En ik had het dus over de pauze, niet zozeer de lunch zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfNederlandse lunch is wat je zelf meeneemt en ik bereid mijn lunch altijd goed voor, want ik houd niet van bammetjes.
Daar heb ik 's zomers vaak last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is hier veel te lekker. Als ik naar buiten ga kan ik net zo goed stoppen met werken
Dat bepaal je toch zelf? Zou nu echt niet naar een klant gaan. Kun je zoiets niet op afstand doornemen? videocall ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag bespreking bij klant, maar die klant reageert niet of de bespreking wel doorgaat. En ik heb geen zin om daar voor niks helemaal voor toe te rijden eigenlijk.
pff nou inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef STING het volgende:
Het gaat weer lekker met Fok
[ afbeelding ]Bron
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]Bron
[ afbeelding ]Bron
[ afbeelding ]Bron
Dan nog zou het fijn zijn als de klant reageert.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zelf? Zou nu echt niet naar een klant gaan. Kun je zoiets niet op afstand doornemen? videocall ofzo?
Zeker!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog zou het fijn zijn als de klant reageert.
Bellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op reactie? Het is nu dinsdag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jbpaniek.gifquote:
Onkruid vergaat niet hoorquote:
Was ik de hele week al hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet hoor![]()
Maar wel wat pijn op de borst sinds gisteravond
Air incoming in 3...2...1.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet hoor![]()
Maar wel wat pijn op de borst sinds gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |