We hebben zo'n vermoeden allen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je in welke periode er ook veel noodverordeningen waren?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt gespeeld door @:atypisch (een volwassen man met volledig verstand) en @:elan (een volwassen man)
lol wat een RIP voor @Elan ditquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt gespeeld door @:atypisch (een volwassen man met volledig verstand) en @:elan (een volwassen man)
Voor die vogel zal het nu net zo voelen als voor ons wanneer de coronamaatregelen afgelopen zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind Freyja er op die foto in de boom wel een stuk gelukkiger uitzien dan in zo'n kooi.
Weet niet waarom
KadGod. @Coco.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:zipportal
@:fetx
Na de CoronaCrisis ben ik ook Photoshopexpertquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JCGod
Een aantal gifjes kende ik nog niet.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Lennygod, al wat rustiger op werk?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JCGod
Een aantal gifjes kende ik nog niet.
[..]
[ afbeelding ]
Nee, juist alleen maar drukker deze week. Ik heb alleen even geen zin meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lennygod, al wat rustiger op werk?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sims 4.
@:scrummie2.1 @:ggmm @:lange_lans
check deze gast
Sims 4
Drukte neemt toch langzaam af nu?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, juist alleen maar drukker deze week. Ik heb alleen even geen zin meer.
Leukquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 09-04-2020 om 15:17:17In Pingdingshan City, #Henan province #China, a woman is “letting go of (selling) “ her daughter to “ensure the family can live on”. The sign says: “My daughter is very sweet , sensible and smart, and will surely bring you happiness.” https://t.co/0KDqtsx0sT reageer retweet
Een flinke stroomstoring zou een hoop van je problemen oplossen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, juist alleen maar drukker deze week. Ik heb alleen even geen zin meer.
Ik vertrouw die Aziaten niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Van het vreten van vleermuizen naar dit. Het blijven toch aparte knakkers.twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 09-04-2020 om 15:17:17In Pingdingshan City, #Henan province #China, a woman is “letting go of (selling) “ her daughter to “ensure the family can live on”. The sign says: “My daughter is very sweet , sensible and smart, and will surely bring you happiness.” https://t.co/0KDqtsx0sT reageer retweet
In Thailand is dit heel gebruikelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Van het vreten van vleermuizen naar dit. Het blijven toch aparte knakkers.twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 09-04-2020 om 15:17:17In Pingdingshan City, #Henan province #China, a woman is “letting go of (selling) “ her daughter to “ensure the family can live on”. The sign says: “My daughter is very sweet , sensible and smart, and will surely bring you happiness.” https://t.co/0KDqtsx0sT reageer retweet
sexslaafquote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Tedgodquote:Op donderdag 9 april 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
In Thailand is dit heel gebruikelijk.
Ted de grootste eindbaas die ooit een account op FOK! heeft gehadquote:
en dan organen voor 40K p.s. verkopenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
@Tedquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ted de grootste eindbaas die ooit een account op FOK! heeft gehad
Art of the dealquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan organen voor 40K p.s. verkopen
Free real estate
Dit verklaart wel een hoop, ze had een verkeerde investering gedaan. Dan is het een stuk logischer dat je je kinderen verkoopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan organen voor 40K p.s. verkopen
Free real estate
twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 09-04-2020 om 15:19:30The sign also says: “Because of the investment mistake I made, we are having problems to live on. I can’t work as I am sick..” https://t.co/963dQ13G2j reageer retweet
Ik hoop dat Harry Mens ook verkeerde investeringen heeft gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit verklaart wel een hoop, ze had een verkeerde investering gedaan. Dan is het een stuk logischer dat je je kinderen verkoopt.twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 09-04-2020 om 15:19:30The sign also says: “Because of the investment mistake I made, we are having problems to live on. I can’t work as I am sick..” https://t.co/963dQ13G2j reageer retweet
Gewoon weer een kansloos plan van die Red de Kuip adepten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Wat leuk, eindelijk weer eens een nieuw plan voor de kuip
https://www.voetbalprimeu(...)o-spelersbudget.html
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speel je dan een beetje je eigen leven na? Of ga je meer carrière maken en beetje chicks neuken enzo?
Komen ze nu mee....quote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Wat leuk, eindelijk weer eens een nieuw plan voor de kuip
https://www.voetbalprimeu(...)o-spelersbudget.html
Dat crematorium van 'm gaat prima nu.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat Harry Mens ook verkeerde investeringen heeft gemaakt
Een soort Urk dus?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een sim gemaakt die een beetje thuis zat, ja, daarna op jacht naar een chickie, vriendin van gemaakt en we hebben intussen 5 kinderen. het idee is om één van die kinders als ze oud genoeg zijn in het grote huis te laten wonen en het ook weer vol te stoppen met kinderen, en de rest zal in dezelfde "stad" in andere huizen trekken. Uiteindelijk wil ik dat heel die stad volzit met één gigantische familie
INCESTEDquote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een sim gemaakt die een beetje thuis zat, ja, daarna op jacht naar een chickie, vriendin van gemaakt en we hebben intussen 5 kinderen. het idee is om één van die kinders als ze oud genoeg zijn in het grote huis te laten wonen en het ook weer vol te stoppen met kinderen, en de rest zal in dezelfde "stad" in andere huizen trekken. Uiteindelijk wil ik dat heel die stad volzit met één gigantische familie
Kan je eigenlijk je eigen zus of moeder doen in de sims?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet erg meer gevolgd, maar lijkt het er nog steeds op dat dat grote stadion aan de maas er gaat komen?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer een kansloos plan van die Red de Kuip adepten.
Alleen zijn slogan "cremeren moet weer leuk worden" komt nu niet helemaal uit de verf.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat crematorium van 'm gaat prima nu.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk je eigen zus of moeder doen in de sims?
Zou je dit willen streamen? Net als toen je in Polen naar hoertjes op zoek ging met je truckquote:
Ik heb ergens hierboven nog een tip geplaatst hoe je eindelijk eens aan een Aziatische vrouw kunt komen.quote:
Lijkt me voor jullie nog saaier dan ETS2 kijkenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou je dit willen streamen? Net als toen je in Polen naar hoertjes op zoek ging met je truck
Genot
Mag jij nog wel naar buiten?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me voor jullie nog saaier dan ETS2 kijkenPlus de microfoon van mijn headset werkt niet meer, ik praat via de mic van de webcam, dus zouden jullie continu geklik van de muis en toetsen horen, ook geen pretje.
Ik heb geen idee. Men is nu wel verder dan het ooit geweest is. Verder maak ik me er niet zo druk meer om. Beetje het gevoel dat elke keuze een slechte is momenteel.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet erg meer gevolgd, maar lijkt het er nog steeds op dat dat grote stadion aan de maas er gaat komen?
Goeie.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag jij nog wel naar buiten?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb VIPRO 4 dagen geleden opgezegd, nog steeds geen bericht. Die krijgen morgen wat van mij te heuren.
PIETERBLACKED
Ja, echt veel geld lijkt er uit alle plannen die ik heb gezien vooralsnog niet te komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Men is nu wel verder dan het ooit geweest is. Verder maak ik me er niet zo druk meer om. Beetje het gevoel dat elke keuze een slechte is momenteel.
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.quote:
Ik vind het vooral kut dat elk plan voorziet in een stadion van 60-65K. Dat is wel redelijk funest voor de sfeer in een voetbalstadion want ik geloof niet dat je dat volk trekt tegen een Zwolle.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, echt veel geld lijkt er uit alle plannen die ik heb gezien vooralsnog niet te komen.
Ik scheer ze allemaal onder één kam, tering spleetogen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.
@:afcniels @:lenny_leonard @:doublepain ook voor jullie dit.
#FreeHongKong
DHLgodenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef Elan het volgende:
Mijn pakket komt vandaag tussen 17:04 en 19:07.
Wat is met die rare tijden
wees blij dat ze eens bezorgen joh Elanquote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef Elan het volgende:
Mijn pakket komt vandaag tussen 17:04 en 19:07.
Wat is met die rare tijden
Onder 1 kamquote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.
#FreeHongKong
Aziaten hebben allemaal mot met elkaar joh.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#FreeHongKong
Ik heb nog nooit iets onder een kam geschoren.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#FreeHongKong
Ben ik ook blij mee, respect voor de bezorgers in deze Coronatijden. Alleen een bijzonder tijdvak.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wees blij dat ze eens bezorgen joh Elan
wat heb je bestelt?
Daar gaan ze bij de berekeningen van de opbrengsten wel vanuit, plus dat ze verwachten dat iedereen nog eens veel meer besteedt.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kut dat elk plan voorziet in een stadion van 60-65K. Dat is wel redelijk funest voor de sfeer in een voetbalstadion want ik geloof niet dat je dat volk trekt tegen een Zwolle.
besteltquote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wees blij dat ze eens bezorgen joh Elan
wat heb je bestelt?
Volgens mij heeft @GGMM Stephen King heel hoog zitten.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee, respect voor de bezorgers in deze Coronatijden. Alleen een bijzonder tijdvak.
Een boek van Stephen King.
Het instituut?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee, respect voor de bezorgers in deze Coronatijden. Alleen een bijzonder tijdvak.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ik ben thuis zit gewoon op de laptop.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We krijgen nu de "ik zit mobiel"-act
Duidelijk verhaal. Mijn dochter van 10 vindt Animal Crossing wat kinderachtig. Dan weet je dat.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou een Switch bestellen en dacht erover na om ook animal crossing aan te schaffen
blijkt dus dat ik wel een tijdje moet wachten voor de switch. tsja zit er nu over te twijfelen hoor. geen zin om te wachten
Nouja dat laatste geloof ik opzich nog wel, minder is vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar gaan ze bij de berekeningen van de opbrengsten wel vanuit, plus dat ze verwachten dat iedereen nog eens veel meer besteedt.
Bij Bol is hij op voorraad las ik toevallig, de Switchquote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou een Switch bestellen en dacht erover na om ook animal crossing aan te schaffen
blijkt dus dat ik wel een tijdje moet wachten voor de switch. tsja zit er nu over te twijfelen hoor. geen zin om te wachten
Dank je. Nog een besteld.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Bol is hij op voorraad las ik toevallig, de Switch
Thanks makker, zal eens even kijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Bol is hij op voorraad las ik toevallig, de Switch
Dat lijkt me volkomen terecht, verstandige dochter heb je.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Mijn dochter van 10 vindt Animal Crossing wat kinderachtig. Dan weet je dat.
@aTypischquote:Op donderdag 9 april 2020 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Mijn dochter van 10 vindt Animal Crossing wat kinderachtig. Dan weet je dat.
@aTypischquote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me volkomen terecht, verstandige dochter heb je.
[ afbeelding ]
Erg vermakelijk.quote:
Ben alle schaamte toch al voorbij maatquote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:atypisch
@:elan
Lezen jullie mee
Dat weet je niet zeker.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die reviews plaatsen op bol zijn 8 van de 10 keer altijd vrouwen met kort en pittige kapsels
#leukefeitjes
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vermakelijk.
Mag ik je nog 2 boeken aanraden?
Maar mogelijk zijn die bronnen gecorrumpeerd. HEB JE DAAR AL EENS OVER NAGEDACHT KINGROLAND?quote:
shift of caps lock?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar mogelijk zijn die bronnen gecorrumpeerd. HEB JE DAAR AL EENS OVER NAGEDACHT KINGROLAND?
Kortpittig kapseltje ben ik daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe je daar ook al aan postcounts?
De stilte van de witte stad en Noordkaap.quote:
Shift natuurlijk.quote:
Dit is Roemeensquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
@:doublepain
@:jancees
Graag jullie meningen hier over.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 9 april 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De stilte van de witte stad en Noordkaap.
De dood van Harriet Monckton is ook leuk, maar moet je wel even doorheen.
Als je nog geïnteresseerd bent in iets anders dan thrillers heb ik daar ook nog wel een aantal aanraders.
Zeker. Die had ik wel snel uit, maar ik vond dat geen topboek eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Had je Hex van Thomas Olde Heuvelt al gelezen?
Ik ben voornemens om me voor volgend jaar in te schrijven voor zo'n voetbalreisje naar Rode Ster - Partizan. Komt daar een beetje volk op af?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Dit is ook leuk @:Lange_Lans
Roemenengenot @:pumpalov
Ik ben nu op driekwart van het boek maar prima boekje ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vermakelijk.
Mag ik je nog 2 boeken aanraden?
Eerst niet geklikt, maar na het lezen van deze post toch maar geklikt. Geen spijt van!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Daar deden ze al aan twerken voordat het bekend was
Lolquote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Die had ik wel snel uit, maar ik vond dat geen topboek eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik haal er even een Simsexpert bij. @monkyyyquote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk je eigen zus of moeder doen in de sims?
Als je maar niet naar de neus kijkt lolquote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst niet geklikt, maar na het lezen van deze post toch maar geklikt. Geen spijt van!
Voor de CL stond er een rij tot 2 straten verder voor de voorverkoopquote:Op donderdag 9 april 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben voornemens om me voor volgend jaar in te schrijven voor zo'n voetbalreisje naar Rode Ster - Partizan. Komt daar een beetje volk op af?
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
UPDATE de bezorgtijd is gewijzigd
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie2.1
Vraag me vooral af hoe ze daar omgaan met toeristen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de neus kijkt lol
[..]
Voor de CL stond er een rij tot 2 straten verder voor de voorverkoop
Nu maar hopen dat het klopt René!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
alweer een pakketje?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
waarom quote je mij hierbij?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Vraag me vooral af hoe ze daar omgaan met toeristen.
Ja.quote:
Over het algemeen goed, zolang je maar niet de verkeerde kleur aanhebtquote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Vraag me vooral af hoe ze daar omgaan met toeristen.
Sinds ik 100% thuiswerk zit ik weer gewoon via de browser op fok. Dit is erg wennen!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
En ga niet zeggen dat dit een bug is op FOK dit deed je zelf fout.
Ik verheug me nu al op de pics!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
fototoetsen?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
Hopen dat mijn fototoetsen niet kapot gaat.
Toetsen voor foto's.quote:
fototoetsenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh...
Ja..
Dat kan iedereen een keer gebeuren makker.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei een foutje
Dat moest toestel zijn.
Ben benieuwd wat je hiervan vindt.
Je stuurt maar gewoon pics.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh...
Ja..
Deze zin klopt niet helemaal René.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh...
Ja..
Fototoetsenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh...
Ja..
Wat vond jij de beste Octopath characters?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn wil om dit te doen is uitstekend, daar ligt het niet aan.
Coolblue heeft nog wel assortiment voor je bon.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh...
Ja..
Qua verhaal of voor gebruik in een gevecht?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat vond jij de beste Octopath characters?
Gebruik. Verhaal vind ik tot nu toe Primrose.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua verhaal of voor gebruik in een gevecht?
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
Jammer dat ik dan net even niet thuis ben. Klootzakken.quote:Je pakket wordt momenteel door ons gesorteerd in het distributiecentrum. (Bedankt @Elan)
We bezorgen je pakketje vandaag tussen:
18:31 - 19:01
Die gast die in de apotheek werkt, ben even zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gebruik. Verhaal vind ik tot nu toe Primrose.
@Wereldgozer vindt dit leuk.twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:15:12Het is de grootste Netflix-hit van van dit moment: ‘Tiger King’. Net als de rest van de wereld keek ook @TwanHuijs met grote verbazing naar de docuserie over het bizarre leven van dierentuin-eigenaar Joe Exotic. Vanavond schuift hij aan bij #ditisM.
https://t.co/VPtevURIwl https://t.co/M5gFJhofjl reageer retweet
somsquote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:atypisch
@:elan
Lezen jullie mee
dat (man)wijf irriteert me teveelquote:Op donderdag 9 april 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer vindt dit leuk.twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:15:12Het is de grootste Netflix-hit van van dit moment: ‘Tiger King’. Net als de rest van de wereld keek ook @:TwanHuijs met grote verbazing naar de docuserie over het bizarre leven van dierentuin-eigenaar Joe Exotic. Vanavond schuift hij aan bij #ditisM.
Alfynn. Die heb ik dus net uit mijn team gegooid, maar had daar bij de eerste bossfight al spijt van.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast die in de apotheek werkt, ben even zijn naam kwijt.
Zijn speciale gave is erg goed tijdens een gevecht als je er iets mee doet.
Ik begon even te twijfelen, omdat je nogal zuinig op het delen van privézaken bent vaak.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn wil om dit te doen is uitstekend, daar ligt het niet aan.
Gelachen om de sneer naar @Elan .quote:Op donderdag 9 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan net even niet thuis ben. Klootzakken.
Ik ga deze denk ik ook kijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer vindt dit leuk.twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:15:12Het is de grootste Netflix-hit van van dit moment: ‘Tiger King’. Net als de rest van de wereld keek ook @:TwanHuijs met grote verbazing naar de docuserie over het bizarre leven van dierentuin-eigenaar Joe Exotic. Vanavond schuift hij aan bij #ditisM.
Omdat hij een Limburger is?quote:
Wordt je soms ook kinds van dat virus.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wordt je soms ook kinds van dat virus.
Oei Niels.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
zou ze wel aanduwenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
@:doublepain
@:jancees
Graag jullie meningen hier over.
wordt jequote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wordt jequote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hier gaat iets helemaal misquote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Crvena godenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je hier geen kippenvel van krijgt, dan weet ik het ook niet
(niet klikken)
Proost vriendquote:Op donderdag 9 april 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga snel bier drinken in de tuin en lees voorlopig niet terug!
zij komt niet uit Limburg en Twan die dacht vooral zelf dat hij heel goed was maar meer dan niveau nieuwslezer is hij nietquote:
Ja, dat is echt een baas.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alfynn. Die heb ik dus net uit mijn team gegooid, maar had daar bij de eerste bossfight al spijt van.
Twan is een beetje een anus. Wat heel normaal is als je uit Sittard komt.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij komt niet uit Limburg en Twan die dacht vooral zelf dat hij heel goed was maar meer dan niveau nieuwslezer is hij niet
Ik heb mijn 5e poppetje (Olberic) vrijgespeeld. Dus 5 bosses gehad.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een baas.
Bij welke boss ben je nu?
Ik wil niks spoileren dus ik kan nu heel moeilijk vragen of je dit dat of zus of zo al gezien hebt.
Staat er nog steeds ??? in je menu?
kwam hem een keer tegen op straat, hij ging er echt zo voor staan van "je weet natuurlijk wel dat ik de grote Twan ben" wat een lulletjequote:Op donderdag 9 april 2020 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twan is een beetje een anus. Wat heel normaal is als je uit Sittard komt.
Veel plezier nog met deze bazengamequote:Op donderdag 9 april 2020 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb mijn 5e poppetje (Olberic) vrijgespeeld. Dus 5 bosses gehad.
Ik heb nog veel ??? in het menu staan ja.
Er is maar 1 Tiger allenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb dat een keer gehad met die huilebalk van studio sport. (ik ben even zijn naam kwijt)quote:Op donderdag 9 april 2020 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwam hem een keer tegen op straat, hij ging er echt zo voor staan van "je weet natuurlijk wel dat ik de grote Twan ben" wat een lulletje
@AFCNiels is een prima gozerquote:Op donderdag 9 april 2020 17:03 schreef Caland het volgende:
Wat een flater van user @:afcniels
Maar om hem daar nu zo om uit te lachen vind ik ook wat ver gaan hoor
Bedoel je niet liger?quote:
die heet ook Toinequote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met die huilebalk van studio sport. (ik ben even zijn naam kwijt)
Die is in het echt heel klein.
Jammer alleen dat hij voor AFC is. Jack van Gelder is ook voor AFC.quote:
Die ja. Met zijn verongelijkte kop.quote:
Ik een keer met Harry Vermeegenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met die huilebalk van studio sport. (ik ben even zijn naam kwijt)
kutclub, m'n zoons voetballen erquote:Op donderdag 9 april 2020 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij voor AFC is. Jack van Gelder is ook voor AFC.
John van den Heuvel ookquote:Op donderdag 9 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik een keer met Harry Vermeegen
Dat is ook zonder camera een lul
Niet iedereen is perfect Lansquote:Op donderdag 9 april 2020 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij voor AFC is. Jack van Gelder is ook voor AFC.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 april 2020 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Vraagje:
Kan je dat vaatwasblokje ook gewoon los erin tyfen??
Aha, samen met de gebroeders Teijsse?quote:
Ik had laatst ineens vaatwasblokjes gekocht zonder oplosbare folie.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Vraagje:
Kan je dat vaatwasblokje ook gewoon los erin tyfen??
Haha dat ziet er vies uit hequote:Op donderdag 9 april 2020 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had laatst ineens vaatwasblokjes gekocht zonder oplosbare folie.
Dit was ZEER VERVELEND.
WACHT EVENquote:Op donderdag 9 april 2020 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had laatst ineens vaatwasblokjes gekocht zonder oplosbare folie.
Dit was ZEER VERVELEND.
Gaat het kleppie wel open?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WACHT EVEN
Volgensmij heb ik dat, mijn blokje is 2x niet opgelost...
Maar ervoor altijd wel
NO FUCKING WAY!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ZE IS GEVONDEN EN GEVANGEN! JAAAAAAAAAAAAAA
gelukkig maar drizzy dquote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hangt open, maar ik spuit (lol) er ook glansmiddel over, mis dat hetquote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat het kleppie wel open?
Als je sproeiarmen niet meer goed werken kan het zijn dat het blokje blijft zitten en er zo half uitkomt. Er los in flikkeren is geen goed idee.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HOE DAN?!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Freyja heeft ook altijd pechquote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
heb je een uur de tijd om een kleinigheidje voor die persoon te halenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN TOETERTJES GENOT! Kan haar over een uurtje ophalen
Ben blij voor je maat, wel goed je handen wassen en je vogel met chloorquote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
van mijn belastinggeld zekerquote:Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je een uur de tijd om een kleinigheidje voor die persoon te halen
Als dat beest weet hoe ie zijn eten moet halen, zo niet is dit beter..quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind het zielig voor Freyjagodin maar ben blij voor je Drizzt
PUSHMELDINGEN.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind het zielig voor Freyjagodin maar ben blij voor je Drizzt
Naah, is afdeling met crisis opvang. Zijn gekkies genoeg.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.
Massamoordenaar.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Twente en omstreken.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?
Persoonlijk denk ik dat Freyja gewoon gevangen wilde worden door een nieuw baasjequote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat beest weet hoe ie zijn eten moet halen, zo niet is dit beter..
Maar wel tof dat andere mensen dat beestje voor hem hebben gevonden en zelfs gevangen
Feesboekgod
lolquote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Freyja gewoon gevangen wilde worden door een nieuw baasje
Nou, komt zij even van een koude kermis thuis over pakweg een half uur zeg!
@:ggmm
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Freyja gewoon gevangen wilde worden door een nieuw baasje
Nou, komt zij even van een koude kermis thuis over pakweg een half uur zeg!
@:ggmm
quote:
Ja, we gaan weer starten met andere dingen. Maar hoe bepaal je wat en hoeveel?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukte neemt toch langzaam af nu?
Ik heb het niet op Chinezenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#FreeHongKong
Dank voor de update. Erg spannend.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan haar zometeen ophalenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer mention ja?
Genot hoor. Dank voor mention @:zipportal
Is ze ook alweer terug?
Hoe reageert TarrelGod op haar terugkeer?
Fijn makker.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Chinezen
#teamtaiwan
Hoe lang was Freyja weg?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan haar zometeen ophalen
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Chinezen
#teamtaiwan
Ik had toch een beetje een Natascha Kampusch gevoel bij dit hele verhaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan haar zometeen ophalen
twitter:JanCees_god twitterde op donderdag 09-04-2020 om 16:44:57@jongejonga @Jinek_RTL @AliBouali Krijg ik liever corona reageer retweet
@GGMMtwitter:BerendsBelinda twitterde op donderdag 09-04-2020 om 18:43:35@Jinek_RTL @AliBouali Ik wordt een beetje @Aliemoe.... reageer retweet
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop wel dat hij dat beest nu aan de ketting legt, anders hebben we volgende week weer hetzelfde verhaal.quote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Kom kom niet aan de 20 denk ikquote:Op donderdag 9 april 2020 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Afgelopen 4 dagen 42 uur gewerkt. #kutcorona
Ik word er vrij depressief van. Waar moet ik het aan uitgeven lol. Ga nu maar uit ellende een paasbrunch organiseren.quote:
Drizzt doet nu de deuren al helemaal niet meer openquote:Op donderdag 9 april 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij dat beest nu aan de ketting legt, anders hebben we volgende week weer hetzelfde verhaal.
Bij ah to go verkopen ze heel goedkoop paaseitjesquote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word er vrij depressief van. Waar moet ik het aan uitgeven lol. Ga nu maar uit ellende een paasbrunch organiseren.
Sinds maandag 13:10.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had toch een beetje een Natascha Kampusch gevoel bij dit hele verhaal.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Drizzt doet nu de deuren al helemaal niet meer open
quote:
Wat een topdag dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was niet eens genoeg, bij de vorige ontsnapping heeft die vogel er gewoon een deur uit gebeukt.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Drizzt doet nu de deuren al helemaal niet meer open
Neem een vrouw.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word er vrij depressief van. Waar moet ik het aan uitgeven lol. Ga nu maar uit ellende een paasbrunch organiseren.
Wat kijkt hij ongelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds maandag 13:10.
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
En een foto van de schavuit:
[ afbeelding ]
Helemaal geniaal, de kerel die haar wist te vangen heeft een buitenvoliére met valkparkieten![]()
Hij heeft er zes of zeven, en drie jonkies die pasgeleden uit het ei zijn gekomen. We stonden nog even te praten over hobbykweken en ik zei dat, als ik een vriendje voor Freyja wil kopen, dat ik wel naar hem toe kom. Vond 'ie wel mooi
Dat zal ook niet meevallen nu.quote:
Waarom staat er geen Pools bij?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal ook niet meevallen nu.
[ afbeelding ]
Ik vind het niet normaal. Ik zit dus met exact hetzelfde probleem hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket is nog niet binnen.
Als Drizzt niet met zulk geweldig nieuws was gekomen was ik nu woedend.
Dit zul je vast heel apart vinden, maar dit was me nog niet eens opgevallen.quote:
Dat vind ik heel apart.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zul je vast heel apart vinden, maar dit was me nog niet eens opgevallen.
Tegenvaller hoor! Ik had net geluk. Ik was even met mijn nichtje wezen wandelen, en ging er vanuit dat ik te laat zou zijn, want ze zouden om tot 19:00 komen. Parkeer ik de auto, stap ik uit, stapt de bezorger ook net uit! Dus ik vraag 'pakketje voor nummer 13?' 'ja!' 'oh mooi, dat is voor mij! bedankt!' en toen ben ik met het pakketje naar binnen gelopen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket is nog niet binnen.
Als Drizzt niet met zulk geweldig nieuws was gekomen was ik nu woedend.
Wat een geweldige dag is ditquote:Op donderdag 9 april 2020 19:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tegenvaller hoor! Ik had net geluk. Ik was even met mijn nichtje wezen wandelen, en ging er vanuit dat ik te laat zou zijn, want ze zouden om tot 19:00 komen. Parkeer ik de auto, stap ik uit, stapt de bezorger ook net uit! Dus ik vraag 'pakketje voor nummer 13?' 'ja!' 'oh mooi, dat is voor mij! bedankt!' en toen ben ik met het pakketje naar binnen gelopen.
Einde verhaal.
Hoe wist die meneer dat jij een vogeltje kwijt was, waar had je dat bekend gemaakt? En was het in de buurt of een flink eind weg?quote:
Ja, dat zag ik langskomen, alleen een verklaring heb ik nog niet gezien. Misschien heeft hij een keer een afbeelding van je geschoren scrotum + toebehoren gezien en deed dit hem denken aan de Prince Yahshua dildo.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik heel apart.
In ander nieuws mentionde @:maxi-mus me vandaag op twitter. Het was een bericht over seksspeeltjes en hij gaf aan dat hij bij het lezen van dat bericht aan mij moest denken.
Ik voel me best gevleid.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik langskomen, alleen een verklaring heb ik nog niet gezien. Misschien heeft hij een keer een afbeelding van je geschoren scrotum + toebehoren gezien en deed dit hem denken aan de Prince Yahshua dildo.
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe wist die meneer dat jij een vogeltje kwijt was, waar had je dat bekend gemaakt? En was het in de buurt of een flink eind weg?
Heb jij ook een timer op je sportapparaat?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangen
Teringjantjequote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, we vieren dus de zaterdag de verjaardag van mijn eerstgeborene en hij krijgt Lego.
Om precies te zijn een Lego achtbaan met 4024 stukjes.
De kracht van social media.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangen
Hij woont op nog geen 750 meter afstand, ook ideaal
Ik duim voor je maat.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geweldige dag is dit
Als mijn pakketje ook nog komt tenminste, maar ze hebben nog een half uur, dus daar ga ik gewoon vanuit!
Nee want ben sneller dan datquote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij ook een timer op je sportapparaat?
En moet jij ook altijd aan @:caland denken als je op 40:45 zit?
Dit lijkt me een cadeau waar je veel plezier aan zult beleven!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, we vieren dus de zaterdag de verjaardag van mijn eerstgeborene en hij krijgt Lego.
Om precies te zijn een Lego achtbaan met 4024 stukjes.
Het werkt best rustgevend.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me een cadeau waar je veel plezier aan zult beleven!
Net was het nog 4024quote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/roller-coaster-10261
URL heb ik voor je.
4124 steentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |