Kungfu met die kleine apen was ook wel leukquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dan meteen ook het enige, daarna kon er vooral veel niet waardoor de opdrachten helemaal nergens op leken
Buiten dat is China nogal een dubieus land
ja, maar verder was die opdracht echt niksquote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kungfu met die kleine apen was ook wel leuk
1000x dit. Het gaat om de psychologie. Dat is wat de Belgen wel begrijpen en de Nederlanders niet. Bij WIDM komen de opdrachten te vaak neer op een kwartiertje chaotisch rondrennen en door elkaar heen roepen. Dat is gewoon niet leuk. Niet voor de deelnemers en niet voor de kijkers.quote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten.
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Minimunt het volgende:
Vond niemand opvallend hoe Christian geraakt werd tijdens de opdracht in Sparta?
Bart hield daar wel duidelijk het schild veel te hoog waardoor de benen makkelijk geraakt konden worden.
Wel, met 2 kandidaten die vrijstellingen en dus 2 die geld pakten, zouden de vrijstellingen vervallen, en het geld van de 2 kandidaten verdiend worden en zouden die daar 2 pasvragen bij krijgen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Ook is het wel vreemd dat Bart de blauwe koffer pakte, hij wist zeker dat in de andere een vrijstelling zat. Dat is een kandidaten actie, want de Mol zou altijd de vrijstelling pakken in deze sitatie? Want met 1 of 2 vrijstellingen gepakt, zou er geen geld verdiend worden. In die opdracht zat Jolien natuurlijk op rozen, als Mol zou ze weten welke koffers een vrijstelling hadden. Als er dan 1 vrijstelling gepakt was, had ze veilig geld kunnen pakken. Nu moest ze wel een vrijstelling pakken.
Ik zie het anders (door een andere Molbrilquote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.
Ja zo dacht ik ook een beetje, en dat zou betekenen dat Aline de Mol moet zijn. Aangezien Christian het zeker niet isquote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik zie het anders (door een andere Molbril)
Alina blijft eerst lang zitten zonder te bewegen en heeft geluk (of pech als Mol) dat ze niet geraakt werd.
Door pech wordt Christian geraakt en dan sleept Bart Alina gelijk naar beneden om haar te beschermen met het schild. Als Bart de Mol was, dan had Alina daar ook afgeschoten kunnen worden.
En daarnaast hadden Bart of Jolien makkelijk te laat kunnen komen bij het lopen als er een Mol bij zat.
quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel, met 2 kandidaten die vrijstellingen en dus 2 die geld pakten, zouden de vrijstellingen vervallen, en het geld van de 2 kandidaten verdiend worden en zouden die daar 2 pasvragen bij krijgen.
Bart wilde juist niet de vrijstelling pakken omdat hij al wist dat Jolien de vrijstelling zou pakken. Hij was nog wel afhankelijk van wat de rest deed, maar hij moest dan iig geld pakken. Dat kon 'ie dan mooi vermommen met 'ik dacht dat in geel de vrijstelling zat' omdat Jolien over haar grijze had gelogen. Want als er 3 geld zouden pakken en alleen Jolien de vrijstelling werd dus alleen de vrijstelling geactiveerd en verviel het geld ipv andersom.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 14:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook een beetje, en dat zou betekenen dat Aline de Mol moet zijn. Aangezien Christian het zeker niet is
Als Alina de Mol is, is de keuze voor blauw inderdaad slim. Ze straalt daarmee kandidaat-zijn uit, en ziet dat de gele weg is dus het geld sowieso verloren gaat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Alina pakte ook een domme koffer als ze kandidaat zou zijn.
Bart zei over blauw eerst vrijstelling en toen geld, maar Bart pakt uiteindelijk niet deze koffer.
Alina pakt wel blauw omdat ze denkt dat daar toch een vrijstelling in zit, maar als dat zo was had Bart deze koffer natuurlijk wel gepakt. Nu pakt ze toevallig het laagste bedrag, ¤500.
Dat leek me pure bluf. En ook net bij Christian en Alina en niet bij Bart, omdat ze weet dat het bij hem toch niet zou werken.quote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het mooi dat Jolien op de details had gelet hoe de haren van de kandidaten zaten toen ze de school verlieten
Toen tijdens het rennen bij Jolien en Bart bekend werd dat er met pijlen op Christian en Alina geschoten zou worden en dat bij iedere geraakte persoon er 2000 euro verloren zou gaan, kwamen Jolien en Bart overeen dat ze Christian en Alina niet allebei konden beschermen en besloten ze toen al gezamenlijk Alina op te offeren. Jolien vond dat dus prima...quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.
Ze hadden het gezicht van Gilles in beeld moeten brengen toen ze zei dat ze een stokbrood mee had genomen.....quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Met Alina een broodje eten is ook wel een aparte gebeurtenis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hadden het gezicht van Gilles in beeld moeten brengen toen ze zei dat ze een stokbrood mee had genomen.....![]()
Oh dit vond ik geweldigquote:
Ik was zelf eigenlijk wel verbaast over de matige conditie van Jolien. Had ik eigenlijk wat beter ingeschat. Zeker als je zag op wat voor tempo ze aan het rennen waren. Als we een beetje stevig doorwandelen dan halen wij dat tempo ook. Dat je een beetje moe aan komt van die tocht snap ik nog enigszins, maar vond deze vermoeidheid wel een beetje lachwekkend. Eigenlijk denk ik niet eens dat het gespeeld was...maar ze is wel mijn mol ^^quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 17 km lopen, waarvan 2 KM zonder schoenen en 6 KM rennend ik direct door kan naar het mortuarium
17 KM naar beneden is niet best voor je kuiten, en de route was ook niet wat je noemt overal even makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik was zelf eigenlijk wel verbaast over de matige conditie van Jolien. Had ik eigenlijk wat beter ingeschat. Zeker als je zag op wat voor tempo ze aan het rennen waren. Als we een beetje stevig doorwandelen dan halen wij dat tempo ook. Dat je een beetje moe aan komt van die tocht snap ik nog enigszins, maar vond deze vermoeidheid wel een beetje lachwekkend. Eigenlijk denk ik niet eens dat het gespeeld was...maar ze is wel mijn mol ^^
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja
Eén mening. Ik vind de Nederlandse juist veel makkelijker om te raden de laatste vijf jaar.quote:Op maandag 20 april 2020 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedIk denk Jolien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |