Fijn makker.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Chinezen
#teamtaiwan
Hoe lang was Freyja weg?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan haar zometeen ophalen
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Chinezen
#teamtaiwan
Ik had toch een beetje een Natascha Kampusch gevoel bij dit hele verhaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan haar zometeen ophalen
twitter:JanCees_god twitterde op donderdag 09-04-2020 om 16:44:57@jongejonga @Jinek_RTL @AliBouali Krijg ik liever corona reageer retweet
@GGMMtwitter:BerendsBelinda twitterde op donderdag 09-04-2020 om 18:43:35@Jinek_RTL @AliBouali Ik wordt een beetje @Aliemoe.... reageer retweet
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN TOETERTJES GENOT! Kan haar over een uurtje ophalen
Ik hoop wel dat hij dat beest nu aan de ketting legt, anders hebben we volgende week weer hetzelfde verhaal.quote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Kom kom niet aan de 20 denk ikquote:Op donderdag 9 april 2020 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Afgelopen 4 dagen 42 uur gewerkt. #kutcorona
Ik word er vrij depressief van. Waar moet ik het aan uitgeven lol. Ga nu maar uit ellende een paasbrunch organiseren.quote:
Drizzt doet nu de deuren al helemaal niet meer openquote:Op donderdag 9 april 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij dat beest nu aan de ketting legt, anders hebben we volgende week weer hetzelfde verhaal.
Bij ah to go verkopen ze heel goedkoop paaseitjesquote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word er vrij depressief van. Waar moet ik het aan uitgeven lol. Ga nu maar uit ellende een paasbrunch organiseren.
Sinds maandag 13:10.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had toch een beetje een Natascha Kampusch gevoel bij dit hele verhaal.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Drizzt doet nu de deuren al helemaal niet meer open
quote:
Wat een topdag dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN TOETERTJES GENOT! Kan haar over een uurtje ophalen
Dat was niet eens genoeg, bij de vorige ontsnapping heeft die vogel er gewoon een deur uit gebeukt.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Drizzt doet nu de deuren al helemaal niet meer open
Neem een vrouw.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word er vrij depressief van. Waar moet ik het aan uitgeven lol. Ga nu maar uit ellende een paasbrunch organiseren.
Wat kijkt hij ongelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds maandag 13:10.
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
En een foto van de schavuit:
[ afbeelding ]
Helemaal geniaal, de kerel die haar wist te vangen heeft een buitenvoliére met valkparkieten![]()
Hij heeft er zes of zeven, en drie jonkies die pasgeleden uit het ei zijn gekomen. We stonden nog even te praten over hobbykweken en ik zei dat, als ik een vriendje voor Freyja wil kopen, dat ik wel naar hem toe kom. Vond 'ie wel mooi
Dat zal ook niet meevallen nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |