Maar je gaat alsnog op visite? (omdat je vanavond een tijdje afwezig bent vraag ik dit)quote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.
Toen ging het feestje niet door maar ik dacht ach, ik heb toch dagen genoeg ik neem gewoon alsnog lekker vrij!
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .quote:Op donderdag 9 april 2020 13:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het punt is ook;
Wat mij nu opvalt is dat in deze specifieke GGZ instellingen medewerkers NIET worden getest zodat ze onderscheid kunnen maken tussen isolatie en quarantaine. Iemand in isolatie wordt niet meer gebeld om te werken, die zit twee weken thuis. Maar iemand in quarantine vragen ze als ze 24 uur zonder klachten zitten om weer te komen werken omdat er een tekort is aan medewerkers.
Bedankt maatquote:Op donderdag 9 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geniet van je vrije tijd ouwe reus.
Wat ga je doen met al die tijd?
Ben je 12 ofzoquote:
Nee, dit staat hier volledig los van.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je gaat alsnog op visite? (omdat je vanavond een tijdje afwezig bent vraag ik dit)
Is een cadeautje.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maatDat gaat zeker lukken
Beetje uit m'n boeken lezen naar m'n lampen kijken.
[..]
Ben je 12 ofzo
Oh voor Lenny zeker (de grap is dat we vanmorgen net deden alsof dat baby-boek van hemzelf was)quote:
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Nee hij woont in De Achterhoek, daar was het eerst ver van m'n bed show want Corona zit alleen in Brabant. Nu is het een van de grootste brandhaarden qua doden en besmettingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?
Geniet ervan makker!quote:
Niet noemenswaardige users bannenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die tijd?
Precies en het is ook goed voor de doorstroming.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.
Over 7 dagen ben ik niet vrij dus dat komt helemaal goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniet ervan makker!
Ik hoop dat je tijdens je vrije dag toch nog even ruimte overlaat om mijn COR unban te realiseren
https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.htmlquote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij woont in De Achterhoek, daar was het eerst ver van m'n bed show want Corona zit alleen in Brabant. Nu is het een van de grootste brandhaarden qua doden en besmettingen.
Dit was NIET de afspraak.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 7 dagen ben ik niet vrij dus dat komt helemaal goed.
'Personeel mocht mondkapjes niet gebruiken'quote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.html
Hier is het ook goed losgegaan
(Niet klikken)
Gisteren zag ik ergens Heitinga op tv die liet z'n opa lekker wegrotten in zo'n Coronahuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu snap ik waarom mijn opa en oma weigeren naar een bejaardentehuis te gaan
Matig, je scoort de meeste kijkers als je ook in de nacht doetquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.superguide.nl(...)thon-van-bob-ross-tv
Bob Rossgod.
Amsterdammers..quote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren zag ik ergens Heitinga op tv die liet z'n opa lekker wegrotten in zo'n Coronahuis.
Heb je miljoenen op de bank en nog niks over voor je familie.
Heitinga komt uit Alphen aan den Rijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdammers..
Meer kunnen we er niet van maken @:Elan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |