Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Beste is natuurlijk allebeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
Dat soort signalen mis ik dan weerquote:
In deze tijd is dat wel een prequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel een hoop te bieden begrijp ik; Ik heb al voorbij zien komen: bloem, paracetamol, wc-papier, handgel.
Veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mondkapjes en veiligheidsbrillen ook nog.
Uiteraard, maar ik wou me eens bescheiden opstellen voor de veranderingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou jij verliefd zijn op CE? hij kan beter op jou zijn!
quote:
Dat soort signalen mis ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort signalen mis ik dan weer
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat soort signalen mis ik dan weer
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je dit signaal van Cali zeker ook gemist
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat ze gewoon duidelijk is. Zeker voor een vrouw
Ben ook niet helemaal blind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het excuus, mannen snappen hints niet, gaat hier echt niet op.
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ben ook niet helemaal blind.
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Waar wacht je op danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Spoil je nou de verrassing voor Cali? Berenvel en kaarsjes was hij nog mee bezig toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?
Goed puntquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot je niet meer besmettelijk bent waarschijnlijk
Corona-virus maakt het allemaal wel ingewikkeld. Zoveel goede ideeën, ga denk ik maar een hut bouwen van kussens en lakens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten of je de chalet nog wilt huren?
Ik schaar mezelf niet onder de mooiboy-categorie, maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Op tv zijn alle mooiboys vooral gevuld met zaagsel, bij jou dan gelukkig niet
OEH een deken fort!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Corona-virus maakt het allemaal wel ingewikkeld. Zoveel goede ideeën, ga denk ik maar een hut bouwen van kussens en lakens.
[..]
Ik schaar mezelf niet onder de mooiboy-categorie, maar kan me vergissen.
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef rival het volgende:
Die liggen elkaar al weken aan te duwen natuurlijk
Maar zegt je werkgever nu ook niet gewoon van: nee doen we nu even niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bespreking gaat vrijdag niet door.Ik hoef niet ver te reizen.
Die geeft 4 opties.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar zegt je werkgever nu ook niet gewoon van: nee doen we nu even niet?
Veel beter dan dat gaat het niet wordenquote:
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.
Ze wachten mooi maar even!
Ok handig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die geeft 4 opties.
1. uitstellen tot na 31 maart
2. via skype
3. via conference call
4. toch gaan.
Tevens niet verantwoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel beter dan dat gaat het niet worden
[..]
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zit
Misschien heeft ze die corona wel van hem, weten wij veel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag godverdomme hopen van niet. Beetje die corona van Cali verspreiden.
Ze wachten mooi maar even!
Hang je er ook lichtjes in op batterijenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel beter dan dat gaat het niet worden
[..]
Daten in de tijd van Corona-virus is niet te doen, zeker niet als iemand in quarantaine zit
Goeie meet wordt dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tevens niet verantwoord.
Jullie tijd komt nog welik zie de bruiloft al voor me.
Shit ja, hij is de brabander hier!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die corona wel van hem, weten wij veel.
Ik haal de kerstverlichting naar benedenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hang je er ook lichtjes in op batterijen?
Oh oh soberso!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel duur worden qua alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |