Wat, morgen geen De Mol?quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:32 schreef Legoblokje het volgende:
Over 2 dagen zullen we het weten![]()
En ik kijk ook al heel erg uit naar de terugblik volgende week. De molacties, de doos van Pandora, de ontmoetingen van de kandidaten met de mol, etc![]()
Jawel, morgen onthulling, volgende week terugblikquote:
Het was sws raar dat ze alleen Christian pakten. Als inderdaad alleen de eigenaar op de hoogte was en ze hem écht hebben betrapt, dan hou je Alina toch ook aan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel
Mooie meevaller, hoef je ineens 24u minder te wachten op de onthullingquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vrijdag was vandaag
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vrijdag was vandaag
Zekerquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooie meevaller, hoef je ineens 24u minder te wachten op de onthulling
Ben ik iig niet de enigequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier heb ik ook continue last van de laatste tijd
Morgen al De Mol kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben soms ook compleet de dagen kwijt. Werk ook heel onregelmatig nu, dus dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer dus ik had ineens zoiets van ‘huh is het al weekend?’quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben soms ook compleet de dagen kwijt. Werk ook heel onregelmatig nu, dus dat helpt ook niet.
Laatst een maandaggevoel op donderdag
Jammer dat het weekend dan ook niets bijzonders meer isquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik werk helemaal niet meer dus ik had ineens zoiets van ‘huh is het al weekend?’
Je hebt Alina verkeerd geschrevenquote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk
quote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n duidelijke Mol gezien als Bart. Maar ja, uiteindelijk is het voor iedereen gewoon 1/3e kans natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vanavond de onthulling van Alina als Mol
quote:Op zondag 26 april 2020 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zit al vanaf het begin op Jolien. Begin wat te twijfelen nu iver Alina, maar ga met de eindstreep in zicht niet meer switchen.
Jolien 🤩 it is.
Veel eensgezindheid hierquote:Op zondag 26 april 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf bij Jolien maar zou het fantastisch vinden als het Alina blijkt te zijn.
quote:Op zondag 26 april 2020 12:01 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel eensgezindheid hier
Bij nader inzien ben ik toch geswitched naar Alinaquote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef GereDathan het volgende:
Hier in huis zijn de meningen verdeeld, ik zit constant op de verkeerde Mol (tijd op Salim en daarna op Christian). Maar ik zit nu maar op Bart, de wederhelft al een tijdje op Jolien.
Ik ook......dus verliest ze, Bart wint en Alina molquote:Op zondag 26 april 2020 14:05 schreef DoomCow het volgende:
Ik blijf bij mijn persoonlijke theorie dat Jolien op Bart zat toen ze haar rode scherm te zien kreeg.
Ze faalt eigenlijk best vaak met opdrachten, terwijl het lijkt alsof ze wel d'r best doet. Bijvoorbeeld in die auto's op het vliegveld, met die sporters, het maken van die foto, etc.quote:Op zondag 26 april 2020 15:44 schreef Meridiaan het volgende:
Stel dat Alina het is, wat zou ze dan gedaan hebben?
Eerlijk is eerlijk, met die sporters zouden de meesten wel falen behalve bij het verspringen met joker.quote:Op zondag 26 april 2020 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze faalt eigenlijk best vaak met opdrachten, terwijl het lijkt alsof ze wel d'r best doet. Bijvoorbeeld in die auto's op het vliegveld, met die sporters, het maken van die foto, etc.
Zeker. Ook opvallend is trouwens dat Christian wordt gepakt in die winkel en zij niet.quote:Op zondag 26 april 2020 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met die sporters zouden de meesten wel falen behalve bij het verspringen met joker.
Als Alina De Mol is zou het best kunnen dat veel van haar Molstreken mislukt zijn door toedoen van de anderen. Ik herinner mij een gesprekje met Gilles dat De Mol wat wilde doen, maar dat dat niet lukte ofzoiets?quote:Op zondag 26 april 2020 15:44 schreef Meridiaan het volgende:
Stel dat Alina het is, wat zou ze dan gedaan hebben?
Het lijkt wel een familiefoto op vakantie, vader met z'n dochtersquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Moira het volgende:
Als je de mol zou zijn he, zou je dan liever een zonnebril meenemen waar je nog je ogen doorheen kunt zien, of niet?
[ afbeelding ]
En waarom met van de onmeunig grote glazen, dat is zo lelijkquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Moira het volgende:
Als je de mol zou zijn he, zou je dan liever een zonnebril meenemen waar je nog je ogen doorheen kunt zien, of niet?
[ afbeelding ]
Ha ha inderdaadquote:Op zondag 26 april 2020 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel een familiefoto op vakantie, vader met z'n dochters
De Mol in het middenquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja iddquote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Het lijkt trouwens alsof Bart van spanning een beetje in z'n broek heeft geplast
😂quote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Het lijkt trouwens alsof Bart van spanning een beetje in z'n broek heeft geplast
When you see it...quote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Of zojuist is klaargekomenquote:Op zondag 26 april 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
dit wordt lachen straksquote:Op zondag 26 april 2020 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Als het afgelopen is op de Vlaamse zender. Iets na 21:00. Maar er was zo een handige twitter account.quote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef Moira het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?
Rond 21.15-21.20 meestal.quote:Op zondag 26 april 2020 19:34 schreef Moira het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens niet gelijk gekeken, hoe laat staat hij er tegenwoordig op? Of kun je al net als de Belgen live meekijken om 20:00?
waarom verneukt hij dan die opdracht met de hond niet? Het goed doen was moeilijker dan fout doen, waarom laat hij autospiegels inklappen waardoor een poortje overeind blijft, waarom vaart hij als een gek mensen met zijn kano over terwijl hij prima één of twee achter had kunnen laten?quote:Op zondag 26 april 2020 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Maar Bart zit elke keer de boel te verstieren. Sleutelpositie? Bart is erbij. Een verzegelde boodschap? Bart maakt 'm open. Blote voeten? Jolien stapt gewoon door, Bart loopt bij elke stap te mekkeren. Om dan nog maar te zwijgen over het geld dat hij doodsimpel uit de pot gehaald heeft, ook al was dat voor een vrijstelling.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef Tijn het volgende:
Objectief gezien is de kans dat de mol een man is sowieso maar 1/3, dus dat spreekt niet voor Bart
Ah ik ga eerst ff douchen en dan zet ik die wel eerst aan daarnaquote:Op zondag 26 april 2020 20:04 schreef DoomCow het volgende:
Cafe de Mol staat al online (Voorbeschouwing)
Dit heb ik idd ook als ik pas om 22:00 kijkquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef Japepk het volgende:
Ik ga gewoon al vier.be verversen. Je kunt soms al kijken terwijl de aflevering nog bezig is. Je kunt dan niet vooruit spoelen.
Geen enkel probleem, stream het meteen rond 21.30u probleemloos in hoge kwaliteit via Apple TV naar de TV.quote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit als je vrijwel direct als het erop staat terug kijkt? Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat het beeld dan supervaak gaat bufferen (omdat iedereen tegelijk wil terugkijken oid?) en de kwaliteit ook vrij laag was.. Dit jaar heb ik alles steeds op maandag- of dinsdagavond gekeken daarom en dat werkte prima, maar ben nu te zenuwachtig en wil vanavond gelijk kijkenmaar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..
Ik kijk het vrijwel altijd meteen zodra het er op staat. Vorig jaar ging hij dan inderdaad regelmatig bufferen, maar nu heb ik dat nog nooit meegemaakt. En de kwaliteit is perfectquote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit als je vrijwel direct als het erop staat terug kijkt? Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat het beeld dan supervaak gaat bufferen (omdat iedereen tegelijk wil terugkijken oid?) en de kwaliteit ook vrij laag was.. Dit jaar heb ik alles steeds op maandag- of dinsdagavond gekeken daarom en dat werkte prima, maar ben nu te zenuwachtig en wil vanavond gelijk kijkenmaar dan moet het beeld wel goed zijn, anders is er ook geen lol aan..
Duurt maar 12 minuutjes, die voorbeschouwing.quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Ok toch de voorbeschouwing van Cafe de Mol niet gekeken. Heb sowieso dit seizeon eigenlijk alleen de 1e aflevering van Cafe de Mol gekeken
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijken
Oooh dan klik ik 'm nog wel ff aanquote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt maar 12 minuutjes, die voorbeschouwing.
Ik heb ook weinig gezien omdat ik de jeu wel uit het programma vond, zonder gasten en met teveel flauwe humor. Maar de voorbeschouwing is goed!quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Ok toch de voorbeschouwing van Cafe de Mol niet gekeken. Heb sowieso dit seizeon eigenlijk alleen de 1e aflevering van Cafe de Mol gekeken
Maar als ik nu begin is het straks 21:30 en dan wil ik eigk gelijk de aflevering kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
twitter:MolBot twitterde op zondag 26-04-2020 om 21:11:37Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/86XvNwDG7v reageer retweet
SPOILER: NIET LEZEN ALS JE NOG NIET GEKEKEN HEBTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door Japepk op 26-04-2020 22:19:37 ]'t Echte en 't ware!
Ja, ze moeten toch wat, niet waar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?
Ja, leek het wel op. Ze mogen nu niet bij elkaar zitten natuurlijk (wel jammerquote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doen ze de onthulling bij de andere kandidaten nou apart van elkaar en via Zoom?
Ja, zag er wel apart uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog wel even duren ben ik bangquote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan niet wachten tot volgend seizoen.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Die paar beelden in de aftiteling is zo'n beetje alles wat je in Nederland in zo'n stomme livefinale te zien krijgt aan molacties en hier hebben we er volgende week dus nog gewoon een hele aflevering overJa ik vind dat zo'n wereld van verschil vergeleken met wat 'wij' doen'. Tegenwoordig zie je zelfs niet meer de conclusie van de finalisten onderling op locatie omdat ze de mol 'live' onthullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hier gewoon zoals het hoort conclusie op locatie in de aflevering ervoor en volledig alle tijd voor de molacties de aflevering erna
Fuck the EBU.
Zalige finalequote:Op zondag 26 april 2020 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
Ik hoop Bart, vrees Jolien en amai ik zou aangenaam verrast zijn mocht Alina het zijn
quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |