We hebben zo'n vermoeden allen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je in welke periode er ook veel noodverordeningen waren?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt gespeeld door @:atypisch (een volwassen man met volledig verstand) en @:elan (een volwassen man)
lol wat een RIP voor @Elan ditquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt gespeeld door @:atypisch (een volwassen man met volledig verstand) en @:elan (een volwassen man)
Voor die vogel zal het nu net zo voelen als voor ons wanneer de coronamaatregelen afgelopen zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind Freyja er op die foto in de boom wel een stuk gelukkiger uitzien dan in zo'n kooi.
Weet niet waarom
KadGod. @Coco.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:zipportal
@:fetx
Na de CoronaCrisis ben ik ook Photoshopexpertquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JCGod
Een aantal gifjes kende ik nog niet.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Lennygod, al wat rustiger op werk?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JCGod
Een aantal gifjes kende ik nog niet.
[..]
[ afbeelding ]
Nee, juist alleen maar drukker deze week. Ik heb alleen even geen zin meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lennygod, al wat rustiger op werk?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sims 4.
@:scrummie2.1 @:ggmm @:lange_lans
check deze gast
Sims 4
Drukte neemt toch langzaam af nu?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, juist alleen maar drukker deze week. Ik heb alleen even geen zin meer.
Leukquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:jenniferatntd twitterde op donderdag 09-04-2020 om 15:17:17In Pingdingshan City, #Henan province #China, a woman is “letting go of (selling) “ her daughter to “ensure the family can live on”. The sign says: “My daughter is very sweet , sensible and smart, and will surely bring you happiness.” https://t.co/0KDqtsx0sT reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |