Dit dus. Wat een mafkees.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kom je nog niet meteen op een IC.
hij komt geheid net als je aan het eten bent zodat dat koud wordtquote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
De verwachte bezorgtijd is nog steeds 17:30 - 21:30
(vorige keer was hij een dag vertraagd, dus ik check het af en toe even)
@:caland @:maxi-mus @:lenny_leonard
Ga je in Den Haag wonen?quote:
Weet je in welke periode er ook veel noodverordeningen waren?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)egels-op-plein-40-45
@:Caland
Had je het nieuws over Drizzt zijn parkiet gelezen?quote:
Volgende keer graag een mention. En kun je de pic delen?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, iemand heeft Freyja gistermiddag in een boom zien zitten, in het zuiden van Borne, en een foto van haar gemaakt, maar meer kon hij niet doen. Hij heeft echter wel die foto op facebook gezet, en dat bericht is via via met me gedeeld. Helaas vloog ze even later weg, kerel weet niet welke kant op, maar ze leeft iig nog èn is in de buurt!
Zijn pic delen doet hij meestal in KPD.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag een mention. En kun je de pic delen?
14-18?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je in welke periode er ook veel noodverordeningen waren?
Erg laat. Ik hoop voor je dat ze vandaag komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
De verwachte bezorgtijd is nog steeds 17:30 - 21:30
(vorige keer was hij een dag vertraagd, dus ik check het af en toe even)
@:caland @:maxi-mus @:lenny_leonard
IJscoboer wat is dat?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
JAAAAAA DE IJSCOBOER KOMT WEER DE STRAAT INGEREDEN
(capslock)
Dat moet wel als je daar een beetje wil inburgeren.quote:
Dank voor je mention, anders had ik het niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je het nieuws over Drizzt zijn parkiet gelezen?
(ik had je een mention gegeven maar vreemd genoeg heb je niet gereageerd)
Lang niet gezien, drizzt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je mention, anders had ik het niet gezien.
Goed dat je je rol als FA serieus neemt en weet waar je een mention moet plaatsen. @:drizzt_dourden heeft nog veel te leren.
April mei, wegens konings/bevrijdingsdag en eind van de voetbalcompetitiequote:
En in dat andere programma. Hoe heet dat ook alweer? Waar Drizzt ook pics van @Jomanda3 had geregeld en hier had verspreid.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn pic delen doet hij meestal in KPD.
Niet naar mij verspreidquote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En in dat andere programma. Hoe heet dat ook alweer? Waar Drizzt ook pics van @:jomanda3 had geregeld en hier had verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |