Behalve scrummie, die heeft een weegschaal besteld.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We komen allemaal slimmer de Coronacrisis uit
Scrummie ook?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We komen allemaal slimmer de Coronacrisis uit
Jammer dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve scrummie, die heeft een weegschaal besteld.
Maar misschien zit er een handleiding bij, dan klopt je stelling alsnog.
Sowquote:Op donderdag 9 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genotequote:Op donderdag 9 april 2020 10:08 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
We doen niet aan roddelen
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handdoek/doucheverwarm ding, en ik weet nog steeds niet hoe die werkt. #TEAMSCRUMquote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Scrummie een type is die de handleiding van een weegschaal gaat lezen.
Je weet niet hoe een kachel werkt?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n handdoek/doucheverwarm ding, en ik weet nog steeds niet hoe die werkt. #TEAMSCRUM
Wat ken jij mij slecht.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Scrummie een type is die de handleiding van een weegschaal gaat lezen.
Allemaal digitale knopjes, voel me net een boomerquote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een kachel werkt?
Niet verrassend.
Elke dag tot een uur of 2 op bed liggen en de rest van de dag niks doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me echt af hoe uitkeringstrekkers dat maandenlang thuis zitten volhouden
@:drizzt_dourden ?
Ja maar je bent toch uiteindelijk niet korter wakker dan? Je verlegt je ritme alleen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke dag tot een uur of 2 op bed liggen en de rest van de dag niks doen.
@Drizzt_DoUrden voel je vrij dit soort pesterijen te notenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me echt af hoe uitkeringstrekkers dat maandenlang thuis zitten volhouden
@:drizzt_dourden ?
Oprechte vraag hoor. Ik verveel me al stierlijk terwijl ik ondertussen gewoon aan het werk ben.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden voel je vrij dit soort pesterijen te noten
Weet ik ik probeer je gewoon een note aan te smerenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oprechte vraag hoor. Ik verveel me al stierlijk terwijl ik ondertussen gewoon aan het werk ben.
Schobbejak!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik ik probeer je gewoon een note aan te smeren
Is dat die kerstbon die ik je vroeg aan een goed doel te doneren?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen nieuwe bon gehad van coolblue trouwens @:zipportal
Ik ben woest.
Dat weet ik allemaal niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is dat die kerstbon die ik je vroeg aan een goed doel te doneren?
De cadeaubon is geldig tot 3 jaar na uitgifte.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nog een bon van 70 euro liggen bedenk ik me nu. Hoe lang zijn die dingen geldig?
Geen idee, maar kinky ligt eruit dus bij je moeder zijn ze al niet meer in te wisselen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nog een bon van 70 euro liggen bedenk ik me nu. Hoe lang zijn die dingen geldig?
Thx dan heb ik nog evenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cadeaubon is geldig tot 3 jaar na uitgifte.
Oh, ik dacht dat cadeaubonnen niet mochten verlopen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cadeaubon is geldig tot 3 jaar na uitgifte.
Knutgod. Wat een mooie hond.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor m'n goede vrienden @:ggmm @:caland @:el-stinho
Kuma update we wandelen nu vaak vroeg door corona lekker rustig niks mis mee
[ afbeelding ]
Bij jullie ook alles goed ?!?!
KNUTGODquote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla dit over.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
[ afbeelding ]
Knutquote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |