Sommige mensen geilen op hoe hij zogenaamde linkse journalisten op hun donder geeft, net als een boze papa die zijn kind terechtwijst dat zich slecht gedragen heeft. Ik kan me niet in de vergelijking vinden alhoewel ik wel moet zeggen dat de persco's van Trump een entertainmentwaarde hebben en leuk zijn om te bekijken simpelweg omdat die de plaats ingenomen hebben van een leuke dramaserie compleet met alle actie vandien.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je ziet het toch aan ook die dagelijkse corona-persco's van Trump. De man bezit geen greintje inhoudelijke kennis, maar vult de tijd gewoon met gelul in de ruimte.
Dat kun je inderdaad beschouwen als een kwaliteit. Persoonlijk zie ik dat anders, maar goed.
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:31 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft geen stress omdat hij een psychopaat is. Hij slaapt er geen seconde minder om als er 100.000 doden vallen door zijn gefaal. De enige stress die hij voelt is als het gaat om zijn ego.
Bovendien: de onderbuik is de zone in je lichaam waar zich ook je aars bevindt. weinig kwalteit daar .quote:Op donderdag 23 april 2020 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een onderbuik die hij volgt. Ik vind dat geen kwaliteit, maar een zwakte.
De trump-adepts lijken risico's nemen op basis van inzicht te verwarren met cijfer 7 kiezen op de roulettetafel omdat dat zo goed voelt.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Je ziet het toch aan ook die dagelijkse corona-persco's van Trump. De man bezit geen greintje inhoudelijke kennis, maar vult de tijd gewoon met gelul in de ruimte.
Dat kun je inderdaad beschouwen als een kwaliteit. Persoonlijk zie ik dat anders, maar goed.
Ik zou het wel grappig vinden als ineens Joe Biden, Nancy Pelosi of Chuck Schumer ineens hun opwachting doen op zo'n persconferentie. al is het alleen maar om te kijken hoe de hij zal reageren. Lijkt me een aardige verstoring van zijn privé rallyquote:Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Die zullen niet worden toegestaan. Want perspas 🤣. Daarnaast zijn het mogelijk vijanden van het volk. 🤨quote:Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als ineens Joe Biden, Nancy Pelosi of Chuck Schumer ineens hun opwachting doen op zo'n persconferentie. al is het alleen maar om te kijken hoe hij zal reageren. Lijkt me een aardige verstoring van zijn privé rally
Die worden er zonder pardon eruit gezet.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als ineens Joe Biden, Nancy Pelosi of Chuck Schumer ineens hun opwachting doen op zo'n persconferentie. al is het alleen maar om te kijken hoe hij zal reageren. Lijkt me een aardige verstoring van zijn privé rally
De gemiddelde dramaserie valt te volgen. En een slobberende druiloor die zijn teksten monotoon voorleest om dan weer in een soort puntloze stream-of-unconciousness te vervallen is niet heel boeiend.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:08 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen op hoe hij zogenaamde linkse journalisten op hun donder geeft, net als een boze papa die zijn kind terechtwijst dat zich slecht gedragen heeft. Ik kan me niet in de vergelijking vinden alhoewel ik wel moet zeggen dat de persco's van Trump een entertainmentwaarde hebben en leuk zijn om te bekijken simpelweg omdat die de plaats ingenomen hebben van een leuke dramaserie compleet met alle actie vandien.
Die perspas is denk ik wel te verkrijgen, Ik denk dat persbureau's er wel voor te porren zijn om die te verstrekken.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:21 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die zullen niet worden toegestaan. Want perspas 🤣. Daarnaast zijn het mogelijk vijanden van het volk. 🤨
Dat komt omdat Obama ook echt werkte en tot diep in de nacht dossiers zat te vreten. Alleen van Trump wordt geaccepteerd dat hij op geen enkele vraag een serieus antwoord kan geven zonder kennis van zaken. Jij kan bijvoorbeeld geen voorbeeld geven van een vraag aan Trump waarin hij aangeeft Diepe kennis Van de materie te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Obama werd toch behoorlijk grijs in die tijden.
Veel mensen willen in een crisistijd een stabiel,saai, figuur aan de leiding. Trump geklooi wordt niet gewaardeerd.twitter:NBCPolitics twitterde op donderdag 23-04-2020 om 17:38:04As coronavirus upends 2020, President Trump may have a hard time keeping Pennsylvania red. Here's why. https://t.co/W9ROrhLImE reageer retweet
Fake news !quote:Op donderdag 23 april 2020 17:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jij kan bijvoorbeeld geen voorbeeld geven van een vraag aan Trump waarin hij aangeeft Diepe kennis Van de materie te hebben.
Hm, maar Trump kan 117 maal gaan golfen in 3 jaar. Suggereer je nu dat Trump de baan niet goed doet of serieus neemt?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is toch een enorme prestatie van Trump?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent er griezelig enthousiast over.
Trump hoeft alleen maar te kappen met het blonderen van z'n haar. Dan is hij over twee weken als grijs als wat.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt hij politieke spelletjes. Continue proefballonnetjes om het water te testen, verdeel en heers door straffen/belonen. Alles op onderbuik en instinct. Gewaagde beslissingen neemt hij puur op basis van of hij op dat moment denk dat het gunstig is voor hem.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:41 schreef Chivaz het volgende:
Trumps kwaliteiten liggen op een ander vlak, ik zie hem als een bruut instrument die wars is van politieke spelletjes, hij zal misschien geen zware dossiers lezen maar hij durft wel gewaagde beslissingen te nemen.
welk haar?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump hoeft alleen maar te kappen met het blonderen van z'n haar. Dan is hij over twee weken als grijs als wat.
Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, maar Trump kan 117 maal gaan golfen in 3 jaar. Suggereer je nu dat Trump de baan niet goed doet of serieus neemt?
Hahaha, potverdomme wat is het toch een sneu figuur. Maar hij geeft inderdaad vaak aan dat hij ergens veel kennis van heeft. Hij heeft het echter zelden.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik suggereer dat Trump zoveel tijd over heeft omdat hij juist zo hard werkt.
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
Geloof je dit echt of ben je ons gewoon aan het trollen?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De man is niet te stoppen, als je met zo’n drukke baan dan nog 117 keer kan golfen in 3 jaar tijd en ook nog eens rallys kan houden, dan ben je in mijn ogen een topper.
Juichen voor banenverlies om Trump te ownen, het is wel een nieuw dieptepunt na je verheerlijking van het Chinese regime.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is toch een enorme prestatie van Trump?
Hij nam de verantwoordelijkheid en de credit toen de werkloosheid laag was dus is nu ook verantwoordelijk, of niet?
En ook nog eens de halve wereld rondreizen. Dan ben je gewoon een expert in tijdmanagement, ik kan daar in komen.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Vertel eens, wanneer heeft Tijger_m het Chinese regime hier verheerlijkt?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Juichen voor banenverlies om Trump te ownen, het is wel een nieuw dieptepunt na je verheerlijking van het Chinese regime.
Ik kan geen exacte datum geven maar als je het echt wilt weten dan stel ik voor dat je de topics terug gaat lezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Vertel eens, wanneer heeft Tijger_m het Chinese regime hier verheerlijkt?
Lijkt me met het oog op de Midwest niet echt een heel handige uitspraak.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef pullup het volgende:
Cuomo stampt nu McConnel volledig de grond in omdat die de betrokken states zich vrolijk bankroet wilde laten verklaren en omdat hij vond dat het toch voornamelijk blauwe staten waren die de grootste problemen hebben op dit moment.
Dit is wellicht wat duidelijker dan mijn 'vertaling' en nauwkeuriger hoe hij het omschreef net.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me met het oog op de Midwest niet echt een heel handige uitspraak.
twitter:NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:13:51One of the really dumb ideas of all time just came from Sen. Mitch McConnell.
His suggestion to let states go bankrupt makes no sense.
He says he doesn't want a "Blue State Bailout."
15,000 people died — this is not the time for politics. reageer retweet
twitter:NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:22:01Let's talk about fairness, Mitch.
NYS puts $116 billion more into the federal pot than we take out.
Kentucky TAKES $148 billion more from the federal pot than they put in.
But we don't deserve help now because the 15,000 people who died here were predominately democrats? reageer retweet
Goed punt. Zou best wel eens een flinke politieke miscalculatie kunnen zijn, waar ik me eigenlijk geen van hem kan herinneren.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
McConnell to States:quote:Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja het ligt dus wel iets genuanceerder, maar het zou toch pijnlijk zijn als een Pennsylvania of Michigan er als eerste aan onderdoor zou gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Goed punt. Zou best wel eens een flinke politieke miscalculatie kunnen zijn, waar ik me eigenlijk geen van hem kan herinneren.
Gezien zijn track record zou ik vermoeden dat er of iets anders achter zit of dat het geen blunder zou zijn?!
nee. jij begint er over.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan geen exacte datum geven maar als je het echt wilt weten dan stel ik voor dat je de topics terug gaat lezen.
En terecht.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef pullup het volgende:
Cuomo stampt nu McConnel volledig de grond in
Hij past niet. 😂quote:Op donderdag 23 april 2020 18:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan.
Cuomo for president!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is wellicht wat duidelijker dan mijn 'vertaling' en nauwkeuriger hoe hij het omschreef net.twitter:NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:13:51One of the really dumb ideas of all time just came from Sen. Mitch McConnell.
His suggestion to let states go bankrupt makes no sense.
He says he doesn't want a "Blue State Bailout."
15,000 people died — this is not the time for politics. reageer retweettwitter:NYGovCuomo twitterde op donderdag 23-04-2020 om 18:22:01Let's talk about fairness, Mitch.
NYS puts $116 billion more into the federal pot than we take out.
Kentucky TAKES $148 billion more from the federal pot than they put in.
But we don't deserve help now because the 15,000 people who died here were predominately democrats? reageer retweet
twitter:KonradPutzier twitterde op woensdag 22-04-2020 om 17:23:28Dallas hotel magnate Monty Bennett laid off 95% of his staff, then he and his father got a $2M dividend. Now companies affiliated with him are getting $46M in PPP loans — more than any public company https://t.co/ldMft4oi9A reageer retweet
twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:03:33NEW @cbsnewspoll: Americans prioritize staying home and worry restrictions will lift too fast https://t.co/CdV3mc3bUX reageer retweet
twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:05:57Only 13% say they would definitely return to public places over the next few weeks if restrictions lifted right now. 13% would be comfortable going to a sports or entertainment event; 15% getting on an airplane; 29% would be comfortable going to restaurants or bars. https://t.co/DdJyjTUpH7 reageer retweet
twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:08:06Asked to directly prioritize 2 tough choices, health also wins by a roughly similar 2-to-1 margin. Many they think they can last at least a few more weeks financially. 41% think they can go on at least another few weeks; 17% don’t think they’ll be affected. https://t.co/IpwQavlvwB reageer retweet
twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:08:58ALSO: Most Americans think stay-at-home orders around the country are working, a view that cuts across party lines. 3 in 4 say the measures so far are effective when it comes to limiting the spread of the virus, including large percentages of Dems, R’s, and independents. https://t.co/wv2XHJMU2C reageer retweet
twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:11:40FROM @CBSNewsPoll: Most Americans say their state's governor should make the decisions about whether to reopen the economy in their area, rather than President Trump, or their local county or city officials. https://t.co/hGXlSt8ZpT reageer retweet
...etc...twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:12:08Most Americans also feel widespread testing is necessary before the opening up the country, though partisan differences are more pronounced on that. Most Democrats and independents think testing is needed. Republicans are less likely to think so. https://t.co/L0mUbMy1oH reageer retweet
Trump heeft zichzelf weer in de hoek weten te schilderen.twitter:edokeefe twitterde op donderdag 23-04-2020 om 13:19:12TRUMP AND THE PROTESTERS: Very few Americans – only 7% - feel President Trump should encourage these protests. Only 13% of Republicans think he should encourage them. Only a quarter of people who support the protesters think the President should encourage the protests. https://t.co/B1WUPJiQ8D reageer retweet
dan gooi je die schoen naar een opponent. In Arabische staten wordt dit gezien als een grove belediging. Ik zou wegduiken als ik je was. Tenzij je een rus bent. Accepteer die schoen dan met trotsquote:
[..]
Waar juicht er iemand? Loop je weer te liegen?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Juichen voor banenverlies om Trump te ownen, het is wel een nieuw dieptepunt na je verheerlijking van het Chinese regime.
Nee, je liegt weer eens. Ik heb hooguit gezegd dat China wel een echte lockdown heeft gedaan en dat dit werkte. Wat Trump in Januari nog zelf stelde en waarbij hij Xi prees.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan geen exacte datum geven maar als je het echt wilt weten dan stel ik voor dat je de topics terug gaat lezen.
Mijn oom in Louisville golft ook 150 keer per jaar, en gaat meerdere keren per jaar naar een bijeenkomst van veteranen, waar hij zich volledig laat vollopen. is die dan ook zo'n topper?quote:
Nouja dat “winning” geleuter onder je schrijfsel suggereert wel dat je het best lollig vind.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar juicht er iemand? Loop je weer te liegen?
Je ontloopt de vraag, is Trump net zo verantwoordelijk voor de lage werkloosheidscijfers als voor de hoge? Heel simpel, als hij de credit neemt dan is hij ook verantwoordelijk hiervoor.
Ach, zieltje, wat ben je toch een slachtoffertje, he?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nouja dat “winning” geleuter onder je schrijfsel suggereert wel dat je het best lollig vind.
Het is maar waar je je plezier uit haalt.
Idd en dat ze stukken betrouwbaarder waren dan de VS. Die opmerking van je kwam trouwens nadat ik suggereerde dat het een goed idee was om productie terug te halen.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, je liegt weer eens. Ik heb hooguit gezegd dat China wel een echte lockdown heeft gedaan en dat dit werkte. Wat Trump in Januari nog zelf stelde en waarbij hij Xi prees.
Of ga je nu ineens beweren dat hij dat niet deed? Dus wie verheerlijkt China? Trump toch zeker.
Nou ja, laten we dat kinderachtige spelletje niet steeds gaan herhalen. Ik denk dat je best wat van de verdere lichte daling van de werkloosheid aan Trump, of in ieder geval de GOP, kunt toeschrijven. De economie is met belastingverlagingen flink gestimuleerd ten koste van een flink oplopende staatsschuld in tijden van hoogconjunctuur en vervelende belemmerende wetgeving omtrent lucht- en waterkwaliteit die het welzijn van burgers moeten bevorderen is teruggedraaid. Kortetermijnmaatregelen die zichzelf wel weer wraken uiteraard.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar juicht er iemand? Loop je weer te liegen?
Je ontloopt de vraag, is Trump net zo verantwoordelijk voor de lage werkloosheidscijfers als voor de hoge? Heel simpel, als hij de credit neemt dan is hij ook verantwoordelijk hiervoor.
Het coronavirus is verantwoordelijk. Je gaat het Rutte toch ook niet aanrekenen dat er banen verloren gaan, complete waanzin.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, zieltje, wat ben je toch een slachtoffertje, he?
Maar beantwoord de vraag nu eens, is Trump wel verantwoordelijk voor lage werkeloosheid maar niet voor hoge?
Ze geven extra geld aan de WHO nu. En de VS heeft onder Trump een betalingsachterstand van 200 miljoen dollar en wil alle betalingen stopzeten. Het is maar net wat je betrouwbaar vind maar het zal je vast verbazen maar ik vind geen van beiden betrouwbaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Idd en dat ze stukken betrouwbaarder waren dan de VS. Die opmerking van je kwam trouwens nadat ik suggereerde dat het een goed idee was om productie terug te halen.
Maar Nederland verliest geen banen op de schaal van de VS en ALWEER dit topic gaat niet over Nederland.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het coronavirus is verantwoordelijk. Je gaat het Rutte toch ook niet aanrekenen dat er banen verloren gaan, complete waanzin.
Wat een smerige reacties trouwens. Dat is dus het Trumpvolk.twitter:ewarren twitterde op donderdag 23-04-2020 om 16:39:30My oldest brother, Don Reed, died from coronavirus on Tuesday evening. He joined the Air Force at 19 and spent his career in the military, including five and a half years off and on in combat in Vietnam. He was charming and funny, a natural leader. https://t.co/b8m0xKzAmM reageer retweet
Twitter is het afvoerputje van de mensheid.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een smerige reacties trouwens. Dat is dus het Trumpvolk.twitter:ewarren twitterde op donderdag 23-04-2020 om 16:39:30My oldest brother, Don Reed, died from coronavirus on Tuesday evening. He joined the Air Force at 19 and spent his career in the military, including five and a half years off and on in combat in Vietnam. He was charming and funny, a natural leader. https://t.co/b8m0xKzAmM reageer retweet
Zeker een daarvan. Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van de commentaren op youtube.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Twitter is het afvoerputje van de mensheid.
Maar ligt dat aan Trump of het systeem in de vs?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar Nederland verliest geen banen op de schaal van de VS en ALWEER dit topic gaat niet over Nederland.
Het ene sluit het andere niet uit geloof ik.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan Trump of het systeem in de vs?
Als jij denkt dat alleen het Trumpvolk zich misdraagt op Twitter.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:58 schreef Ulx het volgende:
In dit geval wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit geloof ik.
Het is eerder andersom, de bewering is dat Trump verantwoordelijk is voor de hoge werkloosheid. Dat is een bewering die niet hard te maken valt. Hoeveel mensen hebben hier niet zitten klagen over het Amerikaanse systeem en hoe hardvochtig het wel niet is?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Staaf dat dan maar want voor de zoveelste keer kom je met een bewering.
Nee, dat is door niemand gezegd, niet liegen, daar hebben we Trump al voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is eerder andersom, de bewering is dat Trump verantwoordelijk is voor de hoge werkloosheid. Dat is een bewering die niet hard te maken valt. Hoeveel mensen hebben hier niet zitten klagen over het Amerikaanse systeem en hoe hardvochtig het wel niet is?
Het is mij al meerdere malen verweten dat ik zou verlangen naar de Nederlandse zekerheden als ik daar moest leven en dat ze het daarom onbegrijpelijk vinden dat niet iedere Nederlander een fan is van de Democraten.
Dus Trump is toch niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, of bedoel je toch iets anders?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is door niemand gezegd, niet liegen, daar hebben we Trump al voor.
Zo erg als het klinkt is hoge werkloosheid op dit moment the least of Trump's problems. Comparatief gezien is dat de allergst mogelijke toestand.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus Trump is toch niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, of bedoel je toch iets anders?
Leer eens lezen dan begrijp je het mischien? Of niet, ook goed.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus Trump is toch niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, of bedoel je toch iets anders?
Nou, nee, dat zie je verkeerd. Trump geeft geen flikker om mensen die ziek worden of dood gaan, hij geeft alleen om Trump en die wil herkozen worden en om herkozen te worden is een hoge werkeloosheid funest.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:51 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Zo erg als het klinkt is hoge werkloosheid op dit moment the least of Trump's problems. Comparatief gezien is dat de allergst mogelijke toestand.
Je kan het ook gewoon zeggen, tenzij het je eigen pet te boven gaat.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leer eens lezen dan begrijp je het mischien? Of niet, ook goed.
Toddler-in-chief?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, nee, dat zie je verkeerd. Trump geeft geen flikker om mensen die ziek worden of dood gaan, hij geeft alleen om Trump en die wil herkozen worden en om herkozen te worden is een hoge werkeloosheid funest.
Psycholoog hier, zeg het maar.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toddler-in-chief?
Laatste alinea: “ That sometimes his assessments do coincide with objective reality appears to be a matter of luck rather than a correct understanding of facts or any internal deliberations. ”
Alles daarboven leest heel herkenbaar.
https://threadreaderapp.com/thread/1253321373830823936.html
Nog meer: https://medium.com/@:Elam(...)t-donny-f65348003aba
Zijn er échte psychologen hier?
Quote:” his magical thinking kind of way, like a toddler who sticks his head under a bed leaving the rest of his body exposed, convinced that since his face is hidden and he cannot see anyone, others cannot” ...![]()
Trump is niet verantwoordelijk voor de hoge werkloosheid, net zo min als voor de economische hoogconjunctuur hiervoor. Trump is verantwoordelijk voor het volgende:quote:Op donderdag 23 april 2020 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is eerder andersom, de bewering is dat Trump verantwoordelijk is voor de hoge werkloosheid. Dat is een bewering die niet hard te maken valt. Hoeveel mensen hebben hier niet zitten klagen over het Amerikaanse systeem en hoe hardvochtig het wel niet is?
Het is mij al meerdere malen verweten dat ik zou verlangen naar de Nederlandse zekerheden als ik daar moest leven en dat ze het daarom onbegrijpelijk vinden dat niet iedere Nederlander een fan is van de Democraten.
🤢quote:(CNN)The new spokesman for the Department of Health and Human Services in a series of now-deleted tweets made racist and derogatory comments about Chinese people, said Democrats wanted the coronavirus to kill millions of people and accused the media of intentionally creating panic around the pandemic to hurt President Donald Trump.
https://www.cnn.com/2020/(...)to-tweets/index.html
twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 23-04-2020 om 22:18:05JUST IN: Attorneys for Rick BRIGHT who claims he was removed from his post for pushing back against Trump's promotion of hydroxychloroquine, say he'll be filing a whistleblower complaint with the HHS inspector general. https://t.co/aBob3m5vRK reageer retweet
Ja maar wanneer komt de rechtszaak? Gewoon een paar honderd miljoenen eisen?quote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 23-04-2020 om 22:18:05JUST IN: Attorneys for Rick BRIGHT who claims he was removed from his post for pushing back against Trump's promotion of hydroxychloroquine, say he'll be filing a whistleblower complaint with the HHS inspector general. https://t.co/aBob3m5vRK reageer retweet
twitter:JoeGruters twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:54:43$77 million? Someone should go to jail over that. https://t.co/zeoSJs7grf reageer retweet
Zo rolt twitter. Als Pence aangeeft dat ie kanker heeft zal zijn twitterfeed ook vol zitten met vuigheid.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:58 schreef Ulx het volgende:
We hebben zo'n testcase met de dood van McCain.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zo rolt twitter. Als Pence aangeeft dat ie kanker heeft zal zijn twitterfeed ook vol zitten met vuigheid.
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:19:45"The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus https://t.co/amis9Rphsm reageer retweet
Top idee!twitter:johncraven1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:22:00Did the President of the United States just suggest injecting people’s lungs with cleaning solvents? https://t.co/WkpckeIj8g reageer retweet
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:46:31Get a load of Dr. Birx's demeanor after Trump tells her, "I would like you to speak to the medical doctors to see if there's any way that you can apply light and heat to cure [coronavirus]." https://t.co/TP0QoSzkYl reageer retweet
Met die journalist net. Inderdaad.quote:
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:48:24"I'm the president and you're fake news" -- Trump to @PhilipRucker after he asks him if it's responsible to make all sorts of wacky and unproven suggestions about possible coronavirus treatments https://t.co/8ag4izDrGj reageer retweet
Die jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Met die journalist net. Inderdaad.twitter:atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:48:24"I'm the president and you're fake news" -- Trump to @:PhilipRucker after he asks him if it's responsible to make all sorts of wacky and unproven suggestions about possible coronavirus treatments https://t.co/8ag4izDrGj reageer retweet
De beelden:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:55:10Trump refuses to answer questions from CNN's @kaitlancollins about Dr. Rick Bright. Trump ignores the questions, only saying: "I told you. CNN is fake news. Don't talk to me." He ignored the questions up till the very end, when Collins tried one last time to get him to respond. reageer retweet
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:52:58"I hear the report was an incorrect report ... I think it was a fake report done by CNN ... don't talk to me" -- Trump denies reports that Kim Jong Un is in grave health and slams @kaitlancollins in the process https://t.co/aJFlT2XgDr reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 01:00:12Trump claimed Joe Biden doesn't want to debate him because of the coronavirus. The below Biden quote is from today. https://t.co/4RPpeAqP9n reageer retweet
twitter:PhilipWegmann twitterde op donderdag 23-04-2020 om 22:46:17Zoom Debate? At fundraiser, @JoeBiden says, "I’m ready to debate him. Zoom or Skype or Slack or hangouts or in person, anytime anywhere he wants." reageer retweet
Dan praat ie het ook nog eens goed metquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Video:twitter:atrupar twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:19:45"The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus https://t.co/amis9Rphsm reageer retweet
Top idee!twitter:johncraven1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:22:00Did the President of the United States just suggest injecting people’s lungs with cleaning solvents? https://t.co/WkpckeIj8g reageer retweet
Zit het net te lezen:quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:32 schreef kladderadatsch het volgende:
Zit ook te kijken, over die 'brilliant expert' van Trump is ook niet iedereen even lovend. Een andere dokter zegt namelijk dit: "Everything that this scientist talked about from Homeland Security was basically incoherent, nonsensical, not really supported by evidence and really quite contrary to a lot of things"
Ik vroeg me al af in hoeverre die man betrouwbaar is en Daniel Dale waarschuwde ervoor dat het eerst maar eens gefactcheckt moet worden.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 01:00:59Dr. Irwin Redlener: "Everything that this scientist talked about from Homeland Security was basically incoherent, nonsensical, not really supported by evidence and really quite contrary to a lot of things ... People do get COVID, have been getting COVID in warm climates." @MSNBC reageer retweet
(video in tweet)twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:31:37After hearing presentation President Trump suggests irradiating people's bodies with UV light or injecting them with bleach or alcohol to deal with COVID19. https://t.co/cohkLyyl9G reageer retweet
Ja daar hadden we het al over. Dat was best wel genant weerquote:Op vrijdag 24 april 2020 02:02 schreef Vallon het volgende:
Even een schaamteloze cros-spo(s)t over Trump die gaat onderzoeken of injecteren van de longen met desinfectie middelen of intern bestralen met een sterke UV lamp, Covid19 kan bestrijden,
Birx keek wel heel ongemakkelijk
Credit: @:SnertMetChoco in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #619 (on)zine continues(video in tweet)twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:31:37After hearing presentation President Trump suggests irradiating people's bodies with UV light or injecting them with bleach or alcohol to deal with COVID19. https://t.co/cohkLyyl9G reageer retweet
Maar goed, iemand zijn longen bestralen met uv-licht, heet dat niet gewoon röntgenstraling of zo? 🤣quote:Op vrijdag 24 april 2020 02:02 schreef Vallon het volgende:
Even een schaamteloze cros-spo(s)t over Trump die gaat onderzoeken of injecteren van de longen met desinfectie middelen of intern bestralen met een sterke UV lamp, Covid19 kan bestrijden,
Birx keek wel heel ongemakkelijk
Credit: @:SnertMetChoco in COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #619 (on)zine continues(video in tweet)twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 00:31:37After hearing presentation President Trump suggests irradiating people's bodies with UV light or injecting them with bleach or alcohol to deal with COVID19. https://t.co/cohkLyyl9G reageer retweet
Kweenie hoor, maar als ik in de VS zou wonen en deze shit elke dag zien, dan zou ik m'n rugzak pakken en desnoods naar Canada lopen om daar asiel aan te vragen.quote:Azar is a Republican lawyer who once clerked for the late conservative Supreme Court Justice Antonin Scalia and counts current Supreme Court Justice Brett Kavanaugh as a friend. Under George W. Bush, Azar worked for HHS as general counsel and deputy secretary. During the Obama years, he cycled through the private sector as a pharmaceutical company lobbyist and executive for Eli Lilly. After Trump’s first HHS secretary was forced out in a travel corruption scandal, Azar stepped in, in January 2018.
Two years later, at the dawn of the coronavirus crisis, Azar appointed his most trusted aide and chief of staff, Harrison, as HHS’s main coordinator for the government’s response to the virus.
Harrison, 37, was an unusual choice, with no formal education in public health, management, or medicine and with only limited experience in the fields. In 2006, he joined HHS in a one-year stint as a “Confidential Assistant” to Azar, who was then deputy secretary. He also had posts working for Vice President Dick Cheney, the Department of Defense and a Washington public relations company.
Before joining the Trump Administration in January 2018, Harrison’s official HHS biography says, he “ran a small business in Texas.” The biography does not disclose the name or nature of that business, but his personal financial disclosure forms show that from 2012 until 2018 he ran a company called Dallas Labradoodles.
The company sells Australian Labradoodles, a breed that is a cross between a Labrador Retriever and a Poodle. He sold it in April 2018, his financial disclosure form said. HHS emailed Reuters that the sale price was $225,000.
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 03:13:54Tonight in real emails https://t.co/DmJn9HSnxk reageer retweet
Was er toevallig zojuist op:quote:Op vrijdag 24 april 2020 03:28 schreef kladderadatsch het volgende:
Zou best wel een clipje willen zien van het moment dat die FDA commissaris dit live op tv zag gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |