abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2020 @ 21:14:24 #51
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_192704765
Als je naar aflevering 1 gaat (of 6 of whatever) dan kun je wel doorscrollen naar aflevering 7 en dan doet-ie het gewoon. Maar als je direct naar aflevering 7 gaat, doet-ie het niet :( 8)7
  zondag 19 april 2020 @ 21:18:59 #52
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_192704859
Inmiddels doet-ie het gewoon B-)
pi_192705023
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 april 2020 @ 21:30:11 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_192705025
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Tijn het volgende:
Inmiddels doet-ie het gewoon B-)
_O-
pi_192705454
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  ESF Reporter zondag 19 april 2020 @ 22:29:13 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_192705906
Zo’n Christian valt natuurlijk sneller op als hij zo drie keer die winkel bezoekt.
SPOILER
pi_192705950
SPOILER
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192706005
Wat een aflevering _O_

SPOILER
pi_192706061
SPOILER: Bart
SPOILER: Jolien
SPOILER: Alina
SPOILER: Christian
  zondag 19 april 2020 @ 22:39:15 #60
436222 Japepk
Padvinder
pi_192706093
SPOILER
't Echte en 't ware!
  ESF Reporter zondag 19 april 2020 @ 22:41:21 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_192706124
Ze hebben trouwens wederom bewezen dat je met minimale middelen een spannende, mooie, gelaagde opdracht in beeld kan brengen.
Paar koffertjes en kistjes, watervaten en wat rubberen pijlen. _O_
pi_192706130
Wat een gruwelijk lekkere promo van volgende week . :9~
pi_192706155
100% op Jolien. Na die 'meeting' met de mol vorige week nu weer die verhoren waarbij ze echt meer leek te genieten de kandidaten te treiteren dan echt informatie te willen. Elke keer die gesloten houding met armen over elkaar. 't begint er echt dik op te liggen.
Weet niet of ik Bart of Alina meer de winst gun. Bart heeft t bizar goed gespeeld, maar Alina heeft de gunfactor ofzo?
  ESF Reporter zondag 19 april 2020 @ 22:50:57 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_192706325
Viel me trouwens op deze aflevering dat een paar keer werd teruggeblikt op Jolien’s ontmoeting met de Mol in de school en dat je daar steeds Jolien in de weerspiegeling ziet (naast/over de Mol). En dat ook werd teruggeblikt op Alina’s ontmoeting met de Mol toen ze, voor de start van het programma, moest bieden, en daar zag je haar weerspiegeling niet. Terwijl het een zelfde soort setting was. Met andere woorden, alleen Jolien wordt getoond als de Mol in beeld is?
pi_192706424
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Bart en nog steeds. NIet zozeer omdat hij de eerste aflevering zoveel geld uit de pot heeft gehaald maar meer omdat hij in die aflevering ook direct zei `Christian, jij lijkt me een grote jongen´.

Dat is gewoon te opvallend om zoiets geblinddoekt op te merken. Waarom zou je zo iets zeggen. Alleen een mol, met voorkennis van de kandidaten, kan zoiets erin gooien om het toch nog ´grappig´ te maken.
pi_192706438
Jolien wordt wel steeds mysterieuzer inderdaad, maar wat heel erg tegen haar spreekt is de executie met het vuurwerk. Zij wilde op een gegeven moment haar pijl absoluut niet zien. Het was de 3e pijl, dus als mol wil je maar al te graag dat die afgeschoten wordt. 3 groene pijlen = geen geld
pi_192706492
Jolien speelt sowieso heel erg een rol en spel. Als ze een kandidaat is verdient ze de winst.
  zondag 19 april 2020 @ 22:58:48 #68
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_192706507
Alles wat Jolien deed, paste mooi in de puzzel om haar te verdenken als mol, dus ik ga niet meer veranderen.

Wat ik echter wel raar vond, waren de reacties bij de koffers. Christian en Alina leken allebei zenuwachtig bij het openen van die koffers en het leek voor beiden hard aan te komen dat Jolien een vrijstelling had. Dat zag er meer uit als een "shit, Jolien heeft een vrijstelling en Bart is de mol, dus de afvalling gaat tussen ons 2". Niet als "De mol heeft gelukkig de vrijstelling, dus niemand heeft een voordeel, eerlijke vragenronde".

Al zou je dat met wat gezonde tunnelvisie ook nog kunnen verklaren als "de mol had de vrijstelling, we weten dat ze de mol is, we hadden haar niet mogen geloven dat ze geld had".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_192706617
quote:
99s.gif Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alles wat Jolien deed, paste mooi in de puzzel om haar te verdenken als mol, dus ik ga niet meer veranderen.

Wat ik echter wel raar vond, waren de reacties bij de koffers. Christian en Alina leken allebei zenuwachtig bij het openen van die koffers en het leek voor beiden hard aan te komen dat Jolien een vrijstelling had. Dat zag er meer uit als een "shit, Jolien heeft een vrijstelling en Bart is de mol, dus de afvalling gaat tussen ons 2". Niet als "De mol heeft gelukkig de vrijstelling, dus niemand heeft een voordeel, eerlijke vragenronde".

Al zou je dat met wat gezonde tunnelvisie ook nog kunnen verklaren als "de mol had de vrijstelling, we weten dat ze de mol is, we hadden haar niet mogen geloven dat ze geld had".
Goed punt, al kan ik me voorstellen dat de emotie ook ontgoocheling kan zijn dat Jolien ze zo ontzettend heeft voorgelogen terwijl ze haar nog vertrouwden?
  zondag 19 april 2020 @ 23:09:08 #70
12221 Tijn