Proost vriendquote:Op donderdag 9 april 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga snel bier drinken in de tuin en lees voorlopig niet terug!
zij komt niet uit Limburg en Twan die dacht vooral zelf dat hij heel goed was maar meer dan niveau nieuwslezer is hij nietquote:
Ja, dat is echt een baas.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alfynn. Die heb ik dus net uit mijn team gegooid, maar had daar bij de eerste bossfight al spijt van.
Twan is een beetje een anus. Wat heel normaal is als je uit Sittard komt.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij komt niet uit Limburg en Twan die dacht vooral zelf dat hij heel goed was maar meer dan niveau nieuwslezer is hij niet
Ik heb mijn 5e poppetje (Olberic) vrijgespeeld. Dus 5 bosses gehad.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een baas.
Bij welke boss ben je nu?
Ik wil niks spoileren dus ik kan nu heel moeilijk vragen of je dit dat of zus of zo al gezien hebt.
Staat er nog steeds ??? in je menu?
kwam hem een keer tegen op straat, hij ging er echt zo voor staan van "je weet natuurlijk wel dat ik de grote Twan ben" wat een lulletjequote:Op donderdag 9 april 2020 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twan is een beetje een anus. Wat heel normaal is als je uit Sittard komt.
Veel plezier nog met deze bazengamequote:Op donderdag 9 april 2020 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb mijn 5e poppetje (Olberic) vrijgespeeld. Dus 5 bosses gehad.
Ik heb nog veel ??? in het menu staan ja.
Er is maar 1 Tiger allenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer vindt dit leuk.twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:15:12Het is de grootste Netflix-hit van van dit moment: ‘Tiger King’. Net als de rest van de wereld keek ook @:TwanHuijs met grote verbazing naar de docuserie over het bizarre leven van dierentuin-eigenaar Joe Exotic. Vanavond schuift hij aan bij #ditisM.
https://t.co/VPtevURIwl https://t.co/M5gFJhofjl reageer retweet
Ik heb dat een keer gehad met die huilebalk van studio sport. (ik ben even zijn naam kwijt)quote:Op donderdag 9 april 2020 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwam hem een keer tegen op straat, hij ging er echt zo voor staan van "je weet natuurlijk wel dat ik de grote Twan ben" wat een lulletje
@AFCNiels is een prima gozerquote:Op donderdag 9 april 2020 17:03 schreef Caland het volgende:
Wat een flater van user @:afcniels
Maar om hem daar nu zo om uit te lachen vind ik ook wat ver gaan hoor
Bedoel je niet liger?quote:
die heet ook Toinequote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met die huilebalk van studio sport. (ik ben even zijn naam kwijt)
Die is in het echt heel klein.
Jammer alleen dat hij voor AFC is. Jack van Gelder is ook voor AFC.quote:
Die ja. Met zijn verongelijkte kop.quote:
Ik een keer met Harry Vermeegenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met die huilebalk van studio sport. (ik ben even zijn naam kwijt)
kutclub, m'n zoons voetballen erquote:Op donderdag 9 april 2020 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij voor AFC is. Jack van Gelder is ook voor AFC.
John van den Heuvel ookquote:Op donderdag 9 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik een keer met Harry Vermeegen
Dat is ook zonder camera een lul
Niet iedereen is perfect Lansquote:Op donderdag 9 april 2020 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij voor AFC is. Jack van Gelder is ook voor AFC.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |