan word over de stress van het presidentschap.
Mensen krijgen al een burn-out van een simpel kantoorbaantje, die hoeven geen beslissingen te nemen die levens kosten etc.
Dat is de echte stress en dat vreet aan een mens.
Als je de baan goed wil doen, dan is het inderdaad een enorm stressvolle baan.
Als je jarenlang vanaf de zijlijn hebt getwitterd over hoe je het wel even beter zou gaan doen en nu ontdekt dat dat vies tegenvalt en je dus maar wat gaat tv-kijken, golfen en ruziën, dan zul je er niet moe van worden.
pi_192768771
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump moet deze crisis inderdaad oplossen. Biden moet hem niet in de weg staan.
Praten met gouverneurs en verpleegkundigen is de president in de weg staan? Hoe dan?
pi_192768786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je de baan goed wil doen, dan is het inderdaad een enorm stressvolle baan.
Als je jarenlang vanaf de zijlijn hebt getwitterd over hoe je het wel even beter zou gaan doen en nu ontdekt dat dat vies tegenvalt en je dus maar wat gaat tv-kijken, golfen en ruziën, dan zul je er niet moe van worden.
Punt is de man heeft een enorme berg energie, het is opmerkelijk eigenlijk gezien zijn leeftijd en manier van leven. Daar kan menig mens jaloers op zijn.
pi_192768799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat riep ik ook al, bezoeken zal misschien niet gaan maar conferencecalls met verpleegkundigen bijvoorbeeld moet kunnen. In gesprek gaan met gouverneur Cuomo is ook een goede.
Het punt is dat hij zoveel mogelijk uit de wind gehouden word, hoe minder je van hem ziet hoe minder de GOP de kans krijgt om hem aan te vallen. Dat is waar ze voor gaan nu.
Nee gewoon uitgedost in een hazmat-pak kan ook, net zoals Poetin deed. En ik ben het niet eens met Monolith dat bezoeken geen zin heeft en hij in de weg zou staan. Die snapt blijkbaar niet hoe de politiek werkt. Een gewone burger zou in de weg staan, dat klopt.

Maar een politicus heeft een zeker emotionele/gevoelswaarde, voert dan belangrijke discussies over beleid, en kan tot maatschappelijke/bestuurlijke actie aanzetten gewoon door zijn verschijning en uitspraken. Die inspiratiefactor kan je niet onderschatten.

Daarnaast helpt het hem zelf ook omdat hij op campagnepad is.
pi_192768805
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Prima toch, je moet toch een beetje weten wat er speelt in de samenleving.
Apart trouwens dat er nu zo laconiek gedaan word over de stress van het presidentschap.
Mensen krijgen al een burn-out van een simpel kantoorbaantje, die hoeven geen beslissingen te nemen die levens kosten etc.
Dat is de echte stress en dat vreet aan een mens.
Dat heeft niet zo zeer te maken met de 'de stress van het presidentschap', maar met de wijze waarop Trump zijn presidentschap uitoefent. Als je de functie serieus neemt, dan komt er veel bij kijken. Het is genoegzaam bekend dat Trump geen zware dossiers leeft, enkel Jip-en-Janneke verhaaltjes met plaatjes voorgeschoteld wil krijgen en ga zo maar door. Als je daarentegen je kennis van beleidskwesties vooral vergaart door voor de TV te hangen en naar Fox News te kijken, dan is het niet zo'n zware baan. Trump geeft het zelf nota bene ook openlijk toe. Kijk naar het opheffen van de pandemic unit van de NSC. Trump gaf gewoon doodleuk aan dat "mensen in z'n regering dat hadden gedaan", geeft natuurlijk wel aan hoe serieus je je eigen functie neemt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192768822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eh nee, je gaat niet doodleuk op bezoek bij geïnfecteerden en 'voorliniemedewerkers'. Die laat je hun werk doen. Verder ging het nergens over Biden, maar over Trump versus andere leiders die wel electoraal weten te profiteren omdat ze zich niet gedragen als verwende achtjarigen met woedeuitbarstingen.

Overigens houd je niet tegen de vlakte, maar op de vlakte. Tegen de vlakte sla je iemand.
Ja joh. Ga liever vallen over taalbijzonderheden dan de inhoud. Typerend voor die bekrompenheid van het denken.
pi_192768824
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Punt is de man heeft een enorme berg energie, het is opmerkelijk eigenlijk gezien zijn leeftijd en manier van leven. Daar kan menig mens jaloers op zijn.
Ik vond hem vrij weinig energie uitstralen toen hij vorige week de gouden gids oplas tijdens zijn persconferentie. Zelden iemand zo monotoon en slaapverwekkend horen praten.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 16:24:26 #92
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192768838
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Praten met gouverneurs en verpleegkundigen is de president in de weg staan? Hoe dan?
Hij kan zeggen hoe hij dat zou aanpakken en daarmee Trump's plan lastiger uitvoerbaar maken. Een beetje zagen aan de stoelpoten van Trump.

Nee, de verantwoordelijkheid kan maar beter bij Trump liggen.

Het staat Trump uiteraard vrij om Biden te vragen hem te helpen als hij er alleen niet uitkomt. Zo van "Please help me, Uncle Joe, pretty please met een cherry on top!"

Dat vindt Biden vast niet erg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192768861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heeft niet zo zeer te maken met de 'de stress van het presidentschap', maar met de wijze waarop Trump zijn presidentschap uitoefent. Als je de functie serieus neemt, dan komt er veel bij kijken. Het is genoegzaam bekend dat Trump geen zware dossiers leeft, enkel Jip-en-Janneke verhaaltjes met plaatjes voorgeschoteld wil krijgen en ga zo maar door. Als je daarentegen je kennis van beleidskwesties vooral vergaart door voor de TV te hangen en naar Fox News te kijken, dan is het niet zo'n zware baan. Trump geeft het zelf nota bene ook openlijk toe. Kijk naar het opheffen van de pandemic unit van de NSC. Trump gaf gewoon doodleuk aan dat "mensen in z'n regering dat hadden gedaan", geeft natuurlijk wel aan hoe serieus je je eigen functie neemt.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je de zaak probeert te micromanagen. Hoewel hij daar volgens sommigen in dit topic wel bekend om staat.
Ik denk dat de stress vooral van de beslissingen die hij als president moet nemen komt. Diezelfde beslissingen moet Biden op zijn retour misschien vanaf 2020 ook maken. We zullen zien hoe het hem eventueel zal vergaan.
pi_192768912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je de zaak probeert te micromanagen. Hoewel hij daar volgens sommigen in dit topic wel bekend om staat.
Ik denk dat de stress vooral van de beslissingen die hij als president moet nemen komt. Diezelfde beslissingen moet Biden op zijn retour misschien vanaf 2020 ook maken. We zullen zien hoe het hem eventueel zal vergaan.
Het gaat ook niet om micromanagen. Enerzijds had ik het over kennis om beleidskeuzes te maken, anderzijds over een toch niet onbelangrijke kwestie in deze tijd. Ons kabinet krijgt ook gewoon kritische vragen over het privatiseren van bijvoorbeeld het NVI. Je kunt van het beleid van iemand als Rutte vinden wat je wil, maar de man staat qua dossierkennis natuurlijk mijlenver voor op iemand als Trump. Trump communiceert en denkt gewoon op een vrij laag niveau. Kan de man verder ook niets aan doen, hoewel het ook deels luiheid is volgens mij, maar het is nou eenmaal zo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 16:31:33 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192768917
Trump heeft geen stress omdat hij een psychopaat is. Hij slaapt er geen seconde minder om als er 100.000 doden vallen door zijn gefaal. De enige stress die hij voelt is als het gaat om zijn ego.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192768919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan zeggen hoe hij dat zou aanpakken en daarmee Trump's plan lastiger uitvoerbaar maken. Een beetje zagen aan de stoelpoten van Trump.

Nee, de verantwoordelijkheid kan maar beter bij Trump liggen.

Praten met gouverneurs en verpleegkundigen een hart onder de riem steken heeft niets te maken met het bemoeien van het beleid van Trump. Bovendien is het aan de gouverneurs om beleid te voeren dus ook dat staat los van Trump.
quote:
Het staat Trump uiteraard vrij om Biden te vragen hem te helpen als hij er alleen niet uitkomt. Zo van "Please help me, Uncle Joe, pretty please met een cherry on top!"

Dat vindt Biden vast niet erg.
Ja maar zodra Biden dan voor de deur van het witte huis staat dan is hij vergeten waar hij eigenlijk voor kwam, schiet ook niet echt op.
pi_192768955
Trump wil sportscholen weer open hebben en heeft ze tot ieders verbazing in fase 1 geincludeerd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen onpartijdige mens ben in deze (ik hou van de sportschool):

https://www.cnn.com/2020/(...)phase-one/index.html
pi_192769057
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om micromanagen. Enerzijds had ik het over kennis om beleidskeuzes te maken, anderzijds over een toch niet onbelangrijke kwestie in deze tijd. Ons kabinet krijgt ook gewoon kritische vragen over het privatiseren van bijvoorbeeld het NVI. Je kunt van het beleid van iemand als Rutte vinden wat je wil, maar de man staat qua dossierkennis natuurlijk mijlenver voor op iemand als Trump. Trump communiceert en denkt gewoon op een vrij laag niveau. Kan de man verder ook niets aan doen, hoewel het ook deels luiheid is volgens mij, maar het is nou eenmaal zo.
Ja ik onderschat Rutte zijn kennis en kunde niet, sterker nog ik vind hem een veel betere politicus dan Trump. Trumps kwaliteiten liggen op een ander vlak, ik zie hem als een bruut instrument die wars is van politieke spelletjes, hij zal misschien geen zware dossiers lezen maar hij durft wel gewaagde beslissingen te nemen.
pi_192769223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja ik onderschat Rutte zijn kennis en kunde niet, sterker nog ik vind hem een veel betere politicus dan Trump. Trumps kwaliteiten liggen op een ander vlak, ik zie hem als een bruut instrument die wars is van politieke spelletjes, hij zal misschien geen zware dossiers lezen maar hij durft wel gewaagde beslissingen te nemen.
Hij heeft gewoon een onderbuik die hij volgt. Ik vind dat geen kwaliteit, maar een zwakte.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192769370
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja ik onderschat Rutte zijn kennis en kunde niet, sterker nog ik vind hem een veel betere politicus dan Trump. Trumps kwaliteiten liggen op een ander vlak, ik zie hem als een bruut instrument die wars is van politieke spelletjes, hij zal misschien geen zware dossiers lezen maar hij durft wel gewaagde beslissingen te nemen.
Gewaagde beslissingen nemen op geïnformeerde basis kan een bestuurstijl zijn die aanspreekt inderdaad. Ongeïnformeerd en wars van feiten zijn gewaagde beslissingen gewoon levensgevaarlijk.
pi_192769392
Je ziet het toch aan ook die dagelijkse corona-persco's van Trump. De man bezit geen greintje inhoudelijke kennis, maar vult de tijd gewoon met gelul in de ruimte.

Dat kun je inderdaad beschouwen als een kwaliteit. Persoonlijk zie ik dat anders, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192769443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je ziet het toch aan ook die dagelijkse corona-persco's van Trump. De man bezit geen greintje inhoudelijke kennis, maar vult de tijd gewoon met gelul in de ruimte.

Dat kun je inderdaad beschouwen als een kwaliteit. Persoonlijk zie ik dat anders, maar goed.
Sommige mensen geilen op hoe hij zogenaamde linkse journalisten op hun donder geeft, net als een boze papa die zijn kind terechtwijst dat zich slecht gedragen heeft. Ik kan me niet in de vergelijking vinden alhoewel ik wel moet zeggen dat de persco's van Trump een entertainmentwaarde hebben en leuk zijn om te bekijken simpelweg omdat die de plaats ingenomen hebben van een leuke dramaserie compleet met alle actie vandien.
  donderdag 23 april 2020 @ 17:13:35 #103
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192769477
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:31 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft geen stress omdat hij een psychopaat is. Hij slaapt er geen seconde minder om als er 100.000 doden vallen door zijn gefaal. De enige stress die hij voelt is als het gaat om zijn ego.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een onderbuik die hij volgt. Ik vind dat geen kwaliteit, maar een zwakte.
Bovendien: de onderbuik is de zone in je lichaam waar zich ook je aars bevindt. weinig kwalteit daar .
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 23 april 2020 @ 17:13:56 #104
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192769480
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je ziet het toch aan ook die dagelijkse corona-persco's van Trump. De man bezit geen greintje inhoudelijke kennis, maar vult de tijd gewoon met gelul in de ruimte.

Dat kun je inderdaad beschouwen als een kwaliteit. Persoonlijk zie ik dat anders, maar goed.
De trump-adepts lijken risico's nemen op basis van inzicht te verwarren met cijfer 7 kiezen op de roulettetafel omdat dat zo goed voelt.

Elk politiek leider neemt risico's en maakt keuzes op basis van halve en onvolledige of soms foute informatie. Dat is een essentie van leiderschap namelijk. Goede politieke leiders durven bij te sturen en toe te geven dat ze niet de wijsheid in pact hebben.

Rutte is inhoudelijk nauwelijks mijn soort MP, maar wanneer het gaat over leiderschap, over sturen en bijsturen dan is hij absolute top. Trump is en inhoudelijk en qua leiderschap gewoon bagger. Hij weet niet waar het over gaat, hij kan absoluut niet fouten toegeven en hij drijft alleen maar op ego.
  donderdag 23 april 2020 @ 17:17:21 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192769513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je ziet het toch aan ook die dagelijkse corona-persco's van Trump. De man bezit geen greintje inhoudelijke kennis, maar vult de tijd gewoon met gelul in de ruimte.

Dat kun je inderdaad beschouwen als een kwaliteit. Persoonlijk zie ik dat anders, maar goed.
Ik zou het wel grappig vinden als ineens Joe Biden, Nancy Pelosi of Chuck Schumer ineens hun opwachting doen op zo'n persconferentie. al is het alleen maar om te kijken hoe de hij zal reageren. Lijkt me een aardige verstoring van zijn privé rally

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 23-04-2020 17:46:40 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192769571
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou het wel grappig vinden als ineens Joe Biden, Nancy Pelosi of Chuck Schumer ineens hun opwachting doen op zo'n persconferentie. al is het alleen maar om te kijken hoe hij zal reageren. Lijkt me een aardige verstoring van zijn privé rally
Die zullen niet worden toegestaan. Want perspas 🤣. Daarnaast zijn het mogelijk vijanden van het volk. 🤨

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 23-04-2020 17:46:58 ]
pi_192769602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou het wel grappig vinden als ineens Joe Biden, Nancy Pelosi of Chuck Schumer ineens hun opwachting doen op zo'n persconferentie. al is het alleen maar om te kijken hoe hij zal reageren. Lijkt me een aardige verstoring van zijn privé rally
Die worden er zonder pardon eruit gezet.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 23-04-2020 17:47:15 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 17:26:27 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192769633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:08 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Sommige mensen geilen op hoe hij zogenaamde linkse journalisten op hun donder geeft, net als een boze papa die zijn kind terechtwijst dat zich slecht gedragen heeft. Ik kan me niet in de vergelijking vinden alhoewel ik wel moet zeggen dat de persco's van Trump een entertainmentwaarde hebben en leuk zijn om te bekijken simpelweg omdat die de plaats ingenomen hebben van een leuke dramaserie compleet met alle actie vandien.
De gemiddelde dramaserie valt te volgen. En een slobberende druiloor die zijn teksten monotoon voorleest om dan weer in een soort puntloze stream-of-unconciousness te vervallen is niet heel boeiend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 23 april 2020 @ 17:31:27 #109
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192769688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:21 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Die zullen niet worden toegestaan. Want perspas 🤣. Daarnaast zijn het mogelijk vijanden van het volk. 🤨
Die perspas is denk ik wel te verkrijgen, Ik denk dat persbureau's er wel voor te porren zijn om die te verstrekken. ;) Trump is een rally aan het voeren tijdens die persconferenties, dat is ook buiten de bestaande kaders. Dus waarom een freelance politicus-journalist niet?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192769691
Meezinger:
1,4 miljoen vieuws inmiddels
pi_192769834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama werd toch behoorlijk grijs in die tijden.
Dat komt omdat Obama ook echt werkte en tot diep in de nacht dossiers zat te vreten. Alleen van Trump wordt geaccepteerd dat hij op geen enkele vraag een serieus antwoord kan geven zonder kennis van zaken. Jij kan bijvoorbeeld geen voorbeeld geven van een vraag aan Trump waarin hij aangeeft Diepe kennis Van de materie te hebben.
Als je dat niet hoeft en alleen maar aanwezig hoeft te zijn valt een baan al een stuk meer mee.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 17:48:56 #112
236264 crew  capricia
pi_192769856
Gelieve op te houden met die bijnamen. Orange bad/ orange groper etc. Het voegt niets toe.
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 17:49:31 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192769861
Interessant artikel.

NBCPolitics twitterde op donderdag 23-04-2020 om 17:38:04 As coronavirus upends 2020, President Trump may have a hard time keeping Pennsylvania red. Here's why. https://t.co/W9ROrhLImE reageer retweet
Veel mensen willen in een crisistijd een stabiel,saai, figuur aan de leiding. Trump geklooi wordt niet gewaardeerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192769868
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Jij kan bijvoorbeeld geen voorbeeld geven van een vraag aan Trump waarin hij aangeeft Diepe kennis Van de materie te hebben.
Fake news !

  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 17:53:26 #115
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192769922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama werd toch behoorlijk grijs in die tijden.
Hm, maar Trump kan 117 maal gaan golfen in 3 jaar. Suggereer je nu dat Trump de baan niet goed doet of serieus neemt?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 17:55:25 #116
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192769949
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bent er griezelig enthousiast over.
Het is toch een enorme prestatie van Trump?

Hij nam de verantwoordelijkheid en de credit toen de werkloosheid laag was dus is nu ook verantwoordelijk, of niet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192769960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama werd toch behoorlijk grijs in die tijden.
Trump hoeft alleen maar te kappen met het blonderen van z'n haar. Dan is hij over twee weken als grijs als wat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192769965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:41 schreef Chivaz het volgende:

Trumps kwaliteiten liggen op een ander vlak, ik zie hem als een bruut instrument die wars is van politieke spelletjes, hij zal misschien geen zware dossiers lezen maar hij durft wel gewaagde beslissingen te nemen.
Natuurlijk speelt hij politieke spelletjes. Continue proefballonnetjes om het water te testen, verdeel en heers door straffen/belonen. Alles op onderbuik en instinct. Gewaagde beslissingen neemt hij puur op basis van of hij op dat moment denk dat het gunstig is voor hem.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 23 april 2020 @ 17:57:13 #119
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192769982
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump hoeft alleen maar te kappen met het blonderen van z'n haar. Dan is hij over twee weken als grijs als wat.
welk haar?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192769984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, maar Trump kan 117 maal gaan golfen in 3 jaar. Suggereer je nu dat Trump de baan niet goed doet of serieus neemt?
Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
pi_192770002
quote:
Hahaha, potverdomme wat is het toch een sneu figuur. Maar hij geeft inderdaad vaak aan dat hij ergens veel kennis van heeft. Hij heeft het echter zelden.
pi_192770022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
:')
Het bestaat gewoon niet dat iemand dit serieus meent.
pi_192770034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
Geloof je dit echt of ben je ons gewoon aan het trollen?

Al ligt het wellicht aan wat je verstaat onder 'hard werken'. Zoals Monolith al aangaf: het is in ieder geval duidelijk dat hij z'n tijd niet steekt in het uitbreiden van zijn dossierkennis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192770042
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is toch een enorme prestatie van Trump?

Hij nam de verantwoordelijkheid en de credit toen de werkloosheid laag was dus is nu ook verantwoordelijk, of niet?
Juichen voor banenverlies om Trump te ownen, het is wel een nieuw dieptepunt na je verheerlijking van het Chinese regime.
pi_192770044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
En ook nog eens de halve wereld rondreizen. Dan ben je gewoon een expert in tijdmanagement, ik kan daar in komen.
pi_192770106
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
:D . Ja. Dat is het.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 april 2020 @ 18:09:04 #127
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192770153
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Juichen voor banenverlies om Trump te ownen, het is wel een nieuw dieptepunt na je verheerlijking van het Chinese regime.
Vertel eens, wanneer heeft Tijger_m het Chinese regime hier verheerlijkt?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192770155
Cuomo stampt nu McConnel volledig de grond in omdat die de betrokken states zich vrolijk bankroet wilde laten verklaren en omdat hij vond dat het toch voornamelijk blauwe staten waren die de grootste problemen hebben op dit moment.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192770200
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vertel eens, wanneer heeft Tijger_m het Chinese regime hier verheerlijkt?
Ik kan geen exacte datum geven maar als je het echt wilt weten dan stel ik voor dat je de topics terug gaat lezen.
pi_192770233
Trump werkt zo hard dat hij simpelweg geen tijd overhoudt om zich te verdiepen in dossiers. Arme man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192770296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef pullup het volgende:
Cuomo stampt nu McConnel volledig de grond in omdat die de betrokken states zich vrolijk bankroet wilde laten verklaren en omdat hij vond dat het toch voornamelijk blauwe staten waren die de grootste problemen hebben op dit moment.
Lijkt me met het oog op de Midwest niet echt een heel handige uitspraak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192770339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me met het oog op de Midwest niet echt een heel handige uitspraak.
Dit is wellicht wat duidelijker dan mijn 'vertaling' en nauwkeuriger hoe hij het omschreef net.

NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:13:51 One of the really dumb ideas of all time just came from Sen. Mitch McConnell.

His suggestion to let states go bankrupt makes no sense.

He says he doesn't want a "Blue State Bailout."

15,000 people died — this is not the time for politics. reageer retweet
NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:22:01 Let's talk about fairness, Mitch.

NYS puts $116 billion more into the federal pot than we take out.

Kentucky TAKES $148 billion more from the federal pot than they put in.

But we don't deserve help now because the 15,000 people who died here were predominately democrats? reageer retweet


[ Bericht 24% gewijzigd door pullup op 23-04-2020 18:32:29 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192770364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me met het oog op de Midwest niet echt een heel handige uitspraak.
Goed punt. Zou best wel eens een flinke politieke miscalculatie kunnen zijn, waar ik me eigenlijk geen van hem kan herinneren.

Gezien zijn track record zou ik vermoeden dat er of iets anders achter zit of dat het geen blunder zou zijn?!
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 18:23:15 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192770382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me met het oog op de Midwest niet echt een heel handige uitspraak.
McConnell to States:
DROP DEAD!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192770384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Goed punt. Zou best wel eens een flinke politieke miscalculatie kunnen zijn, waar ik me eigenlijk geen van hem kan herinneren.

Gezien zijn track record zou ik vermoeden dat er of iets anders achter zit of dat het geen blunder zou zijn?!
Nou ja het ligt dus wel iets genuanceerder, maar het zou toch pijnlijk zijn als een Pennsylvania of Michigan er als eerste aan onderdoor zou gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 april 2020 @ 18:23:31 #136
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192770387
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan geen exacte datum geven maar als je het echt wilt weten dan stel ik voor dat je de topics terug gaat lezen.
nee. jij begint er over.

Dan mag je je insinuaties ook wel aantonen. of anders zwijg je maar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 23 april 2020 @ 18:28:09 #137
408813 crew  trein2000
pi_192770458
Kappen stelletje kleuters.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 18:31:02 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192770514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:28 schreef trein2000 het volgende:
Kappen stelletje kleuters.
Ga je beledigen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 23 april 2020 @ 18:31:33 #139
408813 crew  trein2000
pi_192770523
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ga je beledigen?
Wie de schoen past trekke hem aan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 april 2020 @ 18:34:50 #140
862 Arcee
Look closer
pi_192770567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef pullup het volgende:
Cuomo stampt nu McConnel volledig de grond in
En terecht.
pi_192770594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wie de schoen past trekke hem aan.
Hij past niet. 😂
  donderdag 23 april 2020 @ 18:39:49 #142
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192770633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Dit is wellicht wat duidelijker dan mijn 'vertaling' en nauwkeuriger hoe hij het omschreef net.

NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:13:51 One of the really dumb ideas of all time just came from Sen. Mitch McConnell.

His suggestion to let states go bankrupt makes no sense.

He says he doesn't want a "Blue State Bailout."

15,000 people died — this is not the time for politics. reageer retweet
NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:22:01 Let's talk about fairness, Mitch.

NYS puts $116 billion more into the federal pot than we take out.

Kentucky TAKES $148 billion more from the federal pot than they put in.

But we don't deserve help now because the 15,000 people who died here were predominately democrats? reageer retweet
Cuomo for president! _O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192770647
Trump donor:

KonradPutzier twitterde op woensdag 22-04-2020 om 17:23:28 Dallas hotel magnate Monty Bennett laid off 95% of his staff, then he and his father got a $2M dividend. Now companies affiliated with him are getting $46M in PPP loans — more than any public company https://t.co/ldMft4oi9A reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 18:40:53 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192770650
Nieuw probleem voor Trump.

edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:03:33 NEW @cbsnewspoll: Americans prioritize staying home and worry restrictions will lift too fast https://t.co/CdV3mc3bUX reageer retweet
edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:05:57 Only 13% say they would definitely return to public places over the next few weeks if restrictions lifted right now. 13% would be comfortable going to a sports or entertainment event; 15% getting on an airplane; 29% would be comfortable going to restaurants or bars. https://t.co/DdJyjTUpH7 reageer retweet
edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:08:06 Asked to directly prioritize 2 tough choices, health also wins by a roughly similar 2-to-1 margin. Many they think they can last at least a few more weeks financially. 41% think they can go on at least another few weeks; 17% don’t think they’ll be affected. https://t.co/IpwQavlvwB reageer retweet
edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:08:58 ALSO: Most Americans think stay-at-home orders around the country are working, a view that cuts across party lines. 3 in 4 say the measures so far are effective when it comes to limiting the spread of the virus, including large percentages of Dems, R’s, and independents. https://t.co/wv2XHJMU2C reageer retweet
edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:11:40 FROM @CBSNewsPoll: Most Americans say their state's governor should make the decisions about whether to reopen the economy in their area, rather than President Trump, or their local county or city officials. https://t.co/hGXlSt8ZpT reageer retweet
edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:12:08 Most Americans also feel widespread testing is necessary before the opening up the country, though partisan differences are more pronounced on that. Most Democrats and independents think testing is needed. Republicans are less likely to think so. https://t.co/L0mUbMy1oH reageer retweet
...etc...


Over wat Trump doet?

edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:19:12 TRUMP AND THE PROTESTERS: Very few Americans – only 7% - feel President Trump should encourage these protests. Only 13% of Republicans think he should encourage them. Only a quarter of people who support the protesters think the President should encourage the protests. https://t.co/B1WUPJiQ8D reageer retweet
Trump heeft zichzelf weer in de hoek weten te schilderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 23 april 2020 @ 18:43:08 #145
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192770680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hij past niet. 😂
dan gooi je die schoen naar een opponent. In Arabische staten wordt dit gezien als een grove belediging. Ik zou wegduiken als ik je was. Tenzij je een rus bent. Accepteer die schoen dan met trots
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 18:44:51 #146
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192770696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
_O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 18:46:29 #147
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192770720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Juichen voor banenverlies om Trump te ownen, het is wel een nieuw dieptepunt na je verheerlijking van het Chinese regime.
Waar juicht er iemand? Loop je weer te liegen?

Je ontloopt de vraag, is Trump net zo verantwoordelijk voor de lage werkloosheidscijfers als voor de hoge? Heel simpel, als hij de credit neemt dan is hij ook verantwoordelijk hiervoor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 18:48:06 #148
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192770746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan geen exacte datum geven maar als je het echt wilt weten dan stel ik voor dat je de topics terug gaat lezen.
Nee, je liegt weer eens. Ik heb hooguit gezegd dat China wel een echte lockdown heeft gedaan en dat dit werkte. Wat Trump in Januari nog zelf stelde en waarbij hij Xi prees.

Of ga je nu ineens beweren dat hij dat niet deed? Dus wie verheerlijkt China? Trump toch zeker.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 23 april 2020 @ 18:48:44 #149
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192770755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

_O-
Mijn oom in Louisville golft ook 150 keer per jaar, en gaat meerdere keren per jaar naar een bijeenkomst van veteranen, waar hij zich volledig laat vollopen. is die dan ook zo'n topper? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192770803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar juicht er iemand? Loop je weer te liegen?

Je ontloopt de vraag, is Trump net zo verantwoordelijk voor de lage werkloosheidscijfers als voor de hoge? Heel simpel, als hij de credit neemt dan is hij ook verantwoordelijk hiervoor.
Nouja dat “winning” geleuter onder je schrijfsel suggereert wel dat je het best lollig vind.
Het is maar waar je je plezier uit haalt.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 18:53:36 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192770825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nouja dat “winning” geleuter onder je schrijfsel suggereert wel dat je het best lollig vind.
Het is maar waar je je plezier uit haalt.
Ach, zieltje, wat ben je toch een slachtoffertje, he?

Maar beantwoord de vraag nu eens, is Trump wel verantwoordelijk voor lage werkeloosheid maar niet voor hoge?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192770830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, je liegt weer eens. Ik heb hooguit gezegd dat China wel een echte lockdown heeft gedaan en dat dit werkte. Wat Trump in Januari nog zelf stelde en waarbij hij Xi prees.

Of ga je nu ineens beweren dat hij dat niet deed? Dus wie verheerlijkt China? Trump toch zeker.
Idd en dat ze stukken betrouwbaarder waren dan de VS. Die opmerking van je kwam trouwens nadat ik suggereerde dat het een goed idee was om productie terug te halen.
pi_192770851
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar juicht er iemand? Loop je weer te liegen?

Je ontloopt de vraag, is Trump net zo verantwoordelijk voor de lage werkloosheidscijfers als voor de hoge? Heel simpel, als hij de credit neemt dan is hij ook verantwoordelijk hiervoor.
Nou ja, laten we dat kinderachtige spelletje niet steeds gaan herhalen. Ik denk dat je best wat van de verdere lichte daling van de werkloosheid aan Trump, of in ieder geval de GOP, kunt toeschrijven. De economie is met belastingverlagingen flink gestimuleerd ten koste van een flink oplopende staatsschuld in tijden van hoogconjunctuur en vervelende belemmerende wetgeving omtrent lucht- en waterkwaliteit die het welzijn van burgers moeten bevorderen is teruggedraaid. Kortetermijnmaatregelen die zichzelf wel weer wraken uiteraard.

Werkloosheid in de VS schiet nu hard omhoog door enerzijds corona en anderzijds beleid waar in mijn ogen toch grotendeels de Republikeinen verantwoordelijk zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192770857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, zieltje, wat ben je toch een slachtoffertje, he?

Maar beantwoord de vraag nu eens, is Trump wel verantwoordelijk voor lage werkeloosheid maar niet voor hoge?
Het coronavirus is verantwoordelijk. Je gaat het Rutte toch ook niet aanrekenen dat er banen verloren gaan, complete waanzin.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 18:56:46 #155
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192770866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Idd en dat ze stukken betrouwbaarder waren dan de VS. Die opmerking van je kwam trouwens nadat ik suggereerde dat het een goed idee was om productie terug te halen.
Ze geven extra geld aan de WHO nu. En de VS heeft onder Trump een betalingsachterstand van 200 miljoen dollar en wil alle betalingen stopzeten. Het is maar net wat je betrouwbaar vind maar het zal je vast verbazen maar ik vind geen van beiden betrouwbaar.

In beide landen worden klokkenluiders en wetenschappers uitgerangeerd als de machthebbers ontevreden zijn met hun boodschap alleen liegt Xi minder in het openbaar
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 18:57:57 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192770879
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het coronavirus is verantwoordelijk. Je gaat het Rutte toch ook niet aanrekenen dat er banen verloren gaan, complete waanzin.
Maar Nederland verliest geen banen op de schaal van de VS en ALWEER dit topic gaat niet over Nederland.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 april 2020 @ 18:58:26 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192770886
ewarren twitterde op donderdag 23-04-2020 om 16:39:30 My oldest brother, Don Reed, died from coronavirus on Tuesday evening. He joined the Air Force at 19 and spent his career in the military, including five and a half years off and on in combat in Vietnam. He was charming and funny, a natural leader. https://t.co/b8m0xKzAmM reageer retweet
Wat een smerige reacties trouwens. Dat is dus het Trumpvolk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 19:06:56 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192771027
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:58 schreef Ulx het volgende:
ewarren twitterde op donderdag 23-04-2020 om 16:39:30 My oldest brother, Don Reed, died from coronavirus on Tuesday evening. He joined the Air Force at 19 and spent his career in the military, including five and a half years off and on in combat in Vietnam. He was charming and funny, a natural leader. https://t.co/b8m0xKzAmM reageer retweet
Wat een smerige reacties trouwens. Dat is dus het Trumpvolk.
Twitter is het afvoerputje van de mensheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192771104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Twitter is het afvoerputje van de mensheid.
Zeker een daarvan. Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van de commentaren op youtube.

Alledrie facebook, twitter, en youtube post ik er niet zelf op. Ik lees ze alleen om informatieve redenen.
pi_192771159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar Nederland verliest geen banen op de schaal van de VS en ALWEER dit topic gaat niet over Nederland.
Maar ligt dat aan Trump of het systeem in de vs?
pi_192771178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan Trump of het systeem in de vs?
Het ene sluit het andere niet uit geloof ik.
pi_192771207
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:58 schreef Ulx het volgende:
ewarren twitterde op donderdag 23-04-2020 om 16:39:30 My oldest brother, Don Reed, died from coronavirus on Tuesday evening. He joined the Air Force at 19 and spent his career in the military, including five and a half years off and on in combat in Vietnam. He was charming and funny, a natural leader. https://t.co/b8m0xKzAmM reageer retweet
Wat een smerige reacties trouwens. Dat is dus het Trumpvolk.
Als jij denkt dat alleen het Trumpvolk zich misdraagt op Twitter.
Ik ben het verder eens met Tijger, Twitter is het afvoerputje van de mensheid.
pi_192771216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:15 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Het ene sluit het andere niet uit geloof ik.
In dit geval wel.
pi_192771232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

In dit geval wel.
Staaf dat dan maar want voor de zoveelste keer kom je met een bewering.
pi_192771294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:19 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Staaf dat dan maar want voor de zoveelste keer kom je met een bewering.
Het is eerder andersom, de bewering is dat Trump verantwoordelijk is voor de hoge werkloosheid. Dat is een bewering die niet hard te maken valt. Hoeveel mensen hebben hier niet zitten klagen over het Amerikaanse systeem en hoe hardvochtig het wel niet is?
Het is mij al meerdere malen verweten dat ik zou verlangen naar de Nederlandse zekerheden als ik daar moest leven en dat ze het daarom onbegrijpelijk vinden dat niet iedere Nederlander een fan is van de Democraten.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 19:33:05 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192771511
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is eerder andersom, de bewering is dat Trump verantwoordelijk is voor de hoge werkloosheid. Dat is een bewering die niet hard te maken valt. Hoeveel mensen hebben hier niet zitten klagen over het Amerikaanse systeem en hoe hardvochtig het wel niet is?
Het is mij al meerdere malen verweten dat ik zou verlangen naar de Nederlandse zekerheden als ik daar moest leven en dat ze het daarom onbegrijpelijk vinden dat niet iedere Nederlander een fan is van de Democraten.
Nee, dat is door niemand gezegd, niet liegen, daar hebben we Trump al voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192771697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat is door niemand gezegd, niet liegen, daar hebben we Trump al voor.
Dus Trump is toch niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, of bedoel je toch iets anders?
pi_192771900
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus Trump is toch niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, of bedoel je toch iets anders?
Zo erg als het klinkt is hoge werkloosheid op dit moment the least of Trump's problems. Comparatief gezien is dat de allergst mogelijke toestand.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 19:54:06 #169
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192771970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus Trump is toch niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, of bedoel je toch iets anders?
Leer eens lezen dan begrijp je het mischien? Of niet, ook goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 19:55:26 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192772002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:51 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Zo erg als het klinkt is hoge werkloosheid op dit moment the least of Trump's problems. Comparatief gezien is dat de allergst mogelijke toestand.
Nou, nee, dat zie je verkeerd. Trump geeft geen flikker om mensen die ziek worden of dood gaan, hij geeft alleen om Trump en die wil herkozen worden en om herkozen te worden is een hoge werkeloosheid funest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192772137
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leer eens lezen dan begrijp je het mischien? Of niet, ook goed.
Je kan het ook gewoon zeggen, tenzij het je eigen pet te boven gaat.
pi_192772435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, nee, dat zie je verkeerd. Trump geeft geen flikker om mensen die ziek worden of dood gaan, hij geeft alleen om Trump en die wil herkozen worden en om herkozen te worden is een hoge werkeloosheid funest.
Toddler-in-chief?

Laatste alinea: “ That sometimes his assessments do coincide with objective reality appears to be a matter of luck rather than a correct understanding of facts or any internal deliberations. ”
Alles daarboven leest heel herkenbaar.
https://threadreaderapp.com/thread/1253321373830823936.html

Nog meer: https://medium.com/@Elami(...)t-donny-f65348003aba
Zijn er échte psychologen hier?
Quote:” his magical thinking kind of way, like a toddler who sticks his head under a bed leaving the rest of his body exposed, convinced that since his face is hidden and he cannot see anyone, others cannot” ... >:)

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 23-04-2020 20:30:10 ]
pi_192772786
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Toddler-in-chief?

Laatste alinea: “ That sometimes his assessments do coincide with objective reality appears to be a matter of luck rather than a correct understanding of facts or any internal deliberations. ”
Alles daarboven leest heel herkenbaar.
https://threadreaderapp.com/thread/1253321373830823936.html

Nog meer: https://medium.com/@:Elam(...)t-donny-f65348003aba
Zijn er échte psychologen hier?
Quote:” his magical thinking kind of way, like a toddler who sticks his head under a bed leaving the rest of his body exposed, convinced that since his face is hidden and he cannot see anyone, others cannot” ... >:)
Psycholoog hier, zeg het maar.
  donderdag 23 april 2020 @ 20:39:42 #174
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192772848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is eerder andersom, de bewering is dat Trump verantwoordelijk is voor de hoge werkloosheid. Dat is een bewering die niet hard te maken valt. Hoeveel mensen hebben hier niet zitten klagen over het Amerikaanse systeem en hoe hardvochtig het wel niet is?
Het is mij al meerdere malen verweten dat ik zou verlangen naar de Nederlandse zekerheden als ik daar moest leven en dat ze het daarom onbegrijpelijk vinden dat niet iedere Nederlander een fan is van de Democraten.
Trump is niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, net zo min als voor de economische hoogconjunctuur hiervoor. Trump is verantwoordelijk voor het volgende:

Het laten oplopen van de staatsschuld tijdens hoogconjunctuur waardoor maatregelen lastiger en duurder uitpakken

Het verneuken van de gezondheidszorg waardoor er meer slachtoffers vallen dan strikt noodzakelijk is

Het bezuinigen op instanties als FEMA en CDC waardoor er meer slachtoffers vallen

Het opzeggen en vernachelen van internationale afspraken waardoor niemand de VS vertrouwd en buitenlandse hulp lastiger wordt

Samengevat een waardeloze amateur
pi_192773451
Vergeet ook niet dat het team wat specifiek er was om pandemieën te bestrijden opgeheven werd.

Sommigen hiervan ontslagen, sommigen hiervan herplaatst elders waarvan een aantal nog wel pandemieën in hun taakpakket hebben, maar het mag duidelijk zijn dat de focus verschoven is.
pi_192773471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Psycholoog hier, zeg het maar.
Herken je de casus?🙃
pi_192774493
Even over iets anders:

New HHS spokesman made racist comments about Chinese people in now-deleted tweets

quote:
(CNN)The new spokesman for the Department of Health and Human Services in a series of now-deleted tweets made racist and derogatory comments about Chinese people, said Democrats wanted the coronavirus to kill millions of people and accused the media of intentionally creating panic around the pandemic to hurt President Donald Trump.

https://www.cnn.com/2020/(...)to-tweets/index.html
🤢

Hoe kan dat eigenlijk? Moeten zulke mensen niet aangeklaagd worden voor groepsbelediging laat staan een functie toegewezen krijgen?

Gaat mijn verstand te boven.
pi_192774582
kyledcheney twitterde op donderdag 23-04-2020 om 22:18:05 JUST IN: Attorneys for Rick BRIGHT who claims he was removed from his post for pushing back against Trump's promotion of hydroxychloroquine, say he'll be filing a whistleblower complaint with the HHS inspector general. https://t.co/aBob3m5vRK reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192774647
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Kijkertje het volgende:
kyledcheney twitterde op donderdag 23-04-2020 om 22:18:05 JUST IN: Attorneys for Rick BRIGHT who claims he was removed from his post for pushing back against Trump's promotion of hydroxychloroquine, say he'll be filing a whistleblower complaint with the HHS inspector general. https://t.co/aBob3m5vRK reageer retweet
[ afbeelding ]
Ja maar wanneer komt de rechtszaak? Gewoon een paar honderd miljoenen eisen?
pi_192774998
https://www.local10.com/n(...)employment-benefits/

Je zou denken dat deze armoedzaaiers zijn die in de rij stonden om voedsel te halen. Maar nee hoor, ze wachten geduldig in een meterslange rij enkel om een papieren applicatieformulier te krijgen voor de ww-uitkering van Florida.

Dat komt omdat de website inmiddels zo goed als gecrashd is en onbereikbaar vanwege de drukte. Waardoor de gouverneur DeSantis mensen heeft aangeraden de papieren versie op te halen. 🤣

En zelfs als ze eenmaal ingediend hebben krijgen ze niet of niet tijdig uitbetaald:

https://www.nytimes.com/2(...)ries&pgtype=Homepage
pi_192775202
En ze zouden, begrijp dit, 77 MILJOEN 🤣 hebben neergeteld als staat om de website te laten bouwen. Die nu helemaal faalt.

JoeGruters twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:54:43 $77 million? Someone should go to jail over that. https://t.co/zeoSJs7grf reageer retweet
pi_192775639
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:58 schreef Ulx het volgende:
ewarren twitterde op donderdag 23-04-2020 om 16:39:30 My oldest brother, Don Reed, died from coronavirus on Tuesday evening. He joined the Air Force at 19 and spent his career in the military, including five and a half years off and on in combat in Vietnam. He was charming and funny, a natural leader. https://t.co/b8m0xKzAmM reageer retweet
Wat een smerige reacties trouwens. Dat is dus het Trumpvolk.
Zo rolt twitter. Als Pence aangeeft dat ie kanker heeft zal zijn twitterfeed ook vol zitten met vuigheid.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192776134
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zo rolt twitter. Als Pence aangeeft dat ie kanker heeft zal zijn twitterfeed ook vol zitten met vuigheid.
We hebben zo'n testcase met de dood van McCain.
pi_192776432
Video:
atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:19:45 "The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus https://t.co/amis9Rphsm reageer retweet
johncraven1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:22:00 Did the President of the United States just suggest injecting people’s lungs with cleaning solvents? https://t.co/WkpckeIj8g reageer retweet
Top idee! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:29:18 #185
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192776467
Ja, was geweldig, hard gelachen. Ook inwendig met UV licht bestralen is het proberen waard volgens dokter Trump. Maar goed, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we dat letterlijk nemen, dat moet alleen als hij het over het aantal tests heeft.

atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:46:31 Get a load of Dr. Birx's demeanor after Trump tells her, "I would like you to speak to the medical doctors to see if there's any way that you can apply light and heat to cure [coronavirus]." https://t.co/TP0QoSzkYl reageer retweet


[ Bericht 36% gewijzigd door kladderadatsch op 24-04-2020 00:47:26 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192776555
Man man man wat genant :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:42:20 #187
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192776560
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:41 schreef Kijkertje het volgende:
Man man man wat genant :X
Met die journalist net. Inderdaad.

atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:48:24 "I'm the president and you're fake news" -- Trump to @PhilipRucker after he asks him if it's responsible to make all sorts of wacky and unproven suggestions about possible coronavirus treatments https://t.co/8ag4izDrGj reageer retweet


[ Bericht 51% gewijzigd door kladderadatsch op 24-04-2020 00:51:12 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192776661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Met die journalist net. Inderdaad.

atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:48:24 "I'm the president and you're fake news" -- Trump to @:PhilipRucker after he asks him if it's responsible to make all sorts of wacky and unproven suggestions about possible coronavirus treatments https://t.co/8ag4izDrGj reageer retweet
Die ja :Y

En vervolgens deze:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:55:10 Trump refuses to answer questions from CNN's @kaitlancollins about Dr. Rick Bright. Trump ignores the questions, only saying: "I told you. CNN is fake news. Don't talk to me." He ignored the questions up till the very end, when Collins tried one last time to get him to respond. reageer retweet
De beelden:
atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:52:58 "I hear the report was an incorrect report ... I think it was a fake report done by CNN ... don't talk to me" -- Trump denies reports that Kim Jong Un is in grave health and slams @kaitlancollins in the process https://t.co/aJFlT2XgDr reageer retweet


[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 24-04-2020 01:14:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192776708
ddale8 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 01:00:12 Trump claimed Joe Biden doesn't want to debate him because of the coronavirus. The below Biden quote is from today. https://t.co/4RPpeAqP9n reageer retweet
PhilipWegmann twitterde op donderdag 23-04-2020 om 22:46:17 Zoom Debate? At fundraiser, @JoeBiden says, "I’m ready to debate him. Zoom or Skype or Slack or hangouts or in person, anytime anywhere he wants." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192776731
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Video:
atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:19:45 "The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus https://t.co/amis9Rphsm reageer retweet
johncraven1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:22:00 Did the President of the United States just suggest injecting people’s lungs with cleaning solvents? https://t.co/WkpckeIj8g reageer retweet
Top idee! :')
Dan praat ie het ook nog eens goed met

Het was alleen een suggestie. Het is aan de medische artsen om dat te implementeren. Twas maar een idee hoor. We moeten met zn allen naar ideeën zoeken in deze tijd. 🤣 !!

En dan constant naast zich omkijken naar de zittende Deborah en de andere expert om bevestiging te zoeken. 🤣
pi_192776789
Op MSNBC nu ook: Please do not try this at home!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 april 2020 @ 01:32:05 #192
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192776813
Zit ook te kijken, over die 'brilliant expert' van Trump is ook niet iedereen even lovend. Een andere dokter zegt namelijk dit: "Everything that this scientist talked about from Homeland Security was basically incoherent, nonsensical, not really supported by evidence and really quite contrary to a lot of things"
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192776825
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 01:32 schreef kladderadatsch het volgende:
Zit ook te kijken, over die 'brilliant expert' van Trump is ook niet iedereen even lovend. Een andere dokter zegt namelijk dit: "Everything that this scientist talked about from Homeland Security was basically incoherent, nonsensical, not really supported by evidence and really quite contrary to a lot of things"
Zit het net te lezen:

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 01:00:59 Dr. Irwin Redlener: "Everything that this scientist talked about from Homeland Security was basically incoherent, nonsensical, not really supported by evidence and really quite contrary to a lot of things ... People do get COVID, have been getting COVID in warm climates." @MSNBC reageer retweet
Ik vroeg me al af in hoeverre die man betrouwbaar is en Daniel Dale waarschuwde ervoor dat het eerst maar eens gefactcheckt moet worden. :Y

Het kan natuurlijk heel goed zijn dat Trump erop aangedrongen heeft dit nu te promoten aangezien zijn chloroquine het niet dreigt te worden als zijn wondermiddel.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 april 2020 @ 02:02:34 #194
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192776899
Even een schaamteloze cros-spo(s)t over Trump die gaat onderzoeken of injecteren van de longen met desinfectie middelen of intern bestralen met een sterke UV lamp, Covid19 kan bestrijden,
:@ Birx keek wel heel ongemakkelijk

Credit: @SnertMetChoco in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #619 (on)zine continues
joshtpm twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:31:37 After hearing presentation President Trump suggests irradiating people's bodies with UV light or injecting them with bleach or alcohol to deal with COVID19. https://t.co/cohkLyyl9G reageer retweet
(video in tweet)
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192776914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 02:02 schreef Vallon het volgende:
Even een schaamteloze cros-spo(s)t over Trump die gaat onderzoeken of injecteren van de longen met desinfectie middelen of intern bestralen met een sterke UV lamp, Covid19 kan bestrijden,
:@ Birx keek wel heel ongemakkelijk

Credit: @:SnertMetChoco in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #619 (on)zine continues
joshtpm twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:31:37 After hearing presentation President Trump suggests irradiating people's bodies with UV light or injecting them with bleach or alcohol to deal with COVID19. https://t.co/cohkLyyl9G reageer retweet
(video in tweet)
Ja daar hadden we het al over. Dat was best wel genant weer ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192776919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 02:02 schreef Vallon het volgende:
Even een schaamteloze cros-spo(s)t over Trump die gaat onderzoeken of injecteren van de longen met desinfectie middelen of intern bestralen met een sterke UV lamp, Covid19 kan bestrijden,
:@ Birx keek wel heel ongemakkelijk

Credit: @:SnertMetChoco in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #619 (on)zine continues
joshtpm twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:31:37 After hearing presentation President Trump suggests irradiating people's bodies with UV light or injecting them with bleach or alcohol to deal with COVID19. https://t.co/cohkLyyl9G reageer retweet
(video in tweet)
Maar goed, iemand zijn longen bestralen met uv-licht, heet dat niet gewoon röntgenstraling of zo? 🤣
  vrijdag 24 april 2020 @ 03:15:54 #197
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192777059
Als uitsmijter...

Special Report: Former Labradoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force

quote:
Azar is a Republican lawyer who once clerked for the late conservative Supreme Court Justice Antonin Scalia and counts current Supreme Court Justice Brett Kavanaugh as a friend. Under George W. Bush, Azar worked for HHS as general counsel and deputy secretary. During the Obama years, he cycled through the private sector as a pharmaceutical company lobbyist and executive for Eli Lilly. After Trump’s first HHS secretary was forced out in a travel corruption scandal, Azar stepped in, in January 2018.

Two years later, at the dawn of the coronavirus crisis, Azar appointed his most trusted aide and chief of staff, Harrison, as HHS’s main coordinator for the government’s response to the virus.

Harrison, 37, was an unusual choice, with no formal education in public health, management, or medicine and with only limited experience in the fields. In 2006, he joined HHS in a one-year stint as a “Confidential Assistant” to Azar, who was then deputy secretary. He also had posts working for Vice President Dick Cheney, the Department of Defense and a Washington public relations company.

Before joining the Trump Administration in January 2018, Harrison’s official HHS biography says, he “ran a small business in Texas.” The biography does not disclose the name or nature of that business, but his personal financial disclosure forms show that from 2012 until 2018 he ran a company called Dallas Labradoodles.

The company sells Australian Labradoodles, a breed that is a cross between a Labrador Retriever and a Poodle. He sold it in April 2018, his financial disclosure form said. HHS emailed Reuters that the sale price was $225,000.
Kweenie hoor, maar als ik in de VS zou wonen en deze shit elke dag zien, dan zou ik m'n rugzak pakken en desnoods naar Canada lopen om daar asiel aan te vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 24-04-2020 03:24:20 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192777069
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 april 2020 @ 03:28:43 #199
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192777095
Zou best wel een clipje willen zien van het moment dat die FDA commissaris dit live op tv zag gebeuren. :+
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192777139
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:28 schreef kladderadatsch het volgende:
Zou best wel een clipje willen zien van het moment dat die FDA commissaris dit live op tv zag gebeuren. :+
Was er toevallig zojuist op:

https://www.cnn.com/video(...)n-hall-gupta-vpx.cnn
pi_192777148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Als uitsmijter...

Special Report: Former Labradoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force
[..]

Kweenie hoor, maar als ik in de VS zou wonen en deze shit elke dag zien, dan zou ik m'n rugzak pakken en desnoods naar Canada lopen om daar asiel aan te vragen.
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 03:30:00 .@maddow: "If you could go back in time to Nov. 2016 and show the American public one headline that was real and from the future about the stakes of their vote ... This Reuters headline might be a contender: 'Fmr. Labraoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force'." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777207
Wat een leiderschap! :')

Trump approved of Georgia’s reopen plan before bashing it
quote:
President Donald Trump and Vice President Mike Pence repeatedly told Georgia Gov. Brian Kemp that they approved of his aggressive plan to allow businesses to reopen, just a day before Trump pulled an about-face and publicly bashed the plan, according to two administration officials.

The green light from Pence and Trump came in separate private conversations with the Republican governor both before Kemp announced his plan to ease coronavirus restrictions and after it was unveiled on Monday, the officials said. Trump’s sudden shift came only after top health advisers reviewed the plan more closely and persuaded the president that Kemp was risking further spread of the virus by moving too quickly.

“I told the governor of Georgia Brian Kemp that I disagree strongly with his decision to open certain facilities,” Trump said Wednesday, just a day after telling reporters that he trusted Kemp’s judgment. “He knows what’s he’s doing.”

On Thursday, he was even harder on the governor: “I wasn’t happy with Brian Kemp, I wasn’t at all happy.”

The extraordinary reversal — and public criticism of a GOP ally — is only the latest in a series of contradictory and confusing messages from the president on how and when he believes governors should ease stay-at-home orders intended to stop the spread of the deadly virus. It demonstrates the political risk for governors in following the unpredictable president’s guidance.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777216
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 03:30:00 .@:maddow: "If you could go back in time to Nov. 2016 and show the American public one headline that was real and from the future about the stakes of their vote ... This Reuters headline might be a contender: 'Fmr. Labraoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force'." reageer retweet
Hoop dan maar dat

1) dat je geeneens ook maar iets van een parkeerbon hebt gekregen want dan gaat Canada je op basis van strafblad verbieden
2) de grens überhaupt open is voor vrij personenverkeer en dat er geen boze militairen je met machinegeweren staan aan te kijken

Veel succes.
pi_192777219
quote:
Ze hebben hem op het laatst laten vallen omdat hij hun opdracht niet volgde met betrekking tot een kandidaat-insturing las ik hier in dit topic.
pi_192777232
Geniaal filmpje _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:22 schreef Ulx het volgende:
Kemp heeft Loeffler naar de Senaat gestuurd in plaats van een Trumpkeuze.

Ik denk gewoon dat Trump daarvoor wraak neemt.
Maar verdomme ik zocht op loeffler en dat blijkt uit dec vorig jaar te zijn. Zou die woede al die tijd zijn opgekropt?
  vrijdag 24 april 2020 @ 05:00:39 #207
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192777262
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 04:44 schreef Kijkertje het volgende:
Geniaal filmpje _O-
Echt wel! :D _O- :D

Nu hetzelfde fragment met het beeld van camera 2

:'( :{ :'(
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_192777265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Echt wel! :D _O- :D

Nu hetzelfde fragment met het beeld van camera 2

:'( :{ :'(
Enorme zelfbeheersing wel :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777274
Deze dan!
BriannaWu twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 01:38:02 Watch a scientist react to Trump’s remarks about using light to fight coronavirus. https://t.co/9cmv0oCGir reageer retweet
Eigenlijk had Birx zo moeten reageren _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 24-04-2020 05:44:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777276
Nog zo'n licht :')

Video:
ndrew_lawrence twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 04:49:57 Rudy Giuliani mocks contact tracing by asking why we don't also do it for cancer, obesity and heart disease https://t.co/QzyBMGilhv reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777286
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n licht :')

Video:
ndrew_lawrence twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 04:49:57 Rudy Giuliani mocks contact tracing by asking why we don't also do it for cancer, obesity and heart disease https://t.co/QzyBMGilhv reageer retweet
Helder lichtje. Die man was nog respectabel als burgemeester in de jaren 90.

Helaas heeft ouderdom ook hem ingehaald. Misschien is juist dát het probleem bij al deze mannetjes die onzin uitkramen en torenhoge ego's uitstralen en verdedigen. Ze zijn stuk voor stuk te oud en hebben eerder een rusthuis nodig of op zijn minst een thuisverblijf.
pi_192777296
AbdulElSayed twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 05:24:28 The most astounding part of this performance is that he *actually* thinks that what he’s saying is profound, like he’s teaching these people what they ought to be doing.

It’s just...wow. https://t.co/iVA7cZmKeu reageer retweet
Ook dit idd! Een duidelijke aanwijzing dat deze man gewoon echt ziek in zijn hoofd is. Kijk dat iemand zo'n idee oppert is nog tot daaraan toe. Artsen krijgen ongetwijfeld dit soort vragen van patienten en dan geven ze daar ook serieus antwoord op. Maar zij denken niet het beter te weten. Trump wél!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777339
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten op de eerste doden omdat ze chloor oid dergelijks verneveld hebben in hun longen omdat Trump het zei terwijl er op de verpakking staat niet voor oraal gebruik.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192777384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 06:06 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nu maar wachten op de eerste doden omdat ze chloor oid dergelijks verneveld hebben in hun longen omdat Trump het zei terwijl er op de verpakking staat niet voor oraal gebruik.
Tja dat is dan een manifestatie van natuurlijke selectie waar ik geen enkel bezwaar tegen zou hebben.
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:21:49 #215
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192777509
quote:
Pointing to his head, Mr Trump went on: "I'm not a doctor. But I'm, like, a person that has a good you-know-what."
Wat een baas. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192777653
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Video:
atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:19:45 "The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus https://t.co/amis9Rphsm reageer retweet
johncraven1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:22:00 Did the President of the United States just suggest injecting people’s lungs with cleaning solvents? https://t.co/WkpckeIj8g reageer retweet
Top idee! :')
Als je denkt dat het niet erger kan :') wat een gevaarlijke gek.
pi_192777764
Sow, ik heb veel om terug te lezen (en zien).

Ik heb iets gemist met de briefing, dus?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:07:21 #218
8369 speknek
Another day another slay
pi_192777799
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Echt wel! :D _O- :D

Nu hetzelfde fragment met het beeld van camera 2

:'( :{ :'(
Toch altijd de beste shows als ze mensen die echt wat kunnen naast Trump zetten.



Dat zal wel zijn waarom hij zich liever omringt met mensen die niks kunnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:11:19 #219
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192777836
Ik wacht op het artikel dat Trump aandelen heeft in die spullen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_192777937
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Toch altijd de beste shows als ze mensen die echt wat kunnen naast Trump zetten.

[ afbeelding ]

Dat zal wel zijn waarom hij zich liever omringt met mensen die niks kunnen.
Wie is dat die zijn wenkbrauwen optrekt?
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:24:42 #221
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192777961
Jammer al die waarschuwingen van zenders dat je het niet moet proberen. Hopelijk heeft FOX dat niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192777999
Op reddit wordt het door sommigen gedownplayed met teksten als “hij stelde maar een vraag, de fake news media spinnen dit”. Mijn hemel.
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:31:07 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_192778010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:22 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Wie is dat die zijn wenkbrauwen optrekt?
Buzz Aldrin, de tweede man op de maan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192778017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Buzz Aldrin, de tweede man op de maan.
Wat stelde hij toen voor
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192778043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat stelde hij toen voor
Niks. Hij kraamde toen allerlei onzinnige shit uit over de ruimte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192778094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niks. Hij kraamde toen allerlei onzinnige shit uit over de ruimte.
Hmm en ik lees toch dat er een deel van Aldrins reactie vals zou zijn?

https://www.snopes.com/fact-check/aldrin-not-punching-trump/
pi_192778131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:39 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Hmm en ik lees toch dat er een deel van Aldrins reactie vals zou zijn?

https://www.snopes.com/fact-check/aldrin-not-punching-trump/
Waar beweer ik dat Aldrin dat heeft gezegd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192778205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat Aldrin dat heeft gezegd?
Niet maar ik bedoel, als de ene helft onwaar zou zijn waarom niet die andere helft? Nu heb ik mijn twijfels. Iedereen kan beelden manipuleren net als bij die slo mo Nancy die stamelde. Deed hij nou echt al die gezichtsuitdrukkingen?
pi_192778224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:51 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Niet maar ik bedoel, als de ene helft onwaar zou zijn waarom niet die andere helft? Nu heb ik mijn twijfels. Iedereen kan beelden manipuleren net als bij die slo mo Nancy die stamelde. Deed hij nou echt al die gezichtsuitdrukkingen?
Ga lekker iemand anders lastigvallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192778232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:51 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Niet maar ik bedoel, als de ene helft onwaar zou zijn waarom niet die andere helft? Nu heb ik mijn twijfels. Iedereen kan beelden manipuleren net als bij die slo mo Nancy die stamelde. Deed hij nou echt al die gezichtsuitdrukkingen?
Heel goed, altijd kritisch blijven!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192778246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:39 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Hmm en ik lees toch dat er een deel van Aldrins reactie vals zou zijn?

https://www.snopes.com/fact-check/aldrin-not-punching-trump/
Dat is een quote van een Speld-equivalent. Dus ja, die gezichtsuitdrukkingen waren echt en die De Speld maakte ervan dat hij Trump op zijn smoel wilde slaan, namelijk omdat Aldrin dat met zo'n conspiracy-gekkie daadwerkelijk heeft gedaan.

Er is geen cgi aan te pas gekomen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:57:41 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_192778291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:51 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Niet maar ik bedoel, als de ene helft onwaar zou zijn waarom niet die andere helft? Nu heb ik mijn twijfels. Iedereen kan beelden manipuleren net als bij die slo mo Nancy die stamelde. Deed hij nou echt al die gezichtsuitdrukkingen?
Ja, de meeste van ons hebben dat gewoon live gezien. Buzz Aldrin hield grotendeels zijn mond dicht. De gezichtsuitdrukkingen volgde, naast dat hij waarschijnlijk een hekel heeft aan Trump en waar hij voor staat en daar dus ook niet wilde zijn, op incoherent geratel van Trump over security is very important in space en years from now we will look back how did we do it without space, en nog wat blabla America first.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192778363
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Enorme zelfbeheersing wel :D
Het is vooral weer overdreven Trump gebash. Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
pi_192778389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is vooral weer overdreven Trump gebash. Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
Maar alleen dat eerste is al onzin en waarschijnlijk hebben zijn adviseurs dat ook al gezegd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:07:45 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_192778397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is vooral weer overdreven Trump gebash. Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
Het gaat er niet om dat hij oproept om te onderzoeken (alhoewel het wat nutteloos is, hij beheert het budget, niet oproepen maar doen), het gaat erom wat hij oproept om te onderzoeken. Schadelijke nonsens. Daarnaast is het een podium om informatie te verschaffen aan het volk over een wetenschappelijk fenomeen. Geen misinformatie strooien zou fijn zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192778423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij oproept om te onderzoeken (alhoewel het wat nutteloos is, hij beheert het budget, niet oproepen maar doen), het gaat erom wat hij oproept om te onderzoeken. Schadelijke nonsens. Daarnaast is het een podium om informatie te verschaffen aan het volk over een wetenschappelijk fenomeen. Geen misinformatie strooien zou fijn zijn.
Je kunt ook denken: 'als die Trump supporters die gingen demonstreren om de lockdown op te heffen massaal desinfecterende middelen hadden geïnjecteerd/opgedronken, hadden ze daar waarschijnlijk niet kunnen demonstreren.

Win-win.
pi_192778424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
Want dat maakt het helemaal OK natuurlijk. Onterecht, dat Trump-gebash!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192778429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:10 schreef Salina het volgende:

[..]

Want dat maakt het helemaal OK natuurlijk. Onterecht, dat Trump-gebash!
Ach, ok. Vind het vooral amusant.
pi_192778438
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ach, ok. Vind het vooral amusant.
Het gebash of de oproep van Trump om het te onderzoeken? Of beiden?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192778445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Psycholoog hier, zeg het maar.
Hahahaha. Geloof je het zelf?

Ok.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:21:43 #241
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_192778545
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is vooral weer overdreven Trump gebash. Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
Trump moet gewoon z’n smoel houden als het aankomt op wat medici moeten onderzoeken om het virus tegen te gaan. Gast is zo dom als maar kan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:24:53 #242
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192778597
Daniel_Lewis3 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 02:35:09 Here is Dr. Birx's reaction when President Trump asks his science advisor to study using UV light on the human body and injecting disinfectant to fight the coronavirus. https://t.co/MVno5X7JMA reageer retweet
Birx geef ik nog een week, tops.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192778713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:24 schreef Hyperdude het volgende:
Daniel_Lewis3 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 02:35:09 Here is Dr. Birx's reaction when President Trump asks his science advisor to study using UV light on the human body and injecting disinfectant to fight the coronavirus. https://t.co/MVno5X7JMA reageer retweet
Birx geef ik nog een week, tops.
Meh, ik weet niet. Ze is bereid vrij ver in zijn kont te kruipen in het videootje in deze tweet van een maand terug (of ze meent het echt, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk):

atrupar twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 16:14:13 "[Trump is] so attentive to the scientific literature & the details & the data. I think his ability to analyze & integrate data that comes out of his long history in business has really been a real benefit” -- this is shocking, hackish stuff from Dr. Birx. https://t.co/c2phsRYaJs reageer retweet
pi_192778715
Transcript van wat er daadwerkelijk gezegd is.

Donald Trump: (29:46)
[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.

https://www.rev.com/blog/(...)-transcript-april-23

  vrijdag 24 april 2020 @ 09:36:39 #245
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:32 schreef Refragmental het volgende:
Transcript van wat er daadwerkelijk gezegd is.

Donald Trump: (29:46)
[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.

https://www.rev.com/blog/(...)-transcript-april-23

[ afbeelding]afbeelding ]
De ene clown die de ander verdedigd. Typisch weer :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192778784
Het blijft volkomen debiel geraaskal, wat je ook ziet aan de reactie van Birx. De man moet gewoon z'n mond houden over zaken waar ie niets vanaf weet. Al zou dat betekenen dat hij nog erg weinig zou zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192778835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De ene clown die de ander verdedigd. Typisch weer :')
Oh ja, dit is pol.

Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:39:37 #248
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778839
FF wachtuh....pizza Trump-apologeet!
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:40:06 #249
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja, dit is pol.

Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
Je hebt 'm zelf net letterlijk gequote, maat.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192778884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De ene clown die de ander verdedigd. Typisch weer :')
Echt hè. We hebben allemaal de woorden gehoord. Maar nee hoor het is weer een spin van de media.
pi_192778889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja, dit is pol.

Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin." _O-

We zijn het eens! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:42:34 ]
pi_192778904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je hebt 'm zelf net letterlijk gequote, maat.
Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen? :D
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.

De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
pi_192778907
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga lekker iemand anders lastigvallen.
:')
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heel goed, altijd kritisch blijven!!
Dank je, doe ik ook altijd!
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:54 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een quote van een Speld-equivalent. Dus ja, die gezichtsuitdrukkingen waren echt en die De Speld maakte ervan dat hij Trump op zijn smoel wilde slaan, namelijk omdat Aldrin dat met zo'n conspiracy-gekkie daadwerkelijk heeft gedaan.

Er is geen cgi aan te pas gekomen.
Ah oke, dank je voor declarificatie. Ik moest het toch ook vragen. En je kunt heel goed snappen waarom, in deze tijd van nepnieuws. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, de meeste van ons hebben dat gewoon live gezien. Buzz Aldrin hield grotendeels zijn mond dicht. De gezichtsuitdrukkingen volgde, naast dat hij waarschijnlijk een hekel heeft aan Trump en waar hij voor staat en daar dus ook niet wilde zijn, op incoherent geratel van Trump over security is very important in space en years from now we will look back how did we do it without space, en nog wat blabla America first.
Ah oke, ook jij bedankt. Ik had die actualiteit niet gevolgd destijds. Aldrin heeft blijkbaar enigszins zelfrespect.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:44:11 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen? :D
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.

De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.

En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192778950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef The_End het volgende:

[..]

De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin." _O-

We zijn het eens! :D
Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
pi_192778968
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.

En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:02 #257
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
Nou doei dan maar weer
pi_192778977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.

Uit je eigen stukje: " And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it'd be interesting to check that so that you're going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me"

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:48:21 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:59 #259
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.

Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:48:06 #260
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:32 schreef Refragmental het volgende:
Transcript van wat er daadwerkelijk gezegd is.

Donald Trump: (29:46)
[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.

https://www.rev.com/blog/(...)-transcript-april-23

[ afbeelding]afbeelding ]
pi_192779009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef The_End het volgende:

[..]

Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.
Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:28 #262
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779014


[ Bericht 100% gewijzigd door AllesKaputt op 24-04-2020 09:49:39 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:58 #263
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me.
pi_192779023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:50:59 #265
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.

Uit je gequote RTL artikel
pi_192779048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.

Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond. :)
pi_192779057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
Ik lees vooral dat Trump en jij kanjerdom zijn.
pi_192779067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.

Uit je gequote RTL artikel
Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
pi_192779093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
Letterlijke woorden van Trump:

quote:
“And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute — one minute — and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning?”
Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.

En dat is gewoon krankzinnig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:53:43 #270
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
Dat vetdrukte stukkie schattebout
En fuck zelf je zelf opgevoerde RTL artikel
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:55:12 #271
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192779119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond. :)
Dat zeg ik, zelfbevestigend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:55:26 #272
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192779123
Zo'n oproep tot onderzoek lijkt me meer iets voor de martelafdeling
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192779125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
pi_192779126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Letterlijke woorden van Trump:
[..]

Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.

En dat is gewoon krankzinnig.
Mee eens dat het krankzinnig is.
Maar nogmaals, nergens suggereert hij dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel. En dat is nou het hele punt. Ontzettend veel mensen roepen nu juist dat trump suggereert om patienten in te spuiten, en dat is simpelweg 100% niet waar, punt.
pi_192779173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
Natuurlijk is het een debiele suggestie, iedereen die biologie in de brugklas heeft gehad weet dit. Dat is het punt ook helemaal niet. De man staat op het podium de meest achterlijke vragen aan zichzelf te stellen, een plek waar dat nou niet echt de bedoeling is.
Media had zich veel beter daar op kunnen richten, in plaats van dat er weer zaken verzonnen worden en trump weer meer ammo krijgt om het over "leugenachtige media" te hebben.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:58:49 #276
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
Onderzoeken d.m.v. injecties, hij suggereert dus dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:00:18 #277
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_192779212
Bij het lezen van allerlei tweets en nieuwsberichten over de 'latest technology by Trump' krabde ik voor de zoveelste keer maar weer eens achter m'n oren. Toen ik het filmpje echter zelf zag, drong de complete waanzin pas echt door. Hoe bestaat het dat deze volkomen achterlijke idioot president is van één van de machtigste landen ter wereld? En dat er ook nog een reële kans bestaat dat hij in november herkozen gaat worden? Werkelijk waar volslagen debiel. Gemiddeld genomen zijn die Amerikanen maar een achterlijk volk...
pi_192779218
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:58 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Onderzoeken d.m.v. injecties, hij suggereert dus dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel
Dat maak jij ervan :D
Misschien een gebrek aan kennis van medisch onderzoek, maar meestal begint men bij muizen, ratten en andere zoogdieren.
pi_192779223
Even een crosspost, want kennelijk hebben "muh mediaaa" het hier ook gedaan volgens een enkeling...

Laten we eens kijken wat enkele gerenommeerde Engelstalige media op de voorpagina hebben staan.

BBC:
quote:
Coronavirus: Outcry after Trump suggests injecting disinfectant as treatment

US President Donald Trump has been lambasted by the medical community after suggesting research into whether coronavirus might be treated by injecting disinfectant into the body.

He also appeared to propose irradiating patients' bodies with UV light, an idea dismissed by a doctor at the briefing.

Another of his officials had moments earlier said sunlight and disinfectant were known to kill the infection.

[...]
NY Times:
quote:
Trump Asks if Sunlight Can Kill Viruses. ‘Not as a Treatment,’ Birx Says.

At a briefing, the president promoted unproven treatments and asked Dr. Deborah Birx if she had heard of the success of sunlight as a tool against viruses.

[...]
After the scientist, William N. Bryan, the head of science at the Department of Homeland Security, told the briefing that the government had tested how sunlight and disinfectants — including bleach and alcohol — can kill the coronavirus on surfaces in as little as 30 seconds, an excited Mr. Trump returned to the lectern.

“Supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just very powerful light,” Mr. Trump said. “And I think you said that hasn’t been checked, but we’re going to test it?” he added, turning to Mr. Bryan, who had returned to his seat. “And then I said, supposing you brought the light inside the body, either through the skin or some other way.”

Apparently reassured that the tests he was proposing would take place, Mr. Trump then theorized about the possible medical benefits of disinfectants in the fight against the virus.

“And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute — one minute — and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning?” he asked. “Because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it would be interesting to check that.”

Experts have long warned that ultraviolet lamps can harm humans if used improperly — when the exposure is outside the body, much less inside. But bottles of bleach and other disinfectants carry sharp warnings of ingestion dangers. The disinfectants can kill not only microbes but humans.

[...]
Washington Post:
quote:
Trump asked if disinfectants could be injected to kill coronavirus inside the body. Doctors answered: ‘People will die.’

After a presentation Thursday, which touched on the disinfectants that can kill the novel coronavirus on surfaces and in the air, President Trump pondered whether those chemicals could be used to fight the virus inside the human body.

“I see the disinfectant that knocks it out in a minute, one minute,” Trump said during Thursday’s coronavirus press briefing. “And is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning? Because you see it gets inside the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it would be interesting to check that.”

The question, which Trump offered unprompted, immediately spurred doctors to respond with incredulity and warnings against injecting or otherwise ingesting disinfectants, which are highly toxic.

[...]
Allemaal een feitelijk juiste weergave van hetgeen zich afspeelde.

Ik zie trouwens ook niet in waarom boosheid op niet benoemde media je zou moeten belemmeren om de uitspraken achterlijk te vinden.
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:02:35 #280
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan :D
Misschien een gebrek aan kennis van medisch onderzoek, maar meestal begint men bij muizen, ratten en andere zoogdieren.
Dat maak jij ervan :D
pi_192779251
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mee eens dat het krankzinnig is.
Maar nogmaals, nergens suggereert hij dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel. En dat is nou het hele punt. Ontzettend veel mensen roepen nu juist dat trump suggereert om patienten in te spuiten, en dat is simpelweg 100% niet waar, punt.
Nou ja, die suggestie doet hij dus wel. Hij zegt dat het wellicht mogelijk is om patiënten op de een of andere manier te injecteren met dat spul.

Hij roept alleen niet letterlijk op om jezelf thuis desinfectiemiddel toe te dienen. Nou, props voor Trump.

Verder ageer ik tegen jouw claim dat 'de media' beweren dat....

In het andere topic heb ik je al gewezen op het artikel van de NYT, dat niks opklopt of opblaast. Enerzijds val je over het verkeerd interpreteren van de woorden van Trump, maar tegelijkertijd gooi je wel de media op een hoop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192779267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Even een crosspost, want kennelijk hebben "muh mediaaa" het hier ook gedaan volgens een enkeling...

Laten we eens kijken wat enkele gerenommeerde Engelstalige media op de voorpagina hebben staan.

BBC:
[..]

NY Times:
[..]

Washington Post:
[..]

Allemaal een feitelijk juiste weergave van hetgeen zich afspeelde.

Ik zie trouwens ook niet in waarom boosheid op niet benoemde media je zou moeten belemmeren om de uitspraken achterlijk te vinden.
Ja maar de mediaaaaa!!!!

Ik dacht dat het beleid hier ook was om dat soort loze aantijgingen jegens de media eens achterwege te laten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192779319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Even een crosspost, want kennelijk hebben "muh mediaaa" het hier ook gedaan volgens een enkeling...

Laten we eens kijken wat enkele gerenommeerde Engelstalige media op de voorpagina hebben staan.

BBC:
[..]

NY Times:
[..]

Washington Post:
[..]

Allemaal een feitelijk juiste weergave van hetgeen zich afspeelde.

Ik zie trouwens ook niet in waarom boosheid op niet benoemde media je zou moeten belemmeren om de uitspraken achterlijk te vinden.
Er zijn altijd wel uitzonderingen. Er zijn evenveel voorbeelden te vinden waarbij wordt gezegd dat Trump ronduit suggereert om patienten in te spuiten.

En inderdaad, ik zie ook niet in waarom je niet de media die het verkeerd heeft kunt aanspreken op hun gedrag, en de uitspraken van Trump achterlijk kunt vinden.
Maar zoals je ziet in dit topic, zodra je de media verantwoordlijk houdt voor hun gedrag, struikelen de mensen over elkaar heen om je voor vanalles en nog wat uit te maken. Standaard AMV laten we maar zeggen :)
pi_192779324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja maar de mediaaaaa!!!!

Ik dacht dat het beleid hier ook was om dat soort loze aantijgingen jegens de media eens achterwege te laten.
Dat dacht ik ook, maar mods hebben ook vast wel eens wat anders te doen. Het geeft wel de gelegenheid om er wat inhoudelijks tegenin te brengen.
pi_192779338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja maar de mediaaaaa!!!!

Ik dacht dat het beleid hier ook was om dat soort loze aantijgingen jegens de media eens achterwege te laten.
Jij vindt het prima wanneer bijvoorbeeld RTL gewoon leugens verspreid? Ik niet hoor, en spreek ze daar graag op aan.
pi_192779356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:08 schreef Refragmental het volgende:

Maar zoals je ziet in dit topic, zodra je de media verantwoordlijk houdt voor hun gedrag, struikelen de mensen over elkaar heen om je voor vanalles en nog wat uit te maken. Standaard AMV laten we maar zeggen :)
'De media' zijn niet homogeen, beste Refragmental. Je houdt de media dan ook nergens voor verantwoordelijk, je scheert ze over een kam.

Geen idee wat voor werk jij doet, maar zou jij het ook niet wat raar vinden als jouw bedrijf op een hoop wordt gegooid met de concurrentie?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192779357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel uitzonderingen. Er zijn evenveel voorbeelden te vinden waarbij wordt gezegd dat Trump ronduit suggereert om patienten in te spuiten.

En inderdaad, ik zie ook niet in waarom je niet de media die het verkeerd heeft kunt aanspreken op hun gedrag, en de uitspraken van Trump achterlijk kunt vinden.
Maar zoals je ziet in dit topic, zodra je de media verantwoordlijk houdt voor hun gedrag, struikelen de mensen over elkaar heen om je voor vanalles en nog wat uit te maken. Standaard AMV laten we maar zeggen :)
Nee, je geeft 'de media' hier weer de schuld. Als je specifieke media ergens van wilt betichten prima, maar dat doe je niet. Wat je doet is weer een algehele beschuldigende vinger en als je dan om je oren geslagen wordt met behoorlijk prominente media, dan 'zijn er altijd wel uitzonderingen'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192779373
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan :D
Misschien een gebrek aan kennis van medisch onderzoek, maar meestal begint men bij muizen, ratten en andere zoogdieren.
Ben jij de kloon van Chivaz zeg met je 'de media'?

Diverse keren al uitgelegd dat de media geen één entiteit is.
pi_192779377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel uitzonderingen. Er zijn evenveel voorbeelden te vinden waarbij wordt gezegd dat Trump ronduit suggereert om patienten in te spuiten.

En inderdaad, ik zie ook niet in waarom je niet de media die het verkeerd heeft kunt aanspreken op hun gedrag, en de uitspraken van Trump achterlijk kunt vinden.
Maar zoals je ziet in dit topic, zodra je de media verantwoordlijk houdt voor hun gedrag, struikelen de mensen over elkaar heen om je voor vanalles en nog wat uit te maken. Standaard AMV laten we maar zeggen :)
Media media media media media media media media media media media media
De media heeft het gedaan echt waar!! De media DE MEDIA!!!
pi_192779378
Tsjah, ik zou eerlijk gezegd niet weten welke goed aangeschreven media een groter bereik hebben dan de BBC, NY Times en WaPo?!
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 10:18:39 #291
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192779452
Media of geen media. Het is als president misschien gewoon niet zo verstandig om in het wilde weg te gaan filosoferen. Al is het maar omdat mensen je misschien het ter harte nemen en gaan proberen, of dat men ziet dat je nooit verder bent gekomen dan 2 mavo bij biologie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_192779540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:18 schreef ijs_beer het volgende:
Media of geen media. Het is als president misschien gewoon niet zo verstandig om in het wilde weg te gaan filosoferen. Al is het maar omdat mensen je misschien het ter harte nemen en gaan proberen, of dat men ziet dat je nooit verder bent gekomen dan 2 mavo bij biologie.
Een korte blik op de site van Faux News leert dat ze het maar liever niet hebben over deze fenomenale uitglijder. (Al kan ik er overheen hebben gelezen. ) Wel aardig dat ze hun sekteleider zo proberen te beschermen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 10:35:56 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192779641
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Een korte blik op de site van Faux News leert dat ze het maar liever niet hebben over deze fenomenale uitglijder. (Al kan ik er overheen hebben gelezen. ) Wel aardig dat ze hun sekteleider zo proberen te beschermen.
Ze zijn ook ineens heel stil over het vorige Wunderwaffe van Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192779687
Als bleekwater en zo al gezond is...wat is dan de reden dat de flessen NIET in het onderstekeukenkastje (horen te ) staan?

Is dat om kinderen het NieT te laten drinken (als limonade)? 8)7
Just asking.
pi_192779737
De situatie is momenteel dat je een behoorlijk beperkt persoon hebt die het land moet leiden, maar in plaats daarvan op TV een beetje begint te bazelen dat hij heeft gehoord dat desinfecterende middelen goed werken en dat we dus moeten onderzoeken of we dat niet bij mensen kunnen gaan inspuiten. Dit komt uiteraard nadat hij op live tv aan het vertellen was dat mensen vooral hydroxychloroquine moesten gaan innemen, want dat hielp ook goed.

Het lijkt me verstandig om alle pijlen te richten op de media die deze man niet volledig juist citeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192779767
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
De situatie is momenteel dat je een behoorlijk beperkt persoon hebt die het land moet leiden, maar in plaats daarvan op TV een beetje begint te bazelen dat hij heeft gehoord dat desinfecterende middelen goed werken en dat we dus moeten onderzoeken of we dat niet bij mensen kunnen gaan inspuiten. Dit komt uiteraard nadat hij op live tv aan het vertellen was dat mensen vooral hydroxychloroquine moesten gaan innemen, want dat hielp ook goed.

Het lijkt me verstandig om alle pijlen te richten op de media die deze man niet volledig juist citeren.

[/quote]
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192779829
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
De situatie is momenteel dat je een behoorlijk beperkt persoon hebt die het land moet leiden, maar in plaats daarvan op TV een beetje begint te bazelen dat hij heeft gehoord dat desinfecterende middelen goed werken en dat we dus moeten onderzoeken of we dat niet bij mensen kunnen gaan inspuiten. Dit komt uiteraard nadat hij op live tv aan het vertellen was dat mensen vooral hydroxychloroquine moesten gaan innemen, want dat hielp ook goed.

Het lijkt me verstandig om alle pijlen te richten op de media die deze man niet volledig juist citeren.
En dan zijn het nog niet eens 'de media'. Refragmental heeft een stukje gevonden van RTL Nieuws waar hij al de hele ochtend tegen loopt te fulmineren.

Als je hem erop wijst dat andere media gewoon waarheidsgetrouw verslag doen van de woorden van Trump, zijn dat plots uitzonderingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:56:21 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192779872
Zulk ‘mediakritisch’ gekoekwaus kunnen we toch missen als kiespijn?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192779878
Damn, dit slaat weer alles... Ik denk dat zelfs de usual NL'se jokers op Twitter (DrVanderNoort, Duk, de Winter plus trollenleger etc) dit niet zullen propageren...
I´m back.
pi_192779941
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:56 schreef Ringo het volgende:
Zulk ‘mediakritisch’ gekoekwaus kunnen we toch missen als kiespijn?
Het is altijd wel grappig dat een Fox News kennelijk nooit tot "de media" behoren.

Misschien is het leuk om een woordenboek te maken met populistisch jargon. Met de defenities van woorden als "de media", "het volluk", "de elite", "rechts", etc. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192779952
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
Damn, dit slaat weer alles... Ik denk dat zelfs de usual NL'se jokers op Twitter (DrVanderNoort, Duk, de Winter plus trollenleger etc) dit niet zullen propageren...
Die gaan gewoon vol mee op de 'Trump geeft gewoon onschuldige suggesties en wordt onterecht kapot gemaakt door liberale DNC media'-trein.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')