Nou sterf dan maar lekke... erg jammer dat je er zo over denkt!quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 april 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou sterf dan maar lekke... erg jammer dat je er zo over denkt!
Wat krijg je?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn pakketje komt tussen 12.10 en 15.10 uur!![]()
@:scrummie2.1 @:ggmm @:caland
Wat leuk!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)w.1_4.7.ProductImage
Ik krijg ook een pakketje (MACGERELATEERD @Scrummie2.1 )quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Oh wat dan? Macgodquote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg ook een pakketje (MACGERELATEERD @:SCRUMMIe2.1 )
Je hebt nu al McDonalds besteld? Goor varken.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg ook een pakketje (MACGERELATEERD @:SCRUMMIe2.1 )
De McDonalds staat letterlijk naast mijn huis, maar volgensmij kan ik niet bestellen. Wel KFCgenotquote:Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt nu al McDonalds besteld? Goor varken.
Proleetquote:Op donderdag 9 april 2020 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De McDonalds staat letterlijk naast mijn huis, maar volgensmij kan ik niet bestellen. Wel KFCgenot
Geen mention gehad. Wel erg leuk voor je.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention gehad. Wel erg leuk voor je.
Ik krijg dinsdag pas weer een pakketje. Op Amazon besteld.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)etbezorger-post-bvpdquote:Op donderdag 9 april 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
Mijn pakket van aliexpress is nog steeds in het land van herkomst
CORONAED
(caps lock)
Geeft niets. Gebeurt mij ook wel eensquote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)etbezorger-post-bvpd
Krijg je als pakketbezorger serieus 28 euro? Niks mis mee.
Oh laat maar, ik lees niet goed.
Wat een geweldig nieuwsquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ze hem bij de buren afleveren @aTypischquote:Op donderdag 9 april 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE KOMT TUSSEN 17:30 - 21:30
(ik ben dan niet thuis overigens dus laten we hopen dat het door de brievenbus past)
Weer een boek?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE KOMT TUSSEN 17:30 - 21:30
(ik ben dan niet thuis overigens dus laten we hopen dat het door de brievenbus past)
Leuk dat je ook aan het lezen bent!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/ELMOS-BIG-LIFT-Anna-Ross/dp/0679844686
ElmoGod
Leuk, en als jij hem uit hebt kan je dochter hem ook lezen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/ELMOS-BIG-LIFT-Anna-Ross/dp/0679844686
ElmoGod
Behalve scrummie, die heeft een weegschaal besteld.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We komen allemaal slimmer de Coronacrisis uit
Scrummie ook?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We komen allemaal slimmer de Coronacrisis uit
Jammer dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve scrummie, die heeft een weegschaal besteld.
Maar misschien zit er een handleiding bij, dan klopt je stelling alsnog.
Sowquote:Op donderdag 9 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genotequote:Op donderdag 9 april 2020 10:08 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
We doen niet aan roddelen
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handdoek/doucheverwarm ding, en ik weet nog steeds niet hoe die werkt. #TEAMSCRUMquote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Scrummie een type is die de handleiding van een weegschaal gaat lezen.
Je weet niet hoe een kachel werkt?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handdoek/doucheverwarm ding, en ik weet nog steeds niet hoe die werkt. #TEAMSCRUM
Wat ken jij mij slecht.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Scrummie een type is die de handleiding van een weegschaal gaat lezen.
Allemaal digitale knopjes, voel me net een boomerquote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een kachel werkt?
Niet verrassend.
Elke dag tot een uur of 2 op bed liggen en de rest van de dag niks doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me echt af hoe uitkeringstrekkers dat maandenlang thuis zitten volhouden
@:drizzt_dourden ?
Ja maar je bent toch uiteindelijk niet korter wakker dan? Je verlegt je ritme alleen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke dag tot een uur of 2 op bed liggen en de rest van de dag niks doen.
@Drizzt_DoUrden voel je vrij dit soort pesterijen te notenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me echt af hoe uitkeringstrekkers dat maandenlang thuis zitten volhouden
@:drizzt_dourden ?
Oprechte vraag hoor. Ik verveel me al stierlijk terwijl ik ondertussen gewoon aan het werk ben.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden voel je vrij dit soort pesterijen te noten
Weet ik ik probeer je gewoon een note aan te smerenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oprechte vraag hoor. Ik verveel me al stierlijk terwijl ik ondertussen gewoon aan het werk ben.
Schobbejak!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik ik probeer je gewoon een note aan te smeren
Is dat die kerstbon die ik je vroeg aan een goed doel te doneren?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen nieuwe bon gehad van coolblue trouwens @:zipportal
Ik ben woest.
Dat weet ik allemaal niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is dat die kerstbon die ik je vroeg aan een goed doel te doneren?
De cadeaubon is geldig tot 3 jaar na uitgifte.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nog een bon van 70 euro liggen bedenk ik me nu. Hoe lang zijn die dingen geldig?
Geen idee, maar kinky ligt eruit dus bij je moeder zijn ze al niet meer in te wisselen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nog een bon van 70 euro liggen bedenk ik me nu. Hoe lang zijn die dingen geldig?
Thx dan heb ik nog evenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cadeaubon is geldig tot 3 jaar na uitgifte.
Oh, ik dacht dat cadeaubonnen niet mochten verlopen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cadeaubon is geldig tot 3 jaar na uitgifte.
Knutgod. Wat een mooie hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor m'n goede vrienden @:ggmm @:caland @:el-stinho
Kuma update we wandelen nu vaak vroeg door corona lekker rustig niks mis mee
[ afbeelding ]
Bij jullie ook alles goed ?!?!
KNUTGODquote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla dit over.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
[ afbeelding ]
Knutquote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
KnutGod. Welkom terug.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Om 10 uur ook echt.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
[ afbeelding ]
Wat een mooie hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat inso zelfs niet meer op de computer gaat omdat ie bang is dat z'n virusscanner geen corona aan kanquote:Op donderdag 9 april 2020 11:50 schreef Caland het volgende:
Wanneer komen jij en Inso hier weer posten @:knutdeijsbeer ?
hee knutgodquote:Op donderdag 9 april 2020 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat inso zelfs niet meer op de computer gaat omdat ie bang is dat z'n virusscanner geen corona aan kan
lekker man, jij over 8 dagen:quote:Op donderdag 9 april 2020 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
* Shadowkid053 zwaait met een positieve test
Ben je erg ziek geweest? Hoe lang ben je al besmet?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
* Shadowkid053 zwaait met een positieve test
Doe ik op mn balkon alquote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
lekker man, jij over 8 dagen:
[ afbeelding ]
Sinds afgelopen donderdag.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je erg ziek geweest? Hoe lang ben je al besmet?
RIP BOER TOMquote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Zipportal het volgende:
RTL staakt huidige vorm Eigen Huis & Tuin, toekomst programma onzeker
https://www.nu.nl/media/6(...)ogramma-onzeker.html
@:haags_kwartiertje
VERDOMMEquote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Zipportal het volgende:
RTL staakt huidige vorm Eigen Huis & Tuin, toekomst programma onzeker
https://www.nu.nl/media/6(...)ogramma-onzeker.html
@:haags_kwartiertje
Oei dat klinkt al een pittig griepje. Beterschap kerel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Doe ik op mn balkon al
[..]
Sinds afgelopen donderdag.
Mijn vriendin is verpleegkundige op een GGZ instelling. Hele afdeling is besmit incl. collega's. Zij mij weer besmet.
Het begon met heel veel hoesten en kortademig. Binnen 3 uur lag ik in bed en leek het alsof ik elke 2 seconden een karatetrap kreeg van Zlatan himself. Daarnaast lijk je net een vrouw in de overgang met opvliegers en gemiddeld 39 graden koorts.
Heb zondag op het punt gestaan om naar de IC te gaan met mn vriendin, heel erg benauwd en kreeg nauwelijks adem. Uiteindelijk bleek het niet nodig.
Nu vooral heel warm, ik proef echt helemaal niks en verkouden en hoesten. Ergste van allemaal is dat je continue gewoon heel moe bent. Maar het benauwde is voorbij.
En hoe had je dat precies voor je gezien?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heb zondag op het punt gestaan om naar de IC te gaan met mn vriendin, heel erg benauwd en kreeg nauwelijks adem. Uiteindelijk bleek het niet nodig.
Lolquote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En hoe had je dat precies voor je gezien?
'Goedemorgen, ik kom voor de IC'
Als in;quote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En hoe had je dat precies voor je gezien?
'Goedemorgen, ik kom voor de IC'
Iemand moet toch rijdenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
Oja en mijn vriendin heb ik meegenomen. Gewoon, voor de gezelligheid.
Ja dan kom je nog niet meteen op een IC.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als in;
Huisarts komt langs en geeft aan dat als het binnen het uur niet verminderd (schijnt vaker te gebeuren) je naar het ziekenhuis moet *had even geen betere vergelijking
Wat vind je trouwens van het testen?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kom je nog niet meteen op een IC.
Ze gaan dat opschroeven geloof ik. Voor nu begrijp ik wel waarom ze bijvoorbeeld jonge mensen die slechts een paar daagjes hoeven uit te zieken niet gaan testen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van het testen?
Ze wilden mijn vriendin eerst niet testen, behalve als ze lage koorts had. Kon ze sneller weer aan het werk *bedrijfsarts zijn woorden*.
Uiteindelijk via mijn huisarts kunnen testen, maar ken ook heel veel gevallen die gewoon niet getest worden en moeten uitzieken.
Vuile klootzak.quote:
Het punt is ook;quote:Op donderdag 9 april 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan dat opschroeven geloof ik. Voor nu begrijp ik wel waarom ze bijvoorbeeld jonge mensen die slechts een paar daagjes hoeven uit te zieken niet gaan testen.
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.quote:
Geniet van je vrije tijd ouwe reus.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.
Toen ging het feestje niet door maar ik dacht ach, ik heb toch dagen genoeg ik neem gewoon alsnog lekker vrij!
ik heb al mn verlof ingetrokken lolquote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.
Toen ging het feestje niet door maar ik dacht ach, ik heb toch dagen genoeg ik neem gewoon alsnog lekker vrij!
Maar je gaat alsnog op visite? (omdat je vanavond een tijdje afwezig bent vraag ik dit)quote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .quote:Op donderdag 9 april 2020 13:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het punt is ook;
Wat mij nu opvalt is dat in deze specifieke GGZ instellingen medewerkers NIET worden getest zodat ze onderscheid kunnen maken tussen isolatie en quarantaine. Iemand in isolatie wordt niet meer gebeld om te werken, die zit twee weken thuis. Maar iemand in quarantine vragen ze als ze 24 uur zonder klachten zitten om weer te komen werken omdat er een tekort is aan medewerkers.
Bedankt maatquote:Op donderdag 9 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geniet van je vrije tijd ouwe reus.
Wat ga je doen met al die tijd?
Ben je 12 ofzoquote:
Nee, dit staat hier volledig los van.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je gaat alsnog op visite? (omdat je vanavond een tijdje afwezig bent vraag ik dit)
Is een cadeautje.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maatDat gaat zeker lukken
Beetje uit m'n boeken lezen naar m'n lampen kijken.
[..]
Ben je 12 ofzo
Oh voor Lenny zeker (de grap is dat we vanmorgen net deden alsof dat baby-boek van hemzelf was)quote:
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Nee hij woont in De Achterhoek, daar was het eerst ver van m'n bed show want Corona zit alleen in Brabant. Nu is het een van de grootste brandhaarden qua doden en besmettingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?
Geniet ervan makker!quote:
Niet noemenswaardige users bannenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die tijd?
Precies en het is ook goed voor de doorstroming.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.
Over 7 dagen ben ik niet vrij dus dat komt helemaal goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniet ervan makker!
Ik hoop dat je tijdens je vrije dag toch nog even ruimte overlaat om mijn COR unban te realiseren
https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.htmlquote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij woont in De Achterhoek, daar was het eerst ver van m'n bed show want Corona zit alleen in Brabant. Nu is het een van de grootste brandhaarden qua doden en besmettingen.
Dit was NIET de afspraak.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 7 dagen ben ik niet vrij dus dat komt helemaal goed.
'Personeel mocht mondkapjes niet gebruiken'quote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.html
Hier is het ook goed losgegaan
(Niet klikken)
Gisteren zag ik ergens Heitinga op tv die liet z'n opa lekker wegrotten in zo'n Coronahuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu snap ik waarom mijn opa en oma weigeren naar een bejaardentehuis te gaan
Matig, je scoort de meeste kijkers als je ook in de nacht doetquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.superguide.nl(...)thon-van-bob-ross-tv
Bob Rossgod.
Amsterdammers..quote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren zag ik ergens Heitinga op tv die liet z'n opa lekker wegrotten in zo'n Coronahuis.
Heb je miljoenen op de bank en nog niks over voor je familie.
Heitinga komt uit Alphen aan den Rijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdammers..
Meer kunnen we er niet van maken @:Elan
Moet hij wetenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heitinga komt uit Alphen aan den Rijn.
Woont al jaren in Amsterdam toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NSBer dus, ik zie geen verschilquote:Op donderdag 9 april 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh hier komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 9 april 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb sowieso geen pushmeldingen op mijn telefoon
Hier ook.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Zie gewoon de toegevoegde waarde van nieuwsapps niet zo op FDgoden na.quote:
Dus je wilde er graag bij horen en dit mislukt nu?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Dit is een onjuiste conclusie, René.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je wilde er graag bij horen en dit mislukt nu?
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je wilde er graag bij horen en dit mislukt nu?
Dat is Ronaldoquote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets goeie? @:Jancees @:Caland
Vind hem niet echt op Jaap lijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
vooral BIJquote:Op donderdag 9 april 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
Oja ik krijg pushmeldingen als er geld wordt af- of bijgeschreven
De enige pushmeldingen die er toe doen
woonde zelfs nog bij mij in het blok, aardige jongenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, @:tarado vindt hem nog geen Amsterdammer dan denk ik.
Heeft ook wel een lekker wijf toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
woonde zelfs nog bij mij in het blok, aardige jongen
mwa zus van Boudewijn Zenden, niet echt bijzonder voor zover ik me kan herinneren, maar zij was echt het vrouwtje van, hij gewoon normaalquote:Op donderdag 9 april 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ook wel een lekker wijf toch?
Dat wil ik ook René.quote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, iemand heeft Freyja gistermiddag in een boom zien zitten, in het zuiden van Borne, en een foto van haar gemaakt, maar meer kon hij niet doen. Hij heeft echter wel die foto op facebook gezet, en dat bericht is via via met me gedeeld. Helaas vloog ze even later weg, kerel weet niet welke kant op, maar ze leeft iig nog èn is in de buurt!
Je zou kunnen zeggen dat ze aardig airborne is xDquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, iemand heeft Freyja gistermiddag in een boom zien zitten, in het zuiden van Borne, en een foto van haar gemaakt, maar meer kon hij niet doen. Hij heeft echter wel die foto op facebook gezet, en dat bericht is via via met me gedeeld. Helaas vloog ze even later weg, kerel weet niet welke kant op, maar ze leeft iig nog èn is in de buurt!
Ik moest nog lachen ookquote:Op donderdag 9 april 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze aardig airborne is xD
@:ggmm
Het schijnt dat ze richting Sloetsweg gevlogen is. Nummer 240 om precies te zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rot op debieltjequote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze richting Sloetsweg gevlogen is. Nummer 240 om precies te zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
JAAAAAA DE IJSCOBOER KOMT WEER DE STRAAT INGEREDEN
(capslock)
IJSCOMAN godverdomme teringprovinciaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
De ijscoboer is een man die ijsjes verkoopt, bij voorkeur bij warm weer. Ik denk ik leg het even uit, anders is er straks weer een mongool die het niet snapt. @:elan
Caland zeg toch 'ijscoboer'quote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
IJSCOMAN godverdomme teringprovinciaal.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze richting Sloetsweg gevlogen is. Nummer 240 om precies te zijn.
brillenboerquote:Op donderdag 9 april 2020 14:56 schreef JanCees het volgende:
mensen zeggen ook groenteboer, brillenboer, etc
wat is daar verkeerd aan
Brillenboerquote:Op donderdag 9 april 2020 14:56 schreef JanCees het volgende:
wat is daar verkeerd aan
niets.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:56 schreef JanCees het volgende:
wat is daar verkeerd aan
misschien je oren open zetten dove naadquote:Op donderdag 9 april 2020 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die had ik nog nooit gehoord, bij voedsel oké, maar brillen?
nee dat gaat nietquote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
straks allemaal weer naar de kapperboer jongens!
Wat gezellig trouwens dat jij hier ook posts sinds een tijdjequote:Op donderdag 9 april 2020 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
even nieuwe patas scoren bij de schoenenboer
beetje vermaken tijdens deze bizarre tijdenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezellig trouwens dat jij hier ook posts sinds een tijdje
Gister kappertje afgezegdquote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
straks allemaal weer naar de kapperboer jongens!
heb je nu dan een bale/ronaldo knotje?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister kappertje afgezegd
Ik ga voor een Zlatankapsel
Kan al een klein knotje maken jaquote:Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je nu dan een bale/ronaldo knotje?
ik ga voor matjequote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister kappertje afgezegd
Ik ga voor een Zlatankapsel
Lamp?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
De verwachte bezorgtijd is nog steeds 17:30 - 21:30
(vorige keer was hij een dag vertraagd, dus ik check het af en toe even)
@:caland @:maxi-mus @:lenny_leonard
Dit dus. Wat een mafkees.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kom je nog niet meteen op een IC.
hij komt geheid net als je aan het eten bent zodat dat koud wordtquote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
Ga je in Den Haag wonen?quote:
Weet je in welke periode er ook veel noodverordeningen waren?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)egels-op-plein-40-45
@:Caland
Had je het nieuws over Drizzt zijn parkiet gelezen?quote:
Volgende keer graag een mention. En kun je de pic delen?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn pic delen doet hij meestal in KPD.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag een mention. En kun je de pic delen?
14-18?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je in welke periode er ook veel noodverordeningen waren?
Erg laat. Ik hoop voor je dat ze vandaag komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
IJscoboer wat is dat?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
JAAAAAA DE IJSCOBOER KOMT WEER DE STRAAT INGEREDEN
(capslock)
Dat moet wel als je daar een beetje wil inburgeren.quote:
Dank voor je mention, anders had ik het niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je het nieuws over Drizzt zijn parkiet gelezen?
(ik had je een mention gegeven maar vreemd genoeg heb je niet gereageerd)
Lang niet gezien, drizzt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je mention, anders had ik het niet gezien.
Goed dat je je rol als FA serieus neemt en weet waar je een mention moet plaatsen. @:drizzt_dourden heeft nog veel te leren.
April mei, wegens konings/bevrijdingsdag en eind van de voetbalcompetitiequote:
En in dat andere programma. Hoe heet dat ook alweer? Waar Drizzt ook pics van @Jomanda3 had geregeld en hier had verspreid.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn pic delen doet hij meestal in KPD.
Niet naar mij verspreidquote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En in dat andere programma. Hoe heet dat ook alweer? Waar Drizzt ook pics van @:jomanda3 had geregeld en hier had verspreid.
Hij loopt natuurlijk de hele dag dat beest te zoeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gezien, drizzt.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag een mention. En kun je de pic delen?
Spannend zeg, ik zie de pics wel tegemoet.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
Ja, denk het.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij loopt natuurlijk de hele dag dat beest te zoeken.
Uh.. jaquote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spannend zeg, ik zie de pics wel tegemoet.
Lente.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig is het zomer @:Drizzt_Dourden
Harriequote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gezien, drizzt.
Met dat dikke lijf van me kan ik me amper verplaatsen he. Ik zit de hele dag Sims 4 te spelenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij loopt natuurlijk de hele dag dat beest te zoeken.
Tijdens het lezen van deze post zag ik voor me hoe Drizzt in een boom klimt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit gevangen neem ik aan?
Oh hey hallo drizztquote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie
[..]
Met dat dikke lijf van me kan ik me amper verplaatsen he. Ik zit de hele dag Sims 4 te spelen
Sims 4.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie
[..]
Met dat dikke lijf van me kan ik me amper verplaatsen he. Ik zit de hele dag Sims 4 te spelen
Ik ben er ook bang voor, maar hopelijk vindt ze een huis met een buitenvoliére ofzo, en kan de eigenaar haar vangen en laten weten dat 'ie een valkparkiet gevonden heeft.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet levend nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die Animal Crossing spelenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sims 4.
@:scrummie2.1 @:ggmm @:lange_lans
check deze gast
Sims 4
Is mooi vermaak johquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sims 4.
@:scrummie2.1 @:ggmm @:lange_lans
check deze gast
Sims 4
Boog de stam van de boom door?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van deze post zag ik voor me hoe Drizzt in een boom klimt.
Doe met deze info wat je wil
Ik weet niet wat dat is. Zag wel laatst een snoeiharde counter van @Elan naar @Caland hierover.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die Animal Crossing spelen
@:Atypisch @:Elan @:Madame_Paon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |