Uiteraard.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vermakelijk.
Mag ik je nog 2 boeken aanraden?
Maar mogelijk zijn die bronnen gecorrumpeerd. HEB JE DAAR AL EENS OVER NAGEDACHT KINGROLAND?quote:
shift of caps lock?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar mogelijk zijn die bronnen gecorrumpeerd. HEB JE DAAR AL EENS OVER NAGEDACHT KINGROLAND?
Kortpittig kapseltje ben ik daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe je daar ook al aan postcounts?
De stilte van de witte stad en Noordkaap.quote:
Shift natuurlijk.quote:
Dit is Roemeensquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
@:doublepain
@:jancees
Graag jullie meningen hier over.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 9 april 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De stilte van de witte stad en Noordkaap.
De dood van Harriet Monckton is ook leuk, maar moet je wel even doorheen.
Als je nog geïnteresseerd bent in iets anders dan thrillers heb ik daar ook nog wel een aantal aanraders.
Zeker. Die had ik wel snel uit, maar ik vond dat geen topboek eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Had je Hex van Thomas Olde Heuvelt al gelezen?
Ik ben voornemens om me voor volgend jaar in te schrijven voor zo'n voetbalreisje naar Rode Ster - Partizan. Komt daar een beetje volk op af?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Dit is ook leuk @:Lange_Lans
Roemenengenot @:pumpalov
Ik ben nu op driekwart van het boek maar prima boekje ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg vermakelijk.
Mag ik je nog 2 boeken aanraden?
Eerst niet geklikt, maar na het lezen van deze post toch maar geklikt. Geen spijt van!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Daar deden ze al aan twerken voordat het bekend was
Lolquote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Die had ik wel snel uit, maar ik vond dat geen topboek eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst een sim gemaakt die een beetje thuis zat, ja, daarna op jacht naar een chickie, vriendin van gemaakt en we hebben intussen 5 kinderen. het idee is om één van die kinders als ze oud genoeg zijn in het grote huis te laten wonen en het ook weer vol te stoppen met kinderen, en de rest zal in dezelfde "stad" in andere huizen trekken. Uiteindelijk wil ik dat heel die stad volzit met één gigantische familie
Ik haal er even een Simsexpert bij. @monkyyyquote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk je eigen zus of moeder doen in de sims?
Als je maar niet naar de neus kijkt lolquote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst niet geklikt, maar na het lezen van deze post toch maar geklikt. Geen spijt van!
Voor de CL stond er een rij tot 2 straten verder voor de voorverkoopquote:Op donderdag 9 april 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben voornemens om me voor volgend jaar in te schrijven voor zo'n voetbalreisje naar Rode Ster - Partizan. Komt daar een beetje volk op af?
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
UPDATE de bezorgtijd is gewijzigd
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie2.1
Vraag me vooral af hoe ze daar omgaan met toeristen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de neus kijkt lol
[..]
Voor de CL stond er een rij tot 2 straten verder voor de voorverkoop
Nu maar hopen dat het klopt René!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
UPDATE de bezorgtijd is gewijzigd
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie2.1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |