Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Beste is natuurlijk allebeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
Dat soort signalen mis ik dan weerquote:
In deze tijd is dat wel een prequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.
Veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Uiteraard, maar ik wou me eens bescheiden opstellen voor de veranderingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
quote:
Dat soort signalen mis ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort signalen mis ik dan weer
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat soort signalen mis ik dan weer
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemist
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
Ben ook niet helemaal blind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet op.
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ben ook niet helemaal blind.
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Waar wacht je op danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |