De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin."quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh ja, dit is pol.
Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je hebt 'm zelf net letterlijk gequote, maat.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders lastigvallen.
Dank je, doe ik ook altijd!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heel goed, altijd kritisch blijven!!
Ah oke, dank je voor declarificatie. Ik moest het toch ook vragen. En je kunt heel goed snappen waarom, in deze tijd van nepnieuws.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is een quote van een Speld-equivalent. Dus ja, die gezichtsuitdrukkingen waren echt en die De Speld maakte ervan dat hij Trump op zijn smoel wilde slaan, namelijk omdat Aldrin dat met zo'n conspiracy-gekkie daadwerkelijk heeft gedaan.
Er is geen cgi aan te pas gekomen.
Ah oke, ook jij bedankt. Ik had die actualiteit niet gevolgd destijds. Aldrin heeft blijkbaar enigszins zelfrespect.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, de meeste van ons hebben dat gewoon live gezien. Buzz Aldrin hield grotendeels zijn mond dicht. De gezichtsuitdrukkingen volgde, naast dat hij waarschijnlijk een hekel heeft aan Trump en waar hij voor staat en daar dus ook niet wilde zijn, op incoherent geratel van Trump over security is very important in space en years from now we will look back how did we do it without space, en nog wat blabla America first.
Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen?
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.
De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
Hier 1 van de vele voorbeelden:quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef The_End het volgende:
[..]
De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin."![]()
We zijn het eens!
Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.
En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
Nou doei dan maar weerquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."
Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:32 schreef Refragmental het volgende:
Transcript van wat er daadwerkelijk gezegd is.
Donald Trump: (29:46)
[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.
https://www.rev.com/blog/(...)-transcript-april-23
[ afbeelding]afbeelding ]
Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef The_End het volgende:
[..]
Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.
And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.
Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
Ik lees vooral dat Trump en jij kanjerdom zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat lees jij daar?
Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.
Uit je gequote RTL artikel
Letterlijke woorden van Trump:quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."
Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.quote:“And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute — one minute — and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning?”
Dat vetdrukte stukkie schatteboutquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
Dat zeg ik, zelfbevestigend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond.
Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat lees jij daar?
Mee eens dat het krankzinnig is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Letterlijke woorden van Trump:
[..]
Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.
En dat is gewoon krankzinnig.
Natuurlijk is het een debiele suggestie, iedereen die biologie in de brugklas heeft gehad weet dit. Dat is het punt ook helemaal niet. De man staat op het podium de meest achterlijke vragen aan zichzelf te stellen, een plek waar dat nou niet echt de bedoeling is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |