Sindsdien zat Christian ook op hem. Die zei die aflevering dat hij van iemand iets had gehoord waardoor hij de indruk kreeg dat die hem voor de 2e keer had gezien (omdat hij ivm z'n verschijning gelijk opmerkt wanneer iemand hem voor de 1e keer ziet), en de aflevering erna zei hij dat hij op Bart zat.quote:Op zondag 19 april 2020 22:55 schreef Minimunt het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Bart en nog steeds. NIet zozeer omdat hij de eerste aflevering zoveel geld uit de pot heeft gehaald maar meer omdat hij in die aflevering ook direct zei `Christian, jij lijkt me een grote jongen´.
Dat is gewoon te opvallend om zoiets geblinddoekt op te merken. Waarom zou je zo iets zeggen. Alleen een mol, met voorkennis van de kandidaten, kan zoiets erin gooien om het toch nog ´grappig´ te maken.
Ja maar t mooie bij de belgische versie is: 't maakt me niet eens zo uit of de Mol goed is of niet. Want da's net als de andere kandidaten een doodgewoon mens wat deel neemt aan t avontuur van zijn/haar leven. En ik geniet er gewoon van te zien hoe zowel mol als kandidaten dat ondergaan. En jep, da's bij de nederlandse echt een héél ander verhaalquote:Op maandag 20 april 2020 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij Nederland valt nog meeIk heb heel veel Mol uitzendingen gezien van andere landen, das nog veel erger. Belgie heeft Euroknaller Mollen best gek als ''bedenker'' van het format.
Mol moet wat mij betreft juist van goede kwaliteit zijn, daar draait het format om. Het is niet leuk dat ik na 4-5 afleveringen elke x al weet wie het is in Belgie. Dat is in Nederland wel beter en ik denk dat ze in Nederland ook een langere Molvoorbereiding hebben zeg maar.quote:Op maandag 20 april 2020 00:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja maar t mooie bij de belgische versie is: 't maakt me niet eens zo uit of de Mol goed is of niet. Want da's net als de andere kandidaten een doodgewoon mens wat deel neemt aan t avontuur van zijn/haar leven. En ik geniet er gewoon van te zien hoe zowel mol als kandidaten dat ondergaan. En jep, da's bij de nederlandse echt een héél ander verhaal
Weet je al Wie de Mol is?quote:Op maandag 20 april 2020 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mol moet wat mij betreft juist van goede kwaliteit zijn, daar draait het format om. Het is niet leuk dat ik na 4-5 afleveringen elke x al weet wie het is in Belgie. Dat is in Nederland wel beter en ik denk dat ze in Nederland ook een langere Molvoorbereiding hebben zeg maar.
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedquote:
Ik verdenk Jolien ook. Maar ik ben ook benieuwd of zij echt de Mol is. Dat zien we volgende week.quote:Op maandag 20 april 2020 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedIk denk Jolien.
Ja ik dacht exact hetzelfde. Jolien heeft wel veel geluk zeg dan (zowel hier als bij de vuurwerkexecutie).quote:Op maandag 20 april 2020 00:26 schreef Moira het volgende:
Kak, ik had op de prono Jolien als afvallerEn dat zou ze eigenlijk ook geweest zijn als ze die vrijstelling niet had gehad
Denk namelijk al langer dat Christian en Alina op Bart zitten, en Jolien zat dus op Christian. Alina zal dan net wat meer goed hebben gehad dan Christian, wel lullig voor 'm.
Ik had Christian al een tijd als winnaar en na een paar weken van Jolien naar Alina als verliezend finalist, dus nu weer schuivenWel punten krijgen van de eerste paar afleveringen dan als Jolien idd verliezend finalist blijkt te zijn
Pad naar de winst voor Alina ligt wel open nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 19 april 2020 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking kun je niet maken. De Mol wordt gemaakt door de commerciele omroep (budget 10x zo hoog).
Waar zijn deze stellingen eigenlijk op gebaseerd? Weet jij iets meer of is het gewoon je eigen gevoel?quote:Op maandag 20 april 2020 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat soort simpele opdrachten hebben alle landen wel die De Mol uitzenden. Punt is dat de Belgische Mol het op hun eigen manier in beeld brengt en ik ben ervan overtuigd dat andere landen dit niet 1 op 1 over mogen nemen.
Inderdaadquote:Op maandag 20 april 2020 00:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja ik dacht exact hetzelfde. Jolien heeft wel veel geluk zeg dan (zowel hier als bij de vuurwerkexecutie).
Ik durf er wel geld op in te zetten dat Wie is de Mol een hoger budget heeft dan De Mol.quote:Op zondag 19 april 2020 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking kun je niet maken. De Mol wordt gemaakt door de commerciele omroep (budget 10x zo hoog).
Normaal Nederlands praten is blijkbaar nog lastiger.quote:Op maandag 20 april 2020 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen lastig. Hun bepalen WEL dat je hun manier van het in beeld brengen niet mag overnemen. Natuurlijk bepalen hun NIET hoe je programma eruit ziet.
ik vond het ook heel vreemd dat ze zei dat ze Christian verdacht. Dat en haar gehaaide aanpak bij de koffers maakt dat ik Jolien nu toch meer verdenk.quote:Op maandag 20 april 2020 08:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jolien die zegt dat ze twijfelde tussen 2 en waarschijnlijk voor Christian zou zijn gegaan, lijkt me onzin. Als ze nu nog twijfelt of op de verkeerde zit,dan was ze al uitgeschakeld. Dat is een mol die geen verdachte heeft of dat is een kandidaat die wat interessant wil doen voor een leuke soundbite. Denk persoonlijk dat Christian een rood scherm had bij dat vuurwerk.
De mol lijkt me Jolien of Bart en de winnaar lijkt me ook Jolien of Bart. Alina vind ik echt een typische verliezende finalist, een goede speelster die tactisch altijd nét wat achter de feiten aanloopt. Iemand die ondergaat waar Bart en Jolien sturen. Al kan dat natuurlijk ook een keuze zijn.
Ik vond het juist opvallend dat Jolien zo uitgebreid op de grond ging liggen, terwijl de tijd gewoon doorliep.quote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef GereDathan het volgende:
Hier in huis zijn de meningen verdeeld, ik zit constant op de verkeerde Mol (tijd op Salim en daarna op Christian). Maar ik zit nu maar op Bart, de wederhelft al een tijdje op Jolien.
Die Spartaanse opdracht was meesterlijk. 2 KM op blote voeten! Ik zou het nog geen 2 meter uithouden. En daarna nog 6 KM "lopen" (wij waren in verwarring haha). Knap.
De grootste kanshebbers om de Mol te zijn waren daar samen: Jolien en Bart. Jolien liep even 1,5 KM zonder mokken op blote voeten en liet zich daarna eenvoudig verleiden om door te rennen. Dat pleit voor beiden in het voordeel dat ze NIET de Mol zijn. Maar Christian is het dus niet en Alina geloof ik ook niet in, maar opvallend dat de Spartaanse opdracht zo eenvoudig 2k opleverde. Zowel Bart als Jolien had voldoende tijd om te Mollen. Zo had je bij de blote voeten constant kunnen gaan kermen/zitten/etc.
Benieuwd naar de finale volgende week, en de week erna weer heerlijk genieten van de Mol acties en achter de schermen!
Als ik de kandidaten zo hoorde gister denk ik juist dat in het spel de Mol al wel bekend is en dat de afvaller gewoon minder wist of minder snel was dan de anderen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond het juist opvallend dat Jolien zo uitgebreid op de grond ging liggen, terwijl de tijd gewoon doorliep.
Ik zit al vanaf aflevering 2 op Jolien en ga daar ook niet meer van af. Zoals eerder terecht al aangehaald is ze óf de perfecte kandidate of een ietwat slappe mol voor ons, maar niet voor als je in het spel zit. Niemand lijkt namelijk op Jolien te zitten en dat komt vooral door een paar grote acties van Bart, die de groep veel geld hebben gekost, maar net zo makkelijk uit te leggen zijn als kandidatenacties om zover mogelijk in het spel te komen.
Dat zou ik ook zeggen in zo'n geval.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik de kandidaten zo hoorde gister denk ik juist dat in het spel de Mol al wel bekend is en dat de afvaller gewoon minder wist of minder snel was dan de anderen.
Het moment dat Jolien dat blok ijs binnen 3 seconden al wist te breken was al zon moment van uhhh ja natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik de kandidaten zo hoorde gister denk ik juist dat in het spel de Mol al wel bekend is en dat de afvaller gewoon minder wist of minder snel was dan de anderen.
Ik denk dat ik na 17 km lopen, waarvan 2 KM zonder schoenen en 6 KM rennend ik direct door kan naar het mortuariumquote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond het juist opvallend dat Jolien zo uitgebreid op de grond ging liggen, terwijl de tijd gewoon doorliep.
Ik zit al vanaf aflevering 2 op Jolien en ga daar ook niet meer van af. Zoals eerder terecht al aangehaald is ze óf de perfecte kandidate of een ietwat slappe mol voor ons, maar niet voor als je in het spel zit. Niemand lijkt namelijk op Jolien te zitten en dat komt vooral door een paar grote acties van Bart, die de groep veel geld hebben gekost, maar net zo makkelijk uit te leggen zijn als kandidatenacties om zover mogelijk in het spel te komen.
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten. En helemaal als je de belachelijke keuze maakt om naar China te gaan waar je niks kanquote:Op maandag 20 april 2020 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd inderdaad. Ik vernam van de regisseur van WIDM dat ze slechts 100-200K budget hebben NU. Vroeger waren de series ook van betere kwaliteit met name door die vette opdrachten die ze nu dus niet meer doen
Moet wel zeggen dat de opening van WIDM op dat enorme veld met al die Chinezen wel super vet was.quote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten. En helemaal als je de belachelijke keuze maakt om naar China te gaan waar je niks kan
dat was dan meteen ook het enige, daarna kon er vooral veel niet waardoor de opdrachten helemaal nergens op lekenquote:Op maandag 20 april 2020 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de opening van WIDM op dat enorme veld met al die Chinezen wel super vet was.
Kungfu met die kleine apen was ook wel leukquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dan meteen ook het enige, daarna kon er vooral veel niet waardoor de opdrachten helemaal nergens op leken
Buiten dat is China nogal een dubieus land
ja, maar verder was die opdracht echt niksquote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kungfu met die kleine apen was ook wel leuk
1000x dit. Het gaat om de psychologie. Dat is wat de Belgen wel begrijpen en de Nederlanders niet. Bij WIDM komen de opdrachten te vaak neer op een kwartiertje chaotisch rondrennen en door elkaar heen roepen. Dat is gewoon niet leuk. Niet voor de deelnemers en niet voor de kijkers.quote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vette opdracht zit voor mij niet perse in iets spectaculairs, eerder in de lagen die erin zitten. Iets waar ze in Vlaanderen veel beter in zijn, de Nederlandse versie is vaak meer straight forward qua opdrachten.
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Minimunt het volgende:
Vond niemand opvallend hoe Christian geraakt werd tijdens de opdracht in Sparta?
Bart hield daar wel duidelijk het schild veel te hoog waardoor de benen makkelijk geraakt konden worden.
Wel, met 2 kandidaten die vrijstellingen en dus 2 die geld pakten, zouden de vrijstellingen vervallen, en het geld van de 2 kandidaten verdiend worden en zouden die daar 2 pasvragen bij krijgen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Ook is het wel vreemd dat Bart de blauwe koffer pakte, hij wist zeker dat in de andere een vrijstelling zat. Dat is een kandidaten actie, want de Mol zou altijd de vrijstelling pakken in deze sitatie? Want met 1 of 2 vrijstellingen gepakt, zou er geen geld verdiend worden. In die opdracht zat Jolien natuurlijk op rozen, als Mol zou ze weten welke koffers een vrijstelling hadden. Als er dan 1 vrijstelling gepakt was, had ze veilig geld kunnen pakken. Nu moest ze wel een vrijstelling pakken.
Ik zie het anders (door een andere Molbrilquote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.
Ja zo dacht ik ook een beetje, en dat zou betekenen dat Aline de Mol moet zijn. Aangezien Christian het zeker niet isquote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik zie het anders (door een andere Molbril)
Alina blijft eerst lang zitten zonder te bewegen en heeft geluk (of pech als Mol) dat ze niet geraakt werd.
Door pech wordt Christian geraakt en dan sleept Bart Alina gelijk naar beneden om haar te beschermen met het schild. Als Bart de Mol was, dan had Alina daar ook afgeschoten kunnen worden.
En daarnaast hadden Bart of Jolien makkelijk te laat kunnen komen bij het lopen als er een Mol bij zat.
quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel, met 2 kandidaten die vrijstellingen en dus 2 die geld pakten, zouden de vrijstellingen vervallen, en het geld van de 2 kandidaten verdiend worden en zouden die daar 2 pasvragen bij krijgen.
Bart wilde juist niet de vrijstelling pakken omdat hij al wist dat Jolien de vrijstelling zou pakken. Hij was nog wel afhankelijk van wat de rest deed, maar hij moest dan iig geld pakken. Dat kon 'ie dan mooi vermommen met 'ik dacht dat in geel de vrijstelling zat' omdat Jolien over haar grijze had gelogen. Want als er 3 geld zouden pakken en alleen Jolien de vrijstelling werd dus alleen de vrijstelling geactiveerd en verviel het geld ipv andersom.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 14:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook een beetje, en dat zou betekenen dat Aline de Mol moet zijn. Aangezien Christian het zeker niet is
Als Alina de Mol is, is de keuze voor blauw inderdaad slim. Ze straalt daarmee kandidaat-zijn uit, en ziet dat de gele weg is dus het geld sowieso verloren gaat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Alina pakte ook een domme koffer als ze kandidaat zou zijn.
Bart zei over blauw eerst vrijstelling en toen geld, maar Bart pakt uiteindelijk niet deze koffer.
Alina pakt wel blauw omdat ze denkt dat daar toch een vrijstelling in zit, maar als dat zo was had Bart deze koffer natuurlijk wel gepakt. Nu pakt ze toevallig het laagste bedrag, ¤500.
Dat leek me pure bluf. En ook net bij Christian en Alina en niet bij Bart, omdat ze weet dat het bij hem toch niet zou werken.quote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het mooi dat Jolien op de details had gelet hoe de haren van de kandidaten zaten toen ze de school verlieten
Toen tijdens het rennen bij Jolien en Bart bekend werd dat er met pijlen op Christian en Alina geschoten zou worden en dat bij iedere geraakte persoon er 2000 euro verloren zou gaan, kwamen Jolien en Bart overeen dat ze Christian en Alina niet allebei konden beschermen en besloten ze toen al gezamenlijk Alina op te offeren. Jolien vond dat dus prima...quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Yup, en 'fuck Alina', dus hij had gehoopt dat die zonder bescherming sowieso al geraakt zou worden. Hij reageerde ook wat lafjes toen bleek dat ze niet geraakt was.
Ze hadden het gezicht van Gilles in beeld moeten brengen toen ze zei dat ze een stokbrood mee had genomen.....quote:Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Met Alina een broodje eten is ook wel een aparte gebeurtenis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hadden het gezicht van Gilles in beeld moeten brengen toen ze zei dat ze een stokbrood mee had genomen.....![]()
Oh dit vond ik geweldigquote:
Ik was zelf eigenlijk wel verbaast over de matige conditie van Jolien. Had ik eigenlijk wat beter ingeschat. Zeker als je zag op wat voor tempo ze aan het rennen waren. Als we een beetje stevig doorwandelen dan halen wij dat tempo ook. Dat je een beetje moe aan komt van die tocht snap ik nog enigszins, maar vond deze vermoeidheid wel een beetje lachwekkend. Eigenlijk denk ik niet eens dat het gespeeld was...maar ze is wel mijn mol ^^quote:Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 17 km lopen, waarvan 2 KM zonder schoenen en 6 KM rennend ik direct door kan naar het mortuarium
17 KM naar beneden is niet best voor je kuiten, en de route was ook niet wat je noemt overal even makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik was zelf eigenlijk wel verbaast over de matige conditie van Jolien. Had ik eigenlijk wat beter ingeschat. Zeker als je zag op wat voor tempo ze aan het rennen waren. Als we een beetje stevig doorwandelen dan halen wij dat tempo ook. Dat je een beetje moe aan komt van die tocht snap ik nog enigszins, maar vond deze vermoeidheid wel een beetje lachwekkend. Eigenlijk denk ik niet eens dat het gespeeld was...maar ze is wel mijn mol ^^
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja
Eén mening. Ik vind de Nederlandse juist veel makkelijker om te raden de laatste vijf jaar.quote:Op maandag 20 april 2020 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het tot nu toe ieder jaar goed gehad in Belgie (kijk altijd samen met de vrouw) en in Nederland vaker fout dan goedIk denk Jolien.
tsjah, kan een kwestie van geluk zijn. Ik zou ook de hamer gepakt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:45 schreef Poepz0r het volgende:
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.
Ah oke, misschien onderschat ik het ! Moet ze natuurlijk sowieso niet met mezelf vergelijken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stevig wandelen is op zich 6 a 7 km/h. Ze moesten 17km in 3 uur doen geloof ik en dat op geaccidenteerd terrein. Met ook een vat op je schouder en zonder schoenen. Netjes gedaan denk ik. Een beter getraind duo had het sneller gedaan ja
Ze moesten inderdaad ook nog dat vat meeslepen. Ik denk dat ze het heel netjes gedaan hebben qua tijd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai, ja dat is wel pittig !quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze moesten inderdaad ook nog dat vat meeslepen. Ik denk dat ze het heel netjes gedaan hebben qua tijd.
laten we ook niet vergeten dat ze al bijna twee weken van vroeg tot laat in de weer zijn, kan me voorstellen dat ze niet altijd even goed slapen en vaak is een dag ook fysiek.... dat hakt er ook wel inquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet echt alle seizoenen terugkijken, wat een genot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah oke, misschien onderschat ik het ! Moet ze natuurlijk sowieso niet met mezelf vergelijken.
Blijft een mooi seizoen dit! Dit is het eerste Vlaamse seizoen die ik zie !
Op zich is het logisch dat het met een hamer het snelste gaat maar dat kostte ook het meeste geld, dus haar overweging zal zijn veranderd om zo snel mogelijk zelf te kunnen winnen. Beginnen met zout vind ik daarentegen gewoon een domme movequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jolien probeerde wel te rekken dat ze niet meer kon etc. Wat ik nog steeds niet snap is dat ze dat ijsblok binnen letterlijk 3 seconden al wist te breken. Vreemde actie.
Alina met een stokbrood
Met zout beginnen is juist super slim en dat kun je alleen weten als je vooraf instructies hebt gehad. Als je namelijk zout op ijs doet dan gaat het ijs sneller kapotquote:Op woensdag 22 april 2020 10:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Op zich is het logisch dat het met een hamer het snelste gaat maar dat kostte ook het meeste geld, dus haar overweging zal zijn veranderd om zo snel mogelijk zelf te kunnen winnen. Beginnen met zout vind ik daarentegen gewoon een domme move
Zout sneller dan een hamer, ben je nu serieus? Of begrijp ik je niet goed?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met zout beginnen is juist super slim en dat kun je alleen weten als je vooraf instructies hebt gehad. Als je namelijk zout op ijs doet dan gaat het ijs sneller kapotUiteraard grijp je als kandidaat de hamer, maar zo snel? Ze leek niet eens te kijken naar de mogelijkheden.
Zout in combinatie met een hamer. Als je zout op ijs legt dan verzwakt ijsquote:Op woensdag 22 april 2020 12:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zout sneller dan een hamer, ben je nu serieus? Of begrijp ik je niet goed?
Ik snap het effect van ijs.. dacht dat je zout vs hamer afzettequote:Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zout in combinatie met een hamer. Als je zout op ijs legt dan verzwakt ijsSnappie?
Nee. Blijft gek dat ze in 3 seconden zout pakt en begint te meppen (zonder naar die andere dingen te kijken). Leek wel alsof ze wist wat ze deed, alhoewel het nog steeds Alina kan zijn (zie video hierboven).quote:Op woensdag 22 april 2020 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik snap het effect van ijs.. dacht dat je zout vs hamer afzette
Surequote:Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zout in combinatie met een hamer. Als je zout op ijs legt dan verzwakt ijsSnappie?
Het effect van de hamer is groter wanneer je er zout op gooitquote:Op donderdag 23 april 2020 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sure![]()
dat zal best, maar dan wel minimaal. Het effect van een hamer is 1000 maal groter op ijs (lees; het breekt) dan wat zout.
Maar niet binnen 5 seconden, ze zegt letterlijk ja dit gaat niet werken en pakt meteen de hamerquote:Op donderdag 23 april 2020 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het effect van de hamer is groter wanneer je er zout op gooitDat is de gedachte erachter. Ijs zwakt sneller af.
precies!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar niet binnen 5 seconden, ze zegt letterlijk ja dit gaat niet werken en pakt meteen de hamer
Het heeft vrij snel effect door de klappen met de hamer. Er ontstaat wrijving op het oppervlak. Ik durf er wel geld op in te zetten dat als jij 1 ijsblok kapot moet slaan met 1 hamer en ik doe dat ook, maar ik gooi er snel wat zout op, dat die van mij sneller kapot is.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
precies!
Als je dat zout een uur laat liggen wellicht, maar in dit geval voegt het echt NIETS toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kostte Jolien maar liefst 3-4 seconden om het ijsblok kapot te slaan. Als het een massief blok ijs was geweest, had je misschien gelijk gehad.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het heeft vrij snel effect door de klappen met de hamer. Er ontstaat wrijving op het oppervlak. Ik durf er wel geld op in te zetten dat als jij 1 ijsblok kapot moet slaan met 1 hamer en ik doe dat ook, maar ik gooi er snel wat zout op, dat die van mij sneller kapot is.
Waarom? Iedereen heeft het toch over 'Bart is de mol, want...' en 'Jolien, want...' en dat mag wel?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Anders haal je die naam even weg![]()
![]()
Maar ze hebben het toch niet over de Lambada (quote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Moira het volgende:
Kwam deze trouwens nog tegen waar je Bart duidelijk als enige van de overgebleven kandidaten ziet die 'moeite' heeft met lachen:
[ afbeelding ]
Maar ondanks dat ik vol op Bart zit en nog steeds zweer dat hij het is, zal het niet de eerste keer zijn dat ik verrast wordt door de Vlaamse mol. Vind deze richting Alina bijvoorbeeld wel reëel aan het worden zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat van mij in een spoiler moet, moet dit ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Moira het volgende:
Kwam deze trouwens nog tegen waar je Bart duidelijk als enige van de overgebleven kandidaten ziet die 'moeite' heeft met lachen:
[ afbeelding ]
Maar ondanks dat ik vol op Bart zit en nog steeds zweer dat hij het is, zal het niet de eerste keer zijn dat ik verrast wordt door de Vlaamse mol. Vind deze richting Alina bijvoorbeeld wel reëel aan het worden zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja ik twijfelde ook bij die van jou, omdat het eigk gewoon een hint isquote:Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als dat van mij in een spoiler moet, moet dit ook.
Gaat om die bordjes die ze laten zien, daar staat 3x lambda.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ze hebben het toch niet over de Lambada () in de aflevering? Daar is ter Sparta, zou het raar vinden als dat dan in de hint anders is
@Pino112 ja excuus, ik was even te snel denk ik. Was inderdaad een hint en niet een definitieve ontmaskeringquote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja ik twijfelde ook bij die van jou, omdat het eigk gewoon een hint is
Ja dat van jou ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja ik twijfelde ook bij die van jou, omdat het eigk gewoon een hint is
Ja heb 'm weer teruggezetquote:Op donderdag 23 april 2020 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat van jou ook.
Maargoed, kusjekroel
In de video hierboven staat dat ookquote:Op donderdag 23 april 2020 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Alina is de molSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Hier was ik het benieuwdst naar:quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef MMunkun het volgende:
Voor de geinteresseerden: de molloten op het .com forum hadden een Q&A chatsessie met Gilles de Coster deze week![]()
Teruglezen kan hier.
quote:<+Pjotr> Wat was er gebeurd als bijvoorbeeld Christian of Dorien de 5e afvaller was geweest? De kandidaten hadden Christian onmiddelijk herkend tussen die Griekse sporters, en zij zouden denk ik ook niet gewonnen hebben met hardlopen. Lagen er andere scenario's klaar voor andere afvallers? Zo ja, welke?
<+Gilles> Er lag voor elke mogelijke afvaller (vergeef me dat ik ze niet bij naam noem :-)) een specifiek scenario klaar, ja. Zonder te veel in detail te gaan, er zouden minder meters voorsprong zijn verdiend, er zou geen joker zijn geweest, ... allemaal afhankelijk van wie de tegenstander (de afvaller was). Wat Christian betreft, ook daar hadden we een doorgedreven scenario klaarstaan en je zou het niet geweten hebben :-)
<+Gilles> Dit gezegd zijnde...
<+Gilles> Dat Salim toen afviel en dus de tegenstander werd, was wel één van de allermooiste scenario's, sportief als hij is.
Ik ook!quote:
alleen al het werk en detail wat hier in zit is al meer dan een heel seizoen opdrachten bij WIDMquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Hier was ik het benieuwdst naar:
[..]
Haha ja daar hoop ik stiekem ook op!quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel
Oh dat zou wel echt geniaal zijn. En dan wel heel trots met dat stokbrood aan komen lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:46 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het mooi vinden dat als straks uit de mol uitzending blijkt dat Alina Christian erbij heeft gelapt in de winkel
super!quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef MMunkun het volgende:
Voor de geinteresseerden: de molloten op het .com forum hadden een Q&A chatsessie met Gilles de Coster deze week![]()
Teruglezen kan hier.
Tuurlijk mag dat welquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh dat zou wel echt geniaal zijn. En dan wel heel trots met dat stokbrood aan komen lopen.
Maar Alina is de mol niet. Het mag gewoon niet
Wij WIDM is er ook weken gespeculeerd over letters in de opdrachten. Bleek uiteindelijk niksquote:Op donderdag 23 april 2020 18:29 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |