En ik had het dus over de pauze, niet zozeer de lunch zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfNederlandse lunch is wat je zelf meeneemt en ik bereid mijn lunch altijd goed voor, want ik houd niet van bammetjes.
Daar heb ik 's zomers vaak last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is hier veel te lekker. Als ik naar buiten ga kan ik net zo goed stoppen met werken
Dat bepaal je toch zelf? Zou nu echt niet naar een klant gaan. Kun je zoiets niet op afstand doornemen? videocall ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag bespreking bij klant, maar die klant reageert niet of de bespreking wel doorgaat. En ik heb geen zin om daar voor niks helemaal voor toe te rijden eigenlijk.
pff nou inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef STING het volgende:
Het gaat weer lekker met Fok
[ afbeelding ]Bron
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]Bron
[ afbeelding ]Bron
[ afbeelding ]Bron
Dan nog zou het fijn zijn als de klant reageert.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zelf? Zou nu echt niet naar een klant gaan. Kun je zoiets niet op afstand doornemen? videocall ofzo?
Zeker!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog zou het fijn zijn als de klant reageert.
Bellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op reactie? Het is nu dinsdag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jbpaniek.gifquote:
Onkruid vergaat niet hoorquote:
Was ik de hele week al hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet hoor![]()
Maar wel wat pijn op de borst sinds gisteravond
Air incoming in 3...2...1.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's geappt zodat ik op afstand kan inschatten of het ernstig is. Het lijkt mee te vallen...quote:
Ik had vrijdag gemaild en zojuist weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op reactie? Het is nu dinsdag.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's geappt zodat ik op afstand kan inschatten of het ernstig is. Het lijkt mee te vallen...
Wat ben je ongeduldig zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vrijdag gemaild en zojuist weer.
Ik weet dat het vrij lastig is om deze klant telefonisch te bereiken.
Gewoon erbij zetten dat je verwacht dat geen reactie betekend dat je niet hoeft te komen gezien alle restrictiesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vrijdag gemaild en zojuist weer.
Ik weet dat het vrij lastig is om deze klant telefonisch te bereiken.
Precies jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon erbij zetten dat je verwacht dat geen reactie betekend dat je niet hoeft te komen gezien alle restricties
Gelukkig maar dan dat je geen oogje op C-E hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag snel duidelijkheid.
Als je snel een reactie wilt dan gebruik je toch geen email?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag snel duidelijkheid.
Echt héquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je geen oogje op C-E hebt
Bellen is eng.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als je snel een reactie wilt dan gebruik je toch geen email?
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je geen oogje op C-E hebt
Ja, wie niet hier? Zelfs ik begin te twijfelenquote:
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie niet hier? Zelfs ik begin te twijfelen.
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nogquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.
USPquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Beste is natuurlijk allebeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
Dat soort signalen mis ik dan weerquote:
In deze tijd is dat wel een prequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Uiteraard, maar ik wou me eens bescheiden opstellen voor de veranderingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
quote:
Dat soort signalen mis ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort signalen mis ik dan weer
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat soort signalen mis ik dan weer
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemist
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
Ben ook niet helemaal blind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet op.
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ben ook niet helemaal blind.
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Waar wacht je op danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Spoil je nou de verrassing voor Cali? Berenvel en kaarsjes was hij nog mee bezig toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?
Goed puntquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je niet meer besmettelijk bent waarschijnlijk
Corona-virus maakt het allemaal wel ingewikkeld. Zoveel goede ideeën, ga denk ik maar een hut bouwen van kussens en lakens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?
Ik schaar mezelf niet onder de mooiboy-categorie, maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig niet
OEH een deken fort!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Corona-virus maakt het allemaal wel ingewikkeld. Zoveel goede ideeën, ga denk ik maar een hut bouwen van kussens en lakens.
[..]
Ik schaar mezelf niet onder de mooiboy-categorie, maar kan me vergissen.
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef rival het volgende:
Die liggen elkaar al weken aan te duwen natuurlijk
Maar zegt je werkgever nu ook niet gewoon van: nee doen we nu even niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bespreking gaat vrijdag niet door.Ik hoef niet ver te reizen.
Die geeft 4 opties.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar zegt je werkgever nu ook niet gewoon van: nee doen we nu even niet?
Veel beter dan dat gaat het niet wordenquote:
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.
Ze wachten mooi maar even!
Ok handig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die geeft 4 opties.
1. uitstellen tot na 31 maart
2. via skype
3. via conference call
4. toch gaan.
Tevens niet verantwoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel beter dan dat gaat het niet worden
[..]
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zit
Misschien heeft ze die corona wel van hem, weten wij veel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.
Ze wachten mooi maar even!
Hang je er ook lichtjes in op batterijenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel beter dan dat gaat het niet worden
[..]
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zit
Goeie meet wordt dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tevens niet verantwoord.
Jullie tijd komt nog welik zie de bruiloft al voor me.
Shit ja, hij is de brabander hier!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die corona wel van hem, weten wij veel.
Ik haal de kerstverlichting naar benedenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hang je er ook lichtjes in op batterijen?
Oh oh soberso!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel duur worden qua alcohol.
Hoezo is dit een vraag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij? Moet mijn hond de ringen komen brengen?
Jullie moeten daar een nieuwe hond voor. Je kan dat niet de hond van je ex laten doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij? Moet mijn hond de ringen komen brengen?
Eensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie moeten daar een nieuwe hond voor. Je kan dat niet de hond van je ex laten doen natuurlijk.
Niet romantisch enz.
Dit is wel het moment om een puppy te kopen; zit komende tijd toch nog wel thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie moeten daar een nieuwe hond voor. Je kan dat niet de hond van je ex laten doen natuurlijk.
Niet romantisch enz.
Hadden wij het ook al over.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is wel het moment om een puppy te kopen; zit komende tijd toch nog wel thuis.
MNOH TECKELSquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hadden wij het ook al over.
Vriendje zit steeds teckel pup fotos te laten zien
Is hij ook al begonnen met de kinderkamer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hadden wij het ook al over.
Vriendje zit steeds teckel pup fotos te laten zien
De nieuwe wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Speaking of dating, de nieuwe Pewds is echt cringe to the max.
dan ben ik ook oudquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt, ik voelde mij al heel erg oud
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijdquote:
geen ruimte voorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hij ook al begonnen met de kinderkamer?
Die was toch gestopt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijd.
Mensen die niet kunnen schakelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef DrMarten het volgende:
Zojuist de meest chagerijnige man ooit aan de lijn gehad. De tering
Loopt te klagen dat ie niet aan werk toekomt omdat ie de hele dag wordt gebeld. Als ie nou gewoon had aangeleverd waar om gevraagd werd had ik hem niet hoeven bellen
Nope, maandje pauze voor het eerst in 10 jaar elke dag een videoquote:
pewdsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
was die niet ergens mee in opspraak geraakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet met het SJW army op YT en twitter?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was die niet ergens mee in opspraak geraakt?
je klinkt als een fanboyquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet met het SJW army op YT en twitter?.
Storm, glas water, echt totale bullshit eigenlijk.
Nee, een fanatiek anti-SJWerquote:
Ja daar is ruimte voor de nieuwe pupquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de mand bij de hond toch? Gelijk een oppas dan.
Valt wel mee, denk dat je misschien die van het zelfmoordbos bedoelt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is vier uur geweest. Ik stop ermee voor vandaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets leuks over je werk te melden?
Dat was Pewdiepie niet toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk dat je misschien die van het zelfmoordbos bedoelt.
Gewoon in brand steken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klagen dat de kwaliteit die is aangeleverd niet goed is, en vervolgens zeggen dat bepaalde stukken niet aanwezig zijn, terwijl die gewoon zijn aangeleverd. Wiens kwaliteit is er dan niet goed.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <---------1.5 mtr.---------->
Gadverquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,
Achmed
sja die hele aroma gaat zo verlorenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,
Achmed
Zin in döner nuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Met vriendelijke groet,
Achmed
Die zocht ik iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was logan paul of paul logan en verdomme waarom weet ik dit
Ja, hij had een paar curryboys betaald om halfnaakt een dansje te doen en daarna een bordje omhoog te houden met death to all jews erop. Het was stiekem best grappig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Prima toch, morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Krijg niks meer uit handen
Ga je op bezoek?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima toch, morgen weer een dag.
Ik hoef nog maar een half uur.
Morgen lekker niks, taart eten want dan is m'n zusje jarig
Ja. Ze verblijft nu vast bij m'n moeder tot de regels niet meer nodig zijn. M'n moeder heb ik de afgelopen tijd al vaker gezien. En nu gaan we gewoon taart eten en spelletje doen maar dat kan gewoon aan de tafel met 1.5 meter. Dan zijn we met z'n 3en dus moet kunnen.quote:
Top, en fijn voor haar wat visite op haar verjaardag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Ze verblijft nu vast bij m'n moeder tot de regels niet meer nodig zijn. M'n moeder heb ik de afgelopen tijd al vaker gezien. En nu gaan we gewoon taart eten en spelletje doen maar dat kan gewoon aan de tafel met 1.5 meter. Dan zijn we met z'n 3en dus moet kunnen.
De had drie (!) feestjes gepland. Alles afgezegd dus nu ben ik de enige die op bezoek komt. Ik heb ook het cadeau van mij en m'n moeder waar ze al wel een tijdje op zat te wachten de zich de aankomende tijd als ze thuis zit ook mee kan vermaken dus dat was eigenlijk de voornaamste reden. (en de taart natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Top, en fijn voor haar wat visite op haar verjaardag.
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De normale regels gelden toch nooit voor wielrenners.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef STING het volgende:
Fucking onbegrijpelijk, nog zoveel wielrenners op de weg en dan ook nog vaak dichtbij elkaar
Mensen moeten kennelijk precies voorgekauwd worden hoe en wat en elke specifieke situatie moet genoemd worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef STING het volgende:
Fucking onbegrijpelijk, nog zoveel wielrenners op de weg en dan ook nog vaak dichtbij elkaar
Zo lang campings open mogen/gaan, waarschijnlijk wel. Ik lees nog regelmatig dat mensen zich afvragen of ze hun vakantie op Landal komende weken af moeten zeggen of toch moeten gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
Zouden mensen dit jaar ook massaal met hun gezin en een tentje op fietsvakantie gaan in eigen land?
Nee, veilig all-inclusive in Turkije natuurlijk. Mensen vergeten snel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
Zouden mensen dit jaar ook massaal met hun gezin en een tentje op fietsvakantie gaan in eigen land?
Maar in de meivakantie willen ze ook ergens heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, veilig all-inclusive in Turkije natuurlijk. Mensen vergeten snel.
Lang weekend weg met Pasen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar in de meivakantie willen ze ook ergens heen.
https://www.huizenruil.com/nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar in de meivakantie willen ze ook ergens heen.
Ik had de datum van de housewarming volgens mij even gemist. Kun je die nog eens doorsturen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer in de tuin bezig geweest. Mijn armen zijn dood.
Maar, t kippengaas is besteld, van t weekend willen we de ren gaan maken. 2m x 7m wordt ie.
Ja die gaat niet door op last van Rutte, hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de datum van de housewarming volgens mij even gemist. Kun je die nog eens doorsturen?
Door die nieuwe regels bij supermarkten enzo lijkt het steeds makkelijker te worden voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:54 schreef HeatWave het volgende:
Toch nog even snel naar buiten geweest, apotheek aan de overkant. Kreeg een mailtje dat ze alvast vooraf herhalingsrecepten uitsturen ofzo, geen idee verder.
Uitgestorven op straat, max 2 personen tegelijk in de apotheek, moest achter 1 (cute) meisje buiten wachten, netjes 1,5 meter afstand gehouden.
Lijkt toch wel alsof de meeste mensen het eindelijk een klein beetje doorhebben. En hoefde opeens voor 1 medicijn niet bij te betalen, vroeg het nog voor de zekerheid, maar nee.
Nu weer veilig in de bunker.
Ja, ik had echt het idee dat het niet meer "levensgevaarlijk" was om de straat op te gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Door die nieuwe regels bij supermarkten enzo lijkt het steeds makkelijker te worden voor de meeste mensen.
Cursus rietdekken afgelast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken afgelast.Riet besmet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken afgelast.Ik kom toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenscholing. Mag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niks gehoord over de samenscholing voor aankomende vrijdag, later meer.
Ik eet een wortel en een paar nootjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden?
Ik verveel me
Mijn roasted chicken is bijna klaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verveel me
Drank.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verveel me
Zo laat kan ik niet eten hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn roasted chicken is bijna klaar
Heb 0 drank in huis.quote:
0 ken ik niet, 43 wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo laat kan ik niet eten hoor.
[..]
Heb 0 drank in huis.
Met kitechick naar het water geweest alleen. En komend weekend wellicht weer. Toen ik zei dat het maar afwachten is met de stranden en of er ander volk komt, zei ze dat er dan meer plek voor ons wasquote:
SOWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met kitechick naar het water geweest alleen. En komend weekend wellicht weer. Toen ik zei dat het maar afwachten is met de stranden en of er ander volk komt, zei ze dat er dan meer plek voor ons was
Mijn ding is het niet, veels te zoetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik laatst nog op de verjaardag van 2happ4u
Niet als ze interesse hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja verder zegt ze even niet veel, maar dat is een vrouwending heb ik gemerkt in de jaren.
Subtiel dit.quote:
Deze vrouw ^^quote:
Autsj.quote:
Zullen we haar in huis nemen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze vrouw ^^
Ik ben ziek en moe en chagrijnig, maar zelfs dan vind ik het leuk om bepaalde mensen terug te appen![]()
Ik vind het altijd lekker dik en stroperig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn ding is het niet, veels te zoet.
Je wordt hard aangepakt hieronder maat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja verder zegt ze even niet veel, maar dat is een vrouwending heb ik gemerkt in de jaren.
Jaquote:
Ze is echt wel grappigquote:
En niet uneasy on the eyes eitherquote:
Als je iemand echt leuk vindt, is er steeds die drang om te appen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze vrouw ^^
Ik ben ziek en moe en chagrijnig, maar zelfs dan vind ik het leuk om bepaalde mensen terug te appen![]()
Welke klap? Is het ooit wel eens anders dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry fax. Hopelijk valt de klap mee straks.
Ik heb al langer een relatie dan dat ik whatsapp heb, dus zou het niet wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt, is er steeds die drang om te appen.
Heb je ook dat je de patronen al helemaal uit kan tekenen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke klap? Is het ooit wel eens anders dan?
Eens ja. Maar als ik chagrijnig ben dan heb ik nergens zin in en dan is het was lastigerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt, is er steeds die drang om te appen.
True truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet uneasy on the eyes either.
Je hebt nu geen hoop dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke klap? Is het ooit wel eens anders dan?
Of dan app ik iets gemeensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens ja. Maar als ik chagrijnig ben dan heb ik nergens zin in en dan is het was lastiger
Dat niet... probeer ik tequote:
Ja dat meer, verteld iemand over een leuke dag ofzo en dan ik: ok, leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat niet... probeer ik te! Maar dan ben ik wat meer kortaf
Ja dat jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat meer, verteld iemand over een leuke dag ofzo en dan ik: ok, leuk.
Al die keren dat je zo op mijn dick pics reageerdequote:
Ja op een gegeven moment heb ik het wel gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die keren dat je zo op mijn dick pics reageerde
Op mijn telefoon vind ik het ook een hel, ff snel een bericht is ok, maar geen hele verhalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb meestal zulke tegenzin om terug te appen, zie het echt als een klus.
Dat is inmiddels wel helder ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb ik het wel gezien
Ja ik vind het ook veel leuker met een echt toetsenbord en een fatsoenlijk formaat schermquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn telefoon vind ik het ook een hel, ff snel een bericht is ok, maar geen hele verhalen.
Webwhatsapp kan ik uren op lullen als het moet, het is net ICQ.
Ja, dan is het prima te doen, geen idee waarom mensen ook de hele dag met hun telefoon bezig zijn, maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel leuker met een echt toetsenbord en een fatsoenlijk formaat scherm
Ja dat is wel makkelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn telefoon vind ik het ook een hel, ff snel een bericht is ok, maar geen hele verhalen.
465200quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hem niet meer uit mijn hoofdquote:
Ik onthoud m enkel omdat het zo'n mooi rond nummer is. En trots omdat hij zo laag is en nog steeds werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hem niet meer uit mijn hoofd.
Maar als ik in mijn DM history ga zoeken heb ik hem vast wel "eens" naar iemand gestuurd.
Ik heb me toen keihard schuldig gemaakt aan overstappen op MSNquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik onthoud m enkel omdat het zo'n mooi rond nummer is. En trots omdat hij zo laag is en nog steeds werkt.
Sletquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me toen keihard schuldig gemaakt aan overstappen op MSN.
True, maar volledig irrelevant in dit gesprekquote:
Mooie tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef gcjoel het volgende:
Msn![]()
Mis het nog steeds. Daar ging het ooit fout.
Ja, en maar slikken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Word gek van mijn snotkop
Hebben jullie ook wel eens dat je een soort loopneus hebt, maar naar je keel ipv naar buiten?
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je ook dat je de patronen al helemaal uit kan tekenen?
TR gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef HeatWave het volgende:
I know, HW weer met zijn rants, maar FFS.
PETA is boos omdat Animal Crossing niet vegan is en je moet vissen en insecten vangen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een soort loopneus hebt, maar naar je keel ipv naar buiten?
"Snot" uhuh.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Elvi het volgende:
[..]Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
geen goede ochtend?quote:
Dus van mij is net gezet. Misschien maar eens een theepot kopen waar de thee langer warm in blijft als dat een probleem blijft.quote:
Het probleem is eerder dat ik de thee vanuit de theepot in mijn mok heb geschonken, maar vervolgens te lang laat staan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus van mij is net gezet. Misschien maar eens een theepot kopen waar de thee langer warm in blijft als dat een probleem blijft.
oh ja, dat gebeurt me ook nog wel eens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat ik de thee vanuit de theepot in mijn mok heb geschonken, maar vervolgens te lang laat staan.
genieten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef rival het volgende:
Mijn collega "moet" vandaag en morgen thuiswerken "vanwege zijn kind" en nu zit ik 2 dagen helemaal alleen hier op kantoor.
Ik heb mn thee altijd al op voor ik het door hebquote:
Of je vergeet dat je zakje er nog in hangtquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat gebeurt me ook nog wel eens.
eerst is het te heet om te drinken, dus laat je het even staan, om het vervolgens helemaal te vergeten
Kan je wel werken met al die drukte en hectiek?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genieten.
had gisteren en eergisteren 1 collega op kantoor.
vandaag zelfs 2. Gekkenhuis.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat gebeurt me ook nog wel eens.
eerst is het te heet om te drinken, dus laat je het even staan, om het vervolgens helemaal te vergeten
zal moeilijk wordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel werken met al die drukte en hectiek?
Voorheen was zoiets helemaal niet toegestaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef rival het volgende:
Mijn collega "moet" vandaag en morgen thuiswerken "vanwege zijn kind" en nu zit ik 2 dagen helemaal alleen hier op kantoor.
Oei, hopelijk houden ze wel afstand.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genieten.
had gisteren en eergisteren 1 collega op kantoor.
vandaag zelfs 2. Gekkenhuis.
ja, een metertje of 7 zit er wel tussen in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oei, hopelijk houden ze wel afstand.
mwa, ik vind het tot nu toe een prima ochtend.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nooit toch.
Oh jawel misschien in het weekend als ik heerlijk heb uitgeslapen.
Voorheen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorheen was zoiets helemaal niet toegestaan.
Dat uurtje minder is een zegenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een metertje of 7 zit er wel tussen in.
[..]
mwa, ik vind het tot nu toe een prima ochtend.
dit weekend hebben we een uurtje minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |