Knutgod. Wat een mooie hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor m'n goede vrienden @:ggmm @:caland @:el-stinho
Kuma update we wandelen nu vaak vroeg door corona lekker rustig niks mis mee
[ afbeelding ]
Bij jullie ook alles goed ?!?!
KNUTGODquote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla dit over.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
[ afbeelding ]
Knutquote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
KnutGod. Welkom terug.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Om 10 uur ook echt.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
[ afbeelding ]
Wat een mooie hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat inso zelfs niet meer op de computer gaat omdat ie bang is dat z'n virusscanner geen corona aan kanquote:Op donderdag 9 april 2020 11:50 schreef Caland het volgende:
Wanneer komen jij en Inso hier weer posten @:knutdeijsbeer ?
hee knutgodquote:Op donderdag 9 april 2020 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat inso zelfs niet meer op de computer gaat omdat ie bang is dat z'n virusscanner geen corona aan kan
lekker man, jij over 8 dagen:quote:Op donderdag 9 april 2020 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
* Shadowkid053 zwaait met een positieve test
Ben je erg ziek geweest? Hoe lang ben je al besmet?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
* Shadowkid053 zwaait met een positieve test
Doe ik op mn balkon alquote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
lekker man, jij over 8 dagen:
[ afbeelding ]
Sinds afgelopen donderdag.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je erg ziek geweest? Hoe lang ben je al besmet?
RIP BOER TOMquote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Zipportal het volgende:
RTL staakt huidige vorm Eigen Huis & Tuin, toekomst programma onzeker
https://www.nu.nl/media/6(...)ogramma-onzeker.html
@:haags_kwartiertje
VERDOMMEquote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Zipportal het volgende:
RTL staakt huidige vorm Eigen Huis & Tuin, toekomst programma onzeker
https://www.nu.nl/media/6(...)ogramma-onzeker.html
@:haags_kwartiertje
Oei dat klinkt al een pittig griepje. Beterschap kerel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Doe ik op mn balkon al
[..]
Sinds afgelopen donderdag.
Mijn vriendin is verpleegkundige op een GGZ instelling. Hele afdeling is besmit incl. collega's. Zij mij weer besmet.
Het begon met heel veel hoesten en kortademig. Binnen 3 uur lag ik in bed en leek het alsof ik elke 2 seconden een karatetrap kreeg van Zlatan himself. Daarnaast lijk je net een vrouw in de overgang met opvliegers en gemiddeld 39 graden koorts.
Heb zondag op het punt gestaan om naar de IC te gaan met mn vriendin, heel erg benauwd en kreeg nauwelijks adem. Uiteindelijk bleek het niet nodig.
Nu vooral heel warm, ik proef echt helemaal niks en verkouden en hoesten. Ergste van allemaal is dat je continue gewoon heel moe bent. Maar het benauwde is voorbij.
En hoe had je dat precies voor je gezien?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heb zondag op het punt gestaan om naar de IC te gaan met mn vriendin, heel erg benauwd en kreeg nauwelijks adem. Uiteindelijk bleek het niet nodig.
Lolquote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En hoe had je dat precies voor je gezien?
'Goedemorgen, ik kom voor de IC'
Als in;quote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En hoe had je dat precies voor je gezien?
'Goedemorgen, ik kom voor de IC'
Iemand moet toch rijdenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
Oja en mijn vriendin heb ik meegenomen. Gewoon, voor de gezelligheid.
Ja dan kom je nog niet meteen op een IC.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als in;
Huisarts komt langs en geeft aan dat als het binnen het uur niet verminderd (schijnt vaker te gebeuren) je naar het ziekenhuis moet *had even geen betere vergelijking
Wat vind je trouwens van het testen?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kom je nog niet meteen op een IC.
Ze gaan dat opschroeven geloof ik. Voor nu begrijp ik wel waarom ze bijvoorbeeld jonge mensen die slechts een paar daagjes hoeven uit te zieken niet gaan testen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van het testen?
Ze wilden mijn vriendin eerst niet testen, behalve als ze lage koorts had. Kon ze sneller weer aan het werk *bedrijfsarts zijn woorden*.
Uiteindelijk via mijn huisarts kunnen testen, maar ken ook heel veel gevallen die gewoon niet getest worden en moeten uitzieken.
Vuile klootzak.quote:
Het punt is ook;quote:Op donderdag 9 april 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan dat opschroeven geloof ik. Voor nu begrijp ik wel waarom ze bijvoorbeeld jonge mensen die slechts een paar daagjes hoeven uit te zieken niet gaan testen.
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.quote:
Geniet van je vrije tijd ouwe reus.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.
Toen ging het feestje niet door maar ik dacht ach, ik heb toch dagen genoeg ik neem gewoon alsnog lekker vrij!
ik heb al mn verlof ingetrokken lolquote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vandaag eigenlijk een feestje wat door de corona niet doorgaat dus ik had vandaag al vrij genomen (echt 3 maanden geleden ofzo al) en toen heb ik gelijk vrijdag vrij genomen want dan had ik een lekker lang weekend.
Toen ging het feestje niet door maar ik dacht ach, ik heb toch dagen genoeg ik neem gewoon alsnog lekker vrij!
Maar je gaat alsnog op visite? (omdat je vanavond een tijdje afwezig bent vraag ik dit)quote:Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .quote:Op donderdag 9 april 2020 13:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het punt is ook;
Wat mij nu opvalt is dat in deze specifieke GGZ instellingen medewerkers NIET worden getest zodat ze onderscheid kunnen maken tussen isolatie en quarantaine. Iemand in isolatie wordt niet meer gebeld om te werken, die zit twee weken thuis. Maar iemand in quarantine vragen ze als ze 24 uur zonder klachten zitten om weer te komen werken omdat er een tekort is aan medewerkers.
Bedankt maatquote:Op donderdag 9 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geniet van je vrije tijd ouwe reus.
Wat ga je doen met al die tijd?
Ben je 12 ofzoquote:
Nee, dit staat hier volledig los van.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je gaat alsnog op visite? (omdat je vanavond een tijdje afwezig bent vraag ik dit)
Is een cadeautje.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maatDat gaat zeker lukken
Beetje uit m'n boeken lezen naar m'n lampen kijken.
[..]
Ben je 12 ofzo
Oh voor Lenny zeker (de grap is dat we vanmorgen net deden alsof dat baby-boek van hemzelf was)quote:
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Nee hij woont in De Achterhoek, daar was het eerst ver van m'n bed show want Corona zit alleen in Brabant. Nu is het een van de grootste brandhaarden qua doden en besmettingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?
Geniet ervan makker!quote:
Niet noemenswaardige users bannenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die tijd?
Precies en het is ook goed voor de doorstroming.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.
Over 7 dagen ben ik niet vrij dus dat komt helemaal goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniet ervan makker!
Ik hoop dat je tijdens je vrije dag toch nog even ruimte overlaat om mijn COR unban te realiseren
https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.htmlquote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij woont in De Achterhoek, daar was het eerst ver van m'n bed show want Corona zit alleen in Brabant. Nu is het een van de grootste brandhaarden qua doden en besmettingen.
Dit was NIET de afspraak.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 7 dagen ben ik niet vrij dus dat komt helemaal goed.
'Personeel mocht mondkapjes niet gebruiken'quote:Op donderdag 9 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.html
Hier is het ook goed losgegaan
(Niet klikken)
Gisteren zag ik ergens Heitinga op tv die liet z'n opa lekker wegrotten in zo'n Coronahuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu snap ik waarom mijn opa en oma weigeren naar een bejaardentehuis te gaan
Matig, je scoort de meeste kijkers als je ook in de nacht doetquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.superguide.nl(...)thon-van-bob-ross-tv
Bob Rossgod.
Amsterdammers..quote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren zag ik ergens Heitinga op tv die liet z'n opa lekker wegrotten in zo'n Coronahuis.
Heb je miljoenen op de bank en nog niks over voor je familie.
Heitinga komt uit Alphen aan den Rijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdammers..
Meer kunnen we er niet van maken @:Elan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |