Mij ook nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Cee het volgende:
Oh dat verband om Bart’s hand was me niet eens opgevallen!
Ik vond hem er juist wel wat verhit uitzien in vergelijking met Jolienquote:Op maandag 13 april 2020 12:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mij ook niet![]()
Maar vrijwillig zo op die steentjes vallen.... daar geloof ik eigenlijk niet in. Daar kan je echt gemene verwondingen en ontstekingen aan overhouden....
Wat betreft de stemvervormer, volgens mij horen we een algemene computerstem als de Mol praat bij opdrachten. Enkel bij de dagboekfragmenten hoor je wel de Mol, maar dat is zo zwaar vervormd dat er niets uit te halen is.
Ik keek vooral naar Gilles bij de 5e kamer, als hij als Mol daar had gezeten met die cape om dan had bij enigszins verhit moeten zijn dacht ik. Maar daar bleek niets van, maar toen bedacht ik mij dat er wel 15 minuten tussen kon zitten en zegt het nog niets.
Maar, dan is het wel raar dat Gilles liegt over de bankroet. Of Jolien moet hém geïnstrueerd hebben hoe ze het wilde gaan spelen. Ik snap dat Jolien niet met zichzelf in gesprek kan, maar in dat geval had de 'mol' minder moeten sturen vind ik.quote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook heel sterk het gevoel dat Jolien met Gilles aan het babbelen was in kamer 5
We weten natuurlijk niet hoe lang de opnames daar daadwerkelijk hebben geduurd he. Het kan wel zijn dat Jolien elke zin die Gilles heeft gezegd heeft aangegeven.quote:Op maandag 13 april 2020 13:29 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar, dan is het wel raar dat Gilles liegt over de bankroet. Of Jolien moet hém geïnstrueerd hebben hoe ze het wilde gaan spelen. Ik snap dat Jolien niet met zichzelf in gesprek kan, maar in dat geval had de 'mol' minder moeten sturen vind ik.
Gilles had makkelijk de waarheid over de bankroet kunnen zeggen. Jolien had dan kunnen spelen dat ze de Mol niet gelooft en daarom een andere schotel open doet.
Het lijkt me toch niet dat ze de eliminaties zo plannen. Misschien dat Selim door de mol altijd al voor deze rol aangewezen is?quote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zalig. Ik blikf bij Bart als Mol
Btw, Christaan had volgens velen vorige week eerst een rood scherm. Stel dat hij was afgevallen. Bij de opdracht met de Olympiers op de plek van Salim had dat toch opgevallen of niet dan?
Daarom, het zet tot denken.quote:Op maandag 13 april 2020 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet dat ze de eliminaties zo plannen. Misschien dat Selim door de mol altijd al voor deze rol aangewezen is?
Anders zullen ze voor die eerste opdracht 5 hele verschillende sets Griekse sporters klaar moeten hebben staan.
Ik zou ook verhit raken in een klein kamertje met een bloedmooie vrouwquote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik vond hem er juist wel wat verhit uitzien in vergelijking met Jolien
Heerlijkquote:Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef tralalala het volgende:
Drankgebruik in de Mol is ook wel echt een hoofdthema.
Dat was echt fantastischquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Enkele jaren terug ook die museumopdracht midden in de nacht nadat ze flink hebben lopen zuipen
https://www.vier.be/video(...)zakken-op-de-zijkantquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Enkele jaren terug ook die museumopdracht midden in de nacht nadat ze flink hebben lopen zuipen
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.quote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat vallen zag er best nep uit.
[ afbeelding ]
Die ook op z'n bek ging.quote:Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.
Als Bart de Mol is had hij Alina laten rennen. Enkel verzwikt (wat waar is als Bart de Mol is) en trager dan hem. En als hij de Mol is had hij veel subtieler kunnen verliezen dan met zo’n risico in de steentjes vallen.quote:Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.
Dit denk ik ook. Zijn molacties zijn zó opvallend. Volgens mij probeert hij de anderen zo te manipuleren dat zij hem verdenken en dus nooit de juiste mol kiezen zodat hij als enige wel goed zit en wint.quote:Op maandag 13 april 2020 20:53 schreef Japepk het volgende:
Ik denk dat Bart al enkele afleveringen op één iemand de test invult en nu gewoon in volle vaart op de finale afstoomt en daarbij zoveel mogelijk geld mee probeert te nemen.
Dat was schitterend jaquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Vind ik niet echt. Hij stapt op kiezelstenen die gaan schuiven, daar anticipeer je niet op.quote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat vallen zag er best nep uit.
[ afbeelding ]
Maar ja, de Mol zat achter glas, elke kandidaat zou weerspiegeld zijn bij het filmenquote:Op zondag 19 april 2020 11:09 schreef amaranta het volgende:
Jolien de mol? Omdat ze in de laatste kamer werd gefilmd als weerspiegeling.
Zo van: de mol ziet zichzelf? En de bankroet pakken natuurlijk.
Klopt natuurlijk. Maar toch typische manier van filmen. We gaan het zien.quote:Op zondag 19 april 2020 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, de Mol zat achter glas, elke kandidaat zou weerspiegeld zijn bij het filmen
En de Mol kon de kandidaat er natuurlijk prima in laten trappen wat de bankroet betreft.
elke kandidaat was na twee goede stolpen toch ook gestoptquote:Op zondag 19 april 2020 11:09 schreef amaranta het volgende:
Jolien de mol? Omdat ze in de laatste kamer werd gefilmd als weerspiegeling.
Zo van: de mol ziet zichzelf? En de bankroet pakken natuurlijk.
Ooooh dat was zo'n mooie opdracht jaquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Je zou ook verwachten dat je gaat duiken in het gras, niet op de scherpe kiezelstenen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind ik niet echt. Hij stapt op kiezelstenen die gaan schuiven, daar anticipeer je niet op.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:32 schreef Legoblokje het volgende:
Ik denk dat er vanavond niemand afvalt.
Kan, maar op zich klopt dit met voorgaande jaren: aflevering 8 wordt de finale en aflevering 9 de terugblik.quote:Op zondag 19 april 2020 13:32 schreef Legoblokje het volgende:
Ik denk dat er vanavond niemand afvalt.
Oh, zijn er normaal gesproken maar 9 afleveringen per seizoen?quote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan, maar op zich klopt dit met voorgaande jaren: aflevering 8 wordt de finale en aflevering 9 de terugblik.
Denk eerder dat ze er allemaal 1 gekregen hebben voor aanvang, gewoon omdat het een leuke gadget is.quote:Op zondag 19 april 2020 14:45 schreef amaranta het volgende:
Dr is ook nog iets met die t-shirts. Daar moet toch ook een hint inzitten?
Yesss! Vorig jaar was één extra omdat er toen nog geen mol was in de eerste. De grote onthulling (omega) werd ook aangekondigd op 26 april, dus over een week weten we wie de Mol isquote:Op zondag 19 april 2020 14:10 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Oh, zijn er normaal gesproken maar 9 afleveringen per seizoen?
Vorig jaar waren er wel 10
Je kunt ze zelf ook kopenquote:Op zondag 19 april 2020 14:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze er allemaal 1 gekregen hebben voor aanvang, gewoon omdat het een leuke gadget is.
In het 1e (nieuwe) seizoen was de vingerafdruk van de mol ook anders. Bij de eind-schermen..quote:Op zondag 19 april 2020 14:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze er allemaal 1 gekregen hebben voor aanvang, gewoon omdat het een leuke gadget is.
Jepquote:
Dat was prominent in beeld, dit niet. Soms heeft iemand een shirt aan, en steeds iemand anders.quote:Op zondag 19 april 2020 15:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
In het 1e (nieuwe) seizoen was de vingerafdruk van de mol ook anders. Bij de eind-schermen..
twitter:MolBot twitterde op zondag 19-04-2020 om 21:07:35Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/c6wpo8AKWK reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
SPOILER: BartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JolienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AlinaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ChristianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!![]()
Ze hebben trouwens wederom bewezen dat je met minimale middelen een spannende, mooie, gelaagde opdracht in beeld kan brengen.
Paar koffertjes en kistjes, watervaten en wat rubberen pijlen.![]()
![]()
100% op Jolien. Na die 'meeting' met de mol vorige week nu weer die verhoren waarbij ze echt meer leek te genieten de kandidaten te treiteren dan echt informatie te willen. Elke keer die gesloten houding met armen over elkaar. 't begint er echt dik op te liggen.
Weet niet of ik Bart of Alina meer de winst gun. Bart heeft t bizar goed gespeeld, maar Alina heeft de gunfactor ofzo?![]()
Viel me trouwens op deze aflevering dat een paar keer werd teruggeblikt op Jolien’s ontmoeting met de Mol in de school en dat je daar steeds Jolien in de weerspiegeling ziet (naast/over de Mol). En dat ook werd teruggeblikt op Alina’s ontmoeting met de Mol toen ze, voor de start van het programma, moest bieden, en daar zag je haar weerspiegeling niet. Terwijl het een zelfde soort setting was. Met andere woorden, alleen Jolien wordt getoond als de Mol in beeld is?![]()
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Bart en nog steeds. NIet zozeer omdat hij de eerste aflevering zoveel geld uit de pot heeft gehaald maar meer omdat hij in die aflevering ook direct zei `Christian, jij lijkt me een grote jongen´.
Dat is gewoon te opvallend om zoiets geblinddoekt op te merken. Waarom zou je zo iets zeggen. Alleen een mol, met voorkennis van de kandidaten, kan zoiets erin gooien om het toch nog ´grappig´ te maken.![]()
Jolien wordt wel steeds mysterieuzer inderdaad, maar wat heel erg tegen haar spreekt is de executie met het vuurwerk. Zij wilde op een gegeven moment haar pijl absoluut niet zien. Het was de 3e pijl, dus als mol wil je maar al te graag dat die afgeschoten wordt. 3 groene pijlen = geen geld![]()
Alles wat Jolien deed, paste mooi in de puzzel om haar te verdenken als mol, dus ik ga niet meer veranderen.
Wat ik echter wel raar vond, waren de reacties bij de koffers. Christian en Alina leken allebei zenuwachtig bij het openen van die koffers en het leek voor beiden hard aan te komen dat Jolien een vrijstelling had. Dat zag er meer uit als een "shit, Jolien heeft een vrijstelling en Bart is de mol, dus de afvalling gaat tussen ons 2". Niet als "De mol heeft gelukkig de vrijstelling, dus niemand heeft een voordeel, eerlijke vragenronde".
Al zou je dat met wat gezonde tunnelvisie ook nog kunnen verklaren als "de mol had de vrijstelling, we weten dat ze de mol is, we hadden haar niet mogen geloven dat ze geld had".The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Goed punt, al kan ik me voorstellen dat de emotie ook ontgoocheling kan zijn dat Jolien ze zo ontzettend heeft voorgelogen terwijl ze haar nog vertrouwden?quote:Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alles wat Jolien deed, paste mooi in de puzzel om haar te verdenken als mol, dus ik ga niet meer veranderen.
Wat ik echter wel raar vond, waren de reacties bij de koffers. Christian en Alina leken allebei zenuwachtig bij het openen van die koffers en het leek voor beiden hard aan te komen dat Jolien een vrijstelling had. Dat zag er meer uit als een "shit, Jolien heeft een vrijstelling en Bart is de mol, dus de afvalling gaat tussen ons 2". Niet als "De mol heeft gelukkig de vrijstelling, dus niemand heeft een voordeel, eerlijke vragenronde".
Al zou je dat met wat gezonde tunnelvisie ook nog kunnen verklaren als "de mol had de vrijstelling, we weten dat ze de mol is, we hadden haar niet mogen geloven dat ze geld had".![]()
Haar hele "verdomme Bart, hoe vaak ga je dit nog doen??" na t parachute-gebeuren voelde ook als 'kandidaat spelen'![]()
Vuile mol die Jolien.
Eerst bankroet
Nu de vrijstelling.
En dan overdreven slecht acteren door het Bart na te dragen.
Amai
mag het weten![]()
Dacht even dat ze in de trein met dozen van coupé naar coupé moesten gaan slepen...![]()
Mooie aflevering weer, ook qua uitzichten.
Gezien de verschillende reacties hier én de voorbeschouwing wordt het volgende week weer spannend...![]()
Vergelijking kun je niet maken. De Mol wordt gemaakt door de commerciele omroep (budget 10x zo hoog).quote:Op zondag 19 april 2020 23:48 schreef Legoblokje het volgende:
Vinden jullie dit seizoen beter dan het Nederlandse seizoen?![]()
Elk Belgisch seizoen is beter dan elke Nederlandse versiequote:Op zondag 19 april 2020 23:48 schreef Legoblokje het volgende:
Vinden jullie dit seizoen beter dan het Nederlandse seizoen?![]()
![]()
Niet mee eens. Daarbij komt nog eens dat De Mol ook de bedenkers zijn van het format en geen enkel land lijkt op het origineel. Waarschijnlijk omdat dat niet magquote:Op zondag 19 april 2020 23:56 schreef Maartel het volgende:
Vergelijking kun je best maken want waarin dit beter is is lang niet alleen een kwestie van budget.
De Mollen zelf zijn wel van slechte kwaliteit. In Nederland worden ze beter voorbereid dan in Belgie lijkt wel. Als het Jolien is het opnieuw een Mol waarvan je zegt ja dat zagen we wel aankomen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 april 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
Elk Belgisch seizoen is beter dan elke Nederlandse versie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 23:48 schreef Legoblokje het volgende:
Vinden jullie dit seizoen beter dan het Nederlandse seizoen?Dit. Toch zeker dat ik nu sinds seizoen 4 live De Mol kijk. Allevier seizoenen zijn qua type opdrachten, kandidaten beter qua insteek dan de laatste vier WIDM seizoenen imo.quote:Op zondag 19 april 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elk Belgisch seizoen is beter dan elke Nederlandse versiemag het weten![]()
In Nederland heb ik laatste jaren vrijwel nooit weken voor de finale al afgehaakt omdat t me te duidelijk is of t me niet eens meer kan schelen wie de Mol is. Bij de Vlaamse variant twijfel ik vrijwel altijd tot op t laatste moment en zelfs als ik compleet fout of juist al weken lang goed zit is de finale nog bevredigend. In Nederland is dat altijd vooral een moment van 'oh, dus dit is t?'quote:Op maandag 20 april 2020 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet mee eens. Daarbij komt nog eens dat De Mol ook de bedenkers zijn van het format en geen enkel land lijkt op het origineel. Waarschijnlijk omdat dat niet mag
De Mollen zelf zijn wel van slechte kwaliteit. In Nederland worden ze beter voorbereid dan in Belgie lijkt wel. Als het Jolien is het opnieuw een Mol waarvan je zegt ja dat zagen we wel aankomen![]()
Ik heb de afgelopen jaren WIDM gezien als opmaat/opwarmertje/warming up naar DM. En het stelt sinds de comeback niet teleur de Vlaamse versie
mag het weten![]()
Budget hoeft ook echt niets uit te maken. Ze rijden bij De Mol in dikke BMW's, maar dat maakt voor het spel niets uit.
En Griekenland is een stuk goedkoper dan China om naartoe te vliegen.
De Mol is gewoon geniaal creatief met het bedenken van opdrachten.![]()
De opdrachten die ze doen zijn vele malen duurder. Wat denk je wat parachutespringen kost? Of bungeejumpen? Ga maar uit van 400 euro per persoon excl. instructeurs.quote:Op maandag 20 april 2020 00:08 schreef PicoMMP het volgende:
Budget hoeft ook echt niets uit te maken. Ze rijden bij De Mol in dikke BMW's, maar dat maakt voor het spel niets uit.
Dat. En laat ze dan maar afentoe lekker met cactussen balonnen kapot springen. Da's nonbudget Mario Party materiaal maar alsnog goudquote:Op maandag 20 april 2020 00:08 schreef PicoMMP het volgende:
Dat soort simpele opdrachten hebben alle landen wel die De Mol uitzenden. Punt is dat de Belgische Mol het op hun eigen manier in beeld brengt en ik ben ervan overtuigd dat andere landen dit niet 1 op 1 over mogen nemen. Er is namelijk geen enkel land wat het spel zo in beeld brengt als Belgie. Wij niet, maar in het verleden Duitsland, Engeland, Amerika etc ook niet. Waarschijnlijk kun je de rechten van het spel wel kopen, maar moet er verschil zitten in de wijze waarop je de afleveringen in beeld brengt anders kan ik de gigantische verschillen niet verklaren en nogmaals dat is niet alleen in Nederlandquote:Op maandag 20 april 2020 00:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat. En laat ze dan maar afentoe lekker met cactussen balonnen kapot springen. Da's nonbudget Mario Party materiaal maar alsnog goud![]()
![]()
Ik geloof er niets van dat Woestijnvis contractueel bepaald heeft dat andere landen verplicht onnodige interviews moeten toevoegen waarin irrelevante BN-ers herhalen wat we letterlijk net gezien hebben. Of dat ze andere landen verplichten tot zaaddodende 'bondjes' en een constante strijd om jokers en toppito's en zulks. Zeker niet in de pakweg 10 jaar dat ze zelf geen seizoenen maakten.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 23:48 schreef Legoblokje het volgende:
Vinden jullie dit seizoen beter dan het Nederlandse seizoen?Zoveel beter!quote:Op zondag 19 april 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elk Belgisch seizoen is beter dan elke Nederlandse versie![]()
![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Volgens mij is begrijpend lezen lastig. Hun bepalen WEL dat je hun manier van het in beeld brengen niet mag overnemen. Natuurlijk bepalen hun NIET hoe je programma eruit ziet.quote:Op maandag 20 april 2020 00:18 schreef Maartel het volgende:
Ik geloof er niets van dat Woestijnvis contractueel bepaald heeft dat andere landen verplicht onnodige interviews moeten toevoegen waarin irrelevante BN-ers herhalen wat we letterlijk net gezien hebben. Of dat ze andere landen verplichten tot zaaddodende 'bondjes' en een constante strijd om jokers en toppito's en zulks. Zeker niet in de pakweg 10 jaar dat ze zelf geen seizoenen maakten.![]()
Er zijn seizoenen WIDM waarin ook vaste prik niet alleen werd gelasergamed, maar ook werd gebungeejumpt of kandidaten heen en weer moesten tokkelen. Dus nee, ik geloof niet dat het verschil hem daar in zit.quote:Op maandag 20 april 2020 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De opdrachten die ze doen zijn vele malen duurder. Wat denk je wat parachutespringen kost? Of bungeejumpen? Ga maar uit van 400 euro per persoon excl. instructeurs.mag het weten![]()
Werd inderdaad. Ik vernam van de regisseur van WIDM dat ze slechts 100-200K budget hebben NU. Vroeger waren de series ook van betere kwaliteit met name door die vette opdrachten die ze nu dus niet meer doenquote:Op maandag 20 april 2020 00:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er zijn seizoenen WIDM waarin ook vaste prik niet alleen werd gelasergamed, maar ook werd gebungeejumpt of kandidaten heen en weer moesten tokkelen. Dus nee, ik geloof niet dat het verschil hem daar in zit.![]()
![]()
Dennis Weeningquote:Op maandag 20 april 2020 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste Mollen komen wel uit Nederland en dan vooral Dennis Weening![]()
Maar dat was wel 2008.
Maar de manier van in beeld brengen is niet wat de nederlandse versie als een Euroknaller versie doet ogen tov het origineel?quote:Op maandag 20 april 2020 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen lastig. Hun bepalen WEL dat je hun manier van het in beeld brengen niet mag overnemen. Natuurlijk bepalen hun NIET hoe je programma eruit ziet.![]()
Kak, ik had op de prono Jolien als afvallerEn dat zou ze eigenlijk ook geweest zijn als ze die vrijstelling niet had gehad
Denk namelijk al langer dat Christian en Alina op Bart zitten, en Jolien zat dus op Christian. Alina zal dan net wat meer goed hebben gehad dan Christian, wel lullig voor 'm.
Ik had Christian al een tijd als winnaar en na een paar weken van Jolien naar Alina als verliezend finalist, dus nu weer schuivenWel punten krijgen van de eerste paar afleveringen dan als Jolien idd verliezend finalist blijkt te zijn
Pad naar de winst voor Alina ligt wel open nu
Fuck the EBU.![]()
Geloof mij Nederland valt nog meequote:Op maandag 20 april 2020 00:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar de manier van in beeld brengen is niet wat de nederlandse versie als een Euroknaller versie doet ogen tov het origineel?Ik heb heel veel Mol uitzendingen gezien van andere landen, das nog veel erger. Belgie heeft Euroknaller Mollen best gek als ''bedenker'' van het format.
![]()
Sindsdien zat Christian ook op hem. Die zei die aflevering dat hij van iemand iets had gehoord waardoor hij de indruk kreeg dat die hem voor de 2e keer had gezien (omdat hij ivm z'n verschijning gelijk opmerkt wanneer iemand hem voor de 1e keer ziet), en de aflevering erna zei hij dat hij op Bart zat.quote:Op zondag 19 april 2020 22:55 schreef Minimunt het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Bart en nog steeds. NIet zozeer omdat hij de eerste aflevering zoveel geld uit de pot heeft gehaald maar meer omdat hij in die aflevering ook direct zei `Christian, jij lijkt me een grote jongen´.
Dat is gewoon te opvallend om zoiets geblinddoekt op te merken. Waarom zou je zo iets zeggen. Alleen een mol, met voorkennis van de kandidaten, kan zoiets erin gooien om het toch nog ´grappig´ te maken.
Hij had deze aflevering ook weer zo'n opmerking tegen Jolien.
Die zei in die kartonnen doos "Zou zot zijn als de mol begint met -¤10.200 he?" waarop Bart zei "Dat zou tof zijn, dan moet ik niet veel meer doen". Dat zette Jolien ook aan het denken toen hij dat zei trouwens.Fuck the EBU.![]()
Ja maar t mooie bij de belgische versie is: 't maakt me niet eens zo uit of de Mol goed is of niet. Want da's net als de andere kandidaten een doodgewoon mens wat deel neemt aan t avontuur van zijn/haar leven. En ik geniet er gewoon van te zien hoe zowel mol als kandidaten dat ondergaan. En jep, da's bij de nederlandse echt een héél ander verhaalquote:Op maandag 20 april 2020 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij Nederland valt nog meeIk heb heel veel Mol uitzendingen gezien van andere landen, das nog veel erger. Belgie heeft Euroknaller Mollen best gek als ''bedenker'' van het format.
![]()
Mol moet wat mij betreft juist van goede kwaliteit zijn, daar draait het format om. Het is niet leuk dat ik na 4-5 afleveringen elke x al weet wie het is in Belgie. Dat is in Nederland wel beter en ik denk dat ze in Nederland ook een langere Molvoorbereiding hebben zeg maar.quote:Op maandag 20 april 2020 00:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja maar t mooie bij de belgische versie is: 't maakt me niet eens zo uit of de Mol goed is of niet. Want da's net als de andere kandidaten een doodgewoon mens wat deel neemt aan t avontuur van zijn/haar leven. En ik geniet er gewoon van te zien hoe zowel mol als kandidaten dat ondergaan. En jep, da's bij de nederlandse echt een héél ander verhaal![]()
Weet je al Wie de Mol is?quote:Op maandag 20 april 2020 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mol moet wat mij betreft juist van goede kwaliteit zijn, daar draait het format om. Het is niet leuk dat ik na 4-5 afleveringen elke x al weet wie het is in Belgie. Dat is in Nederland wel beter en ik denk dat ze in Nederland ook een langere Molvoorbereiding hebben zeg maar.
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedquote:Ik denk Jolien.
![]()
Ik verdenk Jolien ook. Maar ik ben ook benieuwd of zij echt de Mol is. Dat zien we volgende week.quote:Op maandag 20 april 2020 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedIk denk Jolien.
Ja ik dacht exact hetzelfde. Jolien heeft wel veel geluk zeg dan (zowel hier als bij de vuurwerkexecutie).quote:Op maandag 20 april 2020 00:26 schreef Moira het volgende:
Kak, ik had op de prono Jolien als afvallerEn dat zou ze eigenlijk ook geweest zijn als ze die vrijstelling niet had gehad
Denk namelijk al langer dat Christian en Alina op Bart zitten, en Jolien zat dus op Christian. Alina zal dan net wat meer goed hebben gehad dan Christian, wel lullig voor 'm.
Ik had Christian al een tijd als winnaar en na een paar weken van Jolien naar Alina als verliezend finalist, dus nu weer schuivenWel punten krijgen van de eerste paar afleveringen dan als Jolien idd verliezend finalist blijkt te zijn
Pad naar de winst voor Alina ligt wel open nu
![]()
Poll: Wie is de Mol?
• Alina
• Bart
• Jolien
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
quote:Op zondag 19 april 2020 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking kun je niet maken. De Mol wordt gemaakt door de commerciele omroep (budget 10x zo hoog).Waar zijn deze stellingen eigenlijk op gebaseerd? Weet jij iets meer of is het gewoon je eigen gevoel?quote:Op maandag 20 april 2020 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat soort simpele opdrachten hebben alle landen wel die De Mol uitzenden. Punt is dat de Belgische Mol het op hun eigen manier in beeld brengt en ik ben ervan overtuigd dat andere landen dit niet 1 op 1 over mogen nemen.
Ik blijf bij Jolien als mol, al kwam ze deze aflevering zo uitdrukkelijk in beeld (look interview, vrijstelling) dat ik weer begin te twijfelen.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 20 april 2020 00:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja ik dacht exact hetzelfde. Jolien heeft wel veel geluk zeg dan (zowel hier als bij de vuurwerkexecutie).Denk ook dat zij degene was die toen rood had idd
Fuck the EBU.![]()
Ik durf er wel geld op in te zetten dat Wie is de Mol een hoger budget heeft dan De Mol.quote:Op zondag 19 april 2020 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking kun je niet maken. De Mol wordt gemaakt door de commerciele omroep (budget 10x zo hoog).![]()
Jolien die zegt dat ze twijfelde tussen 2 en waarschijnlijk voor Christian zou zijn gegaan, lijkt me onzin. Als ze nu nog twijfelt of op de verkeerde zit,dan was ze al uitgeschakeld. Dat is een mol die geen verdachte heeft of dat is een kandidaat die wat interessant wil doen voor een leuke soundbite. Denk persoonlijk dat Christian een rood scherm had bij dat vuurwerk.
De mol lijkt me Jolien of Bart en de winnaar lijkt me ook Jolien of Bart. Alina vind ik echt een typische verliezende finalist, een goede speelster die tactisch altijd nét wat achter de feiten aanloopt. Iemand die ondergaat waar Bart en Jolien sturen. Al kan dat natuurlijk ook een keuze zijn.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Hier in huis zijn de meningen verdeeld, ik zit constant op de verkeerde Mol (tijd op Salim en daarna op Christian). Maar ik zit nu maar op Bart, de wederhelft al een tijdje op Jolien.
Die Spartaanse opdracht was meesterlijk. 2 KM op blote voeten! Ik zou het nog geen 2 meter uithouden. En daarna nog 6 KM "lopen" (wij waren in verwarring haha). Knap.
De grootste kanshebbers om de Mol te zijn waren daar samen: Jolien en Bart. Jolien liep even 1,5 KM zonder mokken op blote voeten en liet zich daarna eenvoudig verleiden om door te rennen. Dat pleit voor beiden in het voordeel dat ze NIET de Mol zijn. Maar Christian is het dus niet en Alina geloof ik ook niet in, maar opvallend dat de Spartaanse opdracht zo eenvoudig 2k opleverde. Zowel Bart als Jolien had voldoende tijd om te Mollen. Zo had je bij de blote voeten constant kunnen gaan kermen/zitten/etc.
Benieuwd naar de finale volgende week, en de week erna weer heerlijk genieten van de Mol acties en achter de schermen!![]()
Normaal Nederlands praten is blijkbaar nog lastiger.quote:Op maandag 20 april 2020 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen lastig. Hun bepalen WEL dat je hun manier van het in beeld brengen niet mag overnemen. Natuurlijk bepalen hun NIET hoe je programma eruit ziet.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
And your love is all around![]()
ik vond het ook heel vreemd dat ze zei dat ze Christian verdacht. Dat en haar gehaaide aanpak bij de koffers maakt dat ik Jolien nu toch meer verdenk.quote:Op maandag 20 april 2020 08:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jolien die zegt dat ze twijfelde tussen 2 en waarschijnlijk voor Christian zou zijn gegaan, lijkt me onzin. Als ze nu nog twijfelt of op de verkeerde zit,dan was ze al uitgeschakeld. Dat is een mol die geen verdachte heeft of dat is een kandidaat die wat interessant wil doen voor een leuke soundbite. Denk persoonlijk dat Christian een rood scherm had bij dat vuurwerk.
De mol lijkt me Jolien of Bart en de winnaar lijkt me ook Jolien of Bart. Alina vind ik echt een typische verliezende finalist, een goede speelster die tactisch altijd nét wat achter de feiten aanloopt. Iemand die ondergaat waar Bart en Jolien sturen. Al kan dat natuurlijk ook een keuze zijn.in de haak.![]()
Overigens gewoon gelul dat Woestijnvis zou bepalen hoe WIDM er wel of niet uit mag zien. Wellicht dat er afspraken zijn over vormgeving, maar tot daar aan toe. WIDM is in gewoon geëvolueerd naar wat het nu is en dat komt omdat ze het succes uit hebben willen buiten. Dat is volkomen begrijpelijk en voor de liefhebber van het originele spel zoals de Belgen het spelen vervelend, maar dat heeft bar weinig te maken met regels van Woestijnvis.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik vond het juist opvallend dat Jolien zo uitgebreid op de grond ging liggen, terwijl de tijd gewoon doorliep.quote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef GereDathan het volgende:
Hier in huis zijn de meningen verdeeld, ik zit constant op de verkeerde Mol (tijd op Salim en daarna op Christian). Maar ik zit nu maar op Bart, de wederhelft al een tijdje op Jolien.
Die Spartaanse opdracht was meesterlijk. 2 KM op blote voeten! Ik zou het nog geen 2 meter uithouden. En daarna nog 6 KM "lopen" (wij waren in verwarring haha). Knap.
De grootste kanshebbers om de Mol te zijn waren daar samen: Jolien en Bart. Jolien liep even 1,5 KM zonder mokken op blote voeten en liet zich daarna eenvoudig verleiden om door te rennen. Dat pleit voor beiden in het voordeel dat ze NIET de Mol zijn. Maar Christian is het dus niet en Alina geloof ik ook niet in, maar opvallend dat de Spartaanse opdracht zo eenvoudig 2k opleverde. Zowel Bart als Jolien had voldoende tijd om te Mollen. Zo had je bij de blote voeten constant kunnen gaan kermen/zitten/etc.
Benieuwd naar de finale volgende week, en de week erna weer heerlijk genieten van de Mol acties en achter de schermen!
Ik zit al vanaf aflevering 2 op Jolien en ga daar ook niet meer van af. Zoals eerder terecht al aangehaald is ze óf de perfecte kandidate of een ietwat slappe mol voor ons, maar niet voor als je in het spel zit. Niemand lijkt namelijk op Jolien te zitten en dat komt vooral door een paar grote acties van Bart, die de groep veel geld hebben gekost, maar net zo makkelijk uit te leggen zijn als kandidatenacties om zover mogelijk in het spel te komen.![]()
Als ik de kandidaten zo hoorde gister denk ik juist dat in het spel de Mol al wel bekend is en dat de afvaller gewoon minder wist of minder snel was dan de anderen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond het juist opvallend dat Jolien zo uitgebreid op de grond ging liggen, terwijl de tijd gewoon doorliep.
Ik zit al vanaf aflevering 2 op Jolien en ga daar ook niet meer van af. Zoals eerder terecht al aangehaald is ze óf de perfecte kandidate of een ietwat slappe mol voor ons, maar niet voor als je in het spel zit. Niemand lijkt namelijk op Jolien te zitten en dat komt vooral door een paar grote acties van Bart, die de groep veel geld hebben gekost, maar net zo makkelijk uit te leggen zijn als kandidatenacties om zover mogelijk in het spel te komen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat zou ik ook zeggen in zo'n geval.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik de kandidaten zo hoorde gister denk ik juist dat in het spel de Mol al wel bekend is en dat de afvaller gewoon minder wist of minder snel was dan de anderen.
Ik weet van de diverse edities in NL en BE dat soms de Mol al snel in beeld is bij de winnaar en soms zelfs pas in de finale.
Maar wij zien natuurlijk ook lang niet alles op TV.![]()
Het moment dat Jolien dat blok ijs binnen 3 seconden al wist te breken was al zon moment van uhhh ja natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik de kandidaten zo hoorde gister denk ik juist dat in het spel de Mol al wel bekend is en dat de afvaller gewoon minder wist of minder snel was dan de anderen.![]()
![]()
Ik denk dat ik na 17 km lopen, waarvan 2 KM zonder schoenen en 6 KM rennend ik direct door kan naar het mortuariumquote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond het juist opvallend dat Jolien zo uitgebreid op de grond ging liggen, terwijl de tijd gewoon doorliep.
Ik zit al vanaf aflevering 2 op Jolien en ga daar ook niet meer van af. Zoals eerder terecht al aangehaald is ze óf de perfecte kandidate of een ietwat slappe mol voor ons, maar niet voor als je in het spel zit. Niemand lijkt namelijk op Jolien te zitten en dat komt vooral door een paar grote acties van Bart, die de groep veel geld hebben gekost, maar net zo makkelijk uit te leggen zijn als kandidatenacties om zover mogelijk in het spel te komen.
Mijn mening is dan ook dat het niet heel opvallend was, ik snap wel dat ze gesloopt was. Een Mol zou toch eenvoudiger al eerder kunnen mollen? Tevens zou een Mol erop aansturen om beide doelwitten te beschermen, meer kans om iemand te laten raken.
Aan de andere kant, het verbreken van het zegel vergrootte de kans op geraakt worden aanzienlijk natuurlijk.
Als je dit doortrekt zou je ook kunnen zeggen dat Aline de Mol is. Ze was erg aan het aanmoedigen bij Christian om zoveel mogelijk artikelen in zijn broekzakken te proppen in de winkel. Tevens geen enkel weerwoord waarom ze opgeofferd werd, maar met wat pech werd ze toch beschermd en haalde ze het einde van de opdracht zonder geraakt te worden.
Ook is het wel vreemd dat Bart de blauwe koffer pakte, hij wist zeker dat in de andere een vrijstelling zat. Dat is een kandidaten actie, want de Mol zou altijd de vrijstelling pakken in deze sitatie? Want met 1 of 2 vrijstellingen gepakt, zou er geen geld verdiend worden. In die opdracht zat Jolien natuurlijk op rozen, als Mol zou ze weten welke koffers een vrijstelling hadden. Als er dan 1 vrijstelling gepakt was, had ze veilig geld kunnen pakken. Nu moest ze wel een vrijstelling pakken.![]()
Ik denk, dat Jolien het rode scherm heeft gezien met de vuurpijlen opdracht. Voor deze opdracht was ze heel fel tegen Bart toen die voor de pasvragen ging bij de ondervraging met de parachute, maar in de aflevering na de vuurpijlen ging Jolien juist erg ver om de molboekjes te kunnen lezen.
Ook deze trein opdracht ging ze weer vol voor de vrijstelling. Dit doet me dus vermoeden dat ze een rood scherm heeft gezien en daardoor onzeker is geworden en weer terug is gaan spreiden.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!![]()
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten. En helemaal als je de belachelijke keuze maakt om naar China te gaan waar je niks kanquote:Op maandag 20 april 2020 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd inderdaad. Ik vernam van de regisseur van WIDM dat ze slechts 100-200K budget hebben NU. Vroeger waren de series ook van betere kwaliteit met name door die vette opdrachten die ze nu dus niet meer doenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Moet wel zeggen dat de opening van WIDM op dat enorme veld met al die Chinezen wel super vet was.quote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten. En helemaal als je de belachelijke keuze maakt om naar China te gaan waar je niks kan![]()
dat was dan meteen ook het enige, daarna kon er vooral veel niet waardoor de opdrachten helemaal nergens op lekenquote:Op maandag 20 april 2020 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de opening van WIDM op dat enorme veld met al die Chinezen wel super vet was.
Buiten dat is China nogal een dubieus landDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Kungfu met die kleine apen was ook wel leukquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dan meteen ook het enige, daarna kon er vooral veel niet waardoor de opdrachten helemaal nergens op leken
Buiten dat is China nogal een dubieus land![]()
![]()
Vond niemand opvallend hoe Christian geraakt werd tijdens de opdracht in Sparta?
Bart hield daar wel duidelijk het schild veel te hoog waardoor de benen makkelijk geraakt konden worden.![]()
ja, maar verder was die opdracht echt niksquote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kungfu met die kleine apen was ook wel leukDeLuna vindt me dik ;(
1000x dit. Het gaat om de psychologie. Dat is wat de Belgen wel begrijpen en de Nederlanders niet. Bij WIDM komen de opdrachten te vaak neer op een kwartiertje chaotisch rondrennen en door elkaar heen roepen. Dat is gewoon niet leuk. Niet voor de deelnemers en niet voor de kijkers.quote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten.![]()
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Minimunt het volgende:
Vond niemand opvallend hoe Christian geraakt werd tijdens de opdracht in Sparta?
Bart hield daar wel duidelijk het schild veel te hoog waardoor de benen makkelijk geraakt konden worden.Fuck the EBU.![]()
Wel, met 2 kandidaten die vrijstellingen en dus 2 die geld pakten, zouden de vrijstellingen vervallen, en het geld van de 2 kandidaten verdiend worden en zouden die daar 2 pasvragen bij krijgen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Ook is het wel vreemd dat Bart de blauwe koffer pakte, hij wist zeker dat in de andere een vrijstelling zat. Dat is een kandidaten actie, want de Mol zou altijd de vrijstelling pakken in deze sitatie? Want met 1 of 2 vrijstellingen gepakt, zou er geen geld verdiend worden. In die opdracht zat Jolien natuurlijk op rozen, als Mol zou ze weten welke koffers een vrijstelling hadden. Als er dan 1 vrijstelling gepakt was, had ze veilig geld kunnen pakken. Nu moest ze wel een vrijstelling pakken.
Bart wilde juist niet de vrijstelling pakken omdat hij al wist dat Jolien de vrijstelling zou pakken. Hij was nog wel afhankelijk van wat de rest deed, maar hij moest dan iig geld pakken. Dat kon 'ie dan mooi vermommen met 'ik dacht dat in geel de vrijstelling zat' omdat Jolien over haar grijze had gelogen. Want als er 3 geld zouden pakken en alleen Jolien de vrijstelling werd dus alleen de vrijstelling geactiveerd en verviel het geld ipv andersom.Fuck the EBU.![]()
Ik zie het anders (door een andere Molbrilquote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.)
Alina blijft eerst lang zitten zonder te bewegen en heeft geluk (of pech als Mol) dat ze niet geraakt werd.
Door pech wordt Christian geraakt en dan sleept Bart Alina gelijk naar beneden om haar te beschermen met het schild. Als Bart de Mol was, dan had Alina daar ook afgeschoten kunnen worden.
En daarnaast hadden Bart of Jolien makkelijk te laat kunnen komen bij het lopen als er een Mol bij zat.![]()
Ja zo dacht ik ook een beetje, en dat zou betekenen dat Aline de Mol moet zijn. Aangezien Christian het zeker niet isquote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik zie het anders (door een andere Molbril)
Alina blijft eerst lang zitten zonder te bewegen en heeft geluk (of pech als Mol) dat ze niet geraakt werd.
Door pech wordt Christian geraakt en dan sleept Bart Alina gelijk naar beneden om haar te beschermen met het schild. Als Bart de Mol was, dan had Alina daar ook afgeschoten kunnen worden.
En daarnaast hadden Bart of Jolien makkelijk te laat kunnen komen bij het lopen als er een Mol bij zat.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel, met 2 kandidaten die vrijstellingen en dus 2 die geld pakten, zouden de vrijstellingen vervallen, en het geld van de 2 kandidaten verdiend worden en zouden die daar 2 pasvragen bij krijgen.
Bart wilde juist niet de vrijstelling pakken omdat hij al wist dat Jolien de vrijstelling zou pakken. Hij was nog wel afhankelijk van wat de rest deed, maar hij moest dan iig geld pakken. Dat kon 'ie dan mooi vermommen met 'ik dacht dat in geel de vrijstelling zat' omdat Jolien over haar grijze had gelogen. Want als er 3 geld zouden pakken en alleen Jolien de vrijstelling werd dus alleen de vrijstelling geactiveerd en verviel het geld ipv andersom.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 14:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook een beetje, en dat zou betekenen dat Aline de Mol moet zijn. Aangezien Christian het zeker niet is
Alina pakte ook een domme koffer als ze kandidaat zou zijn.
Bart zei over blauw eerst vrijstelling en toen geld, maar Bart pakt uiteindelijk niet deze koffer.
Alina pakt wel blauw omdat ze denkt dat daar toch een vrijstelling in zit, maar als dat zo was had Bart deze koffer natuurlijk wel gepakt. Nu pakt ze toevallig het laagste bedrag, ¤500.![]()
Die kofferopdracht was wat mij betreft gewoon een toneelstukje van Bart die weet dat Alina en Christian hem doorhebben en het over een totaal andere boeg gooide om alsnog het resultaat te krijgen dat hij wilde. No way dat Bart zo dom is om Jolien werkelijk te geloven wat betreft die koffer en de vrijstelling. Christian en Alina ook zwaar pissig omdat ze weer eens genaaid waren.![]()
Als Alina de Mol is, is de keuze voor blauw inderdaad slim. Ze straalt daarmee kandidaat-zijn uit, en ziet dat de gele weg is dus het geld sowieso verloren gaat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Alina pakte ook een domme koffer als ze kandidaat zou zijn.
Bart zei over blauw eerst vrijstelling en toen geld, maar Bart pakt uiteindelijk niet deze koffer.
Alina pakt wel blauw omdat ze denkt dat daar toch een vrijstelling in zit, maar als dat zo was had Bart deze koffer natuurlijk wel gepakt. Nu pakt ze toevallig het laagste bedrag, ¤500.![]()
ik vond het mooi dat Jolien op de details had gelet hoe de haren van de kandidaten zaten toen ze de school verlietenDeLuna vindt me dik ;(
Dat leek me pure bluf. En ook net bij Christian en Alina en niet bij Bart, omdat ze weet dat het bij hem toch niet zou werken.quote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het mooi dat Jolien op de details had gelet hoe de haren van de kandidaten zaten toen ze de school verlietenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Toen tijdens het rennen bij Jolien en Bart bekend werd dat er met pijlen op Christian en Alina geschoten zou worden en dat bij iedere geraakte persoon er 2000 euro verloren zou gaan, kwamen Jolien en Bart overeen dat ze Christian en Alina niet allebei konden beschermen en besloten ze toen al gezamenlijk Alina op te offeren. Jolien vond dat dus prima...quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.
[ Bericht 4% gewijzigd door MadMaster op 20-04-2020 17:08:44 ]![]()
Ze hadden het gezicht van Gilles in beeld moeten brengen toen ze zei dat ze een stokbrood mee had genomen.....quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Met Alina een broodje eten is ook wel een aparte gebeurtenis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hadden het gezicht van Gilles in beeld moeten brengen toen ze zei dat ze een stokbrood mee had genomen.....![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 20-04-2020 18:01:03 ]![]()
Oh dit vond ik geweldigquote:
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ik was zelf eigenlijk wel verbaast over de matige conditie van Jolien. Had ik eigenlijk wat beter ingeschat. Zeker als je zag op wat voor tempo ze aan het rennen waren. Als we een beetje stevig doorwandelen dan halen wij dat tempo ook. Dat je een beetje moe aan komt van die tocht snap ik nog enigszins, maar vond deze vermoeidheid wel een beetje lachwekkend. Eigenlijk denk ik niet eens dat het gespeeld was...maar ze is wel mijn mol ^^quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 17 km lopen, waarvan 2 KM zonder schoenen en 6 KM rennend ik direct door kan naar het mortuarium![]()
![]()
17 KM naar beneden is niet best voor je kuiten, en de route was ook niet wat je noemt overal even makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik was zelf eigenlijk wel verbaast over de matige conditie van Jolien. Had ik eigenlijk wat beter ingeschat. Zeker als je zag op wat voor tempo ze aan het rennen waren. Als we een beetje stevig doorwandelen dan halen wij dat tempo ook. Dat je een beetje moe aan komt van die tocht snap ik nog enigszins, maar vond deze vermoeidheid wel een beetje lachwekkend. Eigenlijk denk ik niet eens dat het gespeeld was...maar ze is wel mijn mol ^^
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ze het deed bij de sport opdracht met de calorieën.![]()
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja![]()
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja
Alina met een stokbrood![]()
![]()
Eén mening. Ik vind de Nederlandse juist veel makkelijker om te raden de laatste vijf jaar.quote:Op maandag 20 april 2020 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedIk denk Jolien.
![]()
tsjah, kan een kwestie van geluk zijn. Ik zou ook de hamer gepakt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:45 schreef Poepz0r het volgende:
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.![]()
Ah oke, misschien onderschat ik het ! Moet ze natuurlijk sowieso niet met mezelf vergelijken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja
Blijft een mooi seizoen dit! Dit is het eerste Vlaamse seizoen die ik zie !![]()
Ze moesten inderdaad ook nog dat vat meeslepen. Ik denk dat ze het heel netjes gedaan hebben qua tijd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja![]()
Ai, ja dat is wel pittig !quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze moesten inderdaad ook nog dat vat meeslepen. Ik denk dat ze het heel netjes gedaan hebben qua tijd.![]()
laten we ook niet vergeten dat ze al bijna twee weken van vroeg tot laat in de weer zijn, kan me voorstellen dat ze niet altijd even goed slapen en vaak is een dag ook fysiek.... dat hakt er ook wel inquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan jaDeLuna vindt me dik ;(
Ja, als je ziet wat ze reizen maken ze flink wat kilometers. Bijvoorbeeld na die fysieke opdracht viel het me op dat Jolien en Bart allebei nog dezelfde kleren aan hadden toen ze 's avonds laat uitgeput in het hotel aankwamen. Lijkt me best slopend, zowel fysiek als mentaal, om hieraan mee te doen.![]()
Amai, die Jolien speelt t goed zeg
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik blijf toch wel op Bart..
Overigens is natuurlijk DM>WIDM maar daar zullen het weinig mee oneens zijn.
En een contract met Woestijnvos dat een format beperking zou inhouden is natuurlijk kolder van de bovenste plank. 😂😂😂![]()
Je moet echt alle seizoenen terugkijken, wat een genot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah oke, misschien onderschat ik het ! Moet ze natuurlijk sowieso niet met mezelf vergelijken.
Blijft een mooi seizoen dit! Dit is het eerste Vlaamse seizoen die ik zie !![]()
Op zich is het logisch dat het met een hamer het snelste gaat maar dat kostte ook het meeste geld, dus haar overweging zal zijn veranderd om zo snel mogelijk zelf te kunnen winnen. Beginnen met zout vind ik daarentegen gewoon een domme movequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.
Alina met een stokbrood![]()
![]()
Met zout beginnen is juist super slim en dat kun je alleen weten als je vooraf instructies hebt gehad. Als je namelijk zout op ijs doet dan gaat het ijs sneller kapotquote:Op woensdag 22 april 2020 10:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Op zich is het logisch dat het met een hamer het snelste gaat maar dat kostte ook het meeste geld, dus haar overweging zal zijn veranderd om zo snel mogelijk zelf te kunnen winnen. Beginnen met zout vind ik daarentegen gewoon een domme moveUiteraard grijp je als kandidaat de hamer, maar zo snel? Ze leek niet eens te kijken naar de mogelijkheden.
![]()
Zout sneller dan een hamer, ben je nu serieus? Of begrijp ik je niet goed?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met zout beginnen is juist super slim en dat kun je alleen weten als je vooraf instructies hebt gehad. Als je namelijk zout op ijs doet dan gaat het ijs sneller kapotUiteraard grijp je als kandidaat de hamer, maar zo snel? Ze leek niet eens te kijken naar de mogelijkheden.
![]()
Zout in combinatie met een hamer. Als je zout op ijs legt dan verzwakt ijsquote:Op woensdag 22 april 2020 12:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zout sneller dan een hamer, ben je nu serieus? Of begrijp ik je niet goed?Snappie?
![]()
Ik snap het effect van ijs.. dacht dat je zout vs hamer afzettequote:Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zout in combinatie met een hamer. Als je zout op ijs legt dan verzwakt ijsSnappie?
![]()
Nee. Blijft gek dat ze in 3 seconden zout pakt en begint te meppen (zonder naar die andere dingen te kijken). Leek wel alsof ze wist wat ze deed, alhoewel het nog steeds Alina kan zijn (zie video hierboven).quote:Op woensdag 22 april 2020 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik snap het effect van ijs.. dacht dat je zout vs hamer afzette![]()
Leuke groep deelnemers. Meestal vind ik een type Bart heel vervelend, maar ik kan 'm uitermate goed hebben en hij geeft het ook ruiterlijk toe als hij vindt dat een ander het goed speelt.
Ik dacht eigenlijk de hele serie Bart. Maar iets knaagt al een poos aan Jolien, ook die (mi gespeelde) boosheid.![]()
Surequote:Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zout in combinatie met een hamer. Als je zout op ijs legt dan verzwakt ijsSnappie?
![]()
dat zal best, maar dan wel minimaal. Het effect van een hamer is 1000 maal groter op ijs (lees; het breekt) dan wat zout.![]()
Het effect van de hamer is groter wanneer je er zout op gooitquote:Op donderdag 23 april 2020 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sure![]()
dat zal best, maar dan wel minimaal. Het effect van een hamer is 1000 maal groter op ijs (lees; het breekt) dan wat zout.Dat is de gedachte erachter. Ijs zwakt sneller af.
![]()
Maar niet binnen 5 seconden, ze zegt letterlijk ja dit gaat niet werken en pakt meteen de hamerquote:Op donderdag 23 april 2020 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het effect van de hamer is groter wanneer je er zout op gooitDat is de gedachte erachter. Ijs zwakt sneller af.
![]()
![]()
precies!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar niet binnen 5 seconden, ze zegt letterlijk ja dit gaat niet werken en pakt meteen de hamer
Als je dat zout een uur laat liggen wellicht, maar in dit geval voegt het echt NIETS toe![]()
![]()
Het heeft vrij snel effect door de klappen met de hamer. Er ontstaat wrijving op het oppervlak. Ik durf er wel geld op in te zetten dat als jij 1 ijsblok kapot moet slaan met 1 hamer en ik doe dat ook, maar ik gooi er snel wat zout op, dat die van mij sneller kapot is.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
precies!
Als je dat zout een uur laat liggen wellicht, maar in dit geval voegt het echt NIETS toe![]()
Alina is de molSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Moira op 23-04-2020 21:47:13 ]![]()
Het kostte Jolien maar liefst 3-4 seconden om het ijsblok kapot te slaan. Als het een massief blok ijs was geweest, had je misschien gelijk gehad.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het heeft vrij snel effect door de klappen met de hamer. Er ontstaat wrijving op het oppervlak. Ik durf er wel geld op in te zetten dat als jij 1 ijsblok kapot moet slaan met 1 hamer en ik doe dat ook, maar ik gooi er snel wat zout op, dat die van mij sneller kapot is.![]()
Ik twijfel ookJolien of toch Alina?
Alina als mol zou ik wel prachtig vindenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Kwam deze trouwens nog tegen waar je Bart duidelijk als enige van de overgebleven kandidaten ziet die 'moeite' heeft met lachen:
Maar ondanks dat ik vol op Bart zit en nog steeds zweer dat hij het is, zal het niet de eerste keer zijn dat ik verrast wordt door de Vlaamse mol. Vind deze richting Alina bijvoorbeeld wel reëel aan het worden zo
Fuck the EBU.![]()
Waarom? Iedereen heeft het toch over 'Bart is de mol, want...' en 'Jolien, want...' en dat mag wel?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Anders haal je die naam even weg![]()
![]()
![]()
Maar ze hebben het toch niet over de Lambada (quote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Moira het volgende:
Kwam deze trouwens nog tegen waar je Bart duidelijk als enige van de overgebleven kandidaten ziet die 'moeite' heeft met lachen:
[ afbeelding ]
Maar ondanks dat ik vol op Bart zit en nog steeds zweer dat hij het is, zal het niet de eerste keer zijn dat ik verrast wordt door de Vlaamse mol. Vind deze richting Alina bijvoorbeeld wel reëel aan het worden zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]) in de aflevering? Daar is ter Sparta, zou het raar vinden als dat dan in de hint anders is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Als dat van mij in een spoiler moet, moet dit ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Mja ik twijfelde ook bij die van jou, omdat het eigk gewoon een hint isquote:Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als dat van mij in een spoiler moet, moet dit ook.
Fuck the EBU.![]()
Gaat om die bordjes die ze laten zien, daar staat 3x lambda.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ze hebben het toch niet over de Lambada () in de aflevering? Daar is ter Sparta, zou het raar vinden als dat dan in de hint anders is
Maar ik weet 't ook niet hoorVoor mij is 't nog steeds Bart
![]()
Fuck the EBU.![]()
@Pino112 ja excuus, ik was even te snel denk ik. Was inderdaad een hint en niet een definitieve ontmaskeringquote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja ik twijfelde ook bij die van jou, omdat het eigk gewoon een hint is
![]()
![]()
Ja dat van jou ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja ik twijfelde ook bij die van jou, omdat het eigk gewoon een hint is
Maargoed, kusjekroel![]()
![]()
Ja heb 'm weer teruggezetquote:Op donderdag 23 april 2020 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat van jou ook.
Maargoed, kusjekroel
Fuck the EBU.![]()
In de video hierboven staat dat ookquote:Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Alina is de molSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar of het zo is geen idee.
![]()
Voor de geinteresseerden: de molloten op het .com forum hadden een Q&A chatsessie met Gilles de Coster deze week![]()
Teruglezen kan hier.![]()
Leuk! Hier was ik het benieuwdst naar:quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef MMunkun het volgende:
Voor de geinteresseerden: de molloten op het .com forum hadden een Q&A chatsessie met Gilles de Coster deze week![]()
Teruglezen kan hier.quote:<+Pjotr> Wat was er gebeurd als bijvoorbeeld Christian of Dorien de 5e afvaller was geweest? De kandidaten hadden Christian onmiddelijk herkend tussen die Griekse sporters, en zij zouden denk ik ook niet gewonnen hebben met hardlopen. Lagen er andere scenario's klaar voor andere afvallers? Zo ja, welke?
<+Gilles> Er lag voor elke mogelijke afvaller (vergeef me dat ik ze niet bij naam noem :-)) een specifiek scenario klaar, ja. Zonder te veel in detail te gaan, er zouden minder meters voorsprong zijn verdiend, er zou geen joker zijn geweest, ... allemaal afhankelijk van wie de tegenstander (de afvaller was). Wat Christian betreft, ook daar hadden we een doorgedreven scenario klaarstaan en je zou het niet geweten hebben :-)
<+Gilles> Dit gezegd zijnde...
<+Gilles> Dat Salim toen afviel en dus de tegenstander werd, was wel één van de allermooiste scenario's, sportief als hij is.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik ook!quote:
Ik vond het leuk om te lezen dat ze over dit soort zaken echt wel uitgebreid nadenken, en (vrijwel) niks ter plekke lijken te moeten improviseren![]()
![]()
Ik denk dat Alina inderdaad de Mol is, door die intro's. Wel jammer op zich, want ik zie veel liever Bart of Jolien als Mol.![]()
Bij mij ging eerlijk gezegd pas een lampje branden wbt Alina toen haar moeder zo raar begon te doen. Maar eerlijk gezegd, ik ben bij De Mol niet zo bezig met wie de mol is.
Ik hoop eigenlijk nog steeds Bart. Dan zou hij het met lef hebben gespeeld.
[ Bericht 13% gewijzigd door Meridiaan op 24-04-2020 09:20:47 ]![]()
Dan kan Alina wel goed acteren want ze ziet er soms oprecht teleurgesteld en boos of juist blij uit.![]()
alleen al het werk en detail wat hier in zit is al meer dan een heel seizoen opdrachten bij WIDMquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Hier was ik het benieuwdst naar:
[..]
DeLuna vindt me dik ;(
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkelDeLuna vindt me dik ;(
Haha ja daar hoop ik stiekem ook op!quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel![]()
Oh dat zou wel echt geniaal zijn. En dan wel heel trots met dat stokbrood aan komen lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel
Maar Alina is de mol niet. Het mag gewoon niet
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
super!quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef MMunkun het volgende:
Teruglezen kan hier.in de haak.![]()
Tuurlijk mag dat welquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh dat zou wel echt geniaal zijn. En dan wel heel trots met dat stokbrood aan komen lopen.
Maar Alina is de mol niet. Het mag gewoon niet![]()
![]()
en mooie actie zou dat zijn inderdaad.....oh ben zo benieuwd!![]()
Wij WIDM is er ook weken gespeculeerd over letters in de opdrachten. Bleek uiteindelijk niksquote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso geloof ik niet dat DM of WIDM anno 2020 nog zo’n eenvoudige hint zou gebruiken.
[ Bericht 2% gewijzigd door GereDathan op 25-04-2020 10:04:33 ]![]()
Over 1 dag zullen we het weten![]()
En ik kijk ook al heel erg uit naar de terugblik volgende week. De molacties, de doos van Pandora, de ontmoetingen van de kandidaten met de mol, etc![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Legoblokje op 25-04-2020 13:11:32 ]![]()
Wat, morgen geen De Mol?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:32 schreef Legoblokje het volgende:
Over 2 dagen zullen we het weten![]()
En ik kijk ook al heel erg uit naar de terugblik volgende week. De molacties, de doos van Pandora, de ontmoetingen van de kandidaten met de mol, etc![]()
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Jawel, morgen onthulling, volgende week terugblikquote:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Het was sws raar dat ze alleen Christian pakten. Als inderdaad alleen de eigenaar op de hoogte was en ze hem écht hebben betrapt, dan hou je Alina toch ook aan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mooie meevaller, hoef je ineens 24u minder te wachten op de onthullingquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vrijdag was vandaag
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vrijdag was vandaag
Fuck the EBU.![]()
Zekerquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooie meevaller, hoef je ineens 24u minder te wachten op de onthullingBen ik iig niet de enigequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijd![]()
![]()
Morgen al De Mol kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijd
Ik ben soms ook compleet de dagen kwijt. Werk ook heel onregelmatig nu, dus dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijd
Laatst een maandaggevoel op donderdag![]()
![]()
Ik werk helemaal niet meer dus ik had ineens zoiets van ‘huh is het al weekend?’quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben soms ook compleet de dagen kwijt. Werk ook heel onregelmatig nu, dus dat helpt ook niet.
Laatst een maandaggevoel op donderdag
Fuck the EBU.![]()
Jammer dat het weekend dan ook niets bijzonders meer isquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer dus ik had ineens zoiets van ‘huh is het al weekend?’![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Christian![]()
Bart is zo hard de Mol, echt elke keer weer.
En wat een streek van Jolien
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Je hebt Alina verkeerd geschrevenquote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Vanavond de onthulling van Alina als Mol
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Zit al vanaf het begin op Jolien. Begin wat te twijfelen nu iver Alina, maar ga met de eindstreep in zicht niet meer switchen.
Jolien 🤩 it is.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijkquote:quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vanavond de onthulling van Alina als Molquote:Op zondag 26 april 2020 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zit al vanaf het begin op Jolien. Begin wat te twijfelen nu iver Alina, maar ga met de eindstreep in zicht niet meer switchen.
Jolien 🤩 it is.Veel eensgezindheid hierquote:Op zondag 26 april 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf bij Jolien maar zou het fantastisch vinden als het Alina blijkt te zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 12:01 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel eensgezindheid hier![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
heywoodu
![]()
Ik hoop wel een beetje op Jolien, wat een ijskoningin
Nou had ik vooral op Christian als winnaar gehoopt
Bij nader inzien ben ik toch geswitched naar Alinaquote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef GereDathan het volgende:
Hier in huis zijn de meningen verdeeld, ik zit constant op de verkeerde Mol (tijd op Salim en daarna op Christian). Maar ik zit nu maar op Bart, de wederhelft al een tijdje op Jolien.![]()
![]()
Ik blijf lekker op Bart. Die hint met de bordjes schijnt toch aardig uit de lucht gegrepen te zijn (die bordjes hadden geen namen, die zijn er gewoon zelf bij bedacht voor wat passend zou zijn zodat je ALINA MOL zou krijgen).
Alles heeft mij vanaf afl 1 gezegd dat Bart de mol is dus ik blijf overtuigd
Fuck the EBU.![]()
Ik blijf bij mijn persoonlijke theorie dat Jolien op Bart zat toen ze haar rode scherm te zien kreeg.Where's my cow? Is that my cow?
That's not my cow!![]()
Ik ook......dus verliest ze, Bart wint en Alina molquote:Op zondag 26 april 2020 14:05 schreef DoomCow het volgende:
Ik blijf bij mijn persoonlijke theorie dat Jolien op Bart zat toen ze haar rode scherm te zien kreeg.![]()
![]()
Met veel bluf zeg ik dat Bart overduidelijk niet de Mol is 😜 Een uiterst geslepen kandidaat, dat wel. Maar als hij geld uit de pot houdt is dat voor zaken als vrijstellingen etc. Daar komt hij openlijk voor uit. Jolien is de Mol en die ergert zich volgens mij dood aan dat gedrag van Bart, omdat hij met haar veren pronkt. Daarom wil ze als laatste overblijven bij het diner en de ondervrager zijn in de doos. Ze wil meer regie uitoefenen.'t Echte en 't ware!![]()
heywoodu
![]()
Maar Bart zit elke keer de boel te verstieren. Sleutelpositie? Bart is erbij. Een verzegelde boodschap? Bart maakt 'm open. Blote voeten? Jolien stapt gewoon door, Bart loopt bij elke stap te mekkeren. Om dan nog maar te zwijgen over het geld dat hij doodsimpel uit de pot gehaald heeft, ook al was dat voor een vrijstelling.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ze faalt eigenlijk best vaak met opdrachten, terwijl het lijkt alsof ze wel d'r best doet. Bijvoorbeeld in die auto's op het vliegveld, met die sporters, het maken van die foto, etc.quote:Op zondag 26 april 2020 15:44 schreef Meridiaan het volgende:
Stel dat Alina het is, wat zou ze dan gedaan hebben?![]()
Ik heb afl 1 t/m 4 nog een keer gekeken.Met de kennis van nu denk ik dat Alina de Mol is.
heywoodu
![]()
Eerlijk is eerlijk, met die sporters zouden de meesten wel falen behalve bij het verspringen met joker.quote:Op zondag 26 april 2020 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze faalt eigenlijk best vaak met opdrachten, terwijl het lijkt alsof ze wel d'r best doet. Bijvoorbeeld in die auto's op het vliegveld, met die sporters, het maken van die foto, etc.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zeker. Ook opvallend is trouwens dat Christian wordt gepakt in die winkel en zij niet.quote:Op zondag 26 april 2020 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met die sporters zouden de meesten wel falen behalve bij het verspringen met joker.![]()
Als Alina De Mol is zou het best kunnen dat veel van haar Molstreken mislukt zijn door toedoen van de anderen. Ik herinner mij een gesprekje met Gilles dat De Mol wat wilde doen, maar dat dat niet lukte ofzoiets?quote:Op zondag 26 april 2020 15:44 schreef Meridiaan het volgende:
Stel dat Alina het is, wat zou ze dan gedaan hebben?![]()
Het lijkt wel een familiefoto op vakantie, vader met z'n dochtersquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Moira het volgende:
Als je de mol zou zijn he, zou je dan liever een zonnebril meenemen waar je nog je ogen doorheen kunt zien, of niet?
[ afbeelding ]
Ahh nog maar een paar uur!! Zinnin![]()
heywoodu
![]()
En waarom met van de onmeunig grote glazen, dat is zo lelijkquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Moira het volgende:
Als je de mol zou zijn he, zou je dan liever een zonnebril meenemen waar je nog je ogen doorheen kunt zien, of niet?
[ afbeelding ]
Ha ha inderdaadquote:Op zondag 26 april 2020 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel een familiefoto op vakantie, vader met z'n dochters![]()
![]()
De Mol in het middenquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt trouwens alsof Bart van spanning een beetje in z'n broek heeft geplast
Ohja iddquote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Het lijkt trouwens alsof Bart van spanning een beetje in z'n broek heeft geplast
Fuck the EBU.![]()
😂quote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Het lijkt trouwens alsof Bart van spanning een beetje in z'n broek heeft geplast![]()
When you see it...quote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Of zojuist is klaargekomenquote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Het lijkt trouwens alsof Bart van spanning een beetje in z'n broek heeft geplast![]()
![]()
Wat een heerlijk topic om te lezen, vooral vandaag.....al dat enthousiasme, al die verschillende speculaties.....nog héél eventjes geduld!![]()
dit wordt lachen straksquote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijkDeLuna vindt me dik ;(
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?Fuck the EBU.![]()
Als het afgelopen is op de Vlaamse zender. Iets na 21:00. Maar er was zo een handige twitter account.quote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef Moira het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?
https://twitter.com/molbotIsn't it ironic, don't you think
Rond 21.15-21.20 meestal.quote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef Moira het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
waarom verneukt hij dan die opdracht met de hond niet? Het goed doen was moeilijker dan fout doen, waarom laat hij autospiegels inklappen waardoor een poortje overeind blijft, waarom vaart hij als een gek mensen met zijn kano over terwijl hij prima één of twee achter had kunnen laten?quote:Op zondag 26 april 2020 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Maar Bart zit elke keer de boel te verstieren. Sleutelpositie? Bart is erbij. Een verzegelde boodschap? Bart maakt 'm open. Blote voeten? Jolien stapt gewoon door, Bart loopt bij elke stap te mekkeren. Om dan nog maar te zwijgen over het geld dat hij doodsimpel uit de pot gehaald heeft, ook al was dat voor een vrijstelling.
Het probleem is dat alle drie de kandidaten als ze de mol zijn gedurende de tijd onnodig geld hebben gepakt.DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef Tijn het volgende:
Objectief gezien is de kans dat de mol een man is sowieso maar 1/3, dus dat spreekt niet voor Bart
Ik ga gewoon al vier.be verversen. Je kunt soms al kijken terwijl de aflevering nog bezig is. Je kunt dan niet vooruit spoelen.'t Echte en 't ware!![]()
Cafe de Mol staat al online (Voorbeschouwing)Where's my cow? Is that my cow?
That's not my cow!![]()
Ah ik ga eerst ff douchen en dan zet ik die wel eerst aan daarnaquote:Op zondag 26 april 2020 20:04 schreef DoomCow het volgende:
Cafe de Mol staat al online (Voorbeschouwing)Fuck the EBU.![]()
Dit heb ik idd ook als ik pas om 22:00 kijkquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef Japepk het volgende:
Ik ga gewoon al vier.be verversen. Je kunt soms al kijken terwijl de aflevering nog bezig is. Je kunt dan niet vooruit spoelen.
Fuck the EBU.![]()
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit als je vrijwel direct als het erop staat terug kijkt? Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat het beeld dan supervaak gaat bufferen (omdat iedereen tegelijk wil terugkijken oid?) en de kwaliteit ook vrij laag was.. Dit jaar heb ik alles steeds op maandag- of dinsdagavond gekeken daarom en dat werkte prima, maar ben nu te zenuwachtig en wil vanavond gelijk kijkenmaar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..
![]()
Geen enkel probleem, stream het meteen rond 21.30u probleemloos in hoge kwaliteit via Apple TV naar de TV.quote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit als je vrijwel direct als het erop staat terug kijkt? Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat het beeld dan supervaak gaat bufferen (omdat iedereen tegelijk wil terugkijken oid?) en de kwaliteit ook vrij laag was.. Dit jaar heb ik alles steeds op maandag- of dinsdagavond gekeken daarom en dat werkte prima, maar ben nu te zenuwachtig en wil vanavond gelijk kijkenmaar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..
![]()
Ik kijk het vrijwel altijd meteen zodra het er op staat. Vorig jaar ging hij dan inderdaad regelmatig bufferen, maar nu heb ik dat nog nooit meegemaakt. En de kwaliteit is perfectquote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
![]()
Bij mij loopt hij af en toe wel vast, maar minder problemen dan vorig jaar.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ok toch de voorbeschouwing van Cafe de Mol niet gekeken. Heb sowieso dit seizeon eigenlijk alleen de 1e aflevering van Cafe de Mol gekeken
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijken
Fuck the EBU.![]()
Duurt maar 12 minuutjes, die voorbeschouwing.quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Ok toch de voorbeschouwing van Cafe de Mol niet gekeken. Heb sowieso dit seizeon eigenlijk alleen de 1e aflevering van Cafe de Mol gekeken
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijkenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Oooh dan klik ik 'm nog wel ff aanquote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt maar 12 minuutjes, die voorbeschouwing.Fuck the EBU.![]()
Ik heb ook weinig gezien omdat ik de jeu wel uit het programma vond, zonder gasten en met teveel flauwe humor. Maar de voorbeschouwing is goed!quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijken't Echte en 't ware!![]()
OK, laatste proef was wel leuk.
Wat betreft de molSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
twitter:MolBot twitterde op zondag 26-04-2020 om 21:11:37Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/86XvNwDG7v reageer retweet
![]()
![]()
Mooie ontknoping van een topseizoen wederom.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
SPOILER: NIET LEZEN ALS JE NOG NIET GEKEKEN HEBTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste. Seizoen. Ever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door Japepk op 26-04-2020 22:19:37 ]'t Echte en 't ware!![]()
Wat een machtig mooie aflevering.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Ja, ze moeten toch wat, niet waar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?![]()
Ja, leek het wel op. Ze mogen nu niet bij elkaar zitten natuurlijk (wel jammerquote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?)
![]()
Ja, zag er wel apart uitquote:
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die paar beelden in de aftiteling is zo'n beetje alles wat je in Nederland in zo'n stomme livefinale te zien krijgt aan molacties en hier hebben we er volgende week dus nog gewoon een hele aflevering overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste programma sinds jaren.![]()
Heb genoten van de mooie beelden van Griekenland.
Veel van die plekken heb ik ook bezocht op schoolreis.
Kan niet wachten tot volgend seizoen.![]()
Kan nog wel even duren ben ik bangquote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan niet wachten tot volgend seizoen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Die paar beelden in de aftiteling is zo'n beetje alles wat je in Nederland in zo'n stomme livefinale te zien krijgt aan molacties en hier hebben we er volgende week dus nog gewoon een hele aflevering overJa ik vind dat zo'n wereld van verschil vergeleken met wat 'wij' doen'. Tegenwoordig zie je zelfs niet meer de conclusie van de finalisten onderling op locatie omdat ze de mol 'live' onthullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hier gewoon zoals het hoort conclusie op locatie in de aflevering ervoor en volledig alle tijd voor de molacties de aflevering erna
Fuck the EBU.![]()
Zalige finalequote:Op zondag 26 april 2020 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
Ik hoop Bart, vrees Jolien en amai ik zou aangenaam verrast zijn mocht Alina het zijn![]()
Ik kijk nu al uit naar volgende week
mag het weten![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties Forumhop: Hop naar: