abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192777148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Als uitsmijter...

Special Report: Former Labradoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force
[..]

Kweenie hoor, maar als ik in de VS zou wonen en deze shit elke dag zien, dan zou ik m'n rugzak pakken en desnoods naar Canada lopen om daar asiel aan te vragen.
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 03:30:00 .@maddow: "If you could go back in time to Nov. 2016 and show the American public one headline that was real and from the future about the stakes of their vote ... This Reuters headline might be a contender: 'Fmr. Labraoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force'." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777207
Wat een leiderschap! :')

Trump approved of Georgia’s reopen plan before bashing it
quote:
President Donald Trump and Vice President Mike Pence repeatedly told Georgia Gov. Brian Kemp that they approved of his aggressive plan to allow businesses to reopen, just a day before Trump pulled an about-face and publicly bashed the plan, according to two administration officials.

The green light from Pence and Trump came in separate private conversations with the Republican governor both before Kemp announced his plan to ease coronavirus restrictions and after it was unveiled on Monday, the officials said. Trump’s sudden shift came only after top health advisers reviewed the plan more closely and persuaded the president that Kemp was risking further spread of the virus by moving too quickly.

“I told the governor of Georgia Brian Kemp that I disagree strongly with his decision to open certain facilities,” Trump said Wednesday, just a day after telling reporters that he trusted Kemp’s judgment. “He knows what’s he’s doing.”

On Thursday, he was even harder on the governor: “I wasn’t happy with Brian Kemp, I wasn’t at all happy.”

The extraordinary reversal — and public criticism of a GOP ally — is only the latest in a series of contradictory and confusing messages from the president on how and when he believes governors should ease stay-at-home orders intended to stop the spread of the deadly virus. It demonstrates the political risk for governors in following the unpredictable president’s guidance.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192777216
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 03:30:00 .@:maddow: "If you could go back in time to Nov. 2016 and show the American public one headline that was real and from the future about the stakes of their vote ... This Reuters headline might be a contender: 'Fmr. Labraoodle breeder was tapped to lead U.S. pandemic task force'." reageer retweet
Hoop dan maar dat

1) dat je geeneens ook maar iets van een parkeerbon hebt gekregen want dan gaat Canada je op basis van strafblad verbieden
2) de grens überhaupt open is voor vrij personenverkeer en dat er geen boze militairen je met machinegeweren staan aan te kijken

Veel succes.
pi_192777219
quote:
Ze hebben hem op het laatst laten vallen omdat hij hun opdracht niet volgde met betrekking tot een kandidaat-insturing las ik hier in dit topic.
pi_192777232
Geniaal filmpje _O-
pi_192777255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:22 schreef Ulx het volgende:
Kemp heeft Loeffler naar de Senaat gestuurd in plaats van een Trumpkeuze.

Ik denk gewoon dat Trump daarvoor wraak neemt.
Maar verdomme ik zocht op loeffler en dat blijkt uit dec vorig jaar te zijn. Zou die woede al die tijd zijn opgekropt?
  vrijdag 24 april 2020 @ 05:00:39 #207
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192777265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Echt wel! :D _O- :D

Nu hetzelfde fragment met het beeld van camera 2

:'( :{ :'(
Enorme zelfbeheersing wel :D
pi_192777274
Deze dan!
BriannaWu twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 01:38:02 Watch a scientist react to Trump’s remarks about using light to fight coronavirus. https://t.co/9cmv0oCGir reageer retweet
Eigenlijk had Birx zo moeten reageren _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 24-04-2020 05:44:05 ]
pi_192777276
Nog zo'n licht :')

Video:
ndrew_lawrence twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 04:49:57 Rudy Giuliani mocks contact tracing by asking why we don't also do it for cancer, obesity and heart disease https://t.co/QzyBMGilhv reageer retweet
pi_192777286
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n licht :')

Video:
ndrew_lawrence twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 04:49:57 Rudy Giuliani mocks contact tracing by asking why we don't also do it for cancer, obesity and heart disease https://t.co/QzyBMGilhv reageer retweet
Helder lichtje. Die man was nog respectabel als burgemeester in de jaren 90.

Helaas heeft ouderdom ook hem ingehaald. Misschien is juist dát het probleem bij al deze mannetjes die onzin uitkramen en torenhoge ego's uitstralen en verdedigen. Ze zijn stuk voor stuk te oud en hebben eerder een rusthuis nodig of op zijn minst een thuisverblijf.
pi_192777296
AbdulElSayed twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 05:24:28 The most astounding part of this performance is that he *actually* thinks that what he’s saying is profound, like he’s teaching these people what they ought to be doing.

It’s just...wow. https://t.co/iVA7cZmKeu reageer retweet
Ook dit idd! Een duidelijke aanwijzing dat deze man gewoon echt ziek in zijn hoofd is. Kijk dat iemand zo'n idee oppert is nog tot daaraan toe. Artsen krijgen ongetwijfeld dit soort vragen van patienten en dan geven ze daar ook serieus antwoord op. Maar zij denken niet het beter te weten. Trump wél!
pi_192777339
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten op de eerste doden omdat ze chloor oid dergelijks verneveld hebben in hun longen omdat Trump het zei terwijl er op de verpakking staat niet voor oraal gebruik.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192777384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 06:06 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nu maar wachten op de eerste doden omdat ze chloor oid dergelijks verneveld hebben in hun longen omdat Trump het zei terwijl er op de verpakking staat niet voor oraal gebruik.
Tja dat is dan een manifestatie van natuurlijke selectie waar ik geen enkel bezwaar tegen zou hebben.
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:21:49 #215
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192777509
quote:
Pointing to his head, Mr Trump went on: "I'm not a doctor. But I'm, like, a person that has a good you-know-what."
Wat een baas. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192777653
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Video:
atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:19:45 "The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus https://t.co/amis9Rphsm reageer retweet
johncraven1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:22:00 Did the President of the United States just suggest injecting people’s lungs with cleaning solvents? https://t.co/WkpckeIj8g reageer retweet
Top idee! :')
Als je denkt dat het niet erger kan :') wat een gevaarlijke gek.
pi_192777764
Sow, ik heb veel om terug te lezen (en zien).

Ik heb iets gemist met de briefing, dus?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:07:21 #218
8369 speknek
Another day another slay
pi_192777799
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Echt wel! :D _O- :D

Nu hetzelfde fragment met het beeld van camera 2

:'( :{ :'(
Toch altijd de beste shows als ze mensen die echt wat kunnen naast Trump zetten.

Dat zal wel zijn waarom hij zich liever omringt met mensen die niks kunnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:11:19 #219
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192777836
Ik wacht op het artikel dat Trump aandelen heeft in die spullen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_192777937
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Toch altijd de beste shows als ze mensen die echt wat kunnen naast Trump zetten.

[ afbeelding ]

Dat zal wel zijn waarom hij zich liever omringt met mensen die niks kunnen.
Wie is dat die zijn wenkbrauwen optrekt?
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:24:42 #221
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192777961
Jammer al die waarschuwingen van zenders dat je het niet moet proberen. Hopelijk heeft FOX dat niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192777999
Op reddit wordt het door sommigen gedownplayed met teksten als “hij stelde maar een vraag, de fake news media spinnen dit”. Mijn hemel.
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:31:07 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_192778010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:22 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Wie is dat die zijn wenkbrauwen optrekt?
Buzz Aldrin, de tweede man op de maan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192778017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Buzz Aldrin, de tweede man op de maan.
Wat stelde hij toen voor
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192778043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat stelde hij toen voor
Niks. Hij kraamde toen allerlei onzinnige shit uit over de ruimte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192778094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niks. Hij kraamde toen allerlei onzinnige shit uit over de ruimte.
Hmm en ik lees toch dat er een deel van Aldrins reactie vals zou zijn?

https://www.snopes.com/fact-check/aldrin-not-punching-trump/
pi_192778131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:39 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat Aldrin dat heeft gezegd?
pi_192778205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat Aldrin dat heeft gezegd?
Niet maar ik bedoel, als de ene helft onwaar zou zijn waarom niet die andere helft? Nu heb ik mijn twijfels. Iedereen kan beelden manipuleren net als bij die slo mo Nancy die stamelde. Deed hij nou echt al die gezichtsuitdrukkingen?
pi_192778224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:51 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Niet maar ik bedoel, als de ene helft onwaar zou zijn waarom niet die andere helft? Nu heb ik mijn twijfels. Iedereen kan beelden manipuleren net als bij die slo mo Nancy die stamelde. Deed hij nou echt al die gezichtsuitdrukkingen?
Ga lekker iemand anders lastigvallen.
pi_192778232
quote:

[..]

Heel goed, altijd kritisch blijven!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192778246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:39 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Dat is een quote van een Speld-equivalent. Dus ja, die gezichtsuitdrukkingen waren echt en die De Speld maakte ervan dat hij Trump op zijn smoel wilde slaan, namelijk omdat Aldrin dat met zo'n conspiracy-gekkie daadwerkelijk heeft gedaan.

Er is geen cgi aan te pas gekomen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:57:41 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_192778291
quote:

[..]

Ja, de meeste van ons hebben dat gewoon live gezien. Buzz Aldrin hield grotendeels zijn mond dicht. De gezichtsuitdrukkingen volgde, naast dat hij waarschijnlijk een hekel heeft aan Trump en waar hij voor staat en daar dus ook niet wilde zijn, op incoherent geratel van Trump over security is very important in space en years from now we will look back how did we do it without space, en nog wat blabla America first.
pi_192778363
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 05:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Enorme zelfbeheersing wel :D
Het is vooral weer overdreven Trump gebash. Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
pi_192778389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is vooral weer overdreven Trump gebash. Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
Maar alleen dat eerste is al onzin en waarschijnlijk hebben zijn adviseurs dat ook al gezegd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:07:45 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_192778397
quote:

[..]

Het gaat er niet om dat hij oproept om te onderzoeken (alhoewel het wat nutteloos is, hij beheert het budget, niet oproepen maar doen), het gaat erom wat hij oproept om te onderzoeken. Schadelijke nonsens. Daarnaast is het een podium om informatie te verschaffen aan het volk over een wetenschappelijk fenomeen. Geen misinformatie strooien zou fijn zijn.
pi_192778423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hij oproept om te onderzoeken (alhoewel het wat nutteloos is, hij beheert het budget, niet oproepen maar doen), het gaat erom wat hij oproept om te onderzoeken. Schadelijke nonsens. Daarnaast is het een podium om informatie te verschaffen aan het volk over een wetenschappelijk fenomeen. Geen misinformatie strooien zou fijn zijn.
Je kunt ook denken: 'als die Trump supporters die gingen demonstreren om de lockdown op te heffen massaal desinfecterende middelen hadden geïnjecteerd/opgedronken, hadden ze daar waarschijnlijk niet kunnen demonstreren.

Win-win.
pi_192778424
quote:

[..]

Hij roept op het te onderzoeken, niet dat men het nu al moet toepassen.
Want dat maakt het helemaal OK natuurlijk. Onterecht, dat Trump-gebash!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192778429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:10 schreef Salina het volgende:

[..]

Want dat maakt het helemaal OK natuurlijk. Onterecht, dat Trump-gebash!
Ach, ok. Vind het vooral amusant.
pi_192778438
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ach, ok. Vind het vooral amusant.
Het gebash of de oproep van Trump om het te onderzoeken? Of beiden?
pi_192778445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Psycholoog hier, zeg het maar.
Hahahaha. Geloof je het zelf?

Ok.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:21:43 #241
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_192778545
quote:

[..]

Trump moet gewoon z’n smoel houden als het aankomt op wat medici moeten onderzoeken om het virus tegen te gaan. Gast is zo dom als maar kan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:24:53 #242
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192778597
Daniel_Lewis3 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 02:35:09 Here is Dr. Birx's reaction when President Trump asks his science advisor to study using UV light on the human body and injecting disinfectant to fight the coronavirus. https://t.co/MVno5X7JMA reageer retweet
Birx geef ik nog een week, tops.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192778713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:24 schreef Hyperdude het volgende:
Daniel_Lewis3 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 02:35:09 Here is Dr. Birx's reaction when President Trump asks his science advisor to study using UV light on the human body and injecting disinfectant to fight the coronavirus. https://t.co/MVno5X7JMA reageer retweet
Birx geef ik nog een week, tops.
Meh, ik weet niet. Ze is bereid vrij ver in zijn kont te kruipen in het videootje in deze tweet van een maand terug (of ze meent het echt, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk):

atrupar twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 16:14:13 "[Trump is] so attentive to the scientific literature & the details & the data. I think his ability to analyze & integrate data that comes out of his long history in business has really been a real benefit” -- this is shocking, hackish stuff from Dr. Birx. https://t.co/c2phsRYaJs reageer retweet
pi_192778715
Transcript van wat er daadwerkelijk gezegd is.

Donald Trump: (29:46)
[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.

https://www.rev.com/blog/(...)-transcript-april-23

vrijdag 24 april 2020 @ 09:36:39 #245
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:32 schreef Refragmental het volgende:

[inaudible 00:29:46] a question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly when we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that too. Sounds interesting, right? And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful. Steve, please.

[ afbeelding]afbeelding ]
De ene clown die de ander verdedigd. Typisch weer :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192778784
Het blijft volkomen debiel geraaskal, wat je ook ziet aan de reactie van Birx. De man moet gewoon z'n mond houden over zaken waar ie niets vanaf weet. Al zou dat betekenen dat hij nog erg weinig zou zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192778835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Oh ja, dit is pol.

Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:39:37 #248
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778839
FF wachtuh....pizza Trump-apologeet!
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:40:06 #249
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja, dit is pol.

Aangeven dat de media weer eens onzin verspreid staat gelijk aan het verdedigen van Trump.
Zwart-wit.
Je hebt 'm zelf net letterlijk gequote, maat.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192778884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Echt hè. We hebben allemaal de woorden gehoord. Maar nee hoor het is weer een spin van de media.
pi_192778889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ja, dit is pol.

Zwart-wit.
De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin." _O-

We zijn het eens! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:42:34 ]
pi_192778904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je hebt 'm zelf net letterlijk gequote, maat.
Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen? :D
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.

De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
pi_192778907
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga lekker iemand anders lastigvallen.
:')
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heel goed, altijd kritisch blijven!!
Dank je, doe ik ook altijd!
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:54 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een quote van een Speld-equivalent. Dus ja, die gezichtsuitdrukkingen waren echt en die De Speld maakte ervan dat hij Trump op zijn smoel wilde slaan, namelijk omdat Aldrin dat met zo'n conspiracy-gekkie daadwerkelijk heeft gedaan.

Er is geen cgi aan te pas gekomen.
Ah oke, dank je voor declarificatie. Ik moest het toch ook vragen. En je kunt heel goed snappen waarom, in deze tijd van nepnieuws. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, de meeste van ons hebben dat gewoon live gezien. Buzz Aldrin hield grotendeels zijn mond dicht. De gezichtsuitdrukkingen volgde, naast dat hij waarschijnlijk een hekel heeft aan Trump en waar hij voor staat en daar dus ook niet wilde zijn, op incoherent geratel van Trump over security is very important in space en years from now we will look back how did we do it without space, en nog wat blabla America first.
Ah oke, ook jij bedankt. Ik had die actualiteit niet gevolgd destijds. Aldrin heeft blijkbaar enigszins zelfrespect.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:44:11 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Meid, hoe is dat hetzelfde als hem verdedigen? :D
Media roept "Trump zegt dat we patienten moeten inspuiten met desinfectiemiddel".
En dat is simpelweg niet waar, en het transcript laat dat duidelijk zien.

De media verantwoordelijk houden voor hun eigen uitspraken staat op geen enkele manier gelijk aan het verdedigen van Trump.
Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.

En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
pi_192778950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:42 schreef The_End het volgende:

[..]

De media citeert Trump. Refragmental: "De media verspreidt onzin." _O-

We zijn het eens! :D
Hier 1 van de vele voorbeelden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-coronavirus-medisch
"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Dit is geen citaat, en nergens doet Trump dit voorstel.
Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
pi_192778968
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hier hoeft de media helemaal geen verdere duiding aan te geven. Dit is gewoon een idiote notie, klaar.

En door dit op 'de media' te schuiven verdedig je hem wel degelijk, na zo'n achterlijke uitspraak.
Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:02 #257
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, pol, en dan vooral AMV, is zwart-wit. Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.
Nou doei dan maar weer
pi_192778977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren."

Tis weer ouderwets debiel anti-trump gezwets. En de circlejerk kliek hier zuipt het kritiekloos op als een martiniglas vol zaad.
Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.

Uit je eigen stukje: " And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it'd be interesting to check that so that you're going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me"

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:48:21 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:47:59 #259
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192778990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.

Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:48:06 #260
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192778993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:32 schreef Refragmental het volgende:

[ afbeelding]afbeelding ]
pi_192779009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef The_End het volgende:

[..]

Klets niet uit je nek man. Iedereen hier heeft gehoord wat hij heeft gezegd. Het is niet de media die dit doet. Het is die geschifte gast in het witte huis die dit veroozaakt met zijn gezwets.
Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:28 #262
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779014

[ Bericht 100% gewijzigd door AllesKaputt op 24-04-2020 09:49:39 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:58 #263
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb gelezen wat hij heeft gezegd, en nergens doet hij dat voorstel.
Sterker nog.... ik heb het transcript gedeeld.
Maar jij hebt blijkbaar bewijs voor het tegendeel. Dus toon maar eens aan waar in het transcript hij dit voorstel doet?
And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me.
pi_192779023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Daar lees ik dat hij voorstelt om het te onderzoeken.
Wat lees jij daar?
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:50:59 #265
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat lees jij daar?
Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.

Uit je gequote RTL artikel
pi_192779048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je gaat niet echt in op wat ik zeg, maar ok.

Ik snap dat jouw waanbeelden redelijk zelfbevestigend zijn voor jou op dit moment. Lekker mee doorgaan, zeg ik.
En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond. :)
pi_192779057
quote:

[..]

Wat lees jij daar?
Ik lees vooral dat Trump en jij kanjerdom zijn.
pi_192779067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Trump kwam tijdens zijn dagelijkse persconferentie met een mogelijke remedie tegen het coronavirus. De Amerikaanse president stelde voor om een 'desinfectiemiddel' bij patiënten te injecteren.

Uit je gequote RTL artikel
Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
pi_192779093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Letterlijke woorden van Trump:

quote:
“And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute — one minute — and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning?”
Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.

En dat is gewoon krankzinnig.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:53:43 #270
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Fuck dat RTL artikel, graag zijn voorstel aanwijzen in het transcript.
Dat vetdrukte stukkie schattebout
En fuck zelf je zelf opgevoerde RTL artikel
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:55:12 #271
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192779119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En jij gaat niet in op wat ik zeg. En zo is de cirkel rond. :)
Dat zeg ik, zelfbevestigend.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:55:26 #272
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192779123
Zo'n oproep tot onderzoek lijkt me meer iets voor de martelafdeling
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192779125
quote:

[..]

Wat lees jij daar?
Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
pi_192779126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Letterlijke woorden van Trump:
[..]

Hij vraagt zich dus af of je dat spul op een of andere manier kunt injecteren. Dat is weliswaar geen oproep om een liter bleekmiddel naar binnen te gieten, maar het gevolg van de suggestie is wel dat je onderzoekt of het mogelijk is om dergelijk spul toe te dienen.

En dat is gewoon krankzinnig.
Mee eens dat het krankzinnig is.
Maar nogmaals, nergens suggereert hij dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel. En dat is nou het hele punt. Ontzettend veel mensen roepen nu juist dat trump suggereert om patienten in te spuiten, en dat is simpelweg 100% niet waar, punt.
pi_192779173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Maar goed, leuke woordspelletjes weer.. laten we ervan uitgaan dat Trump voorstelt dit fantastische idee te onderzoeken. Daar moet jij niet van lachen of huilen omdat enkel de suggestie van dit te onderzoeken bizar dom is?
Natuurlijk is het een debiele suggestie, iedereen die biologie in de brugklas heeft gehad weet dit. Dat is het punt ook helemaal niet. De man staat op het podium de meest achterlijke vragen aan zichzelf te stellen, een plek waar dat nou niet echt de bedoeling is.
Media had zich veel beter daar op kunnen richten, in plaats van dat er weer zaken verzonnen worden en trump weer meer ammo krijgt om het over "leugenachtige media" te hebben.
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:58:49 #276
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779179
quote:

[..]

Wat lees jij daar?
Onderzoeken d.m.v. injecties, hij suggereert dus dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:00:18 #277
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_192779212
Bij het lezen van allerlei tweets en nieuwsberichten over de 'latest technology by Trump' krabde ik voor de zoveelste keer maar weer eens achter m'n oren. Toen ik het filmpje echter zelf zag, drong de complete waanzin pas echt door. Hoe bestaat het dat deze volkomen achterlijke idioot president is van één van de machtigste landen ter wereld? En dat er ook nog een reële kans bestaat dat hij in november herkozen gaat worden? Werkelijk waar volslagen debiel. Gemiddeld genomen zijn die Amerikanen maar een achterlijk volk...
pi_192779218
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:58 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Onderzoeken d.m.v. injecties, hij suggereert dus dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel
Dat maak jij ervan :D
Misschien een gebrek aan kennis van medisch onderzoek, maar meestal begint men bij muizen, ratten en andere zoogdieren.
pi_192779223
Even een crosspost, want kennelijk hebben "muh mediaaa" het hier ook gedaan volgens een enkeling...

Laten we eens kijken wat enkele gerenommeerde Engelstalige media op de voorpagina hebben staan.

BBC:
quote:
Coronavirus: Outcry after Trump suggests injecting disinfectant as treatment

US President Donald Trump has been lambasted by the medical community after suggesting research into whether coronavirus might be treated by injecting disinfectant into the body.

He also appeared to propose irradiating patients' bodies with UV light, an idea dismissed by a doctor at the briefing.

Another of his officials had moments earlier said sunlight and disinfectant were known to kill the infection.

[...]
NY Times:
quote:
Trump Asks if Sunlight Can Kill Viruses. ‘Not as a Treatment,’ Birx Says.

At a briefing, the president promoted unproven treatments and asked Dr. Deborah Birx if she had heard of the success of sunlight as a tool against viruses.

[...]
After the scientist, William N. Bryan, the head of science at the Department of Homeland Security, told the briefing that the government had tested how sunlight and disinfectants — including bleach and alcohol — can kill the coronavirus on surfaces in as little as 30 seconds, an excited Mr. Trump returned to the lectern.

“Supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just very powerful light,” Mr. Trump said. “And I think you said that hasn’t been checked, but we’re going to test it?” he added, turning to Mr. Bryan, who had returned to his seat. “And then I said, supposing you brought the light inside the body, either through the skin or some other way.”

Apparently reassured that the tests he was proposing would take place, Mr. Trump then theorized about the possible medical benefits of disinfectants in the fight against the virus.

“And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute — one minute — and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning?” he asked. “Because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it would be interesting to check that.”

Experts have long warned that ultraviolet lamps can harm humans if used improperly — when the exposure is outside the body, much less inside. But bottles of bleach and other disinfectants carry sharp warnings of ingestion dangers. The disinfectants can kill not only microbes but humans.

[...]
Washington Post:
quote:
Trump asked if disinfectants could be injected to kill coronavirus inside the body. Doctors answered: ‘People will die.’

After a presentation Thursday, which touched on the disinfectants that can kill the novel coronavirus on surfaces and in the air, President Trump pondered whether those chemicals could be used to fight the virus inside the human body.

“I see the disinfectant that knocks it out in a minute, one minute,” Trump said during Thursday’s coronavirus press briefing. “And is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning? Because you see it gets inside the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it would be interesting to check that.”

The question, which Trump offered unprompted, immediately spurred doctors to respond with incredulity and warnings against injecting or otherwise ingesting disinfectants, which are highly toxic.

[...]
Allemaal een feitelijk juiste weergave van hetgeen zich afspeelde.

Ik zie trouwens ook niet in waarom boosheid op niet benoemde media je zou moeten belemmeren om de uitspraken achterlijk te vinden.
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:02:35 #280
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_192779240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Misschien een gebrek aan kennis van medisch onderzoek, maar meestal begint men bij muizen, ratten en andere zoogdieren.
pi_192779251
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mee eens dat het krankzinnig is.
Maar nogmaals, nergens suggereert hij dat patienten moeten worden ingespoten met desinfectiemiddel. En dat is nou het hele punt. Ontzettend veel mensen roepen nu juist dat trump suggereert om patienten in te spuiten, en dat is simpelweg 100% niet waar, punt.
Nou ja, die suggestie doet hij dus wel. Hij zegt dat het wellicht mogelijk is om patiënten op de een of andere manier te injecteren met dat spul.

Hij roept alleen niet letterlijk op om jezelf thuis desinfectiemiddel toe te dienen. Nou, props voor Trump.

Verder ageer ik tegen jouw claim dat 'de media' beweren dat....

In het andere topic heb ik je al gewezen op het artikel van de NYT, dat niks opklopt of opblaast. Enerzijds val je over het verkeerd interpreteren van de woorden van Trump, maar tegelijkertijd gooi je wel de media op een hoop.
pi_192779267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Even een crosspost, want kennelijk hebben "muh mediaaa" het hier ook gedaan volgens een enkeling...

Laten we eens kijken wat enkele gerenommeerde Engelstalige media op de voorpagina hebben staan.

BBC:
[..]

NY Times:
[..]

Washington Post:
[..]

Ik zie trouwens ook niet in waarom boosheid op niet benoemde media je zou moeten belemmeren om de uitspraken achterlijk te vinden.
Ja maar de mediaaaaa!!!!

Ik dacht dat het beleid hier ook was om dat soort loze aantijgingen jegens de media eens achterwege te laten.
pi_192779319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

BBC:
[..]

NY Times:
[..]

Washington Post:
[..]

Er zijn altijd wel uitzonderingen. Er zijn evenveel voorbeelden te vinden waarbij wordt gezegd dat Trump ronduit suggereert om patienten in te spuiten.

En inderdaad, ik zie ook niet in waarom je niet de media die het verkeerd heeft kunt aanspreken op hun gedrag, en de uitspraken van Trump achterlijk kunt vinden.
Maar zoals je ziet in dit topic, zodra je de media verantwoordlijk houdt voor hun gedrag, struikelen de mensen over elkaar heen om je voor vanalles en nog wat uit te maken. Standaard AMV laten we maar zeggen :)
pi_192779324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja maar de mediaaaaa!!!!

Ik dacht dat het beleid hier ook was om dat soort loze aantijgingen jegens de media eens achterwege te laten.
Dat dacht ik ook, maar mods hebben ook vast wel eens wat anders te doen. Het geeft wel de gelegenheid om er wat inhoudelijks tegenin te brengen.
pi_192779338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja maar de mediaaaaa!!!!

Jij vindt het prima wanneer bijvoorbeeld RTL gewoon leugens verspreid? Ik niet hoor, en spreek ze daar graag op aan.
pi_192779356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:08 schreef Refragmental het volgende:

Maar zoals je ziet in dit topic, zodra je de media verantwoordlijk houdt voor hun gedrag, struikelen de mensen over elkaar heen om je voor vanalles en nog wat uit te maken. Standaard AMV laten we maar zeggen :)
'De media' zijn niet homogeen, beste Refragmental. Je houdt de media dan ook nergens voor verantwoordelijk, je scheert ze over een kam.

Geen idee wat voor werk jij doet, maar zou jij het ook niet wat raar vinden als jouw bedrijf op een hoop wordt gegooid met de concurrentie?
pi_192779357
quote:

[..]

Er zijn altijd wel uitzonderingen. Er zijn evenveel voorbeelden te vinden waarbij wordt gezegd dat Trump ronduit suggereert om patienten in te spuiten.

En inderdaad, ik zie ook niet in waarom je niet de media die het verkeerd heeft kunt aanspreken op hun gedrag, en de uitspraken van Trump achterlijk kunt vinden.
Nee, je geeft 'de media' hier weer de schuld. Als je specifieke media ergens van wilt betichten prima, maar dat doe je niet. Wat je doet is weer een algehele beschuldigende vinger en als je dan om je oren geslagen wordt met behoorlijk prominente media, dan 'zijn er altijd wel uitzonderingen'.
pi_192779373
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ben jij de kloon van Chivaz zeg met je 'de media'?

Diverse keren al uitgelegd dat de media geen één entiteit is.
pi_192779377
quote:

[..]

Media media media media media media media media media media media media
De media heeft het gedaan echt waar!! De media DE MEDIA!!!
pi_192779378
Tsjah, ik zou eerlijk gezegd niet weten welke goed aangeschreven media een groter bereik hebben dan de BBC, NY Times en WaPo?!
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 10:18:39 #291
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192779452
Media of geen media. Het is als president misschien gewoon niet zo verstandig om in het wilde weg te gaan filosoferen. Al is het maar omdat mensen je misschien het ter harte nemen en gaan proberen, of dat men ziet dat je nooit verder bent gekomen dan 2 mavo bij biologie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_192779540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:18 schreef ijs_beer het volgende:
Media of geen media. Het is als president misschien gewoon niet zo verstandig om in het wilde weg te gaan filosoferen. Al is het maar omdat mensen je misschien het ter harte nemen en gaan proberen, of dat men ziet dat je nooit verder bent gekomen dan 2 mavo bij biologie.
Een korte blik op de site van Faux News leert dat ze het maar liever niet hebben over deze fenomenale uitglijder. (Al kan ik er overheen hebben gelezen. ) Wel aardig dat ze hun sekteleider zo proberen te beschermen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192779641
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Een korte blik op de site van Faux News leert dat ze het maar liever niet hebben over deze fenomenale uitglijder. (Al kan ik er overheen hebben gelezen. ) Wel aardig dat ze hun sekteleider zo proberen te beschermen.
Ze zijn ook ineens heel stil over het vorige Wunderwaffe van Trump.
pi_192779687
Als bleekwater en zo al gezond is...wat is dan de reden dat de flessen NIET in het onderstekeukenkastje (horen te ) staan?

Is dat om kinderen het NieT te laten drinken (als limonade)? 8)7
Just asking.
pi_192779737
De situatie is momenteel dat je een behoorlijk beperkt persoon hebt die het land moet leiden, maar in plaats daarvan op TV een beetje begint te bazelen dat hij heeft gehoord dat desinfecterende middelen goed werken en dat we dus moeten onderzoeken of we dat niet bij mensen kunnen gaan inspuiten. Dit komt uiteraard nadat hij op live tv aan het vertellen was dat mensen vooral hydroxychloroquine moesten gaan innemen, want dat hielp ook goed.

Het lijkt me verstandig om alle pijlen te richten op de media die deze man niet volledig juist citeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192779767
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
De situatie is momenteel dat je een behoorlijk beperkt persoon hebt die het land moet leiden, maar in plaats daarvan op TV een beetje begint te bazelen dat hij heeft gehoord dat desinfecterende middelen goed werken en dat we dus moeten onderzoeken of we dat niet bij mensen kunnen gaan inspuiten. Dit komt uiteraard nadat hij op live tv aan het vertellen was dat mensen vooral hydroxychloroquine moesten gaan innemen, want dat hielp ook goed.

Het lijkt me verstandig om alle pijlen te richten op de media die deze man niet volledig juist citeren.

[/quote]
:D
pi_192779829
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:44 schreef Ludachrist het volgende:

En dan zijn het nog niet eens 'de media'. Refragmental heeft een stukje gevonden van RTL Nieuws waar hij al de hele ochtend tegen loopt te fulmineren.

Als je hem erop wijst dat andere media gewoon waarheidsgetrouw verslag doen van de woorden van Trump, zijn dat plots uitzonderingen.
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:56:21 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192779872
Zulk ‘mediakritisch’ gekoekwaus kunnen we toch missen als kiespijn?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192779878
Damn, dit slaat weer alles... Ik denk dat zelfs de usual NL'se jokers op Twitter (DrVanderNoort, Duk, de Winter plus trollenleger etc) dit niet zullen propageren...
I´m back.
pi_192779941
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:56 schreef Ringo het volgende:
Zulk ‘mediakritisch’ gekoekwaus kunnen we toch missen als kiespijn?
Het is altijd wel grappig dat een Fox News kennelijk nooit tot "de media" behoren.

Misschien is het leuk om een woordenboek te maken met populistisch jargon. Met de defenities van woorden als "de media", "het volluk", "de elite", "rechts", etc. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')