quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ZE IS GEVONDEN EN GEVANGEN! JAAAAAAAAAAAAAA
heb je een uur de tijd om een kleinigheidje voor die persoon te halenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN TOETERTJES GENOT! Kan haar over een uurtje ophalen
Ben blij voor je maat, wel goed je handen wassen en je vogel met chloorquote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN TOETERTJES GENOT! Kan haar over een uurtje ophalen
van mijn belastinggeld zekerquote:Op donderdag 9 april 2020 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je een uur de tijd om een kleinigheidje voor die persoon te halen
Als dat beest weet hoe ie zijn eten moet halen, zo niet is dit beter..quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind het zielig voor Freyjagodin maar ben blij voor je Drizzt
PUSHMELDINGEN.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind het zielig voor Freyjagodin maar ben blij voor je Drizzt
Naah, is afdeling met crisis opvang. Zijn gekkies genoeg.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel relaxed, heeft ze het een stuk minder druk de komende tijd.
Massamoordenaar.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook belachelijk veel mensen niet getest, maatje van mij 4 weken terug voor een periode van anderhalve week behoorlijk ziek, tegelijk met 12 andere collega's (hij is wel eigenlijk nooit ziek, alle symptomen van Corona maar geen risicogroep dus geen test) .
Zijn vrouw ontwikkelde daarna milde klachten (werkt in de ouderenzorg) en vervolgens is nu een maand later op miraculeuze wijze het halve bejaardentehuis afgestorven.
Twente en omstreken.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse Verzorgingstehuis met 72 doden?
Persoonlijk denk ik dat Freyja gewoon gevangen wilde worden door een nieuw baasjequote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat beest weet hoe ie zijn eten moet halen, zo niet is dit beter..
Maar wel tof dat andere mensen dat beestje voor hem hebben gevonden en zelfs gevangen
Feesboekgod
lolquote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Freyja gewoon gevangen wilde worden door een nieuw baasje
Nou, komt zij even van een koude kermis thuis over pakweg een half uur zeg!
@:ggmm
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Freyja gewoon gevangen wilde worden door een nieuw baasje
Nou, komt zij even van een koude kermis thuis over pakweg een half uur zeg!
@:ggmm
quote:
Ja, we gaan weer starten met andere dingen. Maar hoe bepaal je wat en hoeveel?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukte neemt toch langzaam af nu?
Ik heb het niet op Chinezenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinezen moet je niet vertrouwen. Ze denken dat ze het hele Aziatische continent hebben overgenomen, maar Koreanen, Japanners, Vietnamezen en de rest van het Oosterse deel van Azië haten hun enorm. Hopelijk scheer je ze niet allemaal onder 1 kam. Dat zou je sieren.
@:afcniels @:lenny_leonard @:doublepain ook voor jullie dit.
#FreeHongKong
Dank voor de update. Erg spannend.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
UPDATE de bezorgtijd is gewijzigd
TUSSEN 18.38 - 20.38 UUR
Wat een rare tijd
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie2.1
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ZE IS GEVONDEN EN GEVANGEN! JAAAAAAAAAAAAAA
Ik kan haar zometeen ophalenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer mention ja?
Genot hoor. Dank voor mention @:zipportal
Is ze ook alweer terug?
Hoe reageert TarrelGod op haar terugkeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |