Hij loopt natuurlijk de hele dag dat beest te zoeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gezien, drizzt.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag een mention. En kun je de pic delen?
Spannend zeg, ik zie de pics wel tegemoet.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
De verwachte bezorgtijd is nog steeds 17:30 - 21:30
(vorige keer was hij een dag vertraagd, dus ik check het af en toe even)
@:caland @:maxi-mus @:lenny_leonard
Ja, denk het.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij loopt natuurlijk de hele dag dat beest te zoeken.
Uh.. jaquote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spannend zeg, ik zie de pics wel tegemoet.
Lente.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig is het zomer @:Drizzt_Dourden
Harriequote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gezien, drizzt.
Met dat dikke lijf van me kan ik me amper verplaatsen he. Ik zit de hele dag Sims 4 te spelenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij loopt natuurlijk de hele dag dat beest te zoeken.
Tijdens het lezen van deze post zag ik voor me hoe Drizzt in een boom klimt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit gevangen neem ik aan?
Oh hey hallo drizztquote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie
[..]
Met dat dikke lijf van me kan ik me amper verplaatsen he. Ik zit de hele dag Sims 4 te spelen
Sims 4.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie
[..]
Met dat dikke lijf van me kan ik me amper verplaatsen he. Ik zit de hele dag Sims 4 te spelen
Ik ben er ook bang voor, maar hopelijk vindt ze een huis met een buitenvoliére ofzo, en kan de eigenaar haar vangen en laten weten dat 'ie een valkparkiet gevonden heeft.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet levend nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die Animal Crossing spelenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sims 4.
@:scrummie2.1 @:ggmm @:lange_lans
check deze gast
Sims 4
Is mooi vermaak johquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sims 4.
@:scrummie2.1 @:ggmm @:lange_lans
check deze gast
Sims 4
Boog de stam van de boom door?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van deze post zag ik voor me hoe Drizzt in een boom klimt.
Doe met deze info wat je wil
Ik weet niet wat dat is. Zag wel laatst een snoeiharde counter van @Elan naar @Caland hierover.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die Animal Crossing spelen
@:Atypisch @:Elan @:Madame_Paon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |