abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192778889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja, dit is pol.

Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin." _O-

We zijn het eens! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:42:34 ]
pi_192778904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je hebt 'm zelf net letterlijk gequote, maat.
Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen? :D
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.

De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
pi_192778907
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga lekker iemand anders lastigvallen.
:')
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heel goed, altijd kritisch blijven!!
Dank je, doe ik ook altijd!
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:54 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een quote van een Speld-equivalent. Dus ja, die gezichtsuitdrukkingen waren echt en die De Speld maakte ervan dat hij Trump op zijn smoel wilde slaan, namelijk omdat Aldrin dat met zo'n conspiracy-gekkie daadwerkelijk heeft gedaan.

Er is geen cgi aan te pas gekomen.
Ah oke, dank je voor declarificatie. Ik moest het toch ook vragen. En je kunt heel goed snappen waarom, in deze tijd van nepnieuws. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, de meeste van ons hebben dat gewoon live gezien. Buzz Aldrin hield grotendeels zijn mond dicht. De gezichtsuitdrukkingen volgde, naast dat hij waarschijnlijk een hekel heeft aan Trump en waar hij voor staat en daar dus ook niet wilde zijn, op incoherent geratel van Trump over security is very important in space en years from now we will look back how did we do it without space, en nog wat blabla America first.
Ah oke, ook jij bedankt. Ik had die actualiteit niet gevolgd destijds. Aldrin heeft blijkbaar enigszins zelfrespect.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:44:11 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen? :D
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.

De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.

En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192778950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef The_End het volgende:

[..]

De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin." _O-

We zijn het eens! :D
Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
pi_192778968
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.

En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:02 #257
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
Nou doei dan maar weer
pi_192778977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.

Uit je eigen stukje: " And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it'd be interesting to check that so that you're going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me"

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:48:21 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:59 #259
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.

Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:48:06 #260
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:32 schreef Refragmental het volgende:
Transcript van wat er daadwerkelijk gezegd is.

Donald Trump: (29:46)
[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.

https://www.rev.com/blog/(...)-transcript-april-23

[ afbeelding]afbeelding ]
pi_192779009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef The_End het volgende:

[..]

Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.
Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:28 #262
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779014

[ Bericht 100% gewijzigd door AllesKaputt op 24-04-2020 09:49:39 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:58 #263
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me.
pi_192779023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:50:59 #265
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat lees jij daar?
Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.

Uit je gequote RTL artikel
pi_192779048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.

Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond. :)
pi_192779057
quote:

[..]

Wat lees jij daar?
Ik lees vooral dat Trump en jij kanjerdom zijn.
pi_192779067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.

Uit je gequote RTL artikel
Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
pi_192779093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Letterlijke woorden van Trump:

quote:
“And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute — one minute — and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning?”
Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.

En dat is gewoon krankzinnig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:53:43 #270
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
Dat vetdrukte stukkie schattebout
En fuck zelf je zelf opgevoerde RTL artikel
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:55:12 #271
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192779119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond. :)
Dat zeg ik, zelfbevestigend.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:55:26 #272
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192779123
Zo'n oproep tot onderzoek lijkt me meer iets voor de martelafdeling
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192779125
quote:

[..]

Wat lees jij daar?
Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
pi_192779126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Letterlijke woorden van Trump:
[..]

Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.

En dat is gewoon krankzinnig.
Mee eens dat het krankzinnig is.
Maar nogmaals, nergens suggereert hij dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel. En dat is nou het hele punt. Ontzettend veel mensen roepen nu juist dat trump suggereert om patienten in te spuiten, en dat is simpelweg 100% niet waar, punt.
pi_192779173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
Natuurlijk is het een debiele suggestie, iedereen die biologie in de brugklas heeft gehad weet dit. Dat is het punt ook helemaal niet. De man staat op het podium de meest achterlijke vragen aan zichzelf te stellen, een plek waar dat nou niet echt de bedoeling is.
Media had zich veel beter daar op kunnen richten, in plaats van dat er weer zaken verzonnen worden en trump weer meer ammo krijgt om het over "leugenachtige media" te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')