Ik heb ook weinig gezien omdat ik de jeu wel uit het programma vond, zonder gasten en met teveel flauwe humor. Maar de voorbeschouwing is goed!quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Ok toch de voorbeschouwing van Cafe de Mol niet gekeken. Heb sowieso dit seizeon eigenlijk alleen de 1e aflevering van Cafe de Mol gekeken
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.

twitter:MolBot twitterde op zondag 26-04-2020 om 21:11:37Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/86XvNwDG7v reageer retweet

SPOILER: NIET LEZEN ALS JE NOG NIET GEKEKEN HEBTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door Japepk op 26-04-2020 22:19:37 ]'t Echte en 't ware!

.
.

Ja, ze moeten toch wat, niet waar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?

Ja, leek het wel op. Ze mogen nu niet bij elkaar zitten natuurlijk (wel jammerquote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?
 )
)

Ja, zag er wel apart uitquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kan nog wel even duren ben ik bangquote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan niet wachten tot volgend seizoen.

quote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Die paar beelden in de aftiteling is zo'n beetje alles wat je in Nederland in zo'n stomme livefinale te zien krijgt aan molacties en hier hebben we er volgende week dus nog gewoon een hele aflevering overJa ik vind dat zo'n wereld van verschil vergeleken met wat 'wij' doen'. Tegenwoordig zie je zelfs niet meer de conclusie van de finalisten onderling op locatie omdat ze de mol 'live' onthullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hier gewoon zoals het hoort conclusie op locatie in de aflevering ervoor en volledig alle tijd voor de molacties de aflevering erna Fuck the EBU.
Fuck the EBU.

Zalige finalequote:Op zondag 26 april 2020 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
Ik hoop Bart, vrees Jolien en amai ik zou aangenaam verrast zijn mocht Alina het zijn

quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |