Waarom staat er geen Pools bij?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal ook niet meevallen nu.
[ afbeelding ]
Ik vind het niet normaal. Ik zit dus met exact hetzelfde probleem hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket is nog niet binnen.
Als Drizzt niet met zulk geweldig nieuws was gekomen was ik nu woedend.
Dit zul je vast heel apart vinden, maar dit was me nog niet eens opgevallen.quote:
Dat vind ik heel apart.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zul je vast heel apart vinden, maar dit was me nog niet eens opgevallen.
Tegenvaller hoor! Ik had net geluk. Ik was even met mijn nichtje wezen wandelen, en ging er vanuit dat ik te laat zou zijn, want ze zouden om tot 19:00 komen. Parkeer ik de auto, stap ik uit, stapt de bezorger ook net uit! Dus ik vraag 'pakketje voor nummer 13?' 'ja!' 'oh mooi, dat is voor mij! bedankt!' en toen ben ik met het pakketje naar binnen gelopen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket is nog niet binnen.
Als Drizzt niet met zulk geweldig nieuws was gekomen was ik nu woedend.
Wat een geweldige dag is ditquote:Op donderdag 9 april 2020 19:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tegenvaller hoor! Ik had net geluk. Ik was even met mijn nichtje wezen wandelen, en ging er vanuit dat ik te laat zou zijn, want ze zouden om tot 19:00 komen. Parkeer ik de auto, stap ik uit, stapt de bezorger ook net uit! Dus ik vraag 'pakketje voor nummer 13?' 'ja!' 'oh mooi, dat is voor mij! bedankt!' en toen ben ik met het pakketje naar binnen gelopen.
Einde verhaal.
Hoe wist die meneer dat jij een vogeltje kwijt was, waar had je dat bekend gemaakt? En was het in de buurt of een flink eind weg?quote:
Ja, dat zag ik langskomen, alleen een verklaring heb ik nog niet gezien. Misschien heeft hij een keer een afbeelding van je geschoren scrotum + toebehoren gezien en deed dit hem denken aan de Prince Yahshua dildo.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik heel apart.
In ander nieuws mentionde @:maxi-mus me vandaag op twitter. Het was een bericht over seksspeeltjes en hij gaf aan dat hij bij het lezen van dat bericht aan mij moest denken.
Ik voel me best gevleid.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik langskomen, alleen een verklaring heb ik nog niet gezien. Misschien heeft hij een keer een afbeelding van je geschoren scrotum + toebehoren gezien en deed dit hem denken aan de Prince Yahshua dildo.
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe wist die meneer dat jij een vogeltje kwijt was, waar had je dat bekend gemaakt? En was het in de buurt of een flink eind weg?
Heb jij ook een timer op je sportapparaat?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangen
Teringjantjequote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, we vieren dus de zaterdag de verjaardag van mijn eerstgeborene en hij krijgt Lego.
Om precies te zijn een Lego achtbaan met 4024 stukjes.
De kracht van social media.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangen
Hij woont op nog geen 750 meter afstand, ook ideaal
Ik duim voor je maat.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geweldige dag is dit
Als mijn pakketje ook nog komt tenminste, maar ze hebben nog een half uur, dus daar ga ik gewoon vanuit!
Nee want ben sneller dan datquote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij ook een timer op je sportapparaat?
En moet jij ook altijd aan @:caland denken als je op 40:45 zit?
Dit lijkt me een cadeau waar je veel plezier aan zult beleven!quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, we vieren dus de zaterdag de verjaardag van mijn eerstgeborene en hij krijgt Lego.
Om precies te zijn een Lego achtbaan met 4024 stukjes.
Het werkt best rustgevend.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me een cadeau waar je veel plezier aan zult beleven!
Net was het nog 4024quote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/roller-coaster-10261
URL heb ik voor je.
4124 steentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |