Wat, morgen geen De Mol?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:32 schreef Legoblokje het volgende:
Over 2 dagen zullen we het weten![]()
En ik kijk ook al heel erg uit naar de terugblik volgende week. De molacties, de doos van Pandora, de ontmoetingen van de kandidaten met de mol, etc![]()
Jawel, morgen onthulling, volgende week terugblikquote:
Het was sws raar dat ze alleen Christian pakten. Als inderdaad alleen de eigenaar op de hoogte was en ze hem écht hebben betrapt, dan hou je Alina toch ook aan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel
Mooie meevaller, hoef je ineens 24u minder te wachten op de onthullingquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vrijdag was vandaag
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vrijdag was vandaag
Zekerquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooie meevaller, hoef je ineens 24u minder te wachten op de onthulling
Ben ik iig niet de enigequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijd
Morgen al De Mol kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben soms ook compleet de dagen kwijt. Werk ook heel onregelmatig nu, dus dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer dus ik had ineens zoiets van ‘huh is het al weekend?’quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben soms ook compleet de dagen kwijt. Werk ook heel onregelmatig nu, dus dat helpt ook niet.
Laatst een maandaggevoel op donderdag
Jammer dat het weekend dan ook niets bijzonders meer isquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer dus ik had ineens zoiets van ‘huh is het al weekend?’
Je hebt Alina verkeerd geschrevenquote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk
quote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vanavond de onthulling van Alina als Mol
quote:Op zondag 26 april 2020 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zit al vanaf het begin op Jolien. Begin wat te twijfelen nu iver Alina, maar ga met de eindstreep in zicht niet meer switchen.
Jolien 🤩 it is.
Veel eensgezindheid hierquote:Op zondag 26 april 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf bij Jolien maar zou het fantastisch vinden als het Alina blijkt te zijn.
quote:Op zondag 26 april 2020 12:01 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel eensgezindheid hier
Bij nader inzien ben ik toch geswitched naar Alinaquote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef GereDathan het volgende:
Hier in huis zijn de meningen verdeeld, ik zit constant op de verkeerde Mol (tijd op Salim en daarna op Christian). Maar ik zit nu maar op Bart, de wederhelft al een tijdje op Jolien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |