Goed nieuwsquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, iemand heeft Freyja gistermiddag in een boom zien zitten, in het zuiden van Borne, en een foto van haar gemaakt, maar meer kon hij niet doen. Hij heeft echter wel die foto op facebook gezet, en dat bericht is via via met me gedeeld. Helaas vloog ze even later weg, kerel weet niet welke kant op, maar ze leeft iig nog èn is in de buurt!
Je zou kunnen zeggen dat ze aardig airborne is xDquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, iemand heeft Freyja gistermiddag in een boom zien zitten, in het zuiden van Borne, en een foto van haar gemaakt, maar meer kon hij niet doen. Hij heeft echter wel die foto op facebook gezet, en dat bericht is via via met me gedeeld. Helaas vloog ze even later weg, kerel weet niet welke kant op, maar ze leeft iig nog èn is in de buurt!
Ik moest nog lachen ookquote:Op donderdag 9 april 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze aardig airborne is xD
@:ggmm
Het schijnt dat ze richting Sloetsweg gevlogen is. Nummer 240 om precies te zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rot op debieltjequote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze richting Sloetsweg gevlogen is. Nummer 240 om precies te zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
JAAAAAA DE IJSCOBOER KOMT WEER DE STRAAT INGEREDEN
(capslock)
IJSCOMAN godverdomme teringprovinciaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
De ijscoboer is een man die ijsjes verkoopt, bij voorkeur bij warm weer. Ik denk ik leg het even uit, anders is er straks weer een mongool die het niet snapt. @:elan
Caland zeg toch 'ijscoboer'quote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
IJSCOMAN godverdomme teringprovinciaal.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze richting Sloetsweg gevlogen is. Nummer 240 om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |