En ik had het dus over de pauze, niet zozeer de lunch zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfNederlandse lunch is wat je zelf meeneemt en ik bereid mijn lunch altijd goed voor, want ik houd niet van bammetjes.
Daar heb ik 's zomers vaak last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is hier veel te lekker. Als ik naar buiten ga kan ik net zo goed stoppen met werken
Dat bepaal je toch zelf? Zou nu echt niet naar een klant gaan. Kun je zoiets niet op afstand doornemen? videocall ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag bespreking bij klant, maar die klant reageert niet of de bespreking wel doorgaat. En ik heb geen zin om daar voor niks helemaal voor toe te rijden eigenlijk.
pff nou inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef STING het volgende:
Het gaat weer lekker met Fok
[ afbeelding ]Bron
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]Bron
[ afbeelding ]Bron
[ afbeelding ]Bron
Dan nog zou het fijn zijn als de klant reageert.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zelf? Zou nu echt niet naar een klant gaan. Kun je zoiets niet op afstand doornemen? videocall ofzo?
Zeker!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog zou het fijn zijn als de klant reageert.
Bellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op reactie? Het is nu dinsdag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jbpaniek.gifquote:
Onkruid vergaat niet hoorquote:
Was ik de hele week al hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet hoor![]()
Maar wel wat pijn op de borst sinds gisteravond
Air incoming in 3...2...1.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's geappt zodat ik op afstand kan inschatten of het ernstig is. Het lijkt mee te vallen...quote:
Ik had vrijdag gemaild en zojuist weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op reactie? Het is nu dinsdag.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft al foto's geappt zodat ik op afstand kan inschatten of het ernstig is. Het lijkt mee te vallen...
Wat ben je ongeduldig zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vrijdag gemaild en zojuist weer.
Ik weet dat het vrij lastig is om deze klant telefonisch te bereiken.
Gewoon erbij zetten dat je verwacht dat geen reactie betekend dat je niet hoeft te komen gezien alle restrictiesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vrijdag gemaild en zojuist weer.
Ik weet dat het vrij lastig is om deze klant telefonisch te bereiken.
Precies jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon erbij zetten dat je verwacht dat geen reactie betekend dat je niet hoeft te komen gezien alle restricties
Gelukkig maar dan dat je geen oogje op C-E hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag snel duidelijkheid.
Als je snel een reactie wilt dan gebruik je toch geen email?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag snel duidelijkheid.
Echt héquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je geen oogje op C-E hebt
Bellen is eng.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als je snel een reactie wilt dan gebruik je toch geen email?
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je geen oogje op C-E hebt
Ja, wie niet hier? Zelfs ik begin te twijfelenquote:
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie niet hier? Zelfs ik begin te twijfelen.
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nogquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.
USPquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Beste is natuurlijk allebeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
Dat soort signalen mis ik dan weerquote:
In deze tijd is dat wel een prequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Uiteraard, maar ik wou me eens bescheiden opstellen voor de veranderingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
quote:
Dat soort signalen mis ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort signalen mis ik dan weer
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat soort signalen mis ik dan weer
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemist
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
Ben ook niet helemaal blind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet op.
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ben ook niet helemaal blind.
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Waar wacht je op danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Spoil je nou de verrassing voor Cali? Berenvel en kaarsjes was hij nog mee bezig toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?
Goed puntquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je niet meer besmettelijk bent waarschijnlijk
Corona-virus maakt het allemaal wel ingewikkeld. Zoveel goede ideeën, ga denk ik maar een hut bouwen van kussens en lakens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?
Ik schaar mezelf niet onder de mooiboy-categorie, maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig niet
OEH een deken fort!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Corona-virus maakt het allemaal wel ingewikkeld. Zoveel goede ideeën, ga denk ik maar een hut bouwen van kussens en lakens.
[..]
Ik schaar mezelf niet onder de mooiboy-categorie, maar kan me vergissen.
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef rival het volgende:
Die liggen elkaar al weken aan te duwen natuurlijk
Maar zegt je werkgever nu ook niet gewoon van: nee doen we nu even niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bespreking gaat vrijdag niet door.Ik hoef niet ver te reizen.
Die geeft 4 opties.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar zegt je werkgever nu ook niet gewoon van: nee doen we nu even niet?
Veel beter dan dat gaat het niet wordenquote:
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.
Ze wachten mooi maar even!
Ok handig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die geeft 4 opties.
1. uitstellen tot na 31 maart
2. via skype
3. via conference call
4. toch gaan.
Tevens niet verantwoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel beter dan dat gaat het niet worden
[..]
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zit
Misschien heeft ze die corona wel van hem, weten wij veel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.
Ze wachten mooi maar even!
Hang je er ook lichtjes in op batterijenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel beter dan dat gaat het niet worden
[..]
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zit
Goeie meet wordt dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tevens niet verantwoord.
Jullie tijd komt nog welik zie de bruiloft al voor me.
Shit ja, hij is de brabander hier!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die corona wel van hem, weten wij veel.
Ik haal de kerstverlichting naar benedenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hang je er ook lichtjes in op batterijen?
Oh oh soberso!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel duur worden qua alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |