Ik heb het al een tijdje niet erg meer gevolgd, maar lijkt het er nog steeds op dat dat grote stadion aan de maas er gaat komen?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer een kansloos plan van die Red de Kuip adepten.
Alleen zijn slogan "cremeren moet weer leuk worden" komt nu niet helemaal uit de verf.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat crematorium van 'm gaat prima nu.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk je eigen zus of moeder doen in de sims?
Zou je dit willen streamen? Net als toen je in Polen naar hoertjes op zoek ging met je truckquote:
Ik heb ergens hierboven nog een tip geplaatst hoe je eindelijk eens aan een Aziatische vrouw kunt komen.quote:
Lijkt me voor jullie nog saaier dan ETS2 kijkenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou je dit willen streamen? Net als toen je in Polen naar hoertjes op zoek ging met je truck
Genot
Mag jij nog wel naar buiten?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me voor jullie nog saaier dan ETS2 kijkenPlus de microfoon van mijn headset werkt niet meer, ik praat via de mic van de webcam, dus zouden jullie continu geklik van de muis en toetsen horen, ook geen pretje.
Ik heb geen idee. Men is nu wel verder dan het ooit geweest is. Verder maak ik me er niet zo druk meer om. Beetje het gevoel dat elke keuze een slechte is momenteel.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet erg meer gevolgd, maar lijkt het er nog steeds op dat dat grote stadion aan de maas er gaat komen?
Goeie.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag jij nog wel naar buiten?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb VIPRO 4 dagen geleden opgezegd, nog steeds geen bericht. Die krijgen morgen wat van mij te heuren.
PIETERBLACKED
Ja, echt veel geld lijkt er uit alle plannen die ik heb gezien vooralsnog niet te komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Men is nu wel verder dan het ooit geweest is. Verder maak ik me er niet zo druk meer om. Beetje het gevoel dat elke keuze een slechte is momenteel.
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.quote:
Ik vind het vooral kut dat elk plan voorziet in een stadion van 60-65K. Dat is wel redelijk funest voor de sfeer in een voetbalstadion want ik geloof niet dat je dat volk trekt tegen een Zwolle.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, echt veel geld lijkt er uit alle plannen die ik heb gezien vooralsnog niet te komen.
Ik scheer ze allemaal onder één kam, tering spleetogen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.
@:afcniels @:lenny_leonard @:doublepain ook voor jullie dit.
#FreeHongKong
DHLgodenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef Elan het volgende:
Mijn pakket komt vandaag tussen 17:04 en 19:07.
Wat is met die rare tijden
wees blij dat ze eens bezorgen joh Elanquote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef Elan het volgende:
Mijn pakket komt vandaag tussen 17:04 en 19:07.
Wat is met die rare tijden
Onder 1 kamquote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.
#FreeHongKong
Aziaten hebben allemaal mot met elkaar joh.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#FreeHongKong
Ik heb nog nooit iets onder een kam geschoren.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#FreeHongKong
Ben ik ook blij mee, respect voor de bezorgers in deze Coronatijden. Alleen een bijzonder tijdvak.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wees blij dat ze eens bezorgen joh Elan
wat heb je bestelt?
Daar gaan ze bij de berekeningen van de opbrengsten wel vanuit, plus dat ze verwachten dat iedereen nog eens veel meer besteedt.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kut dat elk plan voorziet in een stadion van 60-65K. Dat is wel redelijk funest voor de sfeer in een voetbalstadion want ik geloof niet dat je dat volk trekt tegen een Zwolle.
besteltquote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wees blij dat ze eens bezorgen joh Elan
wat heb je bestelt?
Volgens mij heeft @GGMM Stephen King heel hoog zitten.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee, respect voor de bezorgers in deze Coronatijden. Alleen een bijzonder tijdvak.
Een boek van Stephen King.
Het instituut?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee, respect voor de bezorgers in deze Coronatijden. Alleen een bijzonder tijdvak.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ik ben thuis zit gewoon op de laptop.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We krijgen nu de "ik zit mobiel"-act
Duidelijk verhaal. Mijn dochter van 10 vindt Animal Crossing wat kinderachtig. Dan weet je dat.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou een Switch bestellen en dacht erover na om ook animal crossing aan te schaffen
blijkt dus dat ik wel een tijdje moet wachten voor de switch. tsja zit er nu over te twijfelen hoor. geen zin om te wachten
Nouja dat laatste geloof ik opzich nog wel, minder is vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar gaan ze bij de berekeningen van de opbrengsten wel vanuit, plus dat ze verwachten dat iedereen nog eens veel meer besteedt.
Bij Bol is hij op voorraad las ik toevallig, de Switchquote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou een Switch bestellen en dacht erover na om ook animal crossing aan te schaffen
blijkt dus dat ik wel een tijdje moet wachten voor de switch. tsja zit er nu over te twijfelen hoor. geen zin om te wachten
Dank je. Nog een besteld.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Bol is hij op voorraad las ik toevallig, de Switch
Thanks makker, zal eens even kijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Bol is hij op voorraad las ik toevallig, de Switch
Dat lijkt me volkomen terecht, verstandige dochter heb je.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Mijn dochter van 10 vindt Animal Crossing wat kinderachtig. Dan weet je dat.
@aTypischquote:Op donderdag 9 april 2020 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Mijn dochter van 10 vindt Animal Crossing wat kinderachtig. Dan weet je dat.
@aTypischquote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me volkomen terecht, verstandige dochter heb je.
[ afbeelding ]
Erg vermakelijk.quote:
Ben alle schaamte toch al voorbij maatquote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:atypisch
@:elan
Lezen jullie mee
Dat weet je niet zeker.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die reviews plaatsen op bol zijn 8 van de 10 keer altijd vrouwen met kort en pittige kapsels
#leukefeitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |