dit wordt lachen straksquote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk

Als het afgelopen is op de Vlaamse zender. Iets na 21:00. Maar er was zo een handige twitter account.quote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef Moira het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?

Rond 21.15-21.20 meestal.quote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef Moira het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?

waarom verneukt hij dan die opdracht met de hond niet? Het goed doen was moeilijker dan fout doen, waarom laat hij autospiegels inklappen waardoor een poortje overeind blijft, waarom vaart hij als een gek mensen met zijn kano over terwijl hij prima één of twee achter had kunnen laten?quote:Op zondag 26 april 2020 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Maar Bart zit elke keer de boel te verstieren. Sleutelpositie? Bart is erbij. Een verzegelde boodschap? Bart maakt 'm open. Blote voeten? Jolien stapt gewoon door, Bart loopt bij elke stap te mekkeren. Om dan nog maar te zwijgen over het geld dat hij doodsimpel uit de pot gehaald heeft, ook al was dat voor een vrijstelling.

quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef Tijn het volgende:
Objectief gezien is de kans dat de mol een man is sowieso maar 1/3, dus dat spreekt niet voor Bart

Ah ik ga eerst ff douchen en dan zet ik die wel eerst aan daarnaquote:Op zondag 26 april 2020 20:04 schreef DoomCow het volgende:
Cafe de Mol staat al online (Voorbeschouwing)

Dit heb ik idd ook als ik pas om 22:00 kijkquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef Japepk het volgende:
Ik ga gewoon al vier.be verversen. Je kunt soms al kijken terwijl de aflevering nog bezig is. Je kunt dan niet vooruit spoelen.

maar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..
 maar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..

Geen enkel probleem, stream het meteen rond 21.30u probleemloos in hoge kwaliteit via Apple TV naar de TV.quote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit als je vrijwel direct als het erop staat terug kijkt? Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat het beeld dan supervaak gaat bufferen (omdat iedereen tegelijk wil terugkijken oid?) en de kwaliteit ook vrij laag was.. Dit jaar heb ik alles steeds op maandag- of dinsdagavond gekeken daarom en dat werkte prima, maar ben nu te zenuwachtig en wil vanavond gelijk kijkenmaar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..

Ik kijk het vrijwel altijd meteen zodra het er op staat. Vorig jaar ging hij dan inderdaad regelmatig bufferen, maar nu heb ik dat nog nooit meegemaakt. En de kwaliteit is perfectquote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit als je vrijwel direct als het erop staat terug kijkt? Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat het beeld dan supervaak gaat bufferen (omdat iedereen tegelijk wil terugkijken oid?) en de kwaliteit ook vrij laag was.. Dit jaar heb ik alles steeds op maandag- of dinsdagavond gekeken daarom en dat werkte prima, maar ben nu te zenuwachtig en wil vanavond gelijk kijkenmaar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..

Duurt maar 12 minuutjes, die voorbeschouwing.quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Ok toch de voorbeschouwing van Cafe de Mol niet gekeken. Heb sowieso dit seizeon eigenlijk alleen de 1e aflevering van Cafe de Mol gekeken
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijken

Oooh dan klik ik 'm nog wel ff aanquote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt maar 12 minuutjes, die voorbeschouwing.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |